quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet een type kat die boven een snackbar wil wonen.
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.quote:Bij de mensen die ze kent en vertrouwd komt ze graag op schoot, kletst tegen ons, laat zich aanhalen en optillen. Ze geniet hier zo enorm van dat ze er zelfs van gaat kwijlen.
Ik kwijl heul niet!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zie scrummie nu vloeiend voor me met krassen op z'n hand
Female undead warlockquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Een kat die het ‘te druk’ heeft om op je schoot te zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Op schoot zitten doet Lily niet, daarvoor heeft ze het te druk.
Dat is codetaal voor ADHD kat die uithaalt als je de kat wilt aaien.
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Laat maar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Sorry dat was onder de gordel ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @Sked er bij is gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
Nou ja toeval
Ik ben de enige die in VBL TR's afhandelt.
Was hij er in het livetopic gisteren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @:Sked er bij is gekomen.
Ja, hij werd gewezen op de policy dat het woord negers wel degelijk mocht.quote:
Erg agressief hij had zijn nek kunnen breken toen die tengere agente hem de auto in smeetquote:
Er is bij een bedrijf hier een gifwolk ontsnapt. Althans zo lees ik het op Facebook.quote:
quote:ONGELOOFLIJK!!!
Met ongeloof lees ik dit bericht dat bij dit bedrijf een ongeval heeft plaatsgevonden. Weert is ontsnapt aan een ramp mensen.
Bij dit bedrijf worden de grootste gevaarlijkste stoffen verhandeld. Dat op zich is al heel gevaarlijk. Naast dit bedrijf heeft zich een plastic recycling gevestigd. Als hier bij de een of ander echt brand uitbreekt ………..
Dan kunnen alle koeien co2 blijven uitstoten, kunnen we nog 100ste langer op fossiele brandstof rondrijden, hebben we in Weert geen windmolen nodig en kan het gemeentebestuur direct aftreden en worden op de dag van verkiezingen direct weer nieuwe uitgeroepen.
Oh hij is vorige week serieus 18 geworden en momenteel 6 vwo scholier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat de VVD 13 jarige op de kieslijst heeft in Rheden.
Update: er is een NL-alert verstuurd. Mensen die bij Bredox binnen zijn of bij de Weerterbergen verblijven wordt geadviseerd om naar binnen te gaan en ramen en deuren te sluiten. Zet ook de ventilatie uit, is het advies.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
Er loopt zeker weer een pedo rond in de contreien waar @:lange_lans woont
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat de VVD 13 jarige op de kieslijst heeft in Rheden.
Waardeloze ondertiteling.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
NWS / Live Topic NL Alert Weert Lange_Lans
Waarom doe je dit? Nu ben ik in de war en sluit ik fok af voor vandaag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
NWS / Live Topic NL Alert Weert Lange_Lans
Limburgs hè.quote:
Daar baal ik een beetje van. Voel me redelijk schuldig nu.quote:
Dat hoeft ook niet. Maar je hebt @Littlerabbit ook weggejaagd, misschien kan je daar iets mee doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar baal ik een beetje van. Voel me redelijk schuldig nu.
Vind het te ver gaan om mijn excuses aan te bieden echter.
Vanzelfsprekend heb ik die een berichtje gestuurd om mijn excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je hebt @:littlerabbit ook weggejaagd, misschien kan je daar iets mee doen.
Je bent een goed mens Lange_Lansquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend heb ik die een berichtje gestuurd om mijn excuses aan te bieden.
Openbaar je spijt uitspreken is mij meer waard dan een bericht, een bericht wat verder nooit gestuurd is maar dat maakt dan niet meer uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een goed mens Lange_Lans.
Ik heb hier erg veel zin in.quote:De KNVB heeft een geschikte datum gevonden voor de laatste zes minuten van de gestaakte wedstrijd tussen Vitesse en Sparta. Het restant van dat duel wordt op dinsdag 19 april om 18.45 uur afgewerkt. Zes minuten later zal het laatste fluitsignaal al klinken.
Ik hoop dat iedereen hier gaat kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |