Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, dus lijkt me geen goede graadmeter ...
@Voxs ging er ook altijd van spoken, geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan een paar dagen ervoor, tijdens en erna.
Ik heb het echt bijna standaard.
Dat viel nog wel mee hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.
Ok, bij uitzondering doe ik de gordijnen van m'n zolderkamer even open.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, het is kennelijk een supersneeuwmaan!!!11!!!!
(Whatever dat dan ook maar precies mag zijn)
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Voxs ging er ook altijd van spoken, geloof ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine salpicon spuwende snackjes.
Gewoon daglicht buiten vannacht dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, het is kennelijk een supersneeuwmaan!!!11!!!!
(Whatever dat dan ook maar precies mag zijn)
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel morgenochtend pas. Eens kijken of Ballie er opstandig van wordt.
cute little evil steam explosions hurting everyone to smithereensquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine salpicon spuwende snackjes.
ja omdat jullie dat gewoon niet begrijpenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, af en toe is het wel een stuk erger dan normaal. Denk aan het Tafeltje Vol drama.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cute little evil steam explosionss hurting everyone to smithereens
Weinig voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel morgenochtend pas. Eens kijken of Ballie er opstandig van wordt.
Niks bijzonders te zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, bij uitzondering doe ik de gordijnen van m'n zolderkamer even open.
Zet die kliko nou maar bij de weg dalek vergeet je het weerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
Volgens de moon-goonies staat hij in vissen en moet ik opruimen. Of in mijn hoofd of in mijn leven.
ROT OP
Dan had je het uit moeten leggen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jullie dat gewoon niet begrijpen
Oh verrek, volgens mij moet er wel eentjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet die kliko nou maar bij de weg dalek vergeet je het weer
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh verrek, volgens mij moet er wel eentje
Aangezien jij een snack bent, zou ik het tempurament noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangezien jij een snack bent, zou ik het tempurament noemen.ApprovedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |