quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
* Pakt wortel in cadeaupapier met een strikje,
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raarquote:
Is niet voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt een stronkje broccoli
Dat heb ik de hele week. Wat noem je precies "raar"?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Heb de hele dag het gevoel dat het al vrijdag is... Raarrrrrrrrr!
ja maar in het weekend drollenweerquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag 17 graden en zon.
Nee toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in het weekend drollenweer
Ik kan er echt slecht tegen dat iets "serie" is en "game" heet.quote:
Dus je dacht maandag al dat het vrijdag was?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik de hele week. Wat noem je precies "raar"?
Squid Gamequote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er echt slecht tegen dat iets "serie" is en "game" heet.
Helemaal niet... volop zon! 13/14 gr....quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in het weekend drollenweer
Wens, vader.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus je dacht maandag al dat het vrijdag was?
ja dat is helemaal iets bizars. Schijnt dat je nu ook ineens allemaal themaparken hebt "Waan je in de serie!" doe even rap normaal of zoquote:
Waar kennen we Emilia Clarke ook weer van?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Helemaal niet... volop zon! 13/14 gr....
ik vind doodgaan een heel aardige poging tot de perfecte slaap. Dus daar wachten we nog even meequote:Op donderdag 17 maart 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben sommigen hier ook?
https://www.ad.nl/gezond/(...)rthosomnia~a39766cd/
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind doodgaan een heel aardige poging tot de perfecte slaap. Dus daar wachten we nog even mee
GOT (De meesten!)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kennen we Emilia Clarke ook weer van?
Game Of Thrones.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver moet ik het weer zelf opzoeken
Heb ook nooit GOT gekeken...quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
meh doesnt ring a bell. Was CE daar ook niet enorm van gecharmeerd?
ja de bruggewachter staakte. JA WEER JA.quote:
Nou ja leuk meisje. 13 / dozijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb ook nooit GOT gekeken...
Ken haar eigenlijk van: Me Before You (2016) - IMDb
ik zei laatst al een paar keer dat het beter is een nieuwe te zoekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de bruggewachter staakte. JA WEER JA.
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...quote:
oh, okee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...
Maar om even naar de bekende weg te vragen,. wat brengt jou naar de leukste SC aan deze kant van de dampkring?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, daar doe je haar wel mee tekort hoor...
Tja, als je in een langlopende populaire serie zit dan zal het wel met bakken binnenkomen ja...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk verdient ze sowieso al 100 keer zo veel geld in de maand als ik.
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om even naar de bekende weg te vragen,. wat brengt jou naar de leukste SC aan deze kant van de dampkring?
Wij zijn stukken relaxter dan NWS.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!
Jullie zijn voor mij ook nieuw!
(Zit het meest in NWS)
Wees welkom Bocajquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit is een algemene chat... dus ik wilde iets algemeens kwijt dat ik een 'dagje' voorliep!
Jullie zijn voor mij ook nieuw!
(Zit het meest in NWS)
quote:
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit net op de ingrediëntenlijst te kijken van mijn kwark.
Er zit in: kopercomplexen van chlorofylen.
Wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |