Een beetje de Leefbaren, hoog middenstandsgehaltequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welke zin? Ik stem uit principe ook altijd lokaal, maar je hebt hier ook net wat meer keus.
Zo snel mogelijk die stikstof fabriek klaar maken, zodat we uit 87 kleine velden veilig kunnen pompen, in plaats van uit dat ene onveilige veld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Kernenergie dan? Of Groningen leegpompen (met compensatie)?
Zolang D66 maar optieft.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nieuwe studentenpartij haalt er alvast 2 in de raad. Verder gaat GL als de brandweer.
+5%quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:39 schreef Halcon het volgende:
LVR 31,7 procent Koekoek
Ook weer eens op de winnaar gestemd.
Ik zat er compleet naastquote:
D66 verloor vorige keer overal wegens hun referendumstandpunt... DUs ze zullen nu winnenquote:
VVD'ers werken gewoon nog.quote:
Traumatische jeugd inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Kaag met haar keuzestress, ga ik naar Oxford, Cambridge of Exeter.
Niet, denk ik. Ik verwacht Hermans.quote:
De leefbaren zijn wel een beetje een specifieke stroming, de "gemeentebelangen" partijen zijn volgens mij niet specifiek middenstandpartijen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een beetje de Leefbaren, hoog middenstandsgehalte
Die zit te jankenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'De grootste van Nederland'
Is dat een verkapte 'we verliezen zetels?'
Piratenpartij een zetelquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Enkhuizen - SP niet meer de grootste -8%
De grootste nationale partij hè?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'De grootste van Nederland'
Is dat een verkapte 'we verliezen zetels?'
Mijn hoop is gevestigd op de studenten die inzien dat deze partij ze flink te pakken neemt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
D66 verloor vorige keer overal wegens hun referendumstandpunt... DUs ze zullen nu winnen
Ik kan me echt 0% inleven in de mensen die zich inzetten voor zo'n partij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:45 schreef Minimunt het volgende:
VVD kakkersclub dat al veel geld heeft.
Vincent Karremans-effect werd 'm ook niet echt in Rotterdam.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
De VVD die wordt weggevaagd als meisje Hermans aan het roer komt... al gok ik dat Dijkhoff nog wel een rentree zal maken
Dat is de conclusie ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snelle blik op kaart 2018 tov 2022 laat toch meer verschuiving naar lokale partijen zien
Hoekstra gaat nergensquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de conclusie ja.
CDA zal bottom line wel aardig inleveren.
Poeh, ze hebben daar wel lekkere uitsmijters *weetjequote:
Prachtig, dan bestuurt gewoon elke partij hun eigen dorpquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:49 schreef Janneke141 het volgende:
Landgraaf
De nummers 1, 2 en 4 uit de uitslag zijn Gemeentebelangen Schaesberg, Gemeentebelangen Ubach Over Worms en Gemeentebelangen Nieuwenhagen.
Drie voormalige kerkdorpen die al sinds de jaren '50 opgegaan zijn in Landgraaf, maar blijkbaar zijn ze het daar nog steeds niet helemaal mee eens.
Jezus Leeft 0.3 = 0.3quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
Rotterdam is binnen
Leefbaar Rotterdam de grootste
Jezus LEeft had in mijn gemeente (Amersfoort) 46 stemmen op 100.000 stemgerechtigdenquote:
Kortste formatie ever.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef Minimunt het volgende:
De site van die lokale partij in Barendrecht ligt er uit
Zetels krijgen is 1, behouden is twee.quote:
1 maar in Rotterdamquote:
Een heel goeie spreker ja. Hij kan misschien beter voetbalcommentator worden of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Azarkan altijd een prettige manier van praten hebben, zolang je niet op de inhoud let
Ik kan 'm op zich wel waarderen, ondanks dat ik het vaak niet met 'm eens ben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Azarkan altijd een prettige manier van praten hebben, zolang je niet op de inhoud let
Ja ik ook wel. DENK begon als een verschrikkelijk irritante slachtofferpartij, maar ze beginnen nu echt een serieus te nemen partij te worden. Is mijn indruk dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan 'm op zich wel waarderen, ondanks dat ik het vaak niet met 'm eens ben.
Ja, in Delft wonen 40% studenten of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is STIP in Delft, een studentenpartij?
Studenten Techniek In Politiekquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is STIP in Delft, een studentenpartij?
Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. DENK begon als een verschrikkelijk irritante slachtofferpartij, maar ze beginnen nu echt een serieus te nemen partij te worden. Is mijn indruk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |