SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
nee ik heb hem vanavond pas op de laptop geopendquote:Op maandag 14 maart 2022 20:39 schreef suzi1 het volgende:
dan is er genoeg verwijderd dus. want hier heeft het topik heel de tijd open gestaan en bij jou wrs niet
ik zag een meisjequote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef spapaars het volgende:
Zusje in 2 maanden van een meisje naar een echte vrouw.
Meisje had allemaal persoonlijke poppetjes gemaakt dacht 5 stuks voor de 5 personen die over zijn dus mischien heeft ze der eigen poppetjes genomenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie er hier echt nog 16
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik mis
@:utopia2.0 als je mee leest, hoop dat je er zaterdag weer bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nu het gesprek ookquote:Op maandag 14 maart 2022 20:55 schreef rinardo het volgende:
de uitzending is echt tof vandaag mensen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]huh alweer een vakantie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Meisje had allemaal persoonlijke poppetjes gemaakt dacht 5 stuks voor de 5 personen die over zijn dus mischien heeft ze der eigen poppetjes genomen
ik wil het ook wetenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg toch niet gaan kijken!!!
voor iedereen die denkt dat ik de link heb gestuurd
NEE
dat heb ik niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smakelijk![]()
als Nouch echt Grace saved......is ze nog dommer dan ik dacht, wat een mutsquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kristof: En dan is het nog altijd de kijker.
Nouchine: Mijn keuze blijft hetzelfde.
Dus Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
gaat nouche voor grace? dat heb ik even gemistquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
Ja, daar is ze al dagen mee bezig, dat ze Grace de overwinning gunt en het geld, want volgens Nouche kan Grace het geld het meest gebruiken van allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gaat nouche voor grace? dat heb ik even gemist
klopt dat heb ik gehoord,maar dacht dat ze toch wel voor salar zou kiezenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar is ze al dagen mee bezig, dat ze Grace de overwinning gunt en het geld, want volgens Nouche kan Grace het geld het meest gebruiken van allemaal.
en voor de zielige moeder van Grace enz.
dan zeggen ze misschien wel dat het toch aan de kijker is en dat de stemmen van Kris en Nouch, niets uitmakenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat morgen met Nouchine en Kristof ... Nouchine kiest voor Grace, Kristof voor Salar. Dus gelijkspel....
Dat is dus dan met recht een matennaaierquote:Op maandag 14 maart 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
als Nouch echt Grace saved......is ze nog dommer dan ik dacht, wat een muts
is dat in de uitzending, want die zet ik net aanquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
Was vanavond op de streams rond 21:13 uur.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dat in de uitzending, want die zet ik net aan
of moet ik stream terugkijken?
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]Issie nou weer op vakantie????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegevenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias en Nouchine zitten samen diep in het ravijn.
niets is wat het lijkt/leekquote:Op maandag 14 maart 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegeven
Ja, weet alleen niet of de uitzending kijker dit hetzelfde ziet. Gaat er ook een beetje om hoe het deze week wordt gebracht.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegeven
he is going downnnnquote:Op maandag 14 maart 2022 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet of de uitzending kijker dit hetzelfde ziet. Gaat er ook een beetje om hoe het deze week wordt gebracht.
je moet even 10 minuten terugquote:
En dan heb je nog steeds van die kortzichtige gefrustreerde huisvrouwen op fb en twitter die klagen over dat Kristof steeds loopt te manipuleren en te roddelen over Toop... de stouterd...quote:Op maandag 14 maart 2022 22:16 schreef suzi1 het volgende:
zijn eigenlijk alleen maar herhalingen van tobi. dus heb je het 1 keer gezien, hoef je hem heel de week niet meer te luisteren als hij met grace in gesprek is
Kristofquote:Op maandag 14 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Eerlijk ben wel beetje klaar met deze halve garen
Allemaal finale onwaardig
Salar gun ik het nog een beetje maar de rest![]()
![]()
poeh die was wel vals hequote:Op maandag 14 maart 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi sneetje van Toob
Zijn ware aard is wel duidelijk
Zou wel het beste zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb net zitten bedenken, morgen om 17.00 uur gaan de nl bewoners op de livestream vertellen waarom zij een plek in de finale verdienen, volgens mij zeiden ze zoiets in de live.
Ik denk dat Kristof en Nouchine daarna een stemadvies mogen geven. Dus niet vrijstellen oid.
Nou dat is geen rocket science wat dit stemadvies gaat zijn...Kristof gaat op Salar en Nouch op Grace.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb net zitten bedenken, morgen om 17.00 uur gaan de nl bewoners op de livestream vertellen waarom zij een plek in de finale verdienen, volgens mij zeiden ze zoiets in de live.
Ik denk dat Kristof en Nouchine daarna een stemadvies mogen geven. Dus niet vrijstellen oid.
Ja, Nouch de backstabber. Mooie vriend.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat is geen rocket science wat dit stemadvies gaat zijn...Kristof gaat op Salar en Nouch op Grace.
Dat wil ik eigenlijk wel zien gebeurenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias kan beter vrijwillig vertrekken want denk dat dit nog heel lelijk gaat worden de komende dagen
Bommetje gaat wel barsten denk ik
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn huidige mening over de bewoners
Salar........
![]()
Kristof.......
![]()
![]()
Grace![]()
![]()
![]()
Nouchine![]()
![]()
![]()
Tobias![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias als er iets is ben ik onze kamer met al onze vrienden die ons weg willen stemmen
Hoe zou jij het noemen?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
man3 je zult toch zo denken hele dagen
geen wonder dat hij een burn out had
ik zou het alleen anders noemen
Dank jequote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : 20:42 stream 1, gesprek tussen Kristof en Salar over het spel, en over de relatie met Tobias.
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace had beter in psychiatrische instelling kunnen gaan zitten dan in het BB huis.
Had ze meer winst geboekt volgens mij
Dit doet hij alleen maar om haar te laten zingenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
Tobias
ik slaap in de kamer met al onze vrienden die ons gaan wegstemmen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit doet hij alleen maar om haar te laten zingen
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smakelijkquote:Op maandag 14 maart 2022 21:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smakelijk![]()
![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit doet hij alleen maar om haar te laten zingen
nopequote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die gozer is volgens mij nog niet hersteld
Doe maar gewoon 24 weken intensieve therapie met opname. Is ook beter voor de buitenwereldquote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
die heeft echt wel wat handvaatjes nodig
zijn tegenwoordig hele mooie trajecten die wel heel intens zijn maar wel helpendquote:Op maandag 14 maart 2022 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 24 weken intensieve therapie met opname. Is ook beter voor de buitenwereld
Of 'n looprek/rollator of gewoon lekker laten rijdenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
een spoed plaatsje moeten we kunnen regelen toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn tegenwoordig hele mooie trajecten die wel heel intens zijn maar wel helpend
Ze doen de vaat toch altijd met de hand?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
Lijkt me voor hem zeer nodigquote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn tegenwoordig hele mooie trajecten die wel heel intens zijn maar wel helpend
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze doen de vaat toch altijd met de hand?
230 shocktherapie?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met dat stemadvies garandeert ze zichzelf van plek #4. Bye Bitch.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Nouch de backstabber. Mooie vriend.
Aansluitend zijn exit zaterdag direct in een dwangbuis afvoerenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
een spoed plaatsje moeten we kunnen regelen toch?
neequote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
een spoed plaatsje moeten we kunnen regelen toch?
lekker NLP-enquote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef suzi1 het volgende:
straks kan hij terecht bij lifekootsj julio
die zijn wel wat duurder als wat hij heeft verdiendquote:Op maandag 14 maart 2022 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor hem wel hoor
Gewoon privékliniek
Kan hij mooi betalen met zijn salaris van BB
Oh vreselijk ik kon er niet mee omgaan!quote:
gaan we niet meer over Tobi pratenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:56 schreef odie22 het volgende:
zo, is het nu eens een keer klaar met dat gezeur over tobi
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:56 schreef odie22 het volgende:
zo, is het nu eens een keer klaar met dat gezeur over tobi
ok wat???quote:Op maandag 14 maart 2022 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Slechte reclame voor die nieuwe Sennheiser serie.
Heb al 9 kapotte beltpackjes geteld.
zie ik net op twitter voorbij komenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader en hoor die Tobias dan over zijn geheime fantasie ......![]()
.
Pissen doe je maar in de tuin - 14 maart 2022. https://streamable.com/256i6n
Tobi heeft een heeeel diep gat gegravenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:58 schreef odie22 het volgende:
ik werd alleen van het meelezen vandaag al niet goed, laat staan dat ik de streams aan heb gedaan en nu slapen ze al
Ze maken gebruiken van de nieuwe serie van Sennheiser voor de zenders kun je ook beltpackje noemen.quote:
duurt wel langer dan 'n stundequote:
ze laten ze ook regelmatig stuiterenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze maken gebruiken van de nieuwe serie van Sennheiser voor de zenders kun je ook beltpackje noemen.
NEP heeft ze als promotie gekregen van Sennheiser, maar gaat snel stuk kan weinig hebben.
ofdat hij uberhaupt kans heeft voor de finalequote:Op maandag 14 maart 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi heeft een heeeel diep gat gegraven
nopequote:Op maandag 14 maart 2022 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ofdat hij uberhaupt kans heeft voor de finale
Ja ze laten ze stuiteren, zou wel iets moeten kunnen hebben. In de sauna hebben ze niet om. Vochtige omgeving is absoluut funest voor zwoel de microfoon als de zender.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze laten ze ook regelmatig stuiteren
en in de sauna hebben ze ze ook om???
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:01 schreef humpty het volgende:
Tobias is down to earth en heeft er vrede mee zegt Grace![]()
![]()
![]()
Verliefdquote:Op maandag 14 maart 2022 23:03 schreef humpty het volgende:
Is zij zo blind dat ze niet ziet hoe Tobias doet
die is leuk leuk!!quote:Op maandag 14 maart 2022 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
nee man, elke maand 'n week of zo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
nee man, elke maand 'n week of zo
[ afbeelding ]
Ik hou het niet van al die vrouwen bijquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou het niet van al die vrouwen bij
Zo lang gaat het wel voelen voor onsquote:Op maandag 14 maart 2022 23:06 schreef humpty het volgende:
Ze hebben het er nog steeds over dat het nog drie weken duurt
Classic toch, mannen fixen het face to face, vrouwen met backtalk.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef just me het volgende:
Weet je wat ik niet snap dat die vrouwen zo vriendelijk/lief in elkaars gezicht kunnen zijn maar ondertussen...
Die schijn wordt gewoon opgehouden, vanavond in de TV uitzending kon iedereen zien dat de finale op 26 maart is ....quote:Op maandag 14 maart 2022 23:06 schreef humpty het volgende:
Ze hebben het er nog steeds over dat het nog drie weken duurt
En het is inderdaad zoquote:Op maandag 14 maart 2022 23:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Classic toch, mannen fixen het face to face, vrouwen met backtalk.
zij ziet hem nog steeds op zijn voetstuk ..quote:Op maandag 14 maart 2022 23:03 schreef humpty het volgende:
Is zij zo blind dat ze niet ziet hoe Tobias doet
ik herken datquote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef just me het volgende:
Weet je wat ik niet snap dat die vrouwen zo vriendelijk/lief in elkaars gezicht kunnen zijn maar ondertussen...
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:11 schreef just me het volgende:
Ik zat ooit in een bestuur en er kwam een nieuwe voorzitter en ik was secretaris, na 3 weken zei ik, weet je wat, ik vind jou niet prettig om mee samen te werken, we hebben samen 'n biertje gedronken en de lucht was geklaard
waarom denk je dat Grace erbij zit ?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:12 schreef Stargazing het volgende:
Wat er ook beslist zal worden morgen, duidelijk is dat Tobias niet gered zal worden.
De uitslag blijft dus waarschijnlijk hetzelfde, tegen wie hij ook komt te staan: Tobias gaat naar huis en de finale word een nek-aan-nekrace tussen Salar en Grace.
het was geen voetbalbestuurquote:
Tobias wint niet van Grace, en al zeker niet van Salar.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
waarom denk je dat Grace erbij zit ?
jij ging slapenquote:
Ik gun het Salar als enige eigenlijk. Nawel ook maar die is weg. De rest boeit me echt niks.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:18 schreef Stargazing het volgende:
Daarbij, het kleinste kind kan zien dat een finale tussen Tobias en Grace of Nouchine en Grace
niet spannend is.
Salar en Grace is een ander verhaal want Grace is al van in het begin heel populair, heeft wel een deuk gekregen door het valse gedoe van Tobias.
Salar is beginnen stijgen en is niet meer gezakt in de peilingen.
Salar is alleen maar gestegen in populariteit.
Ik gun het Salar als enige maar daar stopt het ook voor mij.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik gun het Salar als enige eigenlijk. Nawel ook maar die is weg. De rest boeit me echt niks.
Grace? Hoe kom je hierbij, die stort volledig in als Tobi eruit gaat. Salar/Kristoff eerder, Nouchine is een bloedzuigerquote:Op maandag 14 maart 2022 23:12 schreef Stargazing het volgende:
Wat er ook beslist zal worden morgen, duidelijk is dat Tobias niet gered zal worden.
De uitslag blijft dus waarschijnlijk hetzelfde: Tobias gaat naar huis zaterdag en de finale word een nek-aan-nekrace tussen Salar en Grace.
Hij heeft het gewoon dom gespeeld, plukt hij nu de vruchten vanquote:Op maandag 14 maart 2022 23:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ga het toch even voor Tobias opnemen. Hij voelt feilloos aan dat hij eruit gaat en hij heeft echt wel pech gehad met zijn enkel en is nooit little brother geweest en 2 maten van het eerste uur die hechter zijn geworden met elkaar en hij heeft eigenlijk alleen nog Grace dus tja, ik snap wel dat hij een beetje zuur is. Enkel die vervelende opmerkingen naar Kristoff toe, vind ik totaal niet tof van hem. Op zich vind ik het een goede gast t.o.v. sommige anderen die in het huis zijn of waren.
Really?? Dimi was een ontzettend simpele ziel die nog trots was op het feit dat hij onder invloed reed...quote:Op maandag 14 maart 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
dimi was 1 van tobias beste matties, salar is dat eigenlijk nooit geweest
Kan leuke beelden opleveren als Grace instort, Nouchine zuigt veel energie weg en Kristof is, volgens mij, zichzelfquote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Grace? Hoe kom je hierbij, die stort volledig in als Tobi eruit gaat. Salar/Kristoff eerder, Nouchine is een bloedzuiger
maar salar zijn mattie? ik zie dat evenmin hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Really?? Dimi was een ontzettend simpele ziel die nog trots was op het feit dat hij onder invloed reed...
Daarom, Grace/Tobias op het bord, Tobias eruit, Grace breakdown = beste kijkcijfer scenario, de rest is bijzaakquote:Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan leuke beelden opleveren als Grace instort, Nouchine zuigt veel energie weg en Kristof is, volgens mij, zichzelf
En dan nog Nouchine die Salar voor de bus gooit maar gered wordt door Kristoff in de laatste week, ultieme bromancequote:Op maandag 14 maart 2022 23:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Daarom, Grace/Tobias op het bord, Tobias eruit, Grace breakdown = beste kijkcijfer scenario, de rest is bijzaak
Ik weet niet of Nouchine de ballen heeft om Salar voor de bus te gooien!quote:Op maandag 14 maart 2022 23:29 schreef JDB94 het volgende:
[..]
En dan nog Nouchine die Salar voor de bus gooit maar gered wordt door Kristoff in de laatste week, ultieme bromance
Uit de gesprekken blijkt dat ze dit gaat doen, voor Grace ('zij heeft het nodig')quote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of Nouchine de ballen heeft om Salar voor de bus te gooien!
alles voor Grace met haar rugzakjequote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Uit de gesprekken blijkt dat ze dit gaat doen, voor Grace ('zij heeft het nodig')
er is vast iemand die een lijstje heeft bijgehoudenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:31 schreef JDB94 het volgende:
Overigens ben ik ontzettend benieuwd naar een breakdown van wie hoeveel heeft bijgedragen aan de pot, en wie geld heeft gekost..
Nee, omdat er nog 5 personen waren, is niet elke kleur 1 poppetje, maar verschillende. Bijv. rood is Salar, met een poppetje van Kristof er bij en zo verder. Wel 16 poppetjesquote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Meisje had allemaal persoonlijke poppetjes gemaakt dacht 5 stuks voor de 5 personen die over zijn dus mischien heeft ze der eigen poppetjes genomen
Als het niet zo is ben ik wel ff bereid de verslagen door te gaanquote:Op maandag 14 maart 2022 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
er is vast iemand die een lijstje heeft bijgehouden
Grace heeft insta, moet je maar eens kijken, die komt niets te kort als je dat zo zietquote:
Kijk eens wat ze in haar koffer heeft meegenomen, als je het financieel niet goed hebt kom je niet met al die zooi aan, ook al zou van het Ali komen.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace heeft insta, moet je maar eens kijken, die komt niets te kort als je dat zo ziet
Kristof is niet enorm geliefd onder de kijkers thuis. Hoe hard FEBO ook manipuleert, ze willen ergens de schijn houden dat mensen thuis de controle hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Grace? Hoe kom je hierbij, die stort volledig in als Tobi eruit gaat. Salar/Kristoff eerder, Nouchine is een bloedzuiger
Als iemand nog geloofd dat wij wat bepalen, dan kan je diegene alles wijsmakenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kristof is niet enorm geliefd onder de kijkers thuis. Hoe hard FEBO ook manipuleert, ze willen ergens de schijn houden dat mensen thuis de controle hebben.
Kris kan het niet overtuigend halen van Nouchine, Grace of Salar.
Ik snap niet (of ik wil niet snappen) waarom Kristof zo zwart wordt gemaaktquote:Op maandag 14 maart 2022 23:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kristof is niet enorm geliefd onder de kijkers thuis. Hoe hard FEBO ook manipuleert, ze willen ergens de schijn houden dat mensen thuis de controle hebben.
Kris kan het niet overtuigend halen van Nouchine, Grace of Salar.
Ik denk echt wel dat er gemanipuleerd wordt, maar ze kunnen niet om polls heen als iemand echt heel populair is of juist echt helemaal nietquote:Op maandag 14 maart 2022 23:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als iemand nog geloofd dat wij wat bepalen, dan kan je diegene alles wijsmaken
Kristoff is 'n stiekeme rat in schaapskleren, bij mij ging vanavond 'n belletje rinkelen toen hij inquote:Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan leuke beelden opleveren als Grace instort, Nouchine zuigt veel energie weg en Kristof is, volgens mij, zichzelf
ik snap het zelf ook niet om eerlijk te zijn, maar het is wel zoquote:Op maandag 14 maart 2022 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap niet (of ik wil niet snappen) waarom Kristof zo zwart wordt gemaakt
Dit is wel echt, echt, heel ver gezochtquote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kristoff is 'n stiekeme rat in schaapskleren, bij mij ging vanavond 'n belletje rinkelen toen hij in
de tv uitzending naar zijn ouders riep "Ik betaal die posters terug hoor pappa en mama" Alsof
die vooraf met hen had afgesproken, dat mocht hij in de finale ze posters moeten laten drukken
en verspreiden in het dorp.![]()
Maar ja ik ben nen domme Ollander
Nou ze kan van mij met dat rugzakje 'n klap voor dr harses krijgen, aanstelster en bloedzuigertquote:
Politiek correct is hij niet, dan ben je al snel af/canceled deze dagen. Want niemand zegt ooit iets controvers..quote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet om eerlijk te zijn, maar het is wel zo
dat is dus wat ik zeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat er gemanipuleerd wordt, maar ze kunnen niet om polls heen als iemand echt heel populair is of juist echt helemaal niet
Ik zie het echt heel anders, maar we gaan het zienquote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kristoff is 'n stiekeme rat in schaapskleren, bij mij ging vanavond 'n belletje rinkelen toen hij in
de tv uitzending naar zijn ouders riep "Ik betaal die posters terug hoor pappa en mama" Alsof
die vooraf met hen had afgesproken, dat mocht hij in de finale ze posters moeten laten drukken
Door een grote fanbase van Nawel continue in een zwart daglicht gezet.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap niet (of ik wil niet snappen) waarom Kristof zo zwart wordt gemaakt
hallelujaquote:Op maandag 14 maart 2022 23:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Door een grote fanbase van Nawel continue in een zwart daglicht gezet.
Zo zie ik het wel, ik zou ook zoiets tegen mijn ouders zeggenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie het echt heel anders, maar we gaan het zien
Hij kan het toch ook als grapje geroepen hebben ?
Dat idee had ik dus totaal niet. Zijn ouders kwamen op mij over als hardwerkende mensen die absoluut niet hemelschatjerijk zijn en hij hun gewoon de kosten wou vergoedenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook biddenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeg!!! dat bidden laat je maar over aan die VooDoo-idioot aka Grees
Mijn zoon zou ook zoiets roepen !quote:Op maandag 14 maart 2022 23:46 schreef danilel het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel, ik zou ook zoiets tegen mijn ouders zeggen
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ze kan van mij met dat rugzakje 'n klap voor dr harses krijgen, aanstelster en bloedzuigert
Het kan er maar uit zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 23:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ze kan van mij met dat rugzakje 'n klap voor dr harses krijgen, aanstelster en bloedzuigert
Eindelijk wordt ie gezien en geschat op waarde. Ik vrees alleen te laatquote:Op maandag 14 maart 2022 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus totaal niet. Zijn ouders kwamen op mij over als hardwerkende mensen die absoluut niet hemelschatjerijk zijn en hij hun gewoon de kosten wou vergoeden
Overigens is hij op Twitter en fb wel stijgende qua populariteit. Zie steeds meer mensen doe voor hem opkomen in de bash-topics en tweets.
Sluit mijn beide oogjes toe..quote:Op maandag 14 maart 2022 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook bidden![]()
's avonds als ik slapen ga enz.
en bedankt hè Nawel aanhangersquote:Op maandag 14 maart 2022 23:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Eindelijk wordt ie gezien en geschat op waarde. Ik vrees alleen te laat
zoiets dus en dat ga ik nu maar doen, ik was écht van plan om vroeg te gaan slapen vanavondquote:Op maandag 14 maart 2022 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sluit mijn beide oogjes toe..
Heere houd ook deze nacht
etc. etc
Sanctusquote:Op maandag 14 maart 2022 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sluit mijn beide oogjes toe..
Heere houd ook deze nacht
etc. etc
Truste Justquote:Op maandag 14 maart 2022 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets dus en dat ga ik nu maar doen, ik was écht van plan om vroeg te gaan slapen vanavondwelterusten allemaal
Lucifer...s anders brand het nietquote:Op maandag 14 maart 2022 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Sanctus
Spiritus
Wasbenzine
In Coitus interuptus
Bechamel!!!quote:Op maandag 14 maart 2022 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Sanctus
Spiritus
Wasbenzine
In Coitus interuptus
Neenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of Nouchine de ballen heeft om Salar voor de bus te gooien!
Ze had hem al geschreven met valentijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:53 schreef odie22 het volgende:
zou dat mokkel van kristof, nu ineens weer leuk doen omdat hij in de finale staat
ja maar ik vond vandaag wel erg overdreven, die champagne, m&m's , die videoboodschap, ze zijn uit elkaarquote:Op maandag 14 maart 2022 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had hem al geschreven met valentijn.
Ze heeft beseft door zijn deelname aan BB wat voor een goed mens hij eigenlijk is, kan toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar ik vond vandaag wel erg overdreven, die champagne, m&m's , die videoboodschap, ze zijn uit elkaar
Ik denk dat het wel weer aan is hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar ik vond vandaag wel erg overdreven, die champagne, m&m's , die videoboodschap, ze zijn uit elkaar
Over wie moet ze dan heen kwijlen? Grace heeft al een waarschuwing voor gegrabbel toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nouchine "gebruikt" iedereen dus met gemak dat ze Salar laat vallen.
Frits, je bent niet serieus hoop ik. Rediculousnessquote:Op maandag 14 maart 2022 23:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu nog ff deze dag afsluiten met lachen om Ridicoulesness
Kijk ik elke dag om deze ff lachend af te sluiten, En alle ellende ff te vergeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Frits, je bent niet serieus hoop ik. Rediculousness![]()
![]()
Vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:04 schreef spapaars het volgende:
De deur gaat op slot?![]()
[ afbeelding ]
Even later.
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel zo'n soort gesprekje heeft gehad, iedereen heeft toch een kleine hoop te gaan winnen, en daar heb je het toch over?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie het echt heel anders, maar we gaan het zien
Hij kan het toch ook als grapje geroepen hebben ?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk ik elke dag om deze ff lachend af te sluiten, En alle ellende ff te vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vriendin van Kristof had dus ook iets leuks laten maken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:42 schreef just me het volgende:
Ja kwam het tegen op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vriendin van Kristof had dus ook iets leuks laten makenThinking is difficult, that’s why most people judge
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Stond gisteravond toch iets in cos dat ze niet van de slaapkamer afmochten vanochtend. Alleen naar de wc, maar nergens aanzitten. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |