Tijd om in te grijpen.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:00 schreef polderturk het volgende:
Russische propagandisten willen na Oekrane Europa binnen rijden.
[ twitter ]
Helaas is Francis Fukuyama niet heel goed in voorspellingen doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:51 schreef speknek het volgende:
Francis Fukuyamas perspectief:
https://www.americanpurpose.com/articles/preparing-for-defeat/
Kasparov is te extreem voor de meeste Russen. En ik denk dat velen hem als verrader zullen zien, oproepen tot sancties waar hij in het buitenland niet door getroffen wordt..quote:Op zondag 13 maart 2022 00:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jawel, valt onder de oppositie met aanhang die Putin onderdrukt.
IS had de martelvideos. Die wekten als afschrikmiddel lokaal net zo goed als het benoemen van een kernwapen.quote:
Het is zelfs vrij ironisch dat hij juist van dit conflict zijn analyse moet geven.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Helaas is Francis Fukuyama niet heel goed in voorspellingen doen.
Zou hij het veel slechter doen dan Putin nu, denk je?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kasparov is te extreem voor de meeste Russen. En ik denk dat velen hem als verrader zullen zien, oproepen tot sancties waar hij in het buitenland niet door getroffen wordt..
In verkiezingen?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou hij het veel slechter doen dan Putin nu, denk je?
Hoe zou het nu met ze gaan?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
IS had de martelvideos. Die wekten als afschrikmiddel lokaal net zo goed als het benoemen van een kernwapen.
Nee, Oekrane. Ze willen meer uitdaging.quote:
In eerlijke verkiezingen waarbij de oppositie niet wordt uitgeroeid. In dat soort verkiezingen.quote:
Die komen Polen niet in hoor...quote:
Denk niet dat Oekrane die mogelijkheid heeft. Maar als het niet uit Rusland komt waarom staat het in dit topic?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:27 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Nee, Oekrane. Ze willen meer uitdaging.
Moeten we gewoon geven... want anders escaleert het, of zo.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het moet niet gekker worden hopelijk is het fantasie van de Russische televisie.
Propaganda gericht op het westen. Twijfel zaaien bij de angstlijers. "Zou ie dat doen? Nee toch? Voor de zekerheid maar inbinden..."quote:Op zondag 13 maart 2022 00:30 schreef ipa84 het volgende:
Het moet niet gekker worden hopelijk is het fantasie van de Russische televisie.
Lijkt me niet want dan kan je meteen de NAVO opdoeken. Maar ja volgens sommige moet je vooral Poetin zijn zin geven ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeten we gewoon geven... want anders escaleert het, of zo.
En gaat iedereen dood door kernwapens.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeten we gewoon geven... want anders escaleert het, of zo.
Polen gaat tot het bot.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan kan je meteen de NAVO opdoeken. Maar ja volgens sommige moet je vooral Poetin zijn zin geven ofzo.
Heel Oost-Europa. Die zitten niet te wachten op een nieuwe Russisch bezitting. Dat zie je ook aan de wapenleveranties, want alles wat ze kunnen missen sturen ze nu naar Oekrane. Van Poolse vrienden weet ik ook dat daar de stemming wel is dat ze liever zien dat de NAVO in gaat grijpen. Het zal me niks verwonderen als dat in de Baltische staten ook zo is. Daar waarschuwen ze ook al veel langer voor Poetin, die hebben ze daar nooit vertrouwd.quote:
Ja, want het gaat ze al zo goed af in Oekrane.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |