Prachtig, dan bestuurt gewoon elke partij hun eigen dorpquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:49 schreef Janneke141 het volgende:
Landgraaf
De nummers 1, 2 en 4 uit de uitslag zijn Gemeentebelangen Schaesberg, Gemeentebelangen Ubach Over Worms en Gemeentebelangen Nieuwenhagen.
Drie voormalige kerkdorpen die al sinds de jaren '50 opgegaan zijn in Landgraaf, maar blijkbaar zijn ze het daar nog steeds niet helemaal mee eens.
Jezus Leeft 0.3 = 0.3quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
Rotterdam is binnen
Leefbaar Rotterdam de grootste
Jezus LEeft had in mijn gemeente (Amersfoort) 46 stemmen op 100.000 stemgerechtigdenquote:
Kortste formatie ever.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef Minimunt het volgende:
De site van die lokale partij in Barendrecht ligt er uit
Zetels krijgen is 1, behouden is twee.quote:
1 maar in Rotterdamquote:
Een heel goeie spreker ja. Hij kan misschien beter voetbalcommentator worden of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Azarkan altijd een prettige manier van praten hebben, zolang je niet op de inhoud let
Ik kan 'm op zich wel waarderen, ondanks dat ik het vaak niet met 'm eens ben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Azarkan altijd een prettige manier van praten hebben, zolang je niet op de inhoud let
Ja ik ook wel. DENK begon als een verschrikkelijk irritante slachtofferpartij, maar ze beginnen nu echt een serieus te nemen partij te worden. Is mijn indruk dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan 'm op zich wel waarderen, ondanks dat ik het vaak niet met 'm eens ben.
Ja, in Delft wonen 40% studenten of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is STIP in Delft, een studentenpartij?
Studenten Techniek In Politiekquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is STIP in Delft, een studentenpartij?
Iets met een aap en een gouden ring.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. DENK begon als een verschrikkelijk irritante slachtofferpartij, maar ze beginnen nu echt een serieus te nemen partij te worden. Is mijn indruk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |