Ik wil juist met je spreken en ik hoor niks van je.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die ik spreek is geen fan van Stromae/zijn nieuwe album.
Leugens, laatste keer had je nog niet eens de moeite gedaan hem op te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil juist met je spreken en ik hoor niks van je.
Check, zijige wauwelmeukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:53 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die ik spreek is geen fan van Stromae/zijn nieuwe album.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
heb je verschillende bh's dan voor elk moment in je cyclus?
Snoeiharde metal, jeweetz.quote:
Dat was de waarheid. Als ik het luister dan wil ik er ook echt naar kunnen luisteren ipv alle nummers doorskippen en dan te zeggen dat ik het album heb geluisterd. Zoveel waarde hecht ik nou aan jouw oordeel. En wat krijg ik terug? Dat ik leugens spreek.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:57 schreef Tegan het volgende:
Leugens, laatste keer had je nog niet eens de moeite gedaan hem op te zetten.
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelenquote:
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.quote:
Oh, nog per ongeluk soort van goed onthouden ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelen.
Maar dat heb ik ook met Beyonce en dat soort meuk.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.
Hey @:CherryLips Formidable. FORMIDABLE!
[ afbeelding ]
argh kutquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens vertellen hoe je boos werd aangekeken door allerlei Pinkpopmeisjes toen je hard ging klappen en juichen bij zijn stervende zwaan act bij Formidable.
Hey @:CherryLips Formidable. FORMIDABLE!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je zei dat ik niet met je over Stromae wilde praten...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was de waarheid. Als ik het luister dan wil ik er ook echt naar kunnen luisteren ipv alle nummers doorskippen en dan te zeggen dat ik het album heb geluisterd. Zoveel waarde hecht ik nou aan jouw oordeel. En wat krijg ik terug? Dat ik leugens spreek.![]()
![]()
Jij of een andere Stromae hater...quote:
Hoiquote:
Ik heb hem nog nooit live gezien hoor. Waarom zou ik? Ik heb ook geen bloedhekel aan de persoon ofzo, ik hou niet van dat soort muziek. That's it, that's the tweetquote:
Ik zei vooral dat ik met jou altijd graag praat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:03 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat je zei dat ik niet met je over Stromae wilde praten...
Alles wat jij zegt hier is niet gelijk aan 'van Stromae houden'...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. vanalles met een sterke voorkeur voor Rock en Metal. Maar ik ben opzich helemaal niet vies van "top40" muziek, maar dit kan ik echt niet handelen.
Maar dat heb ik ook met Beyonce en dat soort meuk.
Ga ik mij de hele middag afvragen wie het dan was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hem nog nooit live gezien hoor. Waarom zou ik? Ik heb ook geen bloedhekel aan de persoon ofzo, ik hou niet van dat soort muziek. That's it, that's the tweet.
Ik begreep je verkeerd danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei vooral dat ik met jou altijd graag praat.
Misschien kom ik wel terug op mijn eerdere 'nee' als ik het album heb geluisterd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel naar Stromae in 2023, maar geen vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |