Nu krijg je @Oriente op je dak.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Villareal - Bayern München
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch
(en de rest)
quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Villareal - Bayern München 1-3
Chelsea - Real Madrid 2-1
Ik doe normaal niet aan voorspellingen maar laat ik maar eens een uitzondering maken.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch
(en de rest)
1-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Villareal - Bayern München 1-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Is dit het definitieve einde tijdperk Spaans voetbal?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef MC-M het volgende:
Ik merk het al. Villareal gaat een pittige nederlaag tegemoet.
Villarrealquote:Op woensdag 6 april 2022 14:00 schreef MC-M het volgende:
Ik merk het al. Villareal gaat een pittige nederlaag tegemoet.
Villarreal - Bayern München 1-4quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
Dat laat ik aan de experts over.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde tijdperk Spaans voetbal?
Villareal - Bayern München 0-3quote:Op woensdag 6 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Chelsea - Real Madrid
Zeg het maar.
(en de rest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |