In Utrecht op wonderbaarlijke wijze gegroeidquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Szura het volgende:
CDA nu ook op het platteland langzaam aan het afsterven
Vond het een erg matige uitzending.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
De NOS maakt er uiteraard weer een enorme puinhoop van
De achterlijke hoek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hier stijgt het CDA iets, BlutBodenBewegung naar 4 zetels, samen kunnen ze een coalitie gaan vormen.
Geworden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:20 schreef Steven184 het volgende:
DH is een stad voor proleten geworden
Lekker buitensluiten die handelquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
De treinlobby is net wat minder indrukwekkend dan de vlieglobby.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
Moet voor mijn werk naar Londen en dacht lekker groen met de trein te gaan. Kost me uiteindelijk meer dan 2x zoveel, duurt 2h langer om op kantoor aan te komen en terug kom ik midden in de nacht op een leeg station aan.
Loopt er niet nog een onderzoekje naar Richard?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Mani89 het volgende:
Richard en Rita zwaaien de scepter in Den Haag, lekker man.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Loopt er niet nog een onderzoekje naar Richard?
Waar heb jij op gestempt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant joh.
Helaasquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De treinlobby is net wat minder indrukwekkend dan de vlieglobby.
Een lokale afsplitsing, we hebben de 1 zetel gehaald!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een lokale afsplitsing, we hebben de 1 zetel gehaald!
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.quote:
De trein in Nederland of bedoel je met de Eurostar die kant op?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef Steven184 het volgende:
Moet voor mijn werk naar Londen en dacht lekker groen met de trein te gaan. Kost me uiteindelijk meer dan 2x zoveel, duurt 2h langer om op kantoor aan te komen en terug kom ik midden in de nacht op een leeg station aan.
Ik vond haar vreselijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.
Inhoudelijk was het niets waard inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond haar vreselijk.
Die Arjan heeft ook de hele avond lucht verplaatst.
Ja zeker toen joost eerdmans er zat had je dat wel meer verwacht. Helaasquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tijd voor een klein LPFschandaaltje binnen Leefbaar. Al had ik die allang verwacht eigenlijk
Simone Weimans en die twee no no's ernaast die amper antwoord gaven was echt het dieptepunt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inhoudelijk was het niets waard inderdaad
Totaal mee oneens. Veel fouten en bovendien nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, die redde in haar eentje de uitzending anders.
Dat mag jij vinden. Ik vond het in de breedte een hele slechte uitzending trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Veel fouten en bovendien nietwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |