SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:48 schreef GGMM het volgende:
En tot slot nog even de mooiste goal van de avond(veel mooier dan die goal die @:chevycaprice morgen gaat posten)
Dit is gewoon een intikkertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima uitbraak blauw![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:07 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceHeb je toevallig die ene misser van mij + de goal 10-15 seconden later via de muur? (dat was de 2-0, weet niet exact welke pot, maar die misser was dat ik letterlijk niet schoot voor een leeg doel na een pass van Scrummie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima uitbraak blauw![]()
@GGMM ownedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn computer kon het bijna zelf niet eens handelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
Gewoon duidelijk lag dus
Maar wees er blij mee
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat was inderdaad lag daar, want ik riep dat toen nog omdat ik de bal ook zag verspringen zoals op het gifje.quote:What can change the nature of a man?![]()
Dus jij zag dat ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was inderdaad lag daar, want ik riep dat toen nog omdat ik de bal ook zag verspringen zoals op het gifje.
Dan lag het aan de host
Moderator DIG
Het was trouwens gisteravond écht gezellig
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice @OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice@Wazaaaaa
SPOILER: BonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente @EttovanBelgieWhat can change the nature of a man?![]()
Van mij was het een grapje in ieder geval, ik kan me geen lag herinneren en volgens mij miste ik die bal gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij zag dat ook?
Dan lag het aan de host![]()
Inderdaad, je mag vaker ziek zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:03 schreef FireFox1 het volgende:
Het was trouwens gisteravond écht gezellig
What can change the nature of a man?![]()
Zoals al verkondigd gisteren, ga ik nu de (in mijn ogen) mooiste goal van de afgelopen sessie hier plaatsen. Eén van de meest ongelofelijke goals uit mijn carrière, en misschien de mooiste.
Met alle dank aan @Oriente en EttoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zoals al verkondigd gisteren, ga ik nu de (in mijn ogen) mooiste goal van de afgelopen sessie hier plaatsen. Eén van de meest ongelofelijke goals uit mijn carrière, en misschien de mooiste.
Met alle dank aan @:oriente en EttoAls je niet zo vaak scoort, is deze best bijzonder inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dus voor jou is dit een bijzondere goal?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je niet zo vaak scoort, is deze best bijzonder inderdaad
Thanks
Moderator DIG
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met alle dank aan @:oriente en EttoFoutje EttoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: