Goed interview wel!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreselijk mens die heel het interview zelf al wil invullen
"vanavond gaat u weer wat eten, u weet waarschijnlijk al wat het gaat zijn want u eet meestal elke dag, vandaag zal dat niet anders zijn en moet u hooguit nog een keuze maken wat u gaat nemen, omdat het donderdag is ligt de keuze voor afhaalchinees wel voor de hand, en als u daar heen gaat neemt u meestal babi pangang dus dat zal vandaag geen uitzondering zijn, de keuze is dan alleen of u er bami of nasi bij neemt waarbij bami vaak meer uw ding is, op de vraag of u er sambal bij wilt zegt u altijd vriendelijk ja omdat u het zo'n traditioneel en mooi gebaar vind dat de ervaring compleet maakt, thuis eet u dan ongeveer de helft van de maaltijd op zodat u er morgen nog een keer van kunt genieten en verheugt u zich alweer op de volgende keer dat u er heen gaat, de keuze wat u dan gaat nemen is nog vrij maar de kans is vrij groot dat u wederom voor babi pangang gaat, tenzij u zin heeft in een loempia, die neemt u dan in de speciaal variant omdat er dan allemaal lekkere extra's als saté en gebakken banaan bij zitten, dat brengt ons tot de vraag wat u vanavond gaat eten"
Als dit de eerste keer was dat ik M keek had ik voor dfe helft van dit betoog al weggezaptquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"vanavond gaat u weer wat eten, u weet waarschijnlijk al wat het gaat zijn want u eet meestal elke dag, vandaag zal dat niet anders zijn en moet u hooguit nog een keuze maken wat u gaat nemen, omdat het donderdag is ligt de keuze voor afhaalchinees wel voor de hand, en als u daar heen gaat neemt u meestal babi pangang dus dat zal vandaag geen uitzondering zijn, de keuze is dan alleen of u er bami of nasi bij neemt waarbij bami vaak meer uw ding is, op de vraag of u er sambal bij wilt zegt u altijd vriendelijk ja omdat u het zo'n traditioneel en mooi gebaar vind dat de ervaring compleet maakt, thuis eet u dan ongeveer de helft van de maaltijd op zodat u er morgen nog een keer van kunt genieten en verheugt u zich alweer op de volgende keer dat u er heen gaat, de keuze wat u dan gaat nemen is nog vrij maar de kans is vrij groot dat u wederom voor babi pangang gaat, tenzij u zin heeft in een loempia, die neemt u dan in de speciaal variant omdat er dan allemaal lekkere extra's als saté en gebakken banaan bij zitten, dat brengt ons tot de vraag wat u vanavond gaat eten"
Terwijl ze in die regionen sowieso al vrij religieus zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Man3, wat zijn er toch een idioten op de wereld.
Krijg nu wel trek in chinees ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was dat ik M keek had ik voor dfe helft van dit betoog al weggezapt
Zelfde als zand verkopen in de Sahara.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Maar ze geloven op de verkeerde manier in Jezus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze in die regionen sowieso al vrij religieus zijn
zag in OOR ook al een post langskomen van "Ja prima om Oekraïeners te helpen maar wat een geweldige gelegenheid om ze allemaal de zegeningen van vegetarisch eten te laten ontdekken!!!" etc.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is toch allemaal een pot nat johquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze geloven op de verkeerde manier in Jezus.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Bah! Tegen de muur met zomertijd!
Denk dat we maar wat Oekraïense stukadoors moeten gaan invliegen om die muur te gaan bouwenquote:
Oeh Chineesquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog saté over van morgen dus hoef ik vandaag niet naar de chineesquote:
Is dat niet een beetje weinig ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, chococroissantje 20 sec in de magnetron plus glas melk.
Ik eet morgen Koreaansquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog saté over van morgen dus hoef ik vandaag niet naar de chinees
Chococroissantsquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, chococroissantje 20 sec in de magnetron plus glas melk.
Heb ik nog nooit gehad maar lijkt me wel lekker (denk ik).quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet morgen Koreaans
Ben benieuwd
Bulgogiquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet morgen Koreaans
Ben benieuwd
Volgens mij Koreaanse bbq, dus dat moet goedkomenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad maar lijkt me wel lekker (denk ik).
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij Koreaanse bbq, dus dat moet goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |