Jezusquote:Op woensdag 6 april 2022 17:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, morgen of overmorgen (later zou me echt verbazen) komt mijn opa te overlijden. Dus ja.
Het zo vroeg bekend maken van de opstellingen van Real doen ze al een tijdje inmiddels, toch? Heb het niet eerder dan dit seizoen gezien. Wel grappig.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Valverde als vierde middenvelder.
Tegenwoordig doen ze dat twee uur van te voren, ja. Al is dit wel een record volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het zo vroeg bekend maken van de opstellingen van Real doen ze al een tijdje inmiddels, toch? Heb het niet eerder dan dit seizoen gezien. Wel grappig.
Zenit speelt niet meer in de Champions Leaguequote:Op woensdag 6 april 2022 19:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is het Champions League topic.
Wat kijken volwassen mannen?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Niemand boeit dit. Alleen kinderen en Chinezen kijken nog CL.
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Niemand boeit dit. Alleen kinderen en Chinezen kijken nog CL.
@KingRolandquote:Op woensdag 6 april 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alweer zin in Benzema grapjes
Goeieavond. Meldt.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alweer zin in Benzema grapjes
Precies. Dat deed van Basten als speler ook met lelijk voetbal.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Van Basten was weer ziedend over Atlético, zag ik.
Ach, Marco. Gelukkig spelen er nog ploegen allereerst om te winnen.
Defensief spelen is altijd kut, Stijn!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Van Basten was weer ziedend over Atlético, zag ik.
Ach, Marco. Gelukkig spelen er nog ploegen allereerst om te winnen.
Rody?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |