Je zorgt maar gewoon dat je er bent.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:12 schreef Oriente het volgende:
Ik red 22:30 niet. Dus post rond 22:40 ff of er minstens 5-6 man zijn.
Was lucky natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik ga hier niet eens iemand de schuld van geven want dit schot was zo onwerkelijk bizar goed dat eigenlijk niemand hier iets aan heeft kunnen doen
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan niet. Nog 2 setjes deadliften en dan nog 15 min cardio dus 22.40-45
Raar dat je JR niet noemt.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk komen @:firefox1 @:-jos- @:ettovanbelgie @:ggmm @:wazaaaaa ook
Dus @ChevyCaprice hoeft niet te komen?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk komen @:firefox1 @:-jos- @:ettovanbelgie @:ggmm @:wazaaaaa ook
quote:
Ok, dan ga ik nog een rondje Nürburgring doen met mijn GT-R met 750 PKquote:
Een rondje in het echie rijden staat op mijn bucketlist op nummer 3.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Nürburgring is de enige baan die ik leuk vind.
Af en toe. Dan pak ik zo'n straatporsche of zo en lekker raggenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Race jij wel eens over de Nürburgring ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=RtDy3XxHqn8quote:
Jaloers.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Af en toe. Dan pak ik zo'n straatporsche of zo en lekker raggen
Jaloers...quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Af en toe. Dan pak ik zo'n straatporsche of zo en lekker raggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@scrupuleus Dit is de enige keer dat Toto in de verdediging stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |