Omdat je een lompe drol bentquote:
Ja lekker in de wintermaanden om 09.30 pas het eerste zonlichtquote:
Ettokrokettoquote:
Hou je je aan de 5-secondenregel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Pannenkoek op de grond laten donderen.
Het is een teken van boven dat pannenkoeken toch niet te eten zijn en je wat lekkers mag pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Pannenkoek op de grond laten donderen.
Ik weet niet of dat echt een verbetering is.quote:De studio van M wordt dit weekend omgebouwd voor de talkshow van Khalid & Sophie. Presentatrice Margriet van der Linden heeft zojuist aan de redactie laten weten dat de KRO-NCRV-talkshow gaat stoppen.
Bepaalt zo'n presentator dat single handedly even? Joe, we doen het niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt een verbetering is.
Geen idee?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalt zo'n presentator dat single handedly even? Joe, we doen het niet meer![]()
Kennelijk geen overleg?quote:Presentatrice Margriet van der Linden heeft zojuist aan de redactie laten weten dat de KRO-NCRV-talkshow gaat stoppen.
Ja, ik keek er wel eens naar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets anders: Keek iemand daar ooit naar? "M"?![]()
Ik vind het altijd iets om bij weg te blijven, als er gevonden wordt dat een naam van 1 letter "alleszeggend" moet zijn of zo
Oh jee, ruziequote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd iets om bij weg te blijven, als er gevonden wordt dat een naam van 1 letter "alleszeggend" moet zijn of zo
quote:Ivo Niehe keert terug op tv met Ivo op Zondag
Man3! Die gaat dus geen reet uitvoeren, maar krijgt daar dan wel geld voor.quote:Erica Meiland verkozen in gemeenteraad Noordwijk
Gaat daar dan ook altijd een cameraploeg mee?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Man3! Die gaat dus geen reet uitvoeren, maar krijgt daar dan wel geld voor.
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, je kunt het saharastof mooi zien hangen in het zuiden nu.
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat daar dan ook altijd een cameraploeg mee?
wat goeoeoeoedquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.
"Is er wijn? Er is toch wel wijn?"quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Haar man zal alle vergaderingen ook wel verstoren dan.
Is het je allemaal te veel geworden vandaag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??
Vreselijk mens die heel het interview zelf al wil invullenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets anders: Keek iemand daar ooit naar? "M"?![]()
Ben je weer mad Etto.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat je nog meer mooi kunt zien hangen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |