Waar het hart van vol is..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is er nieuwswaardig aan een naakte man?
Bij gebrek aan nieuwe modder even wat oudere modder uit het archief trekken, want connectie met de oorlog in Oekraïne..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is er nieuwswaardig aan een naakte man?
Waarom is het breaking news dat iemand een naaktfoto van zichzelf heeft?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dit is breaking news. heb je ook zulke fotos?
Breaking nieuws van 3+ jaar geleden al.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is het breaking news dat iemand een naaktfoto van zichzelf heeft?
Zo te zien hebben ze het behoorlijk naar hun zin.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:39 schreef HowardRoark het volgende:
5th grade, die kinderen zijn 10 joh. Die docent links in dat filmpje ook met dat vlaggetje en dat regenboog mondmasker, haha 🤡 . Dit is dus het resultaat van radicaal progressieve docenten op Amerikaanse scholen. Schrikbarend natuurlijk. Veel meer ouders moeten Republikeins stemmen en hun kinderen redden van dit soort bizarre indoctrinatie.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
zelfs na al die pedopraktijken blijven mensen hier die man verdedigen/aanbidden. Dat is best erg.quote:
Ach, het goede nieuws is dat bij rechts conservatief relaties van hetzelfde geslacht en ook adoptiekinderen van surrogaat moeders steeds meer geaccepteerd worden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:39 schreef HowardRoark het volgende:
5th grade, die kinderen zijn 10 joh. Die docent links in dat filmpje ook met dat vlaggetje en dat regenboog mondmasker, haha 🤡 . Dit is dus het resultaat van radicaal progressieve docenten op Amerikaanse scholen. Schrikbarend natuurlijk. Veel meer ouders moeten Republikeins stemmen en hun kinderen redden van dit soort bizarre indoctrinatie.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ik meer benieuwd naar wat nu jouw mening is over dit soort praktijken? 10-jarigen die worden geronseld "Pride" op school te vieren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, het goede nieuws is dat bij rechts conservatief relaties van hetzelfde geslacht en ook adoptiekinderen van surrogaat moeders steeds meer geaccepteerd worden.
Het is wat wennen, maar komt vanzelf goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:39 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Nou, wat is er precies schadelijk aan 'pride'?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik meer benieuwd naar wat nu jouw mening is over dit soort praktijken? 10-jarigen die worden geronseld "Pride" op school te vieren.
Hmm wie bedoel je precies?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
zelfs na al die pedopraktijken blijven mensen hier die man verdedigen/aanbidden. Dat is best erg.
Je hebt liever dat we gewoon weer iemand belachelijk gaan maken en in elkaar gaan trappen omdat hij of zij homo is..quote:
Hihi, dat zou iemand als Lil' Nas wel interessant vinden denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:20 schreef Ali_boo het volgende:
Is het niet makkelijker om de naam de te veranderen in de alfabet crew of Satans angels of iets in die trend
[ twitter ]
Buiten dat het natuurlijk compleet belachelijk is om met allerlei opmerkelijke symboliek je eigen seksuele oriëntatie (of die van anderen) te gaan vieren en daar trots uit te halen, zullen we maar niet beginnen wat voor perverse taferelen en geregeld gaande zijn op een Pride. Jonge kinderen pushen om met dit soort dingen bewust bezig te zijn is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, wat is er precies schadelijk aan 'pride'?
Als kinderen opgroeien met 2 vaders of moeders worden ze al vanaf de geboorte blootgesteld.
Dat is een hele vreemde draai. Ik zie @Ali_boo nergens opperen voor het bespotten van anderen, laat staan aanzetten tot geweld.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt liever dat we gewoon weer iemand belachelijk gaan maken en in elkaar gaan trappen omdat hij of zij homo is..
BTW lesbiennes
quote:
Als je de 30 gepasseerd bent weet je echt wel hoe het vroeger op school ging als iemand beticht werd van een homo te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, dat zou iemand als Lil' Nas wel interessant vinden denk ik.
[..]
Buiten dat het natuurlijk compleet belachelijk is om met allerlei opmerkelijke symboliek je eigen seksuele oriëntatie (of die van anderen) te gaan vieren en daar trots uit te halen, zullen we maar niet beginnen wat voor perverse taferelen en geregeld gaande zijn op een Pride. Jonge kinderen pushen om met dit soort dingen bewust bezig te zijn is gewoon walgelijk.
[..]
Dat is een hele vreemde draai. Ik zie @:Ali_boo nergens opperen voor het bespotten van anderen, laat staan aanzetten tot geweld.
Jeetje, je kunt het echt niet zonder al die hysterische tegenstellingen hè?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent weet je echt wel hoe het vroeger op school ging als iemand beticht werd van een homo te zijn.
En kon dat uitlopen in wat ik hier boven aan gaf.
Wat men nu dus doet is aangeven wat het inhoud, en dus meer begrip that's it..
Hier gebeurt dit al jaren maar ik merk het al dit is allemaal heel raar, ik zou zeggen ga eens naar een gay parade of Bolke open air zoals hier in mijn stadje, zijn erg leuke feestjes hier doen we er niet moeilijk over.
Maar in veel andere landen kan je zelfs ter dood worden veroordeeld omdat je homo bent.
Ook zwaar christelijke regionen in de VS kan dit echt niet door de beugel, als je daar homo bent word je gewoon zwaar gediscrimineerd.
En dan krijg je dit.
Tja, dit is niveautje BIJ1. En dat kan dan zulke functies bekleden in de VS. Schrikbarend.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dat moet dan uitspraken doen over gevoelige zaken mbt vrouwen.
En ze heeft een voorliefde voor pedo's die ze belachelijk lage straffen geeft. Maar hey, Biden kan weer 2 check boxen aanvinken, vrouw, zwart, dus geschikt.
Wokekanker maakt echt alles kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |