Probeer het eens nog een keer maar dan op een normale manierquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt liever dat we gewoon weer iemand belachelijk gaan maken en in elkaar gaan trappen omdat hij of zij homo is..
BTW lesbiennes
Yikes, hij zegt het nog expliciet ook.quote:
Dat heet nou opvoeden, kinderen leren wat een pedo is en ze daar tegen wapenenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:17 schreef Ulx het volgende:
Kinderen worden geïndoctrineerd.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet nou opvoeden, kinderen leren wat een pedo is en ze daar tegen wapenen.
Curieus dat alleen een of andere vage Rupert Murdoch outlet het meldt ... knewz.com... nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:25 schreef Ulx het volgende:
Whoa....
[ twitter ]
De man had toch een pardon gekregen? WTF is dit?
Ook gek dat ze zeggen dat "volgens USA Today" de door Republikeinse geleide Senaatsgroep bevonden had dat Manafort "a grave counterintelligence threat" was, terwijl ze dit schreven in hun rapport:quote:KNEWZ EXCLUSIVE: Paul Manafort Denied Flight To Dubai Over Revoked Passport
New York (Knewz) — Former Donald Trump presidential campaign chair and once-convicted felon Paul Manafort was removed from a Miami flight bound for Dubai on March 20, officials confirmed.
Manafort was convicted in federal court of tax and bank fraud and ordered to serve a term in prison. He was released in May 2020 and pardoned by Trump before he left office in December 2020.
Officials with Miami-Dade police confirmed to Knewz.com that Manafort was denied travel by the Customs and Bureau Protection at Miami International Airport. Police said he could not take the flight and his U.S. Passport was revoked.
Miami-Dade police stressed they were not involved in the situation and there was no further incident from his removal.
Customs and Border Protection declined to comment on the situation.
“U.S. Customs and Border Protection is unable to discuss a specific individual’s arrival or departure into or from the United States,” officials said in a statement to Knewz.com.
The flight was scheduled to leave around 9:10 p.m. and left at 9:45 p.m. It arrived in Dubai around 7:50 p.m. local time on March 21, according to flight records.
A Republican-led Senate group found that Manafort was a “grave counterintelligence threat,” according to USA Today. He had longstanding ties to people affiliated with Russian intelligence and had a willingness to share information with them during the 2016 presidential race.
The panel found that Manafort’s presence on the campaign created opportunities for Russian intelligence to have influence over and inquire information about the Trump campaign.
Als je de 30 gepasseerd bent weet je echt wel hoe het vroeger op school ging als iemand beticht werd van een homo te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, dat zou iemand als Lil' Nas wel interessant vinden denk ik.
[..]
Buiten dat het natuurlijk compleet belachelijk is om met allerlei opmerkelijke symboliek je eigen seksuele oriëntatie (of die van anderen) te gaan vieren en daar trots uit te halen, zullen we maar niet beginnen wat voor perverse taferelen en geregeld gaande zijn op een Pride. Jonge kinderen pushen om met dit soort dingen bewust bezig te zijn is gewoon walgelijk.
[..]
Dat is een hele vreemde draai. Ik zie @:Ali_boo nergens opperen voor het bespotten van anderen, laat staan aanzetten tot geweld.
Bijzonder, juist in de rechtspraak zijn definities belangrijk. Als ze niets kan definiëren omdat ze iets niet is, behalve een "rechtsgeleerde", dan lijkt zo iemand totaal ongeschikt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dat moet dan uitspraken doen over gevoelige zaken mbt vrouwen.
En ze heeft een voorliefde voor pedo's die ze belachelijk lage straffen geeft. Maar hey, Biden kan weer 2 check boxen aanvinken, vrouw, zwart, dus geschikt.
Wokekanker maakt echt alles kapot.
Maar je reduceert dus iemands identiteit tot waar hij sex mee wil hebben, en je verwacht bij een pride-evenement op een basisschool perverse taferelen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, dat zou iemand als Lil' Nas wel interessant vinden denk ik.
[..]
Buiten dat het natuurlijk compleet belachelijk is om met allerlei opmerkelijke symboliek je eigen seksuele oriëntatie (of die van anderen) te gaan vieren en daar trots uit te halen, zullen we maar niet beginnen wat voor perverse taferelen en geregeld gaande zijn op een Pride. Jonge kinderen pushen om met dit soort dingen bewust bezig te zijn is gewoon walgelijk.
[..]
Dat is een hele vreemde draai. Ik zie @:Ali_boo nergens opperen voor het bespotten van anderen, laat staan aanzetten tot geweld.
Dat homo's in hun rechten worden beperkt of zelfs gevaar lopen is heel normaal. Dan moeten ze zich maar beter aanpassen aan hun omgeving om niet op te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent weet je echt wel hoe het vroeger op school ging als iemand beticht werd van een homo te zijn.
En kon dat uitlopen in wat ik hier boven aan gaf.
Wat men nu dus doet is aangeven wat het inhoud, en dus meer begrip that's it..
Hier gebeurt dit al jaren maar ik merk het al dit is allemaal heel raar, ik zou zeggen ga eens naar een gay parade of Bolke open air zoals hier in mijn stadje, zijn erg leuke feestjes hier doen we er niet moeilijk over.
Maar in veel andere landen kan je zelfs ter dood worden veroordeeld omdat je homo bent.
Ook zwaar christelijke regionen in de VS kan dit echt niet door de beugel, als je daar homo bent word je gewoon zwaar gediscrimineerd.
En dan krijg je dit.
Dan zeggen ze toch gewoon nee?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's in hun rechten worden beperkt of zelfs gevaar lopen is heel normaal. Dan moeten ze zich maar beter aanpassen aan hun omgeving om niet op te vallen.
Aandacht vragen voor gelijkheid daarentegen is pervers en schadelijk.
Idd, je moet oordelen in zogenaamde vrouwenrechten-zaken en je kan vrouw niet eens definieren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:30 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bijzonder, juist in de rechtspraak zijn definities belangrijk. Als ze niets kan definiëren omdat ze iets niet is, behalve een "rechtsgeleerde", dan lijkt zo iemand totaal ongeschikt.
Dat en natuurlijk haar pro-pedo rechtspraak. Klassiek Democraat.
Zou ze een zwart iemand kunnen definiëren? Dat zou eigenlijk best een interessante vraag zijn voor de progressieven. Wanneer ben je zwart, en vallen types zoals Shaun King en Rachel Dolezal ook onder zwart?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je moet oordelen in zogenaamde vrouwenrechten-zaken en je kan vrouw niet eens definieren.
Maar ze is wel zwart! Dat is nog een geldige definitie toch?.
Je projecteert het nu op mij. Ik doe dit niet, ik benoem enkel dat dit gaande is in de LHBTQ-wereld. Daar is een hele cultuur en identiteit gecreëerd rond seksuele oriëntatie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je reduceert dus iemands identiteit tot waar hij sex mee wil hebben, en je verwacht bij een pride-evenement op een basisschool perverse taferelen?
Ik moet zeggen dat ik er niet eens meer gek van zou opkijken tegenwoordig. Dit soort dingen zie je immers ook al bij Prides. De hamvraag blijft waarom je jonge kinderen met de LHBTQ cultuur zoals Pride vlaggetjes moet confronteren? Kinderen van tien jaar oud, die amper enig besef hebben van seks en romantiek. Oprechte vraag, waarom is dat nodig?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je reduceert dus iemands identiteit tot waar hij sex mee wil hebben, en je verwacht bij een pride-evenement op een basisschool perverse taferelen?
Waar worden wij in onze rechten precies beperkt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat homo's in hun rechten worden beperkt of zelfs gevaar lopen is heel normaal. Dan moeten ze zich maar beter aanpassen aan hun omgeving om niet op te vallen.
Aandacht vragen voor gelijkheid daarentegen is pervers en schadelijk.
Dat 2e plaatje, serieus what the fuck is dit? Zijn de ouders van die kinderen hier van op de hoogte en zo ja, vinden ze dit soms normaal?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen perverse taferelen you say?.
Vandaar de smerige taktiek van de zogenaamde "don't say gay"bill. Die moet eigenlijk "stop grooming kids" bill als bijnaam hebben, maar ja, dat was "links" niet van plan uiteraardquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, het gaat inderdaad altijd op die manier.
Ontkennen, gaslighting, bagatelliseren ... ... ... 'Okee, maar eigenlijk is dit toch gewoon iets goeds?' 'Jij bent gewoon een homofoob!'
🤡 🤡 🤡
Inderdaad. Op die manier kunnen ze het doen lijken alsof het zwaar daadwerkelijk iets homofoob betreft. Hele sLinkse spelletjes altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar de smerige taktiek van de zogenaamde "don't say gay"bill. Die moet eigenlijk "stop grooming kids" bill als bijnaam hebben, maar ja, dat was "links" niet van plan uiteraard.
Alright kids , who want to play a game?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat 2e plaatje, serieus what the fuck is dit? Zijn de ouders van die kinderen hier van op de hoogte en zo ja, vinden ze dit soms normaal?
Echt de VS is compleet de weg kwijt, dit soort decadentie kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |