F. Arnesenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:10 schreef tong80 het volgende:
Noem 6 Denen die bij Ajax hebben gevoetbald
Geen idee, maar als ik het zelf moest zeggen:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:36 schreef stokj het volgende:
Noem minimaal drie levende Belgen die Pelé opnam in zijn FIFA 100 in 2004.
Ceulemans en Pfaff zitten er in. De andere en de eervolle vermelding nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik het zelf moest zeggen:
Pfaff
Van Himst
Ceulemans
En een eervolle vermelding voor Gerets
Geen van Himst... Die Pele kun je ook niet serieus nemen he.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ceulemans en Pfaff zitten er in. De andere en de eervolle vermelding niet
Hij zal ongetwijfeld zichzelf als referentie gebruiken bij het selecteren van de spelersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen van Himst... Die Pele kun je ook niet serieus nemen he.
Jef Jurion en Rik Coppens?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ceulemans en Pfaff zitten er in. De andere en de eervolle vermelding niet
Ja dan snap ik de keuze voor Pfaff welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld zichzelf als referentie gebruiken bij het selecteren van de spelers
Ook niet, je kijkt te ver in het verledenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan snap ik de keuze voor Pfaff wel
Preud'homme?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook niet, je kijkt te ver in het verleden
[..]![]()
![]()
Anders Stijn Vrevenquote:
quote:
quote:
Zowel Vreven als Preud'Homme niet.quote:
quote:
Hij stond ook wel bekend als 'de stofzuiger' van het middenveld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:46 schreef slaveloos het volgende:
Wilfred van moer , dat rijmt op broer,.
San Siro ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:52 schreef Obiekulu het volgende:
In welk stadion stak Jon Dahl Tomasson zijn middelvinger op naar Leo Beenhakker na twee goals tijdens zijn invalbeurt?
Del Alpi ?quote:
Cassano?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:07 schreef slaveloos het volgende:
Welke voetballer had de bijnaam ik principe?
Völler ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef slaveloos het volgende:
Nee oudspeler van AS Roma, zeg maar mr AS Roma voordat totti dat werd
De Rossiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef slaveloos het volgende:
Nee oudspeler van AS Roma, zeg maar mr AS Roma voordat totti dat werd
quote:
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vondquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb het opgezocht. Van der Elst is het juiste antwoord. Bijzondere keuze van Pele.
Next!
De voornaam van Vialli heeft volgens mij wel te maken met de persoon die we zoeken maar kan er even niet op komen.quote:
Zeker ook gezien de exclusie van collega-acteur Paul Van Himst en 'beste Europeaan van het moment' Rik Coppens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vond
De van den Kerkhofs stonden er ook in. Net zoals Arie Haan. Weet hij veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vond
Bij de Kerkhofs en Arie kan ik dat opzicht nog wel begrijpen dat hij ze kiest (of juist niet zou kiezen).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De van den Kerkhofs stonden er ook in. Net zoals Arie Haan. Weet hij veel.
Willie was nog reserve op het WK-74. René viel in voor Rensenbrink. Helaas die kut Michels liet Ruud Geels en Piet Keizer op de bank zitten. Andere invaller was Theo de Jong. Overschatte trainer. Kostte ons ook het WK-90 en 94.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de Kerkhofs en Arie kan ik dat opzicht nog wel begrijpen dat hij ze kiest (of juist niet zou kiezen).
Al was Haan als speler wel beter dan als coach.
Geen Gianluca maar Guiseppequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
De voornaam van Vialli heeft volgens mij wel te maken met de persoon die we zoeken maar kan er even niet op komen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willie was nog reserve op het WK-74. René viel in voor Rensenbrink. Helaas die kut Michels liet Ruud Geels en Piet Keizer op de bank zitten. Andere invaller was Theo de Jong. Overschatte trainer. Kostte ons ook het WK-90 en 94.
Meazza ?quote:
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Sing along op het EK. Hij speelde geen minuut. Kut coach.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef slaveloos het volgende:
Will Grigg is een modale noord Ierse voetballer die toch heel bekend is. Waarom is Will zo bekend geworden eigenlijk?
Bang dat ie het beter deed dan hijzelf. Terwijl hij zelf alleen dankzij Cruijf in '74 en Gullit/vBasten in '88 iets presteerde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sing along op het EK. Hij speelde geen minuut. Kut coach.
5 interlands.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bang dat ie het beter deed dan hijzelf. Terwijl hij zelf alleen dankzij Cruijf in '74 en Gullit/vBasten in '88 iets presteerde.
Als ie het zelf moest doen bakte hij er weinig van.
Kippenvel. Nogmaals kut coach.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Geweldig om zo herinnerd te worden
Michels weigerde om naar Barcelona te gaan en Cruijff te vragen om in te stappen als bondscoach. De Mos als bondscoach wou een deel van de groep volgens mij niet. Beenhakker stond net iets boven De Mos.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.
Rijkaard als wisselspeler.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Michels weigerde om naar Barcelona te gaan en Cruijff te vragen om in te stappen als bondscoach. De Mos als bondscoach wou een deel van de groep volgens mij niet. Beenhakker stond net iets boven De Mos.
In 1992 schoof hij Advocaat door. Maar ik denk dat Advocaat weinig kan doen aan 'de blunder' van Ed de Goey tegen Brazilië
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard als wisselspeler.
Met Cruijff als coach hadden we met ere verloren.
Had Bergkamp de hattrick gemaakt in de verloren finale tegen de moffen.
3-4
Mijn kleine fout. Ik was zo verdrietig toen. Ik bedoelde de eindrondes aka WK's van 90 en 94quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard als wisselspeler.
Met Cruijff als coach hadden we met ere verloren.
Had Bergkamp de hattrick gemaakt in de verloren finale tegen de moffen.
3-4
Michels zou dit best weleens expres hebben gedaan zodat niemand zijn succes kon evenaren. Niet wetende dat Lambertus I en Aloysius III hem op een WK overtroffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.
Match of the Day presenteren in zijn onderbroekquote:Op zondag 20 maart 2022 11:04 schreef tong80 het volgende:
Welke weddenschap verloor Gary Lineker toen leicester city kampioen werd?
Juist.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Match of the Day presenteren in zijn onderbroek
Hij heeft t gedaan ook he!quote:
Ja.quote:
Middlesbrough FC (al zou het mij verbazen als Heini daar speelde)?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:59 schreef slaveloos het volgende:
Bij welke club hebben George boateng, Heino Otto, Michael Reiziger en Marten de Roon gezeten?
Eind jaren 70 zat heini daar voordat ie naar den haag ging. Helemaal goed. Probs voor jou!quote:Op zondag 20 maart 2022 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Middlesbrough FC (al zou het mij verbazen als Heini daar speelde)?
Iemand anders mag even een vraag stellen want ik moet zo en route voor een werkbezoek.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Eind jaren 70 zat heini daar voordat ie naar den haag ging. Helemaal goed. Probs voor jou!
Gerard Wiekens, Kiki Musampa, Nigel de Jongquote:Op maandag 21 maart 2022 08:14 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde bij Manchester City?
Correct.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gerard Wiekens, Kiki Musampa, Nigel de Jong
Ruud Krol en ?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:37 schreef -XOR- het volgende:
Welke twee Nederlanders speelden er ooit voor Napoli?
Krol is goed, de andere is een genaturaliseerde Nederlander.quote:
Ik vermoed ook Stanley. Staat me iets bij dat Libregts het graag anders deed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo Snelders is goed!quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht, maar volgens mij was het Theo Snelders, of Eddy, weet zijn voornaam niet meer.
Robert Pires?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:02 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nee, die speelde niet mee in die wedstrijd.
Dit was het eerste seizoen onder Wenger.
Kun je hints geven?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
In de wedstrijd FC Groningen - FC Twente uit 2004 liepen de gemoederen bij 2 spelers van de thuisclub zo hoog op dat ze zowel op het veld als in de kleedkamer met elkaar op de vuist gingen. Het leidde zelfs tot een ontslagaanvraag van 1 van deze spelers. Over welke spelers gaat het? Bonusvraag. Wie debuteerde voor FC Twente in het betaald voetbal in deze wedstrijd?
Waarschijnlijk wel.quote:
Zal ik nieuwe vraag stellen?quote:
Knap dat je al deze weet. Zitten inderdaad Oh-jaatjes tussen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat is, zoals gebruikelijk, veel te moeilijk voor mij, Tong! Ik kom niet verder dan: Kees Kist, Pier Tol, Jan Peters, Hugo Hovenkamp, Eddy Treytel (meen ik) en dan had je ook nog zo'n weergaloze Deen op het middenveld, wiens naam mij niet te binnen wil schieten. Er zullen nog wel wat o-jaatjes bijzitten, denk ik.
Voorstopper en rechtsachter.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:05 schreef Obiekulu het volgende:
Metgod, Nygaard, Jonker.
Hoe ver zijn we al? Welke posities zoeken we nog?
Verkeerde aanname.quote:
Drie goede. Two to goquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:17 schreef Zorro het volgende:
Van Rijnsoever, Welzl, Arntz
Zit daar nog wat goeds bij?
Sorrie over het hoofd gezien. Goed.quote:
Poe, speelde Ronald W. daar misschien op dat moment?quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorrie over het hoofd gezien. Goed.
De rechtsback nog
Wel een Ronaldquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Poe, speelde Ronald W. daar misschien op dat moment?
Ronald Squote:Op vrijdag 1 april 2022 12:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yesss !! Dan is het goed. Iemand anders mag zijn volledige achternaam afmaken
Die had ik al eerder genoemd! Dat was niet de rechtsback, toch? Dacht dat dat een andere Ronald was.quote:
Mijn fout.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die had ik al eerder genoemd! Dat was niet de rechtsback, toch? Dacht dat dat een andere Ronald was.
Boukhari?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:26 schreef Obiekulu het volgende:
Welke linksbuiten werd door Jan Wouters voor kut-Marokkaan uitgemaakt?
Dries ?quote:
Jos ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:57 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nee, nog iets eerder.
Niet zo ver terug als Doufikar hoor.
De Algerijn Madjer voor Porto tegen Bayernquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:54 schreef slaveloos het volgende:
Wie scoorde met een hakbal in de EC 1 finale van 1987, voor welke club speelde hij, tegen wie scoorde hij en wat was zijn nationaliteit?
Maradona, Careca en ?quote:Op zondag 3 april 2022 17:56 schreef -XOR- het volgende:
Uit welke spelers bestond de MAGICA voorhoede van Napoli?
Alletwee goed, nu de laaste nog.quote:
Bruno Giordano is goed inderdaad.quote:
Marc "guitig kiekje" Overmars?quote:Op maandag 4 april 2022 18:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie werd er op het WK van 1994 uitgeroepen tot "best youth player" ?
Kanu ?quote:Op maandag 4 april 2022 18:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie werd er op het WK van 1994 uitgeroepen tot "best youth player" ?
Dat klopt, ik denk daar komt niemand op maar door de recente ontwikkelingen is er blijkbaar toch iemand die het zich herinnertquote:
Ik was toen op een leeftijd dat ik al die wedstrijden op videoband opnam en regelmatig terugkeek. Van dat toernooi staat me nog altijd meer bij dan van het afgelopen WK.quote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk daar komt niemand op maar door de recente ontwikkelingen is er blijkbaar toch iemand die het zich herinnert
Dat was Noorwegen en om de volgende vraag voor te zijnquote:Op maandag 4 april 2022 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik was toen op een leeftijd dat ik al die wedstrijden op videoband opnam en regelmatig terugkeek. Van dat toernooi staat me nog altijd meer bij dan van het afgelopen WK.
Volgende vraag:
In 1998 waande Marokko zich even in de tweede ronde van het WK. Zelf wonnen zij hun laatste poulewedstrijd en Brazilie mocht alleen niet verliezen tegen een relatief klein voetballand. In de laatste minuut scoorde dat land bij gelijke stand echter een penalty en vloog Marokko er alsnog uit. Van welk land verloor Brazilie die wedstrijd?
quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat was Noorwegen en om de volgende vraag voor te zijndat is het ook het enige land waarvan Brazilië nog nooit won
EK 68 ?quote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was het laatste jaar waarin Duitsland niet deelnam aan een EK of WK ?
1950?quote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was het laatste jaar waarin Duitsland niet deelnam aan een EK of WK ?
Begrijpelijk antwoord. Maar wel fout.quote:
Mexico?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:35 schreef Obiekulu het volgende:
Over regelmatig reserve gesproken:
Tegen welk land scoorde Pierre van Hooijdonk zijn enige doelpunt op een WK?
Portugal?quote:
Polen?quote:Op woensdag 6 april 2022 18:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welk land won op het WK 1978 de 1e editie van de FIFA Fair Play Trophy?
Als 'ie door een jury is uitgedeeld zie ik de FIFA ervoor aan hem aan de doorgesnoven Argentijntjes te hebben gegeven.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Niet goed. Het was een land dat de 1e groepsfase overleefde.
Dat is inderdaad het geval geweest. Ongelofelijk maar waarquote:Op woensdag 6 april 2022 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als 'ie door een jury is uitgedeeld zie ik de FIFA ervoor aan hem aan de doorgesnoven Argentijntjes te hebben gegeven.
Gelukkig is de FIFA door de jaren heen zo lekker zichzelf gebleven.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval geweest. Ongelofelijk maar waar
quote:jaar -- club -- wedstrijden -- (doelpunten)
2001–2003 KSK Beveren 33 (3)
2003–2005 Metallurg Donetsk 26 (3)
2005–2006 Olympiakos 27 (5)
2006–2007 AS Monaco 70 (3)
2007–2010 FC Barcelona 74 (4)
2010–2018 Manchester City 230 (59)
2018 Olympiakos 2 (0)
2019–2020 Qingdao Huanghai 14 (2)
Jajaquote:Op woensdag 6 april 2022 19:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]![]()
Yaya natuurlijk. Kolo zat ook nog bij Arsenal.
Is dit Bastos?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:31 schreef Terreros85 het volgende:
2001–2002 Pelotas
2002–2003 Feyenoord 0 (0)
2002–2003 → Excelsior (loan) 28 (0)
2003–2006 Atlético Paranaense 10 (0)
2004 → Grêmio (loan) 19 (4)
2005 → Figueirense (loan) 34 (10)
2006–2009 Lille 97 (25)
2009–2013 Lyon 98 (26)
2013 → Schalke 04 (loan) 14 (4)
2013–2014 Al Ain 12 (4)
2014 → Roma (loan) 16 (1)
2014–2016 São Paulo 64 (8)
2017–2018 Palmeiras 17 (0)
2018 → Sport do Recife (loan) 23 (4)
2019 América (MG) 1 (0)
Total 433 (86)
National team
2009–2010 Brazil 10 (1)
Van wie is deze bijzondere carrière?
Sneijder ?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:18 schreef Obiekulu het volgende:
Wijnaldum scoorde het laatste doelpunt van Nederland op een WK. Wie gaf de assist?
Legendarisch voor de liefhebber zeker.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut vraag. Als het nou een legendarisch doelpunt was.
Laat je cynisme achterwegen wil je?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Legendarisch voor de liefhebber zeker.
Wijnaldum bekroonde een goed WK en werd door deze bevestiging misschien wel de leider die hij de afgelopen jaren geweest is.
2014 is ook nog wel te herinneren toch?
1-0 de penalty van Van Persie.
2-0 de goal van Daley Blind (met rechts).
3-0 een trainingsdoelpunt, afgemaakt door Wijnaldum.
Maar als je liever weer wil vragen naar 6 of 8 Denen die bij Ajax gespeeld hebben, mag dat uiteraard
Geen cynisme hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je cynisme achterwegen wil je?
Ben effe weg hier. Red je het in je eentje ?
Sorry ben te geprikkeld momenteel. Wacht op een open hart operatie.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Geen cynisme hoor.
Prikkelen van de oude garde.
Kun je wel tegen toch?
Rustig aan.
Geeft niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ben te geprikkeld momenteel. Wacht op een open hart operatie.
Backje die er overheen denderde als ik me niet vergis, ik gok op Janmaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Legendarisch voor de liefhebber zeker.
Wijnaldum bekroonde een goed WK en werd door deze bevestiging misschien wel de leider die hij de afgelopen jaren geweest is.
2014 is ook nog wel te herinneren toch?
1-0 de penalty van Van Persie.
2-0 de goal van Daley Blind (met rechts).
3-0 een trainingsdoelpunt, afgemaakt door Wijnaldum.
Maar als je liever weer wil vragen naar 6 of 8 Denen die bij Ajax gespeeld hebben, mag dat uiteraard
Klopt, is goed, juist en correct.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Backje die er overheen denderde als ik me niet vergis, ik gok op Janmaat.
Werder Bremen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Otto Rehhagel was natuurlijk coach en architect van de legendarische EK winst van 2004 van Griekenland. Welk ander voetbalsprookje voltooide hij?
Ook veel gewonnen maar niet waar ik op doelde. Kwam dit toevallig tegen in een PRO artikel op VI deze week.quote:
Was ie coach van het gepromoveerde Kaiserslautern dat gelijk kampioen werd ?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook veel gewonnen maar niet waar ik op doelde. Kwam dit toevallig tegen in een PRO artikel op VI deze week.
Dat was hem!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ie coach van het gepromoveerde Kaiserslautern dat gelijk kampioen werd ?
Wat is de connectie met SC Nürnberg ?quote:
Dat is ook een Duitse clubquote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de connectie met SC Nürnberg ?
Ha haquote:
Stanley Menzoquote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef Terreros85 het volgende:
Over onwaarschijnlijke kampioenen gesproken. Welke Nederlander stond onder contract bij Lierse SK toen zijn 1997 verrassend kampioen werden?
Thomas Buffel?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:04 schreef Terreros85 het volgende:
Correct. Nog eentje over die ploeg.
xx speelde onder meer voor Feyenoord, Lierse SK en Schalke 04. Met Lierse, dat hem van Feyenoord huurde, werd hij in het seizoen 1996/97 kampioen van België.
Welke speler?
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef Obiekulu het volgende:
Welke 2 oud-spelers van Go Ahead Eagles stonden gisteravond in de Adelaarshorst in het veld namens Willem II?
Dat is aan jezelf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?
Crowley is goed!quote:
Daar zou je op zich genoeg aan hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:28 schreef Terreros85 het volgende:
Dan pas ik. Heb de opstelling van Willem 2 ook niet echt in mijn hoofd zitten. Verder dan Nunnely en Heerkens kom ik ook niet
haha, Heerkens dus. Nooit geweten. Dacht dat hij ook echt uit de jeugd van Willem 2 kwam.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:30 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Daar zou je op zich genoeg aan hebben
Veendam ?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
De Graafschap?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
Roda JC ?quote:
Emmen?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
Brus ?quote:Op maandag 11 april 2022 13:54 schreef Obiekulu het volgende:
Welke speelster scoorde afgelopen vrijdag haar eerste goal voor Oranje tijdens de 12-0 overwinning op Cyprus?
De goeie ouwe consumptiebonnen!quote:Op maandag 11 april 2022 16:12 schreef Obiekulu het volgende:
Bij de laatste Europese uitwedstrijd van Go Ahead Eagles mocht geen publiek mee omdat Ferencvaros een straf had uitstaan.
Go Ahead had echter al een supporter de reis beloofd doordat hij een prijs gewonnen had bij een supporters-activiteit.
Hoe werd dit probleem opgelost?
toegevoegd aan de technische staf?quote:Op maandag 11 april 2022 16:12 schreef Obiekulu het volgende:
Bij de laatste Europese uitwedstrijd van Go Ahead Eagles mocht geen publiek mee omdat Ferencvaros een straf had uitstaan.
Go Ahead had echter al een supporter de reis beloofd doordat hij een prijs gewonnen had bij een supporters-activiteit.
Hoe werd dit probleem opgelost?
Bijna....quote:Op maandag 11 april 2022 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
toegevoegd aan de technische staf?
Ferenc Puskas?quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Hongaar werd Europees voetballer van het jaar ?
Nee, later.quote:
Kubalaquote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Hongaar werd Europees voetballer van het jaar ?
Ferencvarosquote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je zeker dat het een Hongaar is en geen Bulgaar of Roemeen??
Nee, jaren 60.quote:
Jardel ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef -XOR- het volgende:
Welke Braziliaan scoorde voor Porto 130 goals in 125 competitiewedstrijden en won 2 keer de Europese gouden schoen?
Bas Nijhuis ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef Obiekulu het volgende:
Wie fluit op 19 april de resterende 6 minuten van Vitesse-Sparta?
Standard ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:10 schreef Obiekulu het volgende:
Bij welke club doorliepen Thibaut Courtois en Kevin De Bruyne de jeugdopleiding?
Genkquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:10 schreef Obiekulu het volgende:
Bij welke club doorliepen Thibaut Courtois en Kevin De Bruyne de jeugdopleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |