SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nawel denkt overal vrijstelling voor te hebben en ze laten haar er ook mee wegkomen jaja het zal strenger worden deze BB waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Nawel vrijstelling op het gebod "geen badjassen overdag" ?
Mijn defenitie van "blinkt" ligt toch iets anders...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:15 schreef Hendrik83 het volgende:
Spiegeltje blinkt weer.
[ afbeelding ]
Ze had niet veel nodig om tevreden te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn defenitie van "blinkt" ligt toch iets anders...
ze kan beter als ze in de keuken bezig is zingen "there's a rat in the kitchen wat am i gonna do" zingenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:19 schreef Ireth het volgende:
Wil als-je-blieft iemand Noush de lyrics van Red Red Wine geven??? Ze hangt al een uur lang op dat ene zinnetje!
Weer eens wat andersquote:
De reïncarnatie van Cees uit Utopia, komt daar even orde op zaken stellen...quote:
Alsof Nawel daar van wakker ligt (ligt veel trouwens).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:52 schreef Ptr67 het volgende:
juist die aflevering gezien van de drie videogesprekjes van familie. En toegegeven, ere wie ere toekomt. Mooi van Nawel dat ze niet gekeken heeft, en zo haar gekochte stem bijna terug goedmaakte. Geen kat die merci zei. Wel zever van BB om dat zo te doen. Tsss het gemis aan familie kan inderdaad een zware impact hebben, al heeft ze enkele weken daarvoor haar familie toen wel gezien. Niet haar neefje.
En eeuwige zeur Droopy die om bedankjes verlegen zat, en daar beetje heisa over maakte.
Helaas nog niet.... 4x kleine plas over en 1x grote plas tot juni.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is de groep UB 40 die ik ook nog eens live zou willen zien. Hopelijk nu Corona verdwijnt.
Tobi en Kris in de sauna, geen idee waar Grace en Salar zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:59 schreef Ptr67 het volgende:
@:Jockari : Wel jammer dat Ali Duncan er niet meer bij zit... ooit eens een solo nummer zien performen in proms Antwerpen... kippevel moment.
On Topic : Waar zit de rest van de saaie hoop bewoners ?
Meestal liggend op banken of sauna. Vanaf woensdag is de BB-week meestal eigenlijk over.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:59 schreef Ptr67 het volgende:
@:Jockari : Wel jammer dat Ali Duncan er niet meer bij zit... ooit eens een solo nummer zien performen in proms Antwerpen... kippevel moment.
On Topic : Waar zit de rest van de saaie hoop bewoners ?
Mooi, streams uit en Golden Girls op Disney+ aan dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond gaan de dames hun wenkbrauwen doen en Grace gaat weer een film vertellen.
Grace weer vertellen, dan stop ik met luisteren naar dat monotoon gezeik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond gaan de dames hun wenkbrauwen doen en Grace gaat weer een film vertellen.
ik hoor noes er wel over, ze is een echte papa's kindje zei zequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:14 schreef humpty het volgende:
Wat mij ook afvraag hebben die meiden geen papa? Ze hebben het altijd over mama
maar nooit over hun vader
Geluid er weer af ben er twee minuten en nu al weer klaarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:13 schreef Jockari het volgende:
Nous met haar overacting lach. Ik en Dago worden er moe van.
Ja die ellende lange verhalen van Grace ga ik ook niet luisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, streams uit en Golden Girls op Disney+ aan dus.
Vermoeiende stem heef zequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Grace weer vertellen, dan stop ik met luisteren naar dat monotoon gezeik.
Vader van Nawel is overleden en nouchine is wel een papa’s kindjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:14 schreef humpty het volgende:
Wat mij ook afvraag hebben die meiden geen papa? Ze hebben het altijd over mama
maar nooit over hun vader
Oke thanks...vroeg het mij ineens afquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:24 schreef greenboozy het volgende:
[..]
Vader van Nawel is overleden en nouchine is wel een papa’s kindje
Hoogtepunt van de streams van vandaagquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef suzi1 het volgende:
meen jij?!
ik zei dat vanmorgen nog, geen vogel gezien op de streams al die tijd
Met Dimi en Veer er nog in, hadden we misschien nog meer gevogel gezien. Nu moeten we het doen met 3 snaterende eenden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
meen jij?!
En nog maar eens...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef humpty het volgende:
Zo Nawel met je lepel iets proeven en terug in de pan
lekker met die lelijke neptanden
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
meen jij?!
Morgen zien we ook Nawel 's avonds vliegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegen
dan ben ik wel wakker, maar zit ik oa in tuinhuisje hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Soms zetten ze 's ochtends de stream op zonsopkomst en zie je ook vogels vliegen
Tussen de live vogeltjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan ben ik wel wakker, maar zit ik oa in tuinhuisje he
Salar - Kris dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
stel je voor, een week salar met kriss
of een week tobie met grace
Kan de tv ook weer van mute.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
o mss kan zij dan morgen naar huis. is probleem wat dat betreft ook opgelost
Daar zitten geen hersens in, maar tiktok-lucht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:43 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft zich verrekend met de snitzels ze heeft 1 teveel gebakken
maar de challenge met het tellen had ze wel goed![]()
![]()
Geloof er niks van
Wat ik steeds zie is dat ze nog niet tot tien kan tellenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar zitten geen hersens in, maar tiktok-lucht.
Wedden van wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat ik steeds zie is dat ze nog niet tot tien kan tellen
BB bepaalt de regels dacht ik ;-)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:45 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht dat nawel dr regels had. zijn ze nu op elkaar aangepast dan
koeskoes komkommer bechamelsaus en een snitzel volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:51 schreef Sestra666 het volgende:
wat eten ze? zie appelmoes, mayo en een prutje?
ze was daar op gevallen toch dacht ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Grace had pijn in de linkerkant van buik tobi zei misschien blindedarm
Die loopt ook altijd maar overal om te zeuren. Filmavondje....dagje weg met de boys....magnum...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:58 schreef humpty het volgende:
Salar :het is vandaag een echt zware dag..hij heeft zin in een potje Magnum
Dat was toch in haar liesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze was daar op gevallen toch dacht ik
Daar is Grace een ster inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:59 schreef Stargazing het volgende:
Hoe de fuck weten ze elke dag allemaal nog wat ze die nacht gedroomd hebben? Klinkt echt als een verzinsel om even snel in de belangstelling te staan.
dat 1 iemand dat kan tot daar aan toe maar wat me op valt is dat de een verteld over een droom en dat de rest al snel volgt met hun eigen "droom"quote:
Mijn litteken zit rechts...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of was het nou recht weet het niet meer
Ik droom ook best heel veel en de ene keer wet ik het precies en andere keer niksquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:59 schreef Stargazing het volgende:
Hoe de fuck weten ze elke dag allemaal nog wat ze die nacht gedroomd hebben? Klinkt echt als verzinsels om even snel in de belangstelling te staan.
Soms zoek ik de betekenis ervan op droom heel veel over me overleden vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:01 schreef suzi1 het volgende:
ik kan mijn dromen helaas ook te goed herinneren
maar die zijn toch totaal niet boeiend voor anderen om aan te horen
kan je net zo goed wat dan ook verzinnen. lekker interessant allemaal...
Ja maar zou het wel is willen wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:05 schreef suzi1 het volgende:
betekenissen in boeken enzo is allemaal onzin, vind ik hoor
kan je meestal heel goed zelf bedenken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar zou het wel is willen weten
BB was de hele tijd al bezig met die douche zowel bij aan en uitzetten zei hij iets, nawel noush en grace dachten dat het de knopjes waren dat die het nu na zoveel dagen het eindelijk deden om aan te geven dat aan en uit staat hahahaquote:
Is ook wel een beetje apart dat er nu ineens geluidjes bij zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BB was de hele tijd al bezig met die douche zowel bij aan en uitzetten zei hij iets, nawel noush en grace dachten dat het de knopjes waren dat die het nu na zoveel dagen het eindelijk deden om aan te geven dat aan en uit staat hahaha
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:43 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft zich verrekend met de snitzels ze heeft 1 teveel gebakken
maar de challenge met het tellen had ze wel goed![]()
![]()
Geloof er niks van
Kristof was de eerste die zei dat hij het knap vond dat ze dit heeft gedaan. Het is niet dat het niet in de uitzending zit dat niemand haar hiervoor heeft gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:52 schreef Ptr67 het volgende:
juist die aflevering gezien van de drie videogesprekjes van familie. En toegegeven, ere wie ere toekomt. Mooi van Nawel dat ze niet gekeken heeft, en zo haar gekochte stem bijna terug goedmaakte. Geen kat die merci zei. Wel zever van BB om dat zo te doen. Tsss het gemis aan familie kan inderdaad een zware impact hebben, al heeft ze enkele weken daarvoor haar familie toen wel gezien. Niet haar neefje.
En eeuwige zeur Droopy die om bedankjes verlegen zat, en daar beetje heisa over maakte.
Volgens mij had ze links pijn en blindedarm is inderdaad rechts. Zou eerder denken een soort van napijn van de spreidstand in de hoek van de tafel met haar punami.....want de pijn trok in haar lies wat ze aanwees.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of was het nou recht weet het niet meer
Nawel heeft niemand gezien wel gehoord. De baby was niet op beeld wel een ouder kind van haar zus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ik me goed herinner vertelden ze op stream dat ze alledrie nog iemand hadden gezien. Nawel haar zus met pasgeboren baby. Salar een goede vriendin van hem die z'n socials doet, en Grace weet ik niet meer.
Grace haar zoonquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ik me goed herinner vertelden ze op stream dat ze alledrie nog iemand hadden gezien. Nawel haar zus met pasgeboren baby. Salar een goede vriendin van hem die z'n socials doet, en Grace weet ik niet meer.
Meest allround bewonerquote:
ik ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Meest allround bewoner![]()
Voordat Leroy binnenkwam deed hij dit al, heeft alle bewoners met zoveel dingen geholpen in het huis#teamkristof
Dat onderdanige is gewoon griezelig. Ze kijkt dan op een speciale manier naar hem en probeert zo ontzettend om het goed te doen ( in de ogen van Tobi)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:16 schreef humpty het volgende:
Zo geen zin in die Tobias en Grace
Zij blijft hem altijd maar overladen met complimenten
daarom is hij ook veel bij haar ..hij hoort dat zo graag
hoe geweldig hij is
En dan dat piepstemmetje die ze opzet en dat onderdanige brrr
Ik hoorde verdoving in dr poenie en heb hem uitgezet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
aah verplicht tobi en grace luisteren
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoorde verdoving in dr poenie en heb hem uitgezet.
eigenlijk zijn ze geknipt voor elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat onderdanige is gewoon griezelig. Ze kijkt dan op een speciale manier naar hem en probeert zo ontzettend om het goed te doen ( in de ogen van Tobi)
een ongezonde relatie hebben die twee, (vind ik) en als ze stoeien is het op het randje van elkaar flink pijn doen, dan knijpt ze hem ineens keihard in zijn ballen of wringt zich in allerlei bochten om toch te winnen.
Weeral... En in België maar 1 stream, dus kan niet switchen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
en toob gaat het ook tot een kunst verheffen, het liggen en het nietsdoen. Die komt ook de laatste dagen overal onderuit. En Kris doet wel, die ruimt wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
je kijkt liever BBB?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weeral... En in België maar 1 stream, dus kan niet switchen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:44 schreef Sestra666 het volgende:
it's a hard knock lifedat liedje al dagen in mijn hoofd
woest
Ik heb de bosuiltjes op de tv nuquote:
zal ik hem mijn verhaal eens vertellen danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
tobi heeft met kippevel naar grace zitten luisteren. het hele bevallingsverhaal denk ik zo
wil je hem dood hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik hem mijn verhaal eens vertellen dan![]()
![]()
quote:
echt hoor, Toob vraagt Hoe is het met je buik? Grees wil antwoorden en hoppa SLquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zit die staigere steeds aan verkeerde knoppen we hebben nu te pas en onpas SL
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/thijmendekoeijer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was live toch ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje apart dat er nu ineens geluidjes bij zijn
https://www.instagram.com/thijmendekoeijer/live/18036406264327122quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:01 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij snap ik er niks van waar jullie t over hebben
Live gesproken bedoel je? Dat leek mij niet.quote:
Kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef suzi1 het volgende:
ik kan niet zien waar mijn kitty heeft gereageerd?
oh vertel ze eens hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik droom ook best heel veel en de ene keer wet ik het precies en andere keer niks
waarschijnlijk aan de knoppen van de andere stagiaire die met de billen op het regieknoppenbord zit.........quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zit die staigere steeds aan verkeerde knoppen we hebben nu te pas en onpas SL
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:10 schreef danilel het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan de knoppen van de andere stagiaire die met de billen op het regieknoppenbord zit.........
Ja idd heel bijzonder...in de uitzending zei ze dat hij het liefst een oudere dame hadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat onderdanige is gewoon griezelig. Ze kijkt dan op een speciale manier naar hem en probeert zo ontzettend om het goed te doen ( in de ogen van Tobi)
een ongezonde relatie hebben die twee, (vind ik) en als ze stoeien is het op het randje van elkaar flink pijn doen, dan knijpt ze hem ineens keihard in zijn ballen of wringt zich in allerlei bochten om toch te winnen.
grace der zoonquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij speelt 't uit voor het spel, kijkt daarna wel. Eerst nog even 30 groupies palen, gelijkt heeft ie. Haar zoon is 7 jaar jonger dan hem.. Hij is nog helemaal niet klaar om te settlenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd heel bijzonder...in de uitzending zei ze dat hij het liefst een oudere dame had
maar zij is alles behalve een dame
Ze heeft hoop voor als BB afgelopen is ....gaat hem niet worden
denk dat hij ook niet gemakkelijk is om mee samen te wonen
ik denk dat het niet makkelijk is om of met Tobias of met Grace samen te wonen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd heel bijzonder...in de uitzending zei ze dat hij het liefst een oudere dame had
maar zij is alles behalve een dame
Ze heeft hoop voor als BB afgelopen is ....gaat hem niet worden
denk dat hij ook niet gemakkelijk is om mee samen te wonen
Salar is de enige die het door heeft/doorgekregen volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
ze hebben nog steeds niet gehoord dat het nog maar 2 weken is
het is een samenzwering, 100% sowieso, weet jequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
ze hebben nog steeds niet gehoord dat het nog maar 2 weken is
Leroy komt als bonus finalist, weetjewel, voor die lego creditsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
het is een samenzwering, 100% sowieso, weet je
Heb je haar ooit iets anders horen zeggen over haar gemoedstoestand? Ze heeft er twee: gepikeerd of moequote:
Valt ook niet mee als je niks snapt en mensen je het wel 100 keer moeten uitleggenquote:
hoofdpijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Heb je haar ooit iets anders horen zeggen over haar gemoedstoestand? Ze heeft er twee: gepikeerd of moe
irritant dat in die chat het de hele tijd daar over gingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:27 schreef Sestra666 het volgende:
in de live van net steeds: Stem op salar, dan zit nouchine sws in de finale
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
ze zijn wel bezig hoor @:Danilel
nu heb ik bij elke SL dat in mijn hoofd![]()
heb wat gemist denk waar was de chat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
irritant dat in die chat het de hele tijd daar over ging
gemoetoestandquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Heb je haar ooit iets anders horen zeggen over haar gemoedstoestand? Ze heeft er twee: gepikeerd of moe
in die live instaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb wat gemist denk waar was de chat dan?
Vind die afleveringen op tv wel leukquote:
is al afquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:35 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, hoop dat iemand het kan posten.
Jawel soms wel. Bedoelde meer dat we in deze uitzending zien waarom het stream kijken niks meer aan is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die afleveringen op tv wel leuk
bedoelde eigenlijk ali(stair) Campbell... maar ook Duncan is er uit weg. Vraag ik me toch echt af wat dit nieuwe UB40 eigenlijk wel voorstelt...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali Duncan ??? Je bedoelt waarschijnlijk Duncan Campbell ?
Die hebben ze toch bij binnen komst gekregen. Weet niet meer wiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
heb die sleutel nooit zien hangen in de kamer
Grace en Peter.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben ze toch bij binnen komst gekregen. Weet niet meer wie
ja konden grace en peter van de loopband halenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben ze toch bij binnen komst gekregen. Weet niet meer wie
was het al tochquote:
oh dat nou heb hem nooit zien hangen daar hahhaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet waar die al die tijd heeft gehangen
Ik wist ook dat ie daar hing?? Is wel eens in beeld gebracht!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet waar die al die tijd heeft gehangen
Niet zo slim.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
Salar dacht gouden sleutel is naar huis
Hoogtepunt van deze BB welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:50 schreef Ireth het volgende:
En dan zo de confrontatie met nawel en Toop
had ook gekund, ik heb dat ook wel gedacht. Dat had wel in de lijn gelegen van "dit jaar harder"quote:
ja, verheug ik me nu al opquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:50 schreef Ireth het volgende:
De sneer buiten tegen Nawel zal hem vast niet in dank afgenomen gaan worden maar ik geniet er vanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:51 schreef Verida het volgende:
Leuk in elkaar geknutseld, dat gedoe om die sleutel, En ik ben zo blij voor Kris dat hij die sleutel heeft gepakt,
Ik ben nu nog wel benieuwd hoe ze verder de stampij die is gemaakt, in beeld brengen.
Team Kristof![]()
![]()
Ach twitter moet altijd wat te zeuren hebben en om hoeveel geld gaat het nu echtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef Ireth het volgende:
Nu is het trouwens wachten op al die azijnzuipende twitteraars die gaan lopen blèren dat ie zijn plek in de finale toch heeft gekocht en dus weer geld uit de pot heeft gehouden...
Komt nog wel gok ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
had ook gekund, ik heb dat ook wel gedacht. Dat had wel in de lijn gelegen van "dit jaar harder"
gewoon kiezen voor geld en dan de poort uit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wist ook dat ie daar hing?? Is wel eens in beeld gebracht!
ja hoe komt die daar nou bij de gekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
Salar dacht gouden sleutel is naar huis
tja, niet voor het een of ander, maar nawel heeft ook haar geld ingeleverd om om die sleutel te spelen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
De sneer buiten tegen Nawel zal hem vast niet in dank afgenomen gaan worden maar ik geniet er van
Idd, compleet vergeten, altijd gedacht dat het voor sauna/hottub oid wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]kom je nu mee, maanden in ongewisse gezeten
Ik snap wel dat je nooit zekerheid hebt. Maar de zekerheid die hij wel had was dat het bedrag op kon lopen tot 4500 euro....waarom dan bij 3100 drukken?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
had ook gekund, ik heb dat ook wel gedacht. Dat had wel in de lijn gelegen van "dit jaar harder"
gewoon kiezen voor geld en dan de poort uit.
was meer na kristoff omdat ze de 4 stemmen voor hemhadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:50 schreef Ireth het volgende:
Omdat hij dacht dat de gene die niet drukt, het huis uit moet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je nooit zekerheid hebt. Maar de zekerheid die hij wel had was dat het bedrag op kon lopen tot 4500 euro....waarom dan bij 3100 drukken?
hij had het gevoel dat Kris ook ging drukken. en wilde hem voor zijn denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je nooit zekerheid hebt. Maar de zekerheid die hij wel had was dat het bedrag op kon lopen tot 4500 euro....waarom dan bij 3100 drukken?
Jaaaaa ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop echt zo hard dat we morgen Nawel uitzwaaien
buiten het feit al die gekochte stemmen dan dat geld is ook pleitequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, niet voor het een of ander, maar nawel heeft ook haar geld ingeleverd om om die sleutel te spelen toch?
dus dat is dan ook 2000 euro down the drain,
Rare gedachte.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Omdat hij dacht dat de gene die niet drukt, het huis uit moet.
ik kan hem wel volgen. Degene die niet drukt krijgt de gouden sleutel, sleutel is dan van de poort en je kunt vertrekken.quote:
Nee bedoel zo buiten dat ze hem niet feliciteertquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was meer na kristoff omdat ze de 4 stemmen voor hemhad
omdat hij niet naar huis wildequote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
ohhhhhh ja ik in de kamer hahahhaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee bedoel zo buiten dat ze hem niet feliciteert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja gut, mag ie ook gewoon eens blij zijn? Want bij ieder ander was ie als 1e opgesprongen om te feliciteren...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
kristoff begint wel gelijk te zeiken hoor, mensen kunnen het niet eens even laten bezinken
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
Valt me echt mee so far...ja maar binnen 1 seconde zoiets gelijk meteen reageren denk dat iedereen wel even perflext stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja gut, mag ie ook gewoon eens blij zijn? Want bij ieder ander was ie als 1e opgesprongen om te feliciteren...I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
hij heeft 1 x zijn stem aangepastquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:05 schreef wolffie het volgende:
Hoezo komt het door Tobias dat Kristoff er nog in zit, ohh wat had ik nu gehoopt dat Nawel alle stemmen op Tobias had gezet.
Echt die gozer denkt dat hij zelf het spel maakt of zoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft 1 x zijn stem aangepast![]()
![]()
![]()
hij was de mastermind achter allesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Echt die gozer denkt dat hij zelf het spel maakt of zo
Om te kotsenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Tobi gaat proberen te genieten en "ik ga zaterdag naar huis " er nog even achteraan![]()
wat een zielig mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |