Theo Snelders is goed!quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht, maar volgens mij was het Theo Snelders, of Eddy, weet zijn voornaam niet meer.
Robert Pires?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:02 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nee, die speelde niet mee in die wedstrijd.
Dit was het eerste seizoen onder Wenger.
Kun je hints geven?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
In de wedstrijd FC Groningen - FC Twente uit 2004 liepen de gemoederen bij 2 spelers van de thuisclub zo hoog op dat ze zowel op het veld als in de kleedkamer met elkaar op de vuist gingen. Het leidde zelfs tot een ontslagaanvraag van 1 van deze spelers. Over welke spelers gaat het? Bonusvraag. Wie debuteerde voor FC Twente in het betaald voetbal in deze wedstrijd?
Waarschijnlijk wel.quote:
Zal ik nieuwe vraag stellen?quote:
Knap dat je al deze weet. Zitten inderdaad Oh-jaatjes tussen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat is, zoals gebruikelijk, veel te moeilijk voor mij, Tong! Ik kom niet verder dan: Kees Kist, Pier Tol, Jan Peters, Hugo Hovenkamp, Eddy Treytel (meen ik) en dan had je ook nog zo'n weergaloze Deen op het middenveld, wiens naam mij niet te binnen wil schieten. Er zullen nog wel wat o-jaatjes bijzitten, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |