Ik wil juist met je spreken en ik hoor niks van je.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die ik spreek is geen fan van Stromae/zijn nieuwe album.
Leugens, laatste keer had je nog niet eens de moeite gedaan hem op te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil juist met je spreken en ik hoor niks van je.
Check, zijige wauwelmeukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die ik spreek is geen fan van Stromae/zijn nieuwe album.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
heb je verschillende bh's dan voor elk moment in je cyclus?
Snoeiharde metal, jeweetz.quote:
Dat was de waarheid. Als ik het luister dan wil ik er ook echt naar kunnen luisteren ipv alle nummers doorskippen en dan te zeggen dat ik het album heb geluisterd. Zoveel waarde hecht ik nou aan jouw oordeel. En wat krijg ik terug? Dat ik leugens spreek.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:57 schreef Tegan het volgende:
Leugens, laatste keer had je nog niet eens de moeite gedaan hem op te zetten.
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelenquote:
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.quote:
Oh, nog per ongeluk soort van goed onthouden ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelen.
Maar dat heb ik ook met Beyonce en dat soort meuk.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.
Hey @:CherryLips Formidable. FORMIDABLE!
[ afbeelding ]
argh kutquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.
Hey @:CherryLips Formidable. FORMIDABLE!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je zei dat ik niet met je over Stromae wilde praten...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was de waarheid. Als ik het luister dan wil ik er ook echt naar kunnen luisteren ipv alle nummers doorskippen en dan te zeggen dat ik het album heb geluisterd. Zoveel waarde hecht ik nou aan jouw oordeel. En wat krijg ik terug? Dat ik leugens spreek.![]()
![]()
Jij of een andere Stromae hater...quote:
Hoiquote:
Ik heb hem nog nooit live gezien hoor. Waarom zou ik? Ik heb ook geen bloedhekel aan de persoon ofzo, ik hou niet van dat soort muziek. That's it, that's the tweetquote:
Ik zei vooral dat ik met jou altijd graag praat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:03 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat je zei dat ik niet met je over Stromae wilde praten...
Alles wat jij zegt hier is niet gelijk aan 'van Stromae houden'...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelen.
Maar dat heb ik ook met Beyonce en dat soort meuk.
Ga ik mij de hele middag afvragen wie het dan was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hem nog nooit live gezien hoor. Waarom zou ik? Ik heb ook geen bloedhekel aan de persoon ofzo, ik hou niet van dat soort muziek. That's it, that's the tweet.
Ik begreep je verkeerd danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei vooral dat ik met jou altijd graag praat.
Misschien kom ik wel terug op mijn eerdere 'nee' als ik het album heb geluisterd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel naar Stromae in 2023, maar geen vrienden.
Nooit geweten dat dat zo erg kon schommelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit sowieso al een beetje in een grijs gebied tussen B en C, maar op z'n grootst zitten de B'tjes echt te krap en op z'n kleinst flodderen de C's.
Is wel vooral als ik wat zwaarder ben ook hoor.
Zou wel iconisch zijn weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel terug op mijn eerdere 'nee' als ik het album heb geluisterd.
Je moet echt een heel stuk specifieker zijn hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:13 schreef TaMieke het volgende:
En ontopic... dat eerste liedje wat Stromae uitbracht laatst is niet te doen met dat gekke ritme enzo.
Kan ook niet zeggen dat ik het echt geweldig vind allemaal
Het is ook niet dat het niet past of écht raar zit hoor, maar comfort enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat zo erg kon schommelen
10kg geleden zat ik op D. Alle mannen blijtis gewoon vet mensen.
Dit is ook goed. Zit alleen maar in de weg.
Santé natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef Tegan het volgende:
Je moet echt een heel stuk specifieker zijn hoor.
Ja weet ik veel. Laatste album, eerste liedje dat ie uitbracht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet echt een heel stuk specifieker zijn hoor.
quote:
Uiteraard. Dat geldt ook voor mijn borstenadoratie. Met je 'het is maar vet hoor mensen'.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:21 schreef TaMieke het volgende:
Ja weet ik veel. Laatste album, eerste liedje dat ie uitbracht.
Air zal het wel bij het juiste eind hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat geldt ook voor mijn borstenadoratie. Met je 'het is maar vet hoor mensen'.
Dit. Stromae en Beyoncé zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken. Beyoncé kan ik ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt hier is niet gelijk aan 'van Stromae houden'...
Nope. Een sport BH uitdoen bij een ander is voor mij tot op heden nog nooit problematisch geweest. Verder dan dat reikt mijn ervaring niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef TaMieke het volgende:
Tis en blijft vet. Ooit gestruggeld met een sportbh? dan gaat je adoratie snel over
Ze hebben allemaal wel iets geks en dat is juist de kink. Net alsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Santé natuurlijk.Briljante fuck-up vind ik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Stromae en Beyoncé zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken. Beyoncé kan ik ook niet uitstaan
April 2023 in ZiggoDome.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar Stromae komt in 2023 weer? Is daar al ticketverkoop voor (geweest)? Ik moet erheen!
Ik zwijmelde bij deze postquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel iets geks en dat is juist de kink. Net alsPortishead
.
Een aantal nummers heeft idd wat leuke geniepigheden, een fijne maatsoort of een combi van...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:32 schreef Tegan het volgende:
Ze hebben allemaal wel iets geks en dat is juist de kink. Net alsPortishead
.
Weinig tot geen ticket beschikbaar zie ik. Daar gaat onze date.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef Tegan het volgende:
April 2023 in ZiggoDome.
Maar hij is een paar dagen geleden in AFAS geweest.
quote:
Ik had het op tijd gevraagdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig tot geen ticket beschikbaar zie ik. Daar gaat onze date.
Sportbh's passen vind ik onder een workout vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tis en blijft vet. Ooit gestruggeld met een sportbh? dan gaat je adoratie snel over
Ik zie het nu jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
April 2023 in ZiggoDome.
Maar hij is een paar dagen geleden in AFAS geweest.
Ik werd ter plekke voor het blok gezet. En op mijn eerste voorstel reageerde je direct afwijzend ipv beetje meebewegen.quote:
En uiteindelijk bestaat alles uit atomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Sja, tieten zijn maar vet, mensen zijn maar water. Maar toch neuken we wat af met zijn allen.
Nee hoor, ben nog maagdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Sja, tieten zijn maar vet, mensen zijn maar water. Maar toch neuken we wat af met zijn allen.
En dan blijkt dat niemand ooit iemand écht heeft aangeraakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En uiteindelijk bestaat alles uit atomen.
Atoomseks, geilquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En uiteindelijk bestaat alles uit atomen.
En ik een vrouw van 26 met epische borsten die voortdurend zin heeft in seks.quote:
Ik heb nu sportbh's met een rits aan de voorkant. een uitvindingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sportbh's passen vind ik onder een workout vallen.
Een bom onder de hele #metoo beweging deze uitspraak.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan blijkt dat niemand ooit iemand écht heeft aangeraakt.
Dit verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik een vrouw van 26 met epische borsten die voortdurend zin heeft in seks.
In dat geval, daten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik een vrouw van 26 met epische borsten die voortdurend zin heeft in seks.
Abominabel voorstel, wordt verworpenquote:
Dat eerste voorstel had niets met Stromae te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werd ter plekke voor het blok gezet. En op mijn eerste voorstel reageerde je direct afwijzend ipv beetje meebewegen.
Uiteraard. Tot die tijd alvast een beetje tettenfoto's uitwisselen?quote:
Het was een eerste voorstel, dus er was zat ruimte voor een tweede en derde voorstel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Dat eerste voorstel had niets met Stromae te maken.
Volgende keer tippen we elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het nu jaWaarom weet ik dit soort dingen altijd te laat
Ik ga even in overleg met mijn consultant, alvorens ik hier antwoord op geefquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Tot die tijd alvast een beetje tettenfoto's uitwisselen?
M'n high-impact hebben zo'n standaard bh-sluiting en nog een hoger clipje waar ik goed bij kan, verder kan het wel íets losser, want in de sportschool hups ik toch niet, dan valt het aanwurgen wel mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb nu sportbh's met een rits aan de voorkant. een uitvinding
ik ga niet meer ruzieen met de normale
Als het maar niet te lang duurt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga even in overleg met mijn consultant, alvorens ik hier antwoord op geef
Doe het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga even in overleg met mijn consultant, alvorens ik hier antwoord op geef
quote:
Precies. Die kleden je uit. En niet voor je tetten.quote:
Wat, overleggen met m'n consultant?quote:
Dat. En tettenpics uitwisselen met AirwiN. Voor je het weet vind je ze terug op z'n OnlyFans.quote:
Mijn discretie zo onterecht te grabbel gooien. Infameus en abject.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Dat. En tettenpics uitwisselen met AirwiN. Voor je het weet vind je ze terug op z'n OnlyFans.
Nu al benieuwd wat je daar voor ludieks mee gaat doen op je tettenpics.quote:
Geen idee, jongleren ofzo :$quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al benieuwd wat je daar voor ludieks mee gaat doen op je tettenpics.
Oh you. Altijd weer een prettige verrassing.quote:
Hopelijk verleer ik dat nooitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh you. Altijd weer een prettige verrassing.
Ik zal je er bijtijds op attenderen als je tettenpics saai en voorspelbaar worden, oké?quote:
Dat zijn ze alquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal je er bijtijds op attenderen als je tettenpics saai en voorspelbaar worden, oké?
De waarheid moest gezegd wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn discretie zo onterecht te grabbel gooien. Infameus en abject.
Ik zal nog eens kijken en bepalen of ik die mening deel...quote:
Jonge, laat mij gewoon jongleren ja?! ;squote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken en bepalen of ik die mening deel...
Wat hupsen ze leuk rond. Als lammetjes in de wei.quote:
Ik zit ruim 2000km bij je vandaan, maar ik kan je hier gewoon de tissues horen pakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken en bepalen of ik die mening deel...
Het leven is te kort om niet toe te geven aan lust en genot.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit ruim 2000km bij je vandaan, maar ik kan je hier gewoon de tissues horen pakken
Ik las plakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit ruim 2000km bij je vandaan, maar ik kan je hier gewoon de tissues horen pakken
Aaaaaand I'm cryingquote:
Het is de toevoeging van de popcorn die het afmaakt...quote:
Salty, like my tearsquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de toevoeging van de popcorn die het afmaakt...
My favourite.quote:
quote:
Gvdquote:
Wanneer er popcorn gegeten wordt, is dit DE popcorn to go toquote:
Ik ga altijd voor zoetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd![]()
[..]
Wanneer er popcorn gegeten wordt, is dit DE popcorn to go to
Met Radioheadquote:
Snobquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd![]()
[..]
Wanneer er popcorn gegeten wordt, is dit DE popcorn to go to
Nope. De latere seizoenen vond ik maar matig. Een enkele aflevering uitgezonderd. Jammer hoor.quote:
quote:
Ok, het klinkt verder zeker wel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor zoet
Had laatst in de bios popcorn met chocola.
Snotverquote:
is ook niet lekkerquote:
quote:
Speciaal voor AirwiN even een kaasplankje regelen voor bij de film vanavond dan maar.quote:
Gatverdammequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ [url=https://img.culy.nl/images/9ZPDn6IBV84I1VYxVLdhAO5Od08=/860x303/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.culy.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F01%2F00001_Culy_Homemade_chocoladepopcorn.jpg]afbeelding[/url] ]
Zoiets?
O niks ontvangen in dm?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn nou de plaatjes om te raden?
Los ervan dat kaas gewoon smerig is. Dat is toch geen voedsel voor bij een film man. Ow wacht, Snob2quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Speciaal voor AirwiN even een kaasplankje regelen voor bij de film vanavond dan maar.
Mag het ook zonder popcorn?quote:
So much barbarism in just 3 sentencesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los ervan dat kaas gewoon smerig is. Dat is toch geen voedsel voor bij een film man. Ow wacht, Snob2
Jijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los ervan dat kaas gewoon smerig is. Dat is toch geen voedsel voor bij een film man. Ow wacht, Snob2
in de bios een zak bugles tijdens de reclames en voorfilmpjes. dan de hele film niks meer hebbenquote:
jeetje, meteen boos ookquote:
Ik krijg bioscoopsnacks en/of drinken nooit op tijd op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de bios een zak bugles tijdens de reclames en voorfilmpjes. dan de hele film niks meer hebben
ik moet zeggen dat ik al jaren niet meer in een bioscoop ben geweest..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg bioscoopsnacks en/of drinken nooit op tijd op.
Kom hier, gaan we samen popcorn eten en afgeven op kaas, terwijl we naar Stromae en Portishead luisteren.quote:
Hoe danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg bioscoopsnacks en/of drinken nooit op tijd op.
Ik ben trots op mijzelf als ik nog popcorn heb als de hoofdfilm begint.quote:
Ja, ditquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf als ik nog popcorn heb als de hoofdfilm begint.
quote:
Waarom?quote:Tim Coronel
followed you
Als je nu een ongebonden man was was dit een droomdatequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom hier, gaan we samen popcorn eten en afgeven op kaas, terwijl we naar Stromae en Portishead luisteren.
Ja, weet ik niet. Heb altijd nog een halve zak/fles voor de volgende avond thuisquote:
Dan is die persoon op #anoniem gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ging net even wat opzoeken, terug in den FOK!tijd, zie ik @:VoornaamAchternaam. Waar is deze toffe user gebleven?
Niet meer op Fok dus, want zijn username wordt geen tag![]()
This is the way.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf als ik nog popcorn heb als de hoofdfilm begint.
Dan waren we ook nog naakt geweest. Al sluit de eerdere omschrijving dat niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Tegan het volgende:
Als je nu een ongebonden man was was dit een droomdate.
Ik heb zoveel liefde te geven dat ik meerdere vrouwen kan onderhouden.quote:
Eindigen alle droomdates niet met naakt zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan waren we ook nog naakt geweest. Al sluit de eerdere omschrijving dat niet uit natuurlijk.
Zoek de verschillen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:56 schreef Tegan het volgende:
Eindigen alle droomdates niet met naakt zijn?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek de verschillen...Spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek de verschillen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:
Als ik iets in een spoiler zet dan weet je dat het héél erg is.quote:
Goed punt, goed punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Als ik iets in een spoiler zet dan weet je dat het héél erg is.
Je hoort zelf in een spoilerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Dubbele betekenis van spoilen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig zit ik gewoon bij Tegan in haar DM.quote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik gewoon bij Tegan in haar DM.
Mensen liegen toch nooit op internet?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik gewoon bij Tegan in haar DM.
quote:
Jaja, zo kan 'ie wel weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt hardop lachen, dus bedankt Barb.
Dank captain Obvious.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:23 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt hardop lachen, dus bedankt Barb.
Oeh, that's goodquote:
Google:quote:
Food and Emma!quote:
Ik zou vol bewondering toekijkenquote:
I agreequote:
Genoeg voor iedereen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou vol bewondering toekijken
[..]
I agree
Emma. Ja?! Ik kijk vol bewondering naar Emma. GVD Faxiequote:
Vast ook genoeg Emma voor iedereenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Emma. Ja?! Ik kijk vol bewondering naar Emma. GVD Faxie
Dat mag Emma beslissen. Maar Ik eerst. Moet dat gesmeer niet ;squote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast ook genoeg Emma voor iedereenOf wil je d'r voor jezelf houden zeker hmmmm?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag Emma beslissen. Maar Ik eerst. Moet dat gesmeer niet ;s
Welke serie?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil naar bed ben moe maar heb nog 1 aflevering van een serie die ik ook wil afzien :’)
Hoe lang is de aflevering? Red je dat in bed voor je in slaap valt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil naar bed ben moe maar heb nog 1 aflevering van een serie die ik ook wil afzien :’)
Warm het hapje maar vast op jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag Emma beslissen. Maar Ik eerst. Moet dat gesmeer niet ;s
't is dat ik te moe ben voor een lesje geven in sex ed.quote:
45 min nog 30 te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe lang is de aflevering? Red je dat in bed voor je in slaap valt?
Het is dat ik je ken..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
't is dat ik te moe ben voor een lesje geven in sex ed.
Die bloos-emoticon is toch heul niet nodig. Nu maak je me alleen maar nieuwsgierigerquote:
Wat komt er na de puntjes?quote:
We gingen toch eten voeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
't is dat ik te moe ben voor een lesje geven in sex ed.
Het heet heartland. Canadese serie over een ranch. Zit nu in seizoen 15. Het is echt extreem preuts voor Nederlandse begrippen en heeft ook wel een hoog gtst en een mega groot fantasievermogen. Maar ik vermaak me er wel meequote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die bloos-emoticon is toch heul niet nodig. Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger
Da's toch helemaal prima? Had ik destijds met McLeod's daughters. Behoorlijk tam, maar het hield m'n aandacht voor een lange tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het heet heartland. Canadese serie over een ranch. Zit nu in seizoen 15. Het is echt extreem preuts voor Nederlandse begrippen en heeft ook wel een hoog gtst en een mega groot fantasievermogen. Maar ik vermaak me er wel mee
Is het positief?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Anders had ik je nu een specifiek beroep toebedeeld
Wat een wijsheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:42 schreef Dqod het volgende:
anyway. 't is wel zonde om een serie te kijken en er niks van mee te krijgen omdat je moe bent. Dan zou ik 'm liever toch bewaren voor de dag erna. Gewoon weer lekker scherp.
En iig de rest van de dag tijd om eventueel een andere serie op te zoeken (want laatste aflevering enzulks)
Ik gok niet dat ik daar nog bang voor hoef te zijnquote:
Met vlagen. Meestal windstil, maar kleinigheidje hou je tochquote:
Ik las instant vochtzichtigquote:
I won't deny it :$quote:
Groot gelijk heb je.quote:
lekker laatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Godver net gegeten nu weer honger
ik heb wel enkele dames van hier live kunnen aanschouwenquote:
quote:
Die dingen uittrekken bij demente bejaarden is een van mijn minst favoriete onderdelen van mijn werk. Samen met steunkousen aantrekken na het douchen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope. Een sport BH uitdoen bij een ander is voor mij tot op heden nog nooit problematisch geweest. Verder dan dat reikt mijn ervaring niet.
Heb ik ook gekeken. Dit is vergelijkbaar. Minder mensen die doodgaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's toch helemaal prima? Had ik destijds met McLeod's daughters. Behoorlijk tam, maar het hield m'n aandacht voor een lange tijd
Hoe is het met jullie?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 06:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die dingen uittrekken bij demente bejaarden is een van mijn minst favoriete onderdelen van mijn werk. Samen met steunkousen aantrekken na het douchen.
Wat een aannames weerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwaaa ik weet dat je niet het oudste vrouwelijke beroep beoefend
Gelukkig heb je nu een excuusquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal goed, ben alleen soms een hormonenmonster, wel zielig voor kaneel.
Ik welquote:
Lot, plzquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwaaa ik weet dat je niet het oudste vrouwelijke beroep beoefend
Als het zo makkelijk is, plaats ik bij deze een Yvie bestelling.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou? Chocolade en thee is denk ik de oplossing?
Heb net chocolade gekocht dus je kunt een proefpakket bestellenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, plaats ik bij deze een Yvie bestelling.
Middagquote:
Ik ben wel te koop hoor, hangt van de prijs af of het de moeite waard isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou? Chocolade en thee is denk ik de oplossing?
Dank je wel Yv, leuk om jou hier weer te zien, ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Middag![]()
Leuk dat je er weer wat vaker bent![]()
Merk nu pas dat ik de Buffy/Angel gifjes gemist heb
[..]
Ik ben wel te koop hoor, hangt van de prijs af of het de moeite waard is
Gelijk een goedequote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel Yv, leuk om jou hier weer te zien, ook
Speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
Ik kan het nog steeds welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk een goede![]()
Nog leuke plannen dit weekend?
Net een beetje in de tuin gerommeld en vanavond uit eten![]()
Met dit weer voelt het een beetje als vakantie.
Oeh ik wist niet dat er een Mr isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds wel
Mr. Dkut is hier tot aan morgen, dus vooral lekker chillen, bietje zuipen, bietje genieten van het heerlijke lenteweer etc etc. Me gusta
Oehhh, wat ga je eten. En echt eh, iedereen (waaronder ikzelf) bloeit weer helemaal op. We all needed this.
Tevens pics van je tuin
Jazeker. Al een aantal jaartjesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh ik wist niet dat er een Mr isLeuk.
Wij gaan naar de Griek![]()
Ja, die paar dagen achter elkaar zon helpt echt. Zo fijn.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel Yv, leuk om jou hier weer te zien, ook
Speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:09 schreef Faxie het volgende:
Mag wel weer herfst worden wat mij betreft
Het is nu wel weer warm genoeg ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:09 schreef Faxie het volgende:
Mag wel weer herfst worden wat mij betreft
Als dat betekent dat ik in de benen moet, sla ik ff overquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik in de benen moet, sla ik ff over
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
Maar goed. Gewoon normaal doen Faxie
Ik moet eerst weer heeeeeeeeeeeel goed opladen met vitamine D alvorens de helse, donkere dagen mij en mijn tere gemoedje weer opslokken :$
Dat waren nog eens tijdenquote:
quote:
Mensen van all over the world. Ik vond het awesomequote:
Daar was icq heel goed voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mensen van all over the world. Ik vond het awesome
Sws, maar dat was eigenlijk nog net iets "voor mijn tijd"quote:
Oh, nu ga je opeens doen alsof je zo veel jonger bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws, maar dat was eigenlijk nog net iets "voor mijn tijd"
Toen wij eindelijk een computer hadden en ik oud genoeg was om het allemaal een beetje te snappen,
was msn het helemaal
Nee, laatbloeiers. Boerendorpje, dus het duurde allemaal net ff wat langer voordat we internet e.d haddenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, nu ga je opeens doen alsof je zo veel jonger bent
Lekker inbellen en een uurtje op msn, daarna moest je stoppen om iemand wilde bellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, laatbloeiers. Boerendorpje, dus het duurde allemaal net ff wat langer voordat we internet e.d hadden
Smirnoff ice denk ikquote:
Bijna goed. Ik ging destijds voor mensen die me rookwaren konden biedenquote:
Ew, nee :$quote:
En dit iddquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker inbellen en een uurtje op msn, daarna moest je stoppen om iemand wilde bellen.
Vroeg aan het pijpenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik ging destijds voor mensen die me rookwaren konden bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |