SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:09 schreef jorietje het volgende:
Meneer Jorietje is in slaap gevallen![]()
Ik blijf bij de cos
Klimaat? Hebben we nog een toekomst?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef JDB94 het volgende:
Echt de enige manier om het interessant te houden ook, WW3, einde corona, Ali B/Marco B
En daar komen ze komende week achter. Wat zullen ze jankenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
Ben je straks winnaar van Big Brother kun je met je prijzengeld straks:
• Één keer je auto volgooien met benzine
• Een dag je huis verwarmen
Of...
• Een week boodschappen doen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef JDB94 het volgende:
Echt de enige manier om het interessant te houden ook, WW3 oekraine , einde corona, Ali B/Marco B
Of een heel oekrains gezin in huis nemen en onderhouden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
Ben je straks winnaar van Big Brother kun je met je prijzengeld straks:
• Één keer je auto volgooien met benzine
• Een dag je huis verwarmen
Of...
• Een week boodschappen doen
Grace had ook niet gewonnen tegenover Salarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace voelt zich schuldig .. Tobi troosten.
Moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:13 schreef Yolk het volgende:
Nouchine in de finale. Nu Tobias er maar uit.
Finale: Kristoff & Nouchine vs Grace en Salar 😁😁😁😁quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:13 schreef Yolk het volgende:
Nouchine in de finale. Nu Tobias er maar uit.
meer blindedarm..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Hieraldo het volgende:
nawel is weg, het voelt net of ik mijn lever mis
Ja tuurlijk, hij had gehoopt al in de finale te staan als Salar zou vertrekken. Sneaky bastard. Hij zegt wat anders, maar de waarheid is van zijn gezicht af te lezen.quote:
Echt? Ik zie eerder een meerderheid van single 60+ mannen die kijkt en juist Grace wil houden om hun pleziertje te hebben. Het uiterlijk van Tobias is leuk. Maar uh, dat is ook allesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:15 schreef Kinga het volgende:
Salar in de finale, dat lijkt me duidelijk. Maar tobias vs grace kan nog spannend worden. Puur om de bakvisjes die op Tobi stemmen...
En zo is het.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hij had gehoopt al in de finale te staan als Salar zou vertrekken. Sneaky bastard. Hij zegt wat anders, maar de waarheid is van zijn gezicht af te lezen.
Een keertje een Belgisch biertje proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Proost op vertrek Nawel[ afbeelding ]
Told you so vanochtend...no worries...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zie een feestje hier Nawel eruit. Toch wel goed nieuws na deze werkdag.
Of weet ook precies hoe het gaat. Hij is niet achterlijk.....twee belgen twee nederlanders. Man vrouw man vrouw.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef Angel79 het volgende:
Tobi niet blij dat salar er nog is aan zijn sjagerijnige kop te zien
Ik drink of amstel of Heinekenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een keertje een Belgisch biertje proberen
Nee... zijn ineens onzichtbaar .. en toch ook veel Salar fans op FB.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:18 schreef Stargazing het volgende:
De Nawel fanclub over de rooie op fb?
Teken er voor. Maar weet niet of de Belgische helft van de productie deze mening deelt na vorig jaar een Nederlander...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef Stargazing het volgende:
Salar wint BB2022
Grace op de 2e plaats
Nouchine 3e
wij stemmen deze week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef jorietje het volgende:
Nouchine en Kris gaan niet op Salar stemmen. Toby en Grace niet op elkaar. Wordt gelijkspel. Ben benieuwd wie LB gaat worden dan… hoop Kris
En daarvoor moeten we nog twee weken kijken.....oh en de kijker beslist.......jajaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef Stargazing het volgende:
Salar wint BB2022
Grace op de 2e plaats
Nouchine 3e
die zal voor toob kiezen, dan liever nouch, die kiest voor greesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef jorietje het volgende:
Nouchine en Kris gaan niet op Salar stemmen. Toby en Grace niet op elkaar. Wordt gelijkspel. Ben benieuwd wie LB gaat worden dan… hoop Kris
Er hoeft niet meer door de bewoners gestemd te worden.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef jorietje het volgende:
FEBO beslist idd maar ze kunnen polls niet negeren als 1 naam er torenhoog bovenuit steektquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
En daarvoor moeten we nog twee weken kijken.....oh en de kijker beslist.......jaja![]()
Laat het dan aub. niet Nouchine zijn die wint......quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Teken er voor. Maar weet niet of de Belgische helft van de productie deze mening deelt na vorig jaar een Nederlander...
Die club is altijd over de rooie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:18 schreef Stargazing het volgende:
De Nawel fanclub over de rooie op fb?
Na Jill denk ik een belgische man.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Man-vrouw verhouding betekent dat Grace de volgende finalist zal worden ?
Des te beter….!!!!! Bye Toby!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er hoeft niet meer door de bewoners gestemd te worden.....
Alleen daarom gun ik het hem al, voor al die zure Gerda's op fb en twitterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een Belg moet winnen..... Dan hoop ik op Nouchine. Kristof lijkt me niet populair hiervoor.
Maar als een NL wint dan hoop ik KING Salar
er werd niet meer genomineerd, werd gezegd in de uitzending, wij nomineren, door te stemmenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef jorietje het volgende:
Volgens mij hoeven ze helemaal niks meer te doen. Ze hoeven niet meer te stemmen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
tobie en grace gaan het vast nog viezer spelen nu. hoe ze al heel de tijd kijken...
of ik denk dat maar weer zo te zien. maar ik vind het er van afstralen
dus hopelijk gaan die 2 niet noes voor de kar spannen
Ja dat had ik ff gemist. Excuses moi!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
er werd niet meer genomineerd, werd gezegd in de uitzending, wij nomineren, door te stemmen
Maakt weinig meer uit want stel dat Nouch tegen Salar gaat dan komt Grace of Tobias alsnog naast Salar op de bank.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
tobie en grace gaan het vast nog viezer spelen nu. hoe ze al heel de tijd kijken...
De jongens ieder een slipper. Hoe schattig is dat dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar al z'n kadootjes die hij achtergelaten had weer verzamelen.
Kristof vroeg wanneer z'n radiopensioen was.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Lux069 het volgende:
Nog even teruggekeken, Peter zegt tegen Kristof: 2 april.
Dus nog steeds niet duidelijk voor de bewonerts?
Als het goed is, nomineren de bewoners niet meer en is het aan de kijker om te beslissen welke Nederlanders de finale ingaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
Tobiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Als het goed is, nomineren de bewoners niet meer en is het aan de kijker om te beslissen welke Nederlanders de finale ingaan.
Kris is sowieso zeker, door de sleutel, Nouch ook zeker, 2e Belg, dus het gaat nu nog om de 3 Nederlanders. 1 ervan moet weg.
Er is geen bank meer. Nouch zit al tweede belg al save.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maakt weinig meer uit want stel dat Nouch tegen Salar gaat dan komt Grace of Tobias alsnog naast Salar op de bank.
Dagobert...dikzakquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dago ,ik mis u zo.
[ afbeelding ]
Dat is al tijdens de uitzending gezegd....er moet nog 1 nederlander eruit en dat gebeurt in de loop van de week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Er moet nog even een momentje komen waarin Nouchine tot finalist wordt gebombardeerd.
Nouch zeilt op de winnaars mee. Zij volgende week op de stoel en er uit hoop ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef jorietje het volgende:
Salar is duidelijk ontroerd dat nouch het fijn vindt dat hij er nog is. Schatje
Dat weet ik maar Nouchine weet officieel nog niet dat ze finalist is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is al tijdens de uitzending gezegd....er moet nog 1 nederlander eruit en dat gebeurt in de loop van de week.
Je vind Kristoff iets te zwak,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Denk, mocht er een Belg (moeten) winnen dit jaar dan hoop ik op Nouchine. Ik vind Kristof net iets te zwak. Nouchine surft op de populariteit van Salar mee.
Kan niet… 2 Belgen en 3 Nederlandersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nouch zeilt op de winnaars mee. Zij volgende week op de stoel en er uit hoop ik.
Fijn dat jij dat vind.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Je vind Kristoff iets te zwak,
en iemand die op de populariteit van een ander meesurft zou dan sterker zijn?
kromme redenatie
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar Nouchine weet officieel nog niet dat ze finalist is.
Mij maakt het niet uit hoeveel, tenzij BB belist dat het idd 2 NL en 2BE moet zijn. Moet van mij echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef jorietje het volgende:
[..]
Kan niet… 2 Belgen en 3 Nederlanders
Nouchine is niet het toppunt van logica en zelfverzekerdheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....
Ja, en hoorde het van de week ook na de nominatie bekendmaking maar dat is haar officieel nog niet verteld door BB...je weet toch, TV momentje en zulks...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....
Honestly met iemand die eruit ziet als Salar zou ik ook in een trouple gaan hoorquote:
Maar echt he. Hoe Nouchine nu ook doet over die brief.. alsof ze een liefdesbrief geschreven heeft die ze toch niet wil laten lezen...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Poedelpoes het volgende:
Als ik Dago was zou ik echt jaloers zijn. Nouch en Salar hebben zoveel chemistry die Vimi of Grace en Tobias nooit zullen hebben.
Hier ook, tuuuterende auto's door de straten...ze zijn nog bezig...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zo ben weer terug, even door de straat gerent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet van mij ook niet. Is wel letterlijk gezegd tijdens de tv uitzendingenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoeveel, tenzij BB belist dat het idd 2 NL en 2BE moet zijn. Moet van mij echt niet.
Ik zie daar echt geen romantiek in…quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Poedelpoes het volgende:
Als ik Dago was zou ik echt jaloers zijn. Nouch en Salar hebben zoveel chemistry die Vimi of Grace en Tobias nooit zullen hebben.
Ik kan me ook echt voorstellen dat Nouchine altijd kneusjes heeft gedate of al te lang in een relatie zit met Dago. En dan ineens is daar Salar ja.. dan schrijf ik ook wel een liefdesbrief 🥵🥵🥵🥵quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar echt he. Hoe Nouchine nu ook doet over die brief.. alsof ze een liefdesbrief geschreven heeft die ze toch niet wil laten lezen...
dream onquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef jorietje het volgende:
Wat doet nouchine geheimzinnig? Heeft ze net gezegd in het geheim dat ze Salar liever ziet dan Dago? Maar dat mag niet hardop?
Dank je, het beeld dat ze door die rode poort heen stapt kan ik niet vaak genoeg naar kijken, wat heb ik hier naar uitgekeken, Vooral heerlijke karma voor die vreselijke nawel volgers cult die beledigende en bedreigende reacties posten op social media als je niet Pro-Nawel was.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:17 schreef spapaars het volgende:
Daar gaat ze.
https://streamable.com/m5llal
gaat nouchine het uitmaken met haar vriend en verder met Salar na BB?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik kan me ook echt voorstellen dat Nouchine altijd kneusjes heeft gedate of al te lang in een relatie zit met Dago. En dan ineens is daar Salar ja.. dan schrijf ik ook wel een liefdesbrief 🥵🥵🥵🥵
Maar ook geen broer en zus.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:35 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zie daar echt geen romantiek in…
Ik heb ook zo’n band met een van mijn beste vrienden. En hebben allebei een partner en kinderen. Soms klik je gewoon op een niet romantische manier.
Nou Nawel voor president hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Iluyan het volgende:
[..]
Dank je, het beeld dat ze door die rode poort heen stapt kan ik niet vaak genoeg naar kijken, wat heb ik hier naar uitgekeken, Vooral heerlijke karma voor die vreselijke nawel volgers cult die beledigende en bedreigende reacties posten op social media als je niet Pro-Nawel was.
Plottwist.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
gaat nouchine het uitmaken met haar vriend en verder met Salar na BB?
Alsjeblieft zeg….quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen dingen schrijven die er niet zijn
Yep. Dat is wel heeeel lang geleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bloemen op zolder......jemig was dat helemaal vergeten....die boeken versleten.
Viel mij ook op het was ineens stil.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle tokkie Nawel fans zijn ineens verdwenen op Twitter en FB. De normale Nawel fans zijn over, en die posten normale berichten. Salar blijkt toch wel erg populair te zijn.
Die zijn onderweg naar Amsterdam om de boel daar te komen verbouwen...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Viel mij ook op het was ineens stil.
Helaas dan wel achter een SL.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn onderweg naar Amsterdam om de boel daar te komen verbouwen...
zouden ze vorige week zaterdag al doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze dat vanavond zouden gaan melden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk in deze aankomende week.....ze krijgen ook veel over de buitenwereld te horen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mobieltjes allemaal stuk gegooidquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle tokkie Nawel fans zijn ineens verdwenen op Twitter en FB. De normale Nawel fans zijn over, en die posten normale berichten. Salar blijkt toch wel erg populair te zijn.
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:53 schreef Kinga het volgende:
Tobi had het niet verwacht. Ja dat was duidelijk van je kop te lezen die teleurstelling, eikel.
Zie met andere ogen.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:53 schreef Kinga het volgende:
Tobi had het niet verwacht. Ja dat was duidelijk van je kop te lezen die teleurstelling, eikel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het waren zijn eigen woorden....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.
ken jij die serie lie to mequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.
Je kan toch hopen maar niet verwachten....????? Was voor ons toch ook afwachten terwijl ik hoopte dat Nawel weg ging verwachte ik een hoop Nawelstemmers en was bang dat ze niet zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
dit is toch gunstig voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
baalt ook? ze is er ook voor de poen natuurlijk
Hij zit liever met grace in de finale dus begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij had liever dat Salar eruit was. Sneaky mannetje. Eerst geloofde ik nog heel even dat Salar echt zijn maatje was..Ik was wat naïef
Whatever, Nawel is exit en Tobias is next. Simpel verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan toch hopen maar niet verwachten....????? Was voor ons toch ook afwachten terwijl ik hoopte dat Nawel weg ging verwachte ik een hoop Nawelstemmers en was bang dat ze niet zou gaan.
Krijgen ze donderdag wel te horen, na de bekendmaking wie er zijn genomineerd om Zaterdag te vertrekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
wel raar dat ze niks melden over dat het nog maar 2wk duurt
En de hele week hier al op voorsorteren in de daily.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Kinga het volgende:
Kunnen ze volgende week het dramatische afscheid tussen Grace en Tobi uitmelken..
maar anders was zij de volgende die eruit gingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
met salar er nog in? die t wint van 7 x nominatie queen nawel?
o shit, salar is NL natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar anders was zij de volgende die eruit ging
Kan je aub eens ophouden met je hatelijke gedrag tegen mij? Ben er wel een beetje klaar mee, dank jequote:
Die zijn er tegenwoordig regelmatig .. zou maar zo kunnen dat ze even iets te horen hebben gekregen van de spelleiding .. bv ... ga nog maar even niet slapen.quote:
Gelukkkig hebben alle vrouwen daar wel een mooie aandenken gekregen van Nawel............boze wenkies.quote:
Brengt je in de finale.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:04 schreef Jockari het volgende:
Nouch is Nawel al vergeten blijkbaar na een uur. Gaat gewoon de winnaars achterna.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat heeft die Kristoff toch 'n kut stem, van schrik hangen m'n tulpen slap
can you feel the love tonight [ afbeelding ]
Ik denk dat je het mis hebt, maar we gaan het zien. Hij is een beetje van z'n voetstuk gevallen de laatste weken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Tobi is zo populair...Maar je hebt gelijk hoor
Kraaa Kraaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft een prachtige stem. De papagaai hier krijst gewoon met hem mee, die vind het geweldig.
Echt he, en dat is toch wel zijn doel.....meer met muziek te doen na BB.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat heeft die Kristoff toch 'n kut stem, van schrik hangen m'n tulpen slap
can you feel the love tonight [ afbeelding ]
Alle kakkerlakken terug in hun hoekjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Viel mij ook op het was ineens stil.
Hoop als belg, Salar. Prachtige player in deze BBquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Vorig jaar een Nederlander winnaar, dit jaar een Belg. Nouch of Kristof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |