quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is daar?
* loert op videodeurbel
Ik hoor die jingle nu in mijn hoofd, bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van Action Heijn
Oke, kom maar binnen .. mag je Wattenschijfje even in haar natuurlijke habitat zienquote:
Oh ik wist net juist niet wat ik er moest halen, had alleen maar kwark en bananen voor het ontbijt dus heb ik er nog maar een pak beschuiten en koekjes bij gepakt omdat het anders zo karig wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damn you AH
Ik kom alleen voor kaas en vleeswaren, maar ik ga weg met superveel ander spul.
Want persoonlijke bonusaanbiedingen.
EKSJUN ER STAAT EKSJUN kijkdanquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor die jingle nu in mijn hoofd, bedankt![]()
Dat isssss heetttt lekkkeeeeeereeeee van Alberrtttt Heeijnnnnnnnnnnnnnn
VOOR WIE ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik wist net juist niet wat ik er moest halen, had alleen maar kwark en bananen voor het ontbijt dus heb ik er nog maar een pak beschuiten en koekjes bij gepakt omdat het anders zo karig was
Ja voor mezelf ofzoquote:
Aaaawquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, kom maar binnen .. mag je Wattenschijfje even in haar natuurlijke habitat zien
huehue?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
* Pakt wortel in cadeaupapier met een strikje,
Ik zag het welquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EKSJUN ER STAAT EKSJUN kijkdan![]()
Grappen moeten uitleggen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
* Pakt wortel in cadeaupapier met een strikje,
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raarquote:
Is niet voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met je 'gedecoreerde wortel' naar 4EBE op bezoek is best raar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt een stronkje broccoli
Dat heb ik de hele week. Wat noem je precies "raar"?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Heb de hele dag het gevoel dat het al vrijdag is... Raarrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |