Zouden het ook dezelfde mensen zijn die maar gemakkelijk vonden dat er nu eenmaal mensen zouden overlijden en we dat moesten accepteren, waarbij dat dan altijd andere mensen waren? Zoals nu de Ukrainers maar in hun eentje moeten vechten en daarbij kunnen sterven?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:10 schreef Tijger_m het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er een aantal mensen hier die tijdens covid om het hardst om vrijheid riepen en die nu om het hardst roepen dat Oekraine zijn vrijheid maar moet opgeven?
Opvallend wel.
en wat gaan ze doenquote:
Als dit echt de draai is dan zou dat wel heel 1984 zijn. We zijn altijd al tegen Rusland geweest hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Belangrijkste nieuws van de week tbh. Misschien de reden dat Lavrov omgekeerd is?
Ach, we hebben een heel subforum op Fok dat is toegewijd aan haat aan alles waar het westen voor staat...quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het Westen breidt niet uit richting het Oosten, het Oosten zoekt aansluiting bij het Westen. En geef ze eens ongelijk.
BNW? Gifbelt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, we hebben een heel subforum op Fok dat is toegewijd aan haat aan alles waar het westen voor staat...
Die zien dat heel anders...
Nog kanslozer dan de westerse mafkezen die spullen bij de bever hebben gekocht en dus klaar voor het vreemdelingenlegioen zijn. Je spreekt de taal niet, hebt nog nooit een stad buiten je land gezien en je gaat naar een plek waar het klimaat ook nog eens helemaal anders is dan je ooit hebt gekend. Zoek het maar uit. XXX Rusland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
en wat gaan ze doen
beetje hakbarrend rondrennen gaat hem hier niet worden denk ik ... was in Syrie zelf ook geen groot succes
Die denken alleen aan zichzelf en hebben er minder last van als Oekraïne wordt ingenomen door Rusland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:10 schreef Tijger_m het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er een aantal mensen hier die tijdens covid om het hardst om vrijheid riepen en die nu om het hardst roepen dat Oekraine zijn vrijheid maar moet opgeven?
Opvallend wel.
Nou ja, die mensen die daar posten staan ergens geregistreerd. Aan die gedachte houd ik me maar vast.quote:
Door hier kapotte tanks te posten en roepen dat Poetin een naarling is, help je de Oekraïners geen zak mee hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die denken alleen aan zichzelf en hebben er minder last van als Oekraïne wordt ingenomen door Rusland.
Nee precies, Oekraïne 'water bij de wijn laten doen', dat helpt Oekraïne.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door hier kapotte tanks te posten en roepen dat Poetin een naarling is, help je de Oekraïners geen zak mee hoor.
Meeste mensen willen een stop ah bloedvergieten, punt uit.
Alsof wij daar maar iets in te zeggen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee precies, Oekraïne 'water bij de wijn laten doen', dat helpt Oekraïne.
En de oorlog stopt alleen als Rusland zich terugtrekt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door hier kapotte tanks te posten en roepen dat Poetin een naarling is, help je de Oekraïners geen zak mee hoor.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef AnneX het volgende:
En ik mij maar afvragen wie in Russia luistert naar Arnold.
Als putin nog tijd heeft tijdens plannen maken en 1000 man in de hofhouding ontslaan.
[ twitter ]
Rusland moet flink gesloopt worden. Rusland moet alleen niet imploderen. Anders wordt, voordat je het doorhebt, Volgograd omgedoopt tot Maograd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En al zou je het niet hebben staan; het leven kan prima verder zonder zonnebloemoliequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik het om mijn plaatstalen pannen schoon te maken en in te smeren. Maar ik heb nog genoeg staan.
Precies, genoeg andere middelen te vinden om stroefheid tegen te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
En al zou je het niet hebben staan; het leven kan prima verder zonder zonnebloemolie
Ik vermoed dat Arnold binnenkort door Poetin ontvriend wordtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef AnneX het volgende:
En ik mij maar afvragen wie in Russia luistert naar Arnold.
Als putin nog tijd heeft tijdens plannen maken en 1000 man in de hofhouding ontslaan.
[ twitter ]
Stop ze maar gelijk in het gevang!quote:Vluchtelingen opgevangen in Bredase gevangenis de Koepel
In de gevangenis de Koepel in Breda worden voorbereidingen getroffen voor de opvang van 400 Oekraïense vluchtelingen. De cadetten van de Koninklijke Militaire Academie helpen daarbij, schrijft Defensie op Facebook. "Zij steken de handen uit de mouwen om te helpen met tillen, het in elkaar zetten van bedden en het leggen van tegels. Alles om zo snel mogelijk een warme en veilige opvang te creëren voor de Oekraïense vluchtelingen."
https://nos.nl/liveblog/2(...)s-binnenkort-onnodig
Vol is vol, zouden wij ook wel mogen gaan hanteren.quote:
Oh, het laatste nieuws dat ik verderop hoorde in het kamp van de covid vrijheidsstrijders is dat Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting is van het duizend jarige nazirijk, inclusief labs die biowapens ontwikkelen, en dat Poetin dus geen andere keuze had dan het land met de grond gelijk maken...quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt na succesvolle onderhandelingen of als 80% dood is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En de oorlog stopt alleen als Rusland zich terugtrekt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, het laatste nieuws dat ik verderop hoorde in het kamp van de covid vrijheidsstrijders is dat Oekraïne een door de CIA gesponsorde voortzetting is van het duizend jarige nazirijk, inclusief labs die biowapens ontwikkelen, en dat Poetin dus geen andere keuze had dan het land met de grond gelijk maken...
Dan roep ik toch liever dat Poetin een naarling is en dat ik hoop dat Oekraïne gaat winnen...
Meer dan 250.000 mensen hebben ze al opgevangen. In amper drie weken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vol is vol, zouden wij ook wel mogen gaan hanteren.
Nou pfoe pfoe. Syriërs, Afrikanen en Afghanen hebben die lui nooit opgevangen dus ze mogen ook wel eens een keer wat doen i.p.v. het westen opzadelen met alle rotzooi. Hier blijven we maar doorgaan, sporthalletjes ter beschikking stellen voor "tijdelijke" "Oekraïnse vluchtelingen" die natuurlijk nooit weg gaan en NEDERLANDSE jongeren nog langer mogen wachten op een betaalbaar huis omdat vluchtelingen onterecht voordringen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meer dan 250.000 mensen hebben ze al opgevangen. In amper drie weken.
Maar door op alle gebieden te doneren aan Oekraïne, vluchtelingen te helpen en door onze regeringen te steunen bij het leveren van wapens help je de Oekraïners wel degelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat een wijvenpraat lolquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt na succesvolle onderhandelingen of als 80% dood is.
De zes voornaamste verdedigingselementen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
PDF hier downloaden: https://img1.wsimg.com/bl(...)al_Spencerv3pptx.pdf
Z'n website: https://johnspenceronline.com/urban-warfare
[ twitter ]
De puzzelstukjes dat het hele WEF gedoe nu wel overduidelijk uit de Russiche trollenfabriek komt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Puzzelstukjes vallen te plek.![]()
Het eerste couplet is m'n favoriete gedicht. Het gaat om tegenstrijdige of paradoxale dingen die zijn samengevoegd. Het betekend verder niet per se iets, behalve het gebruik van taal. Eerste twee regels zijn "See the world in a grain of sand, heaven in a wild flower. Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour."quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Wat betekent die dichtregel van Blake?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:05 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
De puzzelstukjes dat het hele WEF gedoe nu wel overduidelijk uit de Russiche trollenfabriek komt.
Bij jou weet ik niet of je nu serieus bent of niet...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Omdat het wil zeggen dat je een vogel niet in een kooitje moet stoppen... vrijheid en zulks.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het eerste couplet is m'n favoriete gedicht. Het gaat om tegenstrijdige of paradoxale dingen die zijn samengevoegd. Het betekend verder niet per se iets, behalve het gebruik van taal. Eerste twee regels zijn "See the world in a grain of sand, heaven in a wild flower. Hold infinity in the palm of your hand, and eternity in an hour."
Daarna komt die ik hier heb staan.
Hoezo?
Die van het grote 'complot'?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Een van de weinige voordelen van deze oorlog. Ze kunnen nu zonder rompslomp allerlei vernieuwingen erdoorheen rammen. Starlink, Crypto, Paypal, basic income, alles via apps doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Kan zijn maar het resultaat is hetzelfde voor Putin/Rusland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het Westen breidt niet uit richting het Oosten, het Oosten zoekt aansluiting bij het Westen. En geef ze eens ongelijk.
datisjouwmeningquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan zijn maar het resultaat is hetzelfde voor Putin/Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |