Völler ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef slaveloos het volgende:
Nee oudspeler van AS Roma, zeg maar mr AS Roma voordat totti dat werd
De Rossiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef slaveloos het volgende:
Nee oudspeler van AS Roma, zeg maar mr AS Roma voordat totti dat werd
quote:
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vondquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb het opgezocht. Van der Elst is het juiste antwoord. Bijzondere keuze van Pele.
Next!
De voornaam van Vialli heeft volgens mij wel te maken met de persoon die we zoeken maar kan er even niet op komen.quote:
Zeker ook gezien de exclusie van collega-acteur Paul Van Himst en 'beste Europeaan van het moment' Rik Coppens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vond
De van den Kerkhofs stonden er ook in. Net zoals Arie Haan. Weet hij veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad bijzondere keuze van Péle. Geen idee waarom hij hem zo noemenswaardig vond
Bij de Kerkhofs en Arie kan ik dat opzicht nog wel begrijpen dat hij ze kiest (of juist niet zou kiezen).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De van den Kerkhofs stonden er ook in. Net zoals Arie Haan. Weet hij veel.
Willie was nog reserve op het WK-74. René viel in voor Rensenbrink. Helaas die kut Michels liet Ruud Geels en Piet Keizer op de bank zitten. Andere invaller was Theo de Jong. Overschatte trainer. Kostte ons ook het WK-90 en 94.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij de Kerkhofs en Arie kan ik dat opzicht nog wel begrijpen dat hij ze kiest (of juist niet zou kiezen).
Al was Haan als speler wel beter dan als coach.
Geen Gianluca maar Guiseppequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
De voornaam van Vialli heeft volgens mij wel te maken met de persoon die we zoeken maar kan er even niet op komen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willie was nog reserve op het WK-74. René viel in voor Rensenbrink. Helaas die kut Michels liet Ruud Geels en Piet Keizer op de bank zitten. Andere invaller was Theo de Jong. Overschatte trainer. Kostte ons ook het WK-90 en 94.
Meazza ?quote:
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Sing along op het EK. Hij speelde geen minuut. Kut coach.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef slaveloos het volgende:
Will Grigg is een modale noord Ierse voetballer die toch heel bekend is. Waarom is Will zo bekend geworden eigenlijk?
Bang dat ie het beter deed dan hijzelf. Terwijl hij zelf alleen dankzij Cruijf in '74 en Gullit/vBasten in '88 iets presteerde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sing along op het EK. Hij speelde geen minuut. Kut coach.
5 interlands.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bang dat ie het beter deed dan hijzelf. Terwijl hij zelf alleen dankzij Cruijf in '74 en Gullit/vBasten in '88 iets presteerde.
Als ie het zelf moest doen bakte hij er weinig van.
Kippenvel. Nogmaals kut coach.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Geweldig om zo herinnerd te worden
Michels weigerde om naar Barcelona te gaan en Cruijff te vragen om in te stappen als bondscoach. De Mos als bondscoach wou een deel van de groep volgens mij niet. Beenhakker stond net iets boven De Mos.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelde als technisch directeur van de KNVB Beenhakker en Advocaat aan. Inplaats van Cruijff.
Rijkaard als wisselspeler.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Michels weigerde om naar Barcelona te gaan en Cruijff te vragen om in te stappen als bondscoach. De Mos als bondscoach wou een deel van de groep volgens mij niet. Beenhakker stond net iets boven De Mos.
In 1992 schoof hij Advocaat door. Maar ik denk dat Advocaat weinig kan doen aan 'de blunder' van Ed de Goey tegen Brazilië
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard als wisselspeler.
Met Cruijff als coach hadden we met ere verloren.
Had Bergkamp de hattrick gemaakt in de verloren finale tegen de moffen.
3-4
Mijn kleine fout. Ik was zo verdrietig toen. Ik bedoelde de eindrondes aka WK's van 90 en 94quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard als wisselspeler.
Met Cruijff als coach hadden we met ere verloren.
Had Bergkamp de hattrick gemaakt in de verloren finale tegen de moffen.
3-4
Michels zou dit best weleens expres hebben gedaan zodat niemand zijn succes kon evenaren. Niet wetende dat Lambertus I en Aloysius III hem op een WK overtroffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
No way dat Nederland in '92 de EK finale had verloren. Dat was misschien wel het beste nationale elftal ooit. Van Basten, Gullit, Rijkaard, Koeman, Bergkamp, en allemaal in vorm.
Match of the Day presenteren in zijn onderbroekquote:Op zondag 20 maart 2022 11:04 schreef tong80 het volgende:
Welke weddenschap verloor Gary Lineker toen leicester city kampioen werd?
Juist.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Match of the Day presenteren in zijn onderbroek
Hij heeft t gedaan ook he!quote:
Ja.quote:
Middlesbrough FC (al zou het mij verbazen als Heini daar speelde)?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:59 schreef slaveloos het volgende:
Bij welke club hebben George boateng, Heino Otto, Michael Reiziger en Marten de Roon gezeten?
Eind jaren 70 zat heini daar voordat ie naar den haag ging. Helemaal goed. Probs voor jou!quote:Op zondag 20 maart 2022 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Middlesbrough FC (al zou het mij verbazen als Heini daar speelde)?
Iemand anders mag even een vraag stellen want ik moet zo en route voor een werkbezoek.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Eind jaren 70 zat heini daar voordat ie naar den haag ging. Helemaal goed. Probs voor jou!
Gerard Wiekens, Kiki Musampa, Nigel de Jongquote:Op maandag 21 maart 2022 08:14 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde bij Manchester City?
Correct.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gerard Wiekens, Kiki Musampa, Nigel de Jong
Ruud Krol en ?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:37 schreef -XOR- het volgende:
Welke twee Nederlanders speelden er ooit voor Napoli?
Krol is goed, de andere is een genaturaliseerde Nederlander.quote:
Ik vermoed ook Stanley. Staat me iets bij dat Libregts het graag anders deed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |