Uitslagen interesseren ze geen reetquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
De NOS maakt er uiteraard weer een enorme puinhoop van
Tijd voor een klein LPFschandaaltje binnen Leefbaar. Al had ik die allang verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef skysherrif het volgende:
PvdA gestemd, niet echt geholpen in Rotterdam helaas.
Op Urk SGP +12%quote:Op donderdag 17 maart 2022 05:13 schreef franklop het volgende:
SGP/CU procentueel nog groter geworden hier.
Mooi dorp
In mijn oude gemeente hebben ze een partij die zich inzet voor de kleinere kernen die na herindelingen veel te weinig aandacht kregen. Dat vind ik wel goed. En logisch dat die veel stemmen halen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
CDA nu ook op het platteland langzaam aan het afsterven
Zie dat er in totaal 1 zetel is geschoven. Lokaal +1, D'66 OUTquote:
Hier stijgt het CDA iets, BlutBodenBewegung naar 4 zetels, samen kunnen ze een coalitie gaan vormen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
In Utrecht op wonderbaarlijke wijze gegroeidquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
Vond het een erg matige uitzending.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
De NOS maakt er uiteraard weer een enorme puinhoop van
De achterlijke hoek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hier stijgt het CDA iets, BlutBodenBewegung naar 4 zetels, samen kunnen ze een coalitie gaan vormen.
Geworden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:20 schreef Steven184 het volgende:
DH is een stad voor proleten geworden
Lekker buitensluiten die handelquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
De treinlobby is net wat minder indrukwekkend dan de vlieglobby.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
Moet voor mijn werk naar Londen en dacht lekker groen met de trein te gaan. Kost me uiteindelijk meer dan 2x zoveel, duurt 2h langer om op kantoor aan te komen en terug kom ik midden in de nacht op een leeg station aan.
Loopt er niet nog een onderzoekje naar Richard?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |