SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
#metooquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een half uurtje en dan vind ik het ook gescheten
hier ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon strakblauw en zonnig hoor
Alle credits naar Fles.quote:
quote:De gemeente Moerdijk is geen doorsneegemeente als het om niet ontplofte explosieven gaat. Heel de gemeente is namelijk aangemerkt als ‘verdacht gebied’ omdat er zo hard gevochten is in 40-45.
Hier nu eindelijk ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon strakblauw en zonnig hoor
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n eieren hangen in het water met de punt omlaag. Kan nog wel he?
ik kies er dan meestal voor om ze niet meer te etenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
moeten op hun zij liggenquote:
Zolang ze niet gaan drijven kan het nog welquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel is dat ze dan niet meer rammelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n eierstokken hangen in het water met de punt omlaag. Kan nog wel he?
Meestal zijn ze nog wel langer dan dat houdbaar hoor, maar makkelijke manier om te testen is door ze in het water te leggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zal er eens op letten. Maar ik vertrouw op de hh datum
Ga je dan met de bezem achter ze aan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:25 schreef Karzai het volgende:
Nog een half uurtje in de zon zitten en dan de klanten de winkel uit jagen.
Wordt omgeroepen en dan maan ik ze naar de kassaquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan met de bezem achter ze aan?
"WE GAAN DICHT! NU RICHTING KASSA ANDERS SLUIT IK JULLIE HIER OP EN WORDEN JULLIE GEOFFERD AAN DE CAVIAGODEN!!!"quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah toen ik nog in de supermarkt werkte, mocht ik nooit zeggen dat het sluitingstijd was en dat klanten op moesten rotten.
Vreemd.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
"WE GAAN DICHT! NU RICHTING KASSA ANDERS SLUIT IK JULLIE HIER OP EN WORDEN JULLIE GEOFFERD AAN DE CAVIAGODEN!!!"
Dit klinkt inderdaad ook niet echt vriendelijk dus ik snap het wel
Ben er ook weg vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik geloof het wel. Hoofd is vol of leeg, net hoe je t ziet.![]()
Is ook veel te langquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
"WE GAAN DICHT! NU RICHTING KASSA ANDERS SLUIT IK JULLIE HIER OP EN WORDEN JULLIE GEOFFERD AAN DE CAVIAGODEN!!!"
Gewoon 5 minuten voor sluitingstijd het brandalarm af laten gaan en hysterisch gaan gillen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan hopen dat die niet gekoppeld is aan de centrale van de brandweer. anders moet je die elke keer afbellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 5 minuten voor sluitingstijd het brandalarm af laten gaan en hysterisch gaan gillen.
Al zullen de mensen dat na een paar keer ook wel doorhebben ...
Dan gewoon met wat luchthoorns rond gaan rennenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan hopen dat die niet gekoppeld is aan de centrale van de brandweer. anders moet je die elke keer afbellen
Rent er zo'n dwerg door de winkel met 2 van die toeters rond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon met wat luchthoorns rond gaan rennen
Ik kom er nu aan!quote:
Maar heb ook helemaal geen zin om hem te delen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan!
oh wacht ik heb geen auto nu. Dan is de pizza koud als ik met de trein moet
Sharing is caringquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb ook helemaal geen zin om hem te delen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb ook helemaal geen zin om hem te delen.
vooruit dan maar.quote:
Die was de tiendequote:Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zal er eens op letten. Maar ik vertrouw op de hh datum
Ach gossie. Wat kost ie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:49 schreef Karzai het volgende:
Met lichte drang.
Ik zie dat er een vogel in de koffiecorner bij is gekomen
[ afbeelding ]
als ze voor de pannenkoeken zijn kraak ze eerst even in een kom. ruik eraan en dan kan je ze bij de rest gooien 1 voor 1.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik de eieren niet te eten. Geen pannenkoeken vanavond.
Poezenvrouw ook gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Naar huis. Lang dagje. Maar wel leuk
Alles kan kapot zeggen ze toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel een andere collega die ook leuk is. Maar bezet.
Het is nog maar midden maart, volgens mij mogen we niet klagen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer even naar binnen. De zon staat al een stuk beter dan een paar weken geleden om 6 uur, maar die temperatuur
Nog een weekje, dan zomertijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nog maar midden maart, volgens mij mogen we niet klagen.
Fles mag altijd klagen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nog maar midden maart, volgens mij mogen we niet klagen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Bah! Tegen de muur met zomertijd!
hou je lip joh mafkeesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet vrij zeker dat er chinees wordt opgewarmdquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Geloof niet dat ik zo braaf aan de salade ga
Dit. Afschaffen die zomertijd en alleen maar wintertijd aanhouden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Chineesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er chinees wordt opgewarmd
Gaat het wel goed? Mag ik voor je bidden?quote:
Het zit je niet mee he.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Pannenkoek op de grond laten donderen.
Godverquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het wel goed? Mag ik voor je bidden?![]()
Omdat je een lompe drol bentquote:
Ja lekker in de wintermaanden om 09.30 pas het eerste zonlichtquote:
Ettokrokettoquote:
Hou je je aan de 5-secondenregel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is een teken van boven dat pannenkoeken toch niet te eten zijn en je wat lekkers mag pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of dat echt een verbetering is.quote:De studio van M wordt dit weekend omgebouwd voor de talkshow van Khalid & Sophie. Presentatrice Margriet van der Linden heeft zojuist aan de redactie laten weten dat de KRO-NCRV-talkshow gaat stoppen.
Bepaalt zo'n presentator dat single handedly even? Joe, we doen het niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt een verbetering is.
Geen idee?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalt zo'n presentator dat single handedly even? Joe, we doen het niet meer![]()
Kennelijk geen overleg?quote:Presentatrice Margriet van der Linden heeft zojuist aan de redactie laten weten dat de KRO-NCRV-talkshow gaat stoppen.
Ja, ik keek er wel eens naar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets anders: Keek iemand daar ooit naar? "M"?![]()
Ik vind het altijd iets om bij weg te blijven, als er gevonden wordt dat een naam van 1 letter "alleszeggend" moet zijn of zo
Oh jee, ruziequote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd iets om bij weg te blijven, als er gevonden wordt dat een naam van 1 letter "alleszeggend" moet zijn of zo
quote:Ivo Niehe keert terug op tv met Ivo op Zondag
Man3! Die gaat dus geen reet uitvoeren, maar krijgt daar dan wel geld voor.quote:Erica Meiland verkozen in gemeenteraad Noordwijk
Gaat daar dan ook altijd een cameraploeg mee?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Man3! Die gaat dus geen reet uitvoeren, maar krijgt daar dan wel geld voor.
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, je kunt het saharastof mooi zien hangen in het zuiden nu.
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat daar dan ook altijd een cameraploeg mee?
wat goeoeoeoedquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.
"Is er wijn? Er is toch wel wijn?"quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.
Is het je allemaal te veel geworden vandaag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??
Vreselijk mens die heel het interview zelf al wil invullenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets anders: Keek iemand daar ooit naar? "M"?![]()
Ben je weer mad Etto.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??
Goed interview wel!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreselijk mens die heel het interview zelf al wil invullen
"vanavond gaat u weer wat eten, u weet waarschijnlijk al wat het gaat zijn want u eet meestal elke dag, vandaag zal dat niet anders zijn en moet u hooguit nog een keuze maken wat u gaat nemen, omdat het donderdag is ligt de keuze voor afhaalchinees wel voor de hand, en als u daar heen gaat neemt u meestal babi pangang dus dat zal vandaag geen uitzondering zijn, de keuze is dan alleen of u er bami of nasi bij neemt waarbij bami vaak meer uw ding is, op de vraag of u er sambal bij wilt zegt u altijd vriendelijk ja omdat u het zo'n traditioneel en mooi gebaar vind dat de ervaring compleet maakt, thuis eet u dan ongeveer de helft van de maaltijd op zodat u er morgen nog een keer van kunt genieten en verheugt u zich alweer op de volgende keer dat u er heen gaat, de keuze wat u dan gaat nemen is nog vrij maar de kans is vrij groot dat u wederom voor babi pangang gaat, tenzij u zin heeft in een loempia, die neemt u dan in de speciaal variant omdat er dan allemaal lekkere extra's als saté en gebakken banaan bij zitten, dat brengt ons tot de vraag wat u vanavond gaat eten"
Als dit de eerste keer was dat ik M keek had ik voor dfe helft van dit betoog al weggezaptquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"vanavond gaat u weer wat eten, u weet waarschijnlijk al wat het gaat zijn want u eet meestal elke dag, vandaag zal dat niet anders zijn en moet u hooguit nog een keuze maken wat u gaat nemen, omdat het donderdag is ligt de keuze voor afhaalchinees wel voor de hand, en als u daar heen gaat neemt u meestal babi pangang dus dat zal vandaag geen uitzondering zijn, de keuze is dan alleen of u er bami of nasi bij neemt waarbij bami vaak meer uw ding is, op de vraag of u er sambal bij wilt zegt u altijd vriendelijk ja omdat u het zo'n traditioneel en mooi gebaar vind dat de ervaring compleet maakt, thuis eet u dan ongeveer de helft van de maaltijd op zodat u er morgen nog een keer van kunt genieten en verheugt u zich alweer op de volgende keer dat u er heen gaat, de keuze wat u dan gaat nemen is nog vrij maar de kans is vrij groot dat u wederom voor babi pangang gaat, tenzij u zin heeft in een loempia, die neemt u dan in de speciaal variant omdat er dan allemaal lekkere extra's als saté en gebakken banaan bij zitten, dat brengt ons tot de vraag wat u vanavond gaat eten"
Terwijl ze in die regionen sowieso al vrij religieus zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Man3, wat zijn er toch een idioten op de wereld.
Krijg nu wel trek in chinees ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was dat ik M keek had ik voor dfe helft van dit betoog al weggezapt
Zelfde als zand verkopen in de Sahara.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Maar ze geloven op de verkeerde manier in Jezus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze in die regionen sowieso al vrij religieus zijn
zag in OOR ook al een post langskomen van "Ja prima om Oekraīeners te helpen maar wat een geweldige gelegenheid om ze allemaal de zegeningen van vegetarisch eten te laten ontdekken!!!" etc.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is toch allemaal een pot nat johquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze geloven op de verkeerde manier in Jezus.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat we maar wat Oekraīense stukadoors moeten gaan invliegen om die muur te gaan bouwenquote:
Oeh Chineesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog saté over van morgen dus hoef ik vandaag niet naar de chineesquote:
Is dat niet een beetje weinig ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, chococroissantje 20 sec in de magnetron plus glas melk.
Ik eet morgen Koreaansquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog saté over van morgen dus hoef ik vandaag niet naar de chinees
Chococroissantsquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, chococroissantje 20 sec in de magnetron plus glas melk.
Heb ik nog nooit gehad maar lijkt me wel lekker (denk ik).quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet morgen Koreaans
Ben benieuwd
Bulgogiquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet morgen Koreaans
Ben benieuwd
Volgens mij Koreaanse bbq, dus dat moet goedkomenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad maar lijkt me wel lekker (denk ik).
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij Koreaanse bbq, dus dat moet goedkomen
Oeh dat lijkt me wel lekker ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Half 8quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zin inquote:
Morgenquote:
Wie is daar?quote:
Dat is het lekkere van Action Heijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn you AH
Ik kom alleen voor kaas en vleeswaren, maar ik ga weg met superveel ander spul.
Want persoonlijke bonusaanbiedingen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is daar?
* loert op videodeurbel
Ik hoor die jingle nu in mijn hoofd, bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van Action Heijn
Oke, kom maar binnen .. mag je Wattenschijfje even in haar natuurlijke habitat zienquote:
Oh ik wist net juist niet wat ik er moest halen, had alleen maar kwark en bananen voor het ontbijt dus heb ik er nog maar een pak beschuiten en koekjes bij gepakt omdat het anders zo karig wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn you AH
Ik kom alleen voor kaas en vleeswaren, maar ik ga weg met superveel ander spul.
Want persoonlijke bonusaanbiedingen.
EKSJUN ER STAAT EKSJUN kijkdanquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor die jingle nu in mijn hoofd, bedankt![]()
Dat isssss heetttt lekkkeeeeeereeeee van Alberrtttt Heeijnnnnnnnnnnnnnn
VOOR WIE ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik wist net juist niet wat ik er moest halen, had alleen maar kwark en bananen voor het ontbijt dus heb ik er nog maar een pak beschuiten en koekjes bij gepakt omdat het anders zo karig was
Ja voor mezelf ofzoquote:
Aaaawquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, kom maar binnen .. mag je Wattenschijfje even in haar natuurlijke habitat zien
huehue?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
* Pakt wortel in cadeaupapier met een strikje,
Ik zag het welquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EKSJUN ER STAAT EKSJUN kijkdan![]()
Grappen moeten uitleggen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
* Pakt wortel in cadeaupapier met een strikje,
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raarquote:
Is niet voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt een stronkje broccoli
Dat heb ik de hele week. Wat noem je precies "raar"?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Heb de hele dag het gevoel dat het al vrijdag is... Raarrrrrrrrr!
ja maar in het weekend drollenweerquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag 17 graden en zon.
Nee toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in het weekend drollenweer
Ik kan er echt slecht tegen dat iets "serie" is en "game" heet.quote:
Dus je dacht maandag al dat het vrijdag was?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele week. Wat noem je precies "raar"?
Squid Gamequote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er echt slecht tegen dat iets "serie" is en "game" heet.
Helemaal niet... volop zon! 13/14 gr....quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in het weekend drollenweer
Wens, vader.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus je dacht maandag al dat het vrijdag was?
ja dat is helemaal iets bizars. Schijnt dat je nu ook ineens allemaal themaparken hebt "Waan je in de serie!" doe even rap normaal of zoquote:
Waar kennen we Emilia Clarke ook weer van?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Helemaal niet... volop zon! 13/14 gr....
ik vind doodgaan een heel aardige poging tot de perfecte slaap. Dus daar wachten we nog even meequote:Op donderdag 17 maart 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben sommigen hier ook?
https://www.ad.nl/gezond/(...)rthosomnia~a39766cd/
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind doodgaan een heel aardige poging tot de perfecte slaap. Dus daar wachten we nog even mee
GOT (De meesten!)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kennen we Emilia Clarke ook weer van?
Game Of Thrones.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver moet ik het weer zelf opzoeken
Heb ook nooit GOT gekeken...quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
meh doesnt ring a bell. Was CE daar ook niet enorm van gecharmeerd?
ja de bruggewachter staakte. JA WEER JA.quote:
Nou ja leuk meisje. 13 / dozijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb ook nooit GOT gekeken...
Ken haar eigenlijk van: Me Before You (2016) - IMDb
ik zei laatst al een paar keer dat het beter is een nieuwe te zoekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de bruggewachter staakte. JA WEER JA.
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...quote:
oh, okee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...
Maar om even naar de bekende weg te vragen,. wat brengt jou naar de leukste SC aan deze kant van de dampkring?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...
Tja, als je in een langlopende populaire serie zit dan zal het wel met bakken binnenkomen ja...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk verdient ze sowieso al 100 keer zo veel geld in de maand als ik.
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om even naar de bekende weg te vragen,. wat brengt jou naar de leukste SC aan deze kant van de dampkring?
Wij zijn stukken relaxter dan NWS.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!
Jullie zijn voor mij ook nieuw!
(Zit het meest in NWS)
Wees welkom Bocajquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!
Jullie zijn voor mij ook nieuw!
(Zit het meest in NWS)
quote:
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit net op de ingrediëntenlijst te kijken van mijn kwark.
Er zit in: kopercomplexen van chlorofylen.
Wat.
Wat heb jij voor bijzondere kwark danquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit net op de ingrediëntenlijst te kijken van mijn kwark.
Er zit in: kopercomplexen van chlorofylen.
Wat.
Jacob omgekeerd.... (Shit, nu weet je ook mijn voornaam...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is het "Bokaj" , "Botsjaj", of "Bokeee"
Klinkt spannender dan het isquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?
quote:Chlorofyl of bladgroen is een fotosynthetisch pigment: een biologisch pigment dat fotosynthese mogelijk maakt
Volgens eigen zeggen heeft ie meestal zo'n rotte ui op zijn achterhoofd maar dat is vast ook onzin dus ik denk dat dit prima overeenkomtquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Flory het volgende:
Lijkt deze een beetje? @:Dr_Flash [ afbeelding ]
Zet hem morgen ofzo wel op de site erbij![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kwark heeft ook wel een goede ingrediëntenlijst![]()
[..]
Ah LTVDK ken ik dan wel weer.... Had jij niet altijd een rokende jochie in je avatar?quote:
Ja die rand heb ik ook wel gezien. Wel bizar zo!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
Rare bewolking vandaag. Tijdens mijn hele fietstocht van vanmiddag zat ik tegen de rand aan te kijken.
[ afbeelding ]
Zag vanavond die rand ook nog in de verte, precies op de plek waar de volle maan hoorde te staanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
Rare bewolking vandaag. Tijdens mijn hele fietstocht van vanmiddag zat ik tegen de rand aan te kijken.
[ afbeelding ]
Puur is altijd goed!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kwark heeft ook wel een goede ingrediëntenlijst![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Flory het volgende:
Lijkt deze een beetje? @:Dr_Flash [ afbeelding ]
Zet hem morgen ofzo wel op de site erbij![]()
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zitquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah LTVDK ken ik dan wel weer.... Hij jij niet altijd een rokende jochie in je avatar?
Dan is er nog een gebruiker met bijna dezelfde naam hier op FOK!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zit
ja GRMBL da's dezelfdequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan is er nog een gebruiker met bijna dezelfde naam hier op FOK!
Ik vraag me af of dat stof hier deels verantwoordelijk voor is. Ik lees nergens een goede verklaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die rand heb ik ook wel gezien. Wel bizar zo!
Nee dat is ballie's troetelnaampje voor mijquote:
ik weet wel dat dat stof kut is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat stof hier deels verantwoordelijk voor is. Ik lees nergens een goede verklaring.
Danio, toch best normale kwark?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb jij voor bijzondere kwark dan
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?
Oke, het valt dus mee.. maar wat mij betreft hoeft die kwark niet groen gemaakt te wordenquote:Kopercomplexen van chlorophyl (E140), een groene kleurstof, die van nature voorkomt in alle planten en groene algen.
Morgen is het zonnig, 14 graden en het waait bijna niet. Dat is best goed al. Volgende week gaan we naar de 17 graden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet wel dat dat stof kut is.
Maar goed, NOG een paar weken wachten en misschien dan het DAN EINDELIJK wel lekker weer wordt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto en Ballie gaan samen een burgertje eten.
Dan moet je gewoon pure kwark nemen en niet al dat rare spul vol met suiker en smaakjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danio, toch best normale kwark?
[..]
[..]
Oke, het valt dus mee.. maar wat mij betreft hoeft die kwark niet groen gemaakt te worden
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is ballie's troetelnaampje voor mij
Oke papsquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon pure kwark nemen en niet al dat rare spul vol met suiker en smaakjes
Ik ook van jouquote:
Ja sorryquote:
Ja nou ja, iets schattigs, en iets met een burger eten. Wel een leuk filmpje tochquote:
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryTot een paar jaar geleden moest ik niks van kwark hebben en tegenwoordig is het mijn ontbijt, gewoon pure volle kwark zonder flauwekulletjes er in
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryTot een paar jaar geleden moest ik niks van kwark hebben en tegenwoordig is het mijn ontbijt, gewoon pure volle kwark zonder flauwekulletjes er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan die skyr met lemon cheesecakequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasMaar normaal heb ik gewoon of volle Griekse yoghurt zonder tierelatijntjes of Skyr, want magere shit.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah de zon schijnt in huize Meletto!
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiHoe noemen ze melk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan die skyr met lemon cheesecake
Heb hem al gevonden @LXIVquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zit
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Skyr heb ik soms ook wel, maar dan wel de volle variantquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasMaar normaal heb ik gewoon of volle Griekse yoghurt zonder tierelatijntjes of Skyr, want magere shit.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...quote:
Het is die van Isey Skyr (gewoon bij de appie en jumbo hier)quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat ook![]()
Wij hebben hier alleen de normale smaken.
Zorgen voor een flat-rate/vaste totaalprijs, bouwvakkers per uur doe je eigenlijk alleen bij noodklussenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Iemand nog enig idee waar ik op moet letten als ik een klusjesman inhuur voor badkamer renovering, vloeren eruit halen en leggen, en schilderen?
We kregen nu bijvoorbeeld offerte voor badkamer met Pauschal/Flat-rate voor het werk, maar vervolgens stond er ook in dat het uiteindelijke werk in rekening gebracht wordt. Dan kun je er natuurlijk donder op zeggen dat het nooit in jouw voordeel uitvalt. In mijn optiek is het ķf flate-rate, ķf per uur, maar niet ineens per uur als je meer werk hebt dan bedacht bij het opstellen van een flat-rate.
@:Lospedrosa, heb jij misschien nog tips? Jullie hebben volgens mij een mooi huis
daar heb ik eerste seizoen ook van gekekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...
Heb wel sinds kort Outlander 1e seizoen gekeken... (Zware serie...)
[ afbeelding ]
En het is ook nog eens volle maanquote:
Hm, ik zal er eens op lettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is die van Isey Skyr (gewoon bij de appie en jumbo hier)
Oh en de quark van Crisp met koekkruimels is ook lekker. Kan je dan een soort van kwarktaart van fabriceren. Klinkt goor maar is lekker.
Vind de wreedheden wel erg 'In Your Face'... vind je niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar heb ik eerste seizoen ook van gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ah ja… volgens mij komt daar binnenkort ook weer een nieuw seizoen van. Heb de boeken ook gelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de verte altijd wel... maar nooit de behoefte gehad om te gaan kijken...
Heb wel sinds kort Outlander 1e seizoen gekeken... (Zware serie...)
[ afbeelding ]
Dat is ze altijd al, dus lijkt me geen goede graadmeter ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel morgenochtend pas. Eens kijken of Ballie er opstandig van wordt.
Was vannacht wel al onrustig jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah… verklaart mijn kutterige slapeloosheid weer
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind de wreedheden wel erg 'In Your Face'... vind je niet?mja is ech al heel lang dat ik die heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine salpicon spuwende snackjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja geloof niet dat ik van die draakjes krijg
Haha ja... zal 2014 zijn geweest.... (Maar nieuw voor mij!)quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja is ech al heel lang dat ik die heb gezien
Beetje huilen naar de maan en dan verder slapenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan een paar dagen ervoor, tijdens en erna.
Ik heb het echt bijna standaard.
Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, dus lijkt me geen goede graadmeter ...
@Voxs ging er ook altijd van spoken, geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan een paar dagen ervoor, tijdens en erna.
Ik heb het echt bijna standaard.
Dat viel nog wel mee hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.
Ok, bij uitzondering doe ik de gordijnen van m'n zolderkamer even open.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, het is kennelijk een supersneeuwmaan!!!11!!!!
(Whatever dat dan ook maar precies mag zijn)
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Voxs ging er ook altijd van spoken, geloof ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine salpicon spuwende snackjes.
Gewoon daglicht buiten vannacht dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, het is kennelijk een supersneeuwmaan!!!11!!!!
(Whatever dat dan ook maar precies mag zijn)
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
cute little evil steam explosions hurting everyone to smithereensquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine salpicon spuwende snackjes.
ja omdat jullie dat gewoon niet begrijpenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cute little evil steam explosionss hurting everyone to smithereens
Weinig voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Niks bijzonders te zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, bij uitzondering doe ik de gordijnen van m'n zolderkamer even open.
Zet die kliko nou maar bij de weg dalek vergeet je het weerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
Volgens de moon-goonies staat hij in vissen en moet ik opruimen. Of in mijn hoofd of in mijn leven.
ROT OP
Dan had je het uit moeten leggen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jullie dat gewoon niet begrijpen
Oh verrek, volgens mij moet er wel eentjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet die kliko nou maar bij de weg dalek vergeet je het weer
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh verrek, volgens mij moet er wel eentje
Aangezien jij een snack bent, zou ik het tempurament noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangezien jij een snack bent, zou ik het tempurament noemen.ApprovedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |