SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
nee ik heb hem vanavond pas op de laptop geopendquote:Op maandag 14 maart 2022 20:39 schreef suzi1 het volgende:
dan is er genoeg verwijderd dus. want hier heeft het topik heel de tijd open gestaan en bij jou wrs niet
ik zag een meisjequote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef spapaars het volgende:
Zusje in 2 maanden van een meisje naar een echte vrouw.
Meisje had allemaal persoonlijke poppetjes gemaakt dacht 5 stuks voor de 5 personen die over zijn dus mischien heeft ze der eigen poppetjes genomenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie er hier echt nog 16
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik mis
@:utopia2.0 als je mee leest, hoop dat je er zaterdag weer bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nu het gesprek ookquote:Op maandag 14 maart 2022 20:55 schreef rinardo het volgende:
de uitzending is echt tof vandaag mensen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]huh alweer een vakantie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Meisje had allemaal persoonlijke poppetjes gemaakt dacht 5 stuks voor de 5 personen die over zijn dus mischien heeft ze der eigen poppetjes genomen
ik wil het ook wetenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg toch niet gaan kijken!!!
voor iedereen die denkt dat ik de link heb gestuurd
NEE
dat heb ik niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smakelijk![]()
als Nouch echt Grace saved......is ze nog dommer dan ik dacht, wat een mutsquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kristof: En dan is het nog altijd de kijker.
Nouchine: Mijn keuze blijft hetzelfde.
Dus Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
gaat nouche voor grace? dat heb ik even gemistquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
Ja, daar is ze al dagen mee bezig, dat ze Grace de overwinning gunt en het geld, want volgens Nouche kan Grace het geld het meest gebruiken van allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gaat nouche voor grace? dat heb ik even gemist
klopt dat heb ik gehoord,maar dacht dat ze toch wel voor salar zou kiezenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar is ze al dagen mee bezig, dat ze Grace de overwinning gunt en het geld, want volgens Nouche kan Grace het geld het meest gebruiken van allemaal.
en voor de zielige moeder van Grace enz.
dan zeggen ze misschien wel dat het toch aan de kijker is en dat de stemmen van Kris en Nouch, niets uitmakenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat morgen met Nouchine en Kristof ... Nouchine kiest voor Grace, Kristof voor Salar. Dus gelijkspel....
Dat is dus dan met recht een matennaaierquote:Op maandag 14 maart 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
als Nouch echt Grace saved......is ze nog dommer dan ik dacht, wat een muts
is dat in de uitzending, want die zet ik net aanquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus Grace ook in de finale en dan zaterdag op de bank Salar en Tobias.
Was vanavond op de streams rond 21:13 uur.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dat in de uitzending, want die zet ik net aan
of moet ik stream terugkijken?
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]Issie nou weer op vakantie????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegevenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias en Nouchine zitten samen diep in het ravijn.
niets is wat het lijkt/leekquote:Op maandag 14 maart 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegeven
Ja, weet alleen niet of de uitzending kijker dit hetzelfde ziet. Gaat er ook een beetje om hoe het deze week wordt gebracht.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Terwijl ik die van te voren juist de meeste kans had gegeven
he is going downnnnquote:Op maandag 14 maart 2022 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet of de uitzending kijker dit hetzelfde ziet. Gaat er ook een beetje om hoe het deze week wordt gebracht.
je moet even 10 minuten terugquote:
En dan heb je nog steeds van die kortzichtige gefrustreerde huisvrouwen op fb en twitter die klagen over dat Kristof steeds loopt te manipuleren en te roddelen over Toop... de stouterd...quote:Op maandag 14 maart 2022 22:16 schreef suzi1 het volgende:
zijn eigenlijk alleen maar herhalingen van tobi. dus heb je het 1 keer gezien, hoef je hem heel de week niet meer te luisteren als hij met grace in gesprek is
Kristofquote:Op maandag 14 maart 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Eerlijk ben wel beetje klaar met deze halve garen
Allemaal finale onwaardig
Salar gun ik het nog een beetje maar de rest![]()
![]()
poeh die was wel vals hequote:Op maandag 14 maart 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi sneetje van Toob
Zijn ware aard is wel duidelijk
Zou wel het beste zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb net zitten bedenken, morgen om 17.00 uur gaan de nl bewoners op de livestream vertellen waarom zij een plek in de finale verdienen, volgens mij zeiden ze zoiets in de live.
Ik denk dat Kristof en Nouchine daarna een stemadvies mogen geven. Dus niet vrijstellen oid.
Nou dat is geen rocket science wat dit stemadvies gaat zijn...Kristof gaat op Salar en Nouch op Grace.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb net zitten bedenken, morgen om 17.00 uur gaan de nl bewoners op de livestream vertellen waarom zij een plek in de finale verdienen, volgens mij zeiden ze zoiets in de live.
Ik denk dat Kristof en Nouchine daarna een stemadvies mogen geven. Dus niet vrijstellen oid.
Ja, Nouch de backstabber. Mooie vriend.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat is geen rocket science wat dit stemadvies gaat zijn...Kristof gaat op Salar en Nouch op Grace.
Dat wil ik eigenlijk wel zien gebeurenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias kan beter vrijwillig vertrekken want denk dat dit nog heel lelijk gaat worden de komende dagen
Bommetje gaat wel barsten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |