Sneijder ?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:18 schreef Obiekulu het volgende:
Wijnaldum scoorde het laatste doelpunt van Nederland op een WK. Wie gaf de assist?
Legendarisch voor de liefhebber zeker.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut vraag. Als het nou een legendarisch doelpunt was.
Laat je cynisme achterwegen wil je?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Legendarisch voor de liefhebber zeker.
Wijnaldum bekroonde een goed WK en werd door deze bevestiging misschien wel de leider die hij de afgelopen jaren geweest is.
2014 is ook nog wel te herinneren toch?
1-0 de penalty van Van Persie.
2-0 de goal van Daley Blind (met rechts).
3-0 een trainingsdoelpunt, afgemaakt door Wijnaldum.
Maar als je liever weer wil vragen naar 6 of 8 Denen die bij Ajax gespeeld hebben, mag dat uiteraard
Geen cynisme hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je cynisme achterwegen wil je?
Ben effe weg hier. Red je het in je eentje ?
Sorry ben te geprikkeld momenteel. Wacht op een open hart operatie.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Geen cynisme hoor.
Prikkelen van de oude garde.
Kun je wel tegen toch?
Rustig aan.
Geeft niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ben te geprikkeld momenteel. Wacht op een open hart operatie.
Backje die er overheen denderde als ik me niet vergis, ik gok op Janmaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:36 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Legendarisch voor de liefhebber zeker.
Wijnaldum bekroonde een goed WK en werd door deze bevestiging misschien wel de leider die hij de afgelopen jaren geweest is.
2014 is ook nog wel te herinneren toch?
1-0 de penalty van Van Persie.
2-0 de goal van Daley Blind (met rechts).
3-0 een trainingsdoelpunt, afgemaakt door Wijnaldum.
Maar als je liever weer wil vragen naar 6 of 8 Denen die bij Ajax gespeeld hebben, mag dat uiteraard
Klopt, is goed, juist en correct.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Backje die er overheen denderde als ik me niet vergis, ik gok op Janmaat.
Werder Bremen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Otto Rehhagel was natuurlijk coach en architect van de legendarische EK winst van 2004 van Griekenland. Welk ander voetbalsprookje voltooide hij?
Ook veel gewonnen maar niet waar ik op doelde. Kwam dit toevallig tegen in een PRO artikel op VI deze week.quote:
Was ie coach van het gepromoveerde Kaiserslautern dat gelijk kampioen werd ?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook veel gewonnen maar niet waar ik op doelde. Kwam dit toevallig tegen in een PRO artikel op VI deze week.
Dat was hem!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ie coach van het gepromoveerde Kaiserslautern dat gelijk kampioen werd ?
Wat is de connectie met SC Nürnberg ?quote:
Dat is ook een Duitse clubquote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de connectie met SC Nürnberg ?
Ha haquote:
Stanley Menzoquote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef Terreros85 het volgende:
Over onwaarschijnlijke kampioenen gesproken. Welke Nederlander stond onder contract bij Lierse SK toen zijn 1997 verrassend kampioen werden?
Thomas Buffel?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:04 schreef Terreros85 het volgende:
Correct. Nog eentje over die ploeg.
xx speelde onder meer voor Feyenoord, Lierse SK en Schalke 04. Met Lierse, dat hem van Feyenoord huurde, werd hij in het seizoen 1996/97 kampioen van België.
Welke speler?
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef Obiekulu het volgende:
Welke 2 oud-spelers van Go Ahead Eagles stonden gisteravond in de Adelaarshorst in het veld namens Willem II?
Dat is aan jezelf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?
Crowley is goed!quote:
Daar zou je op zich genoeg aan hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:28 schreef Terreros85 het volgende:
Dan pas ik. Heb de opstelling van Willem 2 ook niet echt in mijn hoofd zitten. Verder dan Nunnely en Heerkens kom ik ook niet
haha, Heerkens dus. Nooit geweten. Dacht dat hij ook echt uit de jeugd van Willem 2 kwam.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:30 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Daar zou je op zich genoeg aan hebben
Veendam ?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
De Graafschap?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |