Nu krijg je @Oriente op je dak.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Villareal - Bayern München
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch
(en de rest)
quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Villareal - Bayern München 1-3
Chelsea - Real Madrid 2-1
Ik doe normaal niet aan voorspellingen maar laat ik maar eens een uitzondering maken.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch
(en de rest)
1-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Villareal - Bayern München 1-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Is dit het definitieve einde tijdperk Spaans voetbal?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef MC-M het volgende:
Ik merk het al. Villareal gaat een pittige nederlaag tegemoet.
Villarrealquote:Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef MC-M het volgende:
Ik merk het al. Villareal gaat een pittige nederlaag tegemoet.
Villarreal - Bayern München 1-4quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Dat laat ik aan de experts over.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde tijdperk Spaans voetbal?
Villareal - Bayern München 0-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Jezusquote:Op woensdag 6 april 2022 17:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, morgen of overmorgen (later zou me echt verbazen) komt mijn opa te overlijden. Dus ja.
Het zo vroeg bekend maken van de opstellingen van Real doen ze al een tijdje inmiddels, toch? Heb het niet eerder dan dit seizoen gezien. Wel grappig.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Valverde als vierde middenvelder.
Tegenwoordig doen ze dat twee uur van te voren, ja. Al is dit wel een record volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het zo vroeg bekend maken van de opstellingen van Real doen ze al een tijdje inmiddels, toch? Heb het niet eerder dan dit seizoen gezien. Wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |