De Algerijn Madjer voor Porto tegen Bayernquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:54 schreef slaveloos het volgende:
Wie scoorde met een hakbal in de EC 1 finale van 1987, voor welke club speelde hij, tegen wie scoorde hij en wat was zijn nationaliteit?
Maradona, Careca en ?quote:Op zondag 3 april 2022 17:56 schreef -XOR- het volgende:
Uit welke spelers bestond de MAGICA voorhoede van Napoli?
Alletwee goed, nu de laaste nog.quote:
Bruno Giordano is goed inderdaad.quote:
Marc "guitig kiekje" Overmars?quote:Op maandag 4 april 2022 18:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie werd er op het WK van 1994 uitgeroepen tot "best youth player" ?
Kanu ?quote:Op maandag 4 april 2022 18:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie werd er op het WK van 1994 uitgeroepen tot "best youth player" ?
Dat klopt, ik denk daar komt niemand op maar door de recente ontwikkelingen is er blijkbaar toch iemand die het zich herinnertquote:
Ik was toen op een leeftijd dat ik al die wedstrijden op videoband opnam en regelmatig terugkeek. Van dat toernooi staat me nog altijd meer bij dan van het afgelopen WK.quote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik denk daar komt niemand op maar door de recente ontwikkelingen is er blijkbaar toch iemand die het zich herinnert
Dat was Noorwegen en om de volgende vraag voor te zijnquote:Op maandag 4 april 2022 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik was toen op een leeftijd dat ik al die wedstrijden op videoband opnam en regelmatig terugkeek. Van dat toernooi staat me nog altijd meer bij dan van het afgelopen WK.
Volgende vraag:
In 1998 waande Marokko zich even in de tweede ronde van het WK. Zelf wonnen zij hun laatste poulewedstrijd en Brazilie mocht alleen niet verliezen tegen een relatief klein voetballand. In de laatste minuut scoorde dat land bij gelijke stand echter een penalty en vloog Marokko er alsnog uit. Van welk land verloor Brazilie die wedstrijd?
quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat was Noorwegen en om de volgende vraag voor te zijndat is het ook het enige land waarvan Brazilië nog nooit won
EK 68 ?quote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was het laatste jaar waarin Duitsland niet deelnam aan een EK of WK ?
1950?quote:Op maandag 4 april 2022 20:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat was het laatste jaar waarin Duitsland niet deelnam aan een EK of WK ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |