Dat is hip! Dan hoor je erbij!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Amsterdam gaan wonen.
Lokale partijen worden ook niet afgerekend op landelijk geknoei. En ze zullen altijd wel wat lokaal bekende lui hebben uit het verenigingsleven, de carnavalsclub en zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:23 schreef -Sigaartje het volgende:
SP zie je ook overal verliezen. Als ik erover nadenk is het achteraf eigenlijk een partij waar je gewoon helemaal niets aan hebt.
Lokale partijen zijn aan het winnen, en terecht, want landelijke partijen in gemeentes zijn toch altijd verantwoording schuldig aan hun politbureau. Lokale partijen hebben veel meer vrijheid om hun eigen koers te varen.
Landelijk heb je weinig aan ze.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:23 schreef -Sigaartje het volgende:
SP zie je ook overal verliezen. Als ik erover nadenk is het achteraf eigenlijk een partij waar je gewoon helemaal niets aan hebt.
Lokale partijen zijn aan het winnen, en terecht, want landelijke partijen in gemeentes zijn toch altijd verantwoording schuldig aan hun politbureau. Lokale partijen hebben veel meer vrijheid om hun eigen koers te varen.
Hooguit als je er per ongeluk geboren wordt. Anders niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in Amsterdam gaan wonen.
SP heeft lokaal altijd heel veel direct contact, vaak een eigen loket waar je klachten kunt melden e.d. Lokaal heeft SP echt wel een functie. Landelijk kunnen ze beter stoppen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:23 schreef -Sigaartje het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:26 schreef Coco het volgende:
Huh die middenklasse heeft toch een inkomen van 150.000 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |