quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Donetsk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik denk dat je bij deze user meer kans maakt op het kunnen doorstrepen van biolabs op je bingokaart.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rusland heeft niks te willen, zo simpel.
Maar komop, ik wil die "grootmacht" en de "beer" af kunnen kruisen. Stel me niet teleur.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
er lag iemand waar zeg maar 80% van zijn hoofd was verdwenenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..
Bayonne, Biarritz, Donostia.. de hele hoek van de Bay of Biscay was in de 19de/begin 20ste eeuw een plek van vakantie voor elite. russen willen graag daar ook bij horen. Kwamen alleen een beetje later aan tafel.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Net een stukje over gelezen maar nooit geweten dat Biarritz zo populair bij de Russische elite is.
Ik ben er wel eens op vakantie geweest, komt wel erg dichtbij zo
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]Fuck Poetin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.
Kijk maar eens links naar die op de rug liggende persoon.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..
Nee, maar het is wel opmerkelijk dat jij je geroepen voelt om de verdediging van Poetin zo fanatiek te herhalen hier.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Serieus, ik begin te denken dat jij de wereld maar van één standpunt kunt bekijken. Nergens heb ik de invasie vergoelijkt.
Nou enquote:Op maandag 14 maart 2022 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel opmerkelijk dat jij je geroepen voelt om de verdediging van Poetin zo fanatiek te herhalen hier.
Ik wist het opzich wel van vroeger, is ook wel te zien aan de architectuur. En in het heden met Spanje ook, het schreeuwerige geld zit aan de Costa de Sol en het 'stille' in San Sebastian eo. Maar blijkbaar Biarritz dus ook nog steeds internationaal populair.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bayonne, Biarritz, Donostia.. de hele hoek van de Bay of Biscay was in de 19de/begin 20ste eeuw een plek van vakantie voor elite. russen willen graag daar ook bij horen. Kwamen alleen een beetje later aan tafel.
Daarom nu pas.
Wel mooi surfen daar trouwens. Beetje sterke stroming af en toe, maar super vet.
Nou, en dat is maar een klein stapje verwijderd van het vergoelijken van deze invasie.quote:
Dit is wel iets wat je steeds sterker ziet overal inderdaad. Er is één 'correct' narratief en één tegenovergesteld narratief en als je probeert daar tussenin wat te vinden wordt je toch in een van die hokjes geplaatst.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heerlijk dat zwart witte hierheb de overheersende mening, want anders ben je een ... -<insert je favoriete belediging/generalisatie/whatever> Krijg je hele goede discussies mee
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, en dat is maar een klein stapje verwijderd van het vergoelijken van deze invasie.
?quote:
Nice.quote:
Dan ben je niet bang.quote:
En waarschijnlijk ontzettend kwaad.quote:
Benieuwd wel hoe zoiets in Amerika er uit zou zien, als een dorp in opstand komt waar bijna iedereen een wapen heeftquote:
ja mooiquote:
Klopt. Maar gaat idd niet lang duren tot dit eindigt met dode soldaten of soldaten die de menigte in gaan schieten.quote:
User in kwestie probeert krampachtig zijn neutraliteit te benadrukken. Ik stel daar vraagtekens bij.quote:
ja dat weten we nu wel he, lekker belangrijkquote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
User in kwestie probeert krampachtig zijn neutraliteit te benadrukken. Ik stel daar vraagtekens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |