De poster doet me niets, debiele reacties zoals die van jou vind ik dan wel weer erg vervelend. Ik zou zeggen, begin een praatgroep met de rest van je 'woke'-jankerds en hou het lekker daarquote:Op maandag 14 maart 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie die poster heeft gemaakt. Maar wat ik wel merk is dat het jou veel doet dat die tweet hier wordt gedeeld. En dan niet in positieve zin, je komt behoorlijk geërgerd over. Hoe komt dat?
Volgens die FSB brief waren luhansk en donetsk vooral opgestookt afleiding van de Crimeaanse lente, wat strategisch veel interessanter was.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef sp3c het volgende:
het is niet dat de opstandige gebieden opstandig zijn geworden puur omdat Putin er groene mannetjes naar toe stuurde, daar hebben de Oekrainers zelf ook schuld aan en dat staat uiteindelijk toch aan de basis van dit conflict
Ach man, maak je anders druk om een sporadisch luchtige post in dit topic, echt enorm getriggerd raken door een grapje is echt niet gezond hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die poster is prima, maar ik zou het lekker laten waar het is, in plaats van het te gebruiken om hier weer te gaan janken over 'woke' - iets waar sommigen blijkbaar een enorme behoefte aan hebben, omdat ze anders hun quota aan huilliehuillie niet halen.
WOEF WOEF!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De poster doet me niets, debiele reacties zoals die van jou vind ik dan wel weer erg vervelend. Ik zou zeggen, begin een praatgroep met de rest van je 'woke'-jankerds en hou het lekker daar
Het is gewoon een goede grap die tevens op relevante wijze inhaakt op het onderwerp van dit topic. Dat jij daar vervolgens boos om wordt, kunnen anderen natuurlijk niets aan doen. Ik zou proberen voortaan je emotie gewoon wat meer onder controle te houden, en als je een post ziet waar je het niet mee eens bent die gewoon te negeren en niet direct te beginnen met schelden.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die poster is prima, maar ik zou het lekker laten waar het is, in plaats van het te gebruiken om hier weer te gaan janken over 'woke' - iets waar sommigen blijkbaar een enorme behoefte aan hebben, omdat ze anders hun quota aan huilliehuillie niet halen.
Scheentjes, lange teentjes, 'dit is niet grapUuUuUuUuggg, frame.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er is niets grappigs aan een irrelevant plaatje op het internet, direct vergezeld met eeuwig gehuil over 'woke' vanuit domrechts.
Oud bokskampioen Vitaly Klitschko zit in de hoek van Elon Musk.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef polderturk het volgende:
Elon Musk is dronken aan het twitteren kunnen we concluderen na zijn laatste tweets. Hij daagt Putin uit tot een gevecht.
[ twitter ]
Dude.quote:
Waarom? Ze hebben al alle middelen vanuit Rusland. China is wel wat slimmer dan Rusland en de VS die steeds soevereine landen binnenvallen onder valse voorwendselen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef KingRadler het volgende:
als Rusland op zijn gat zit. Dan zie ik China, Rusland binnen vallen.
Dit al voorbij gekomen?quote:Rusland heeft voor het eerst sinds de start van de invasie van Oekraïne openlijk erkend dat de inval niet loopt zoals verhoopt. "Ik zou willen zeggen dat niet alles zo snel gaat als we zouden wensen", verklaarde het hoofd van de Russische nationale garde, Viktor Zolotov, gisterenavond.
Tot nog toe beweerde president Vladimir Poetin steevast dat de invasie geheel volgens plan verliep.
De Russische nationale garde neemt ook deel aan de invasie van Oekraïne. Zolotov verwees naar "nazi's" die zich in scholen, kleuterscholen en huizen zouden verschuilen achter vreedzame burgers, waaronder ook vrouwen en kinderen. Toch is Zolotov ervan overtuigd dat Rusland zou zegevieren.
Tussen de oren? De Fransen gingen er vol in - ze zijn alleen tactisch zwaar overmeesterd.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In april 1940 werd eerst Deenemarken ingenomen en vervolgens Noorwegen.
Maar met name Frankrijk was in september 1939 mentaal niet in staat om weer een bloedige Grote Wereldoorlog aan te willen gaan. En dat bleek in mei en juni 1940 ook. Qua wapentuig hadden ze nog wel voldoende weerstand tegen Duitsland kunnen bieden, maar het geloof zat meer tussen de oren.
Idris Elba plaatje is wel geinig en gevat. Eerste plaatje is lui en ligt er veel te dik bovenop dat het LGBT-haat is.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Poster is toch lachen. Tevens kijk ik ook uit naar een nieuwe James Bond met een zwarte vrouw. Boeit me geen reet als het maar leuk/lachen is.
Zo nu weer ontopic?
Nou dat betwijfel ik ten zeerste, gezien hun plannen om Taiwan nog binnen een generatie terug te nemen...quote:Op maandag 14 maart 2022 13:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben al alle middelen vanuit Rusland. China is wel wat slimmer dan Rusland en de VS die steeds soevereine landen binnenvallen onder valse voorwendselen.
"haat"quote:Op maandag 14 maart 2022 13:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Idris Elba plaatje is wel geinig en gevat. Eerste plaatje is lui en ligt er veel te dik bovenop dat het LGBT-haat is.
Ik zie deze landen hun gebied terugveroveren van Rusland: Japan, Georgia, China.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef KingRadler het volgende:
als Rusland op zijn gat zit. Dan zie ik China, Rusland binnen vallen.
Nog meer minpunten.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef sp3c het volgende:
het is niet dat de opstandige gebieden opstandig zijn geworden puur omdat Putin er groene mannetjes naar toe stuurde, daar hebben de Oekrainers zelf ook schuld aan en dat staat uiteindelijk toch aan de basis van dit conflict
Dat zou kunnen. Maar de strategie die China tot dusver blijft aanhouden is macht uitbreiding zonder een schot te lossen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik ten zeerste, gezien hun plannen om Taiwan nog binnen een generatie terug te nemen...
ja dat zeg ik toch ook al vanaf deel 1 ofzo??quote:Op maandag 14 maart 2022 13:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nog meer minpunten.
Of je controleert de geschiedenisboeken en komt tot de conclusie dat rusland het trucje van minderheden opstoken om ze daarna te komen "bevrijden" letterlijk al eeuwen uitvoert.
Wat ontzettend verdrietigquote:Op maandag 14 maart 2022 13:06 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/video/2421(...)n-verwoest-marioepol
Beelden van Associated Press bij kraamkliniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |