Uitslagen interesseren ze geen reetquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
De NOS maakt er uiteraard weer een enorme puinhoop van
Tijd voor een klein LPFschandaaltje binnen Leefbaar. Al had ik die allang verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef skysherrif het volgende:
PvdA gestemd, niet echt geholpen in Rotterdam helaas.
Op Urk SGP +12%quote:Op donderdag 17 maart 2022 05:13 schreef franklop het volgende:
SGP/CU procentueel nog groter geworden hier.
Mooi dorp
In mijn oude gemeente hebben ze een partij die zich inzet voor de kleinere kernen die na herindelingen veel te weinig aandacht kregen. Dat vind ik wel goed. En logisch dat die veel stemmen halen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
CDA nu ook op het platteland langzaam aan het afsterven
Zie dat er in totaal 1 zetel is geschoven. Lokaal +1, D'66 OUTquote:
Hier stijgt het CDA iets, BlutBodenBewegung naar 4 zetels, samen kunnen ze een coalitie gaan vormen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
In Utrecht op wonderbaarlijke wijze gegroeidquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
Vond het een erg matige uitzending.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
De NOS maakt er uiteraard weer een enorme puinhoop van
De achterlijke hoek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hier stijgt het CDA iets, BlutBodenBewegung naar 4 zetels, samen kunnen ze een coalitie gaan vormen.
Geworden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:20 schreef Steven184 het volgende:
DH is een stad voor proleten geworden
Lekker buitensluiten die handelquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
De treinlobby is net wat minder indrukwekkend dan de vlieglobby.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
Moet voor mijn werk naar Londen en dacht lekker groen met de trein te gaan. Kost me uiteindelijk meer dan 2x zoveel, duurt 2h langer om op kantoor aan te komen en terug kom ik midden in de nacht op een leeg station aan.
Loopt er niet nog een onderzoekje naar Richard?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Loopt er niet nog een onderzoekje naar Richard?
Waar heb jij op gestempt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant joh.
Helaasquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De treinlobby is net wat minder indrukwekkend dan de vlieglobby.
Een lokale afsplitsing, we hebben de 1 zetel gehaald!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een lokale afsplitsing, we hebben de 1 zetel gehaald!
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.quote:
De trein in Nederland of bedoel je met de Eurostar die kant op?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
Moet voor mijn werk naar Londen en dacht lekker groen met de trein te gaan. Kost me uiteindelijk meer dan 2x zoveel, duurt 2h langer om op kantoor aan te komen en terug kom ik midden in de nacht op een leeg station aan.
Ik vond haar vreselijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.
Inhoudelijk was het niets waard inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond haar vreselijk.
Die Arjan heeft ook de hele avond lucht verplaatst.
Ja zeker toen joost eerdmans er zat had je dat wel meer verwacht. Helaasquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tijd voor een klein LPFschandaaltje binnen Leefbaar. Al had ik die allang verwacht eigenlijk
Simone Weimans en die twee no no's ernaast die amper antwoord gaven was echt het dieptepunt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inhoudelijk was het niets waard inderdaad
Totaal mee oneens. Veel fouten en bovendien nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.
Dat mag jij vinden. Ik vond het in de breedte een hele slechte uitzending trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Veel fouten en bovendien nietwaardig.
Josse de Voogdquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Simone Weimans en die twee no no's ernaast die amper antwoord gaven was echt het dieptepunt.
Met het gevaar als een incel te klinken maar ze heeft echt een zeer onaantrekkelijke neus. Dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vond het in de breedte een hele slechte uitzending trouwens.
Ik wil wel nog een stapje verder gaan. Het was genant slecht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vond het in de breedte een hele slechte uitzending trouwens.
'dit is een studentenstad' 'ja als lokale partijen het goed doen zie je dat landelijke partijen het minder goed doen'. En dat ging 3 uur zo door.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een stapje verder gaan. Het was genant slecht.
Professor bij Simone Weimans had echt niets te vertellen. Arjan en Ron zaten lucht te verplaatsen. Geen kritische vragen. Clichebrakende uitzending. En dan eerst nog 2 uur exitpolls bekijken terwijl er al uitslagen binnenkwamen. Helft van de gemeentes is niet eens getoond op scherm.
Waardeloos.
Is wel gewoon mooie vrouw tochquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met het gevaar als een incel te klinken maar ze heeft echt een zeer onaantrekkelijke neus. Dit geheel terzijde.
Als Slob geen hartje uitdeelt moet ze wel heel erg afstotelijk zijn.quote:
Beweging van jonge starters van de stad naar de randgemeenten. Gestage opmars van de Partij voor de Dieren. Lage opkomst is traditioneel goed voor het CDA.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'dit is een studentenstad' 'ja als lokale partijen het goed doen zie je dat landelijke partijen het minder goed doen'. En dat ging 3 uur zo door.
Volgende keer Fidan Ekiz maar uitnodigen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beweging van jonge starters van de stad naar de randgemeenten. Gestage opmars van de Partij voor de Dieren. Lage opkomst is traditioneel goed voor het CDA.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ongehoord Nederland speelde de Pim kaart, jawel. (inclusief Marcel van Dam filmpje)
Dit heb ik eerder gelezen!quote:
Eurostarquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De trein in Nederland of bedoel je met de Eurostar die kant op?
Die heeft z'n moment of fame inmiddels wel gehad inderdaad. Begint ook irritant te worden op twitter.quote:
Vergeleken dan met London City ofzo? Want vanaf alle andere airports heb je ook behoorlijke reistijd terug naar het centrum. Eurostar ben je midden in Londen.quote:
London City idd. Normaal ongeveer 2h15 van deur tot deur. Ook omdat hotel en kantoor makkelijker bereikbaar zijn vanaf London City dan van St.Pancras.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeleken dan met London City ofzo? Want vanaf alle andere airports heb je ook behoorlijke reistijd terug naar het centrum. Eurostar ben je midden in Londen.
Daar kan de trein niet tegenop inderdaad. Wel de kans om tijdens de reis te werken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Londen City idd. Normaal ongeveer 2h15 van deur tot deur.
Dat was ook wel een van de redenen, maar meer dan 2x zo duur viel wel tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan de trein niet tegenop inderdaad. Wel de kans om tijdens de reis te werken.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Als zelfs Urk je niet moet, kwaad, woedend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Start de show wordt stop de show.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NOS nog niet geopend, maar hopelijk wordt ze ergens om gecanceld.
We kunnen de Bassie.gif dus weer van stal halenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Start de show wordt stop de show.
Niet urgent genoeg?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Start de show wordt stop de show.
Typisch weer. Ze mogen van mij alle twitterdebieltjes afvoeren naar Marioepol.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Aantal vrijheidsstrijders zijn nogal boos...
Khalid en Sophie vind ik nog erger eigenlijk maar er zal wel weer een hoop narigheid voor terugkomen ja. Omroep Zwart wellicht, of misschien heeft vriend Arnold zin?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen de Bassie.gif dus weer van stal halen
Erg mooi. Benieuwd welke bak ellende we dit keer verdienen.
Talkshows zijn failliet. Gewoon niet meer doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Khalid en Sophie vind ik nog erger eigenlijk maar er zal wel weer een hoop narigheid voor terugkomen ja. Omroep Zwart wellicht, of misschien heeft vriend Arnold zin?
Ik wilde hier nog een Fidan post maken maar ik merk dat je persoonlijke groei heb doorgemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Talkshows zijn failliet. Gewoon niet meer doen.
Ik heb dat echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Khalid en Sophie vind ik nog erger eigenlijk maar er zal wel weer een hoop narigheid voor terugkomen ja. Omroep Zwart wellicht, of misschien heeft vriend Arnold zin?
Ik heb het wel een kansje gegeven bij een (potentieel) leuk item maar het was echt vreselijk. En ik zie wel eens wat momentjes op twitter ofzo voorbij komen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gezien
Hopelijk verdwijnt ze voorgoed van tv.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wil zelf wat anders zegt ze. Ja, vast.
@maxi-mus, ik vind je toch wel aardigquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan jou.
Kapsel voor bij de politie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt ze voorgoed van tv.
Vervelende vrouw. Met haar lekker gekke kapsel.
Vrijwel iedereen heeft ook altijd gewonnen, of het viel mee. Wat dat betreft was opperbevelhebber Freek nog het eerlijkste.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle landelijke politici vinden het wel erg moeilijk om te zeggen dat het aan hun lag dat men geen vertrouwen meer heeft en minder is gaan stemmen.
Met hun analyses afwachten
Is dit van de makers van Parijs tegen Nice?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:08 schreef Felagund het volgende:
De bekende wielrenner Pogovic, die de olympische gouden medaille won op de OS.
Een van de vragen bij het Mes op tafel was wie het goud won bij de tijdrit op de OS, en dit was een van de antwoorden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dit van de makers van Parijs tegen Nice?
Pogovic is wel echt een mutantennaamquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de vragen bij het Mes op tafel was wie het goud won bij de tijdrit op de OS, en dit was een van de antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |