Die NBC series interesseren mij dan weer niet. Ik wil peacock en showtime originals.quote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik de nieuwe Law&Order en ik kijk nu Elementary maar dat kan volgens mij ook op Prime. Ik had gehoopt op alle Law&Orders maar dat staat er op wat losse seizoenen van SVU die ook op Prime staan niet op. Niet alles van Startrek, geen Survivor, geen Twilight Zone, seizoenen die er zijn van series zijn incompleet.
Ik had verwacht dat ze het vlotjes zouden aanvullen. Mijn kijklijst is bij de meeste streamingdiensten zo lang als mijn arm maar er staan nu een stuk of 10 dingen op de lijst en dan is het wel klaar.
Ben Yellowstone (en 1883) aan het bingen op Sky.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sinds ik het heb afgesloten heb ik nog niks op skyshowtime gekekenZonde van m'n centen dus eigenlijk wel...
jottemquote:Op woensdag 23 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
Top Gun: Maverick komt 22 december op SkyShowtime.
Is idd een fantastische serie, seizoen 1 & 2 op Spike gekeken en 3 & 4 op vervanger Paramount.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:57 schreef Binge-watch het volgende:
Yellowstone is echt fantastisch! Heb de eerste twee seizoenen op blu-ray gekeken en kan nu weer vooruit. Alleen dat is me die ¤3,50 al waard.
En dan kan ik 1883 er mooi achteraan kijken. Terwijl er ook nog andere spin-offs zijn aangekondigd. 😁
Jezus nog steeds niet? 🥲quote:Op donderdag 24 november 2022 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook wel, geen app voor de Samsung TV en/of Ziggo.
Gebruik gewoon Chromecast. boeiend die tv app.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook wel, geen app voor de Samsung TV en/of Ziggo.
Hopelijk dan de ondertitel meuk gefixt.quote:Op woensdag 23 november 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
Top Gun: Maverick komt 22 december op SkyShowtime.
klopt dat die al uit is, nl al twee delen van gezien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tulsa King (met Sylvester Stallone in de hoofrol), vanaf 28 november op SST
Ik ben zeer benieuwd of deze serie, en uiteraard ook de nieuwe Top Gun film, gelijk ook in UHD erop gezet gaan worden. Ik denk dat de reacties van abonnees niet mals zullen zijn, als dit niet gebeurd.
En?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik ben zeer benieuwd of deze serie, en uiteraard ook de nieuwe Top Gun film, gelijk ook in UHD erop gezet gaan worden. Ik denk dat de reacties van abonnees niet mals zullen zijn, als dit niet gebeurd.
Top Gun staat er nog niet op, Tulsa King is in 1080p en stereo geluid, gloednieuwe serie, maar nee, het kan natuurlijk weer niet in UHDquote:
Dank! Dan wacht ik nog wel even met opnieuw abonnerenquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Top Gun staat er nog niet op, Tulsa King is in 1080p en stereo geluid, gloednieuwe serie, maar nee, het kan natuurlijk weer niet in UHD![]()
Afgelopen dagen wat meer content, vooral films, gekeken en viel me op dat het met de (positie van de) ondertiteling al beter gaat.
Nu nog alle apps verbeteren, en natuurlijk vooral ook content in 4K toevoegen (met op z'n minst 5.1 geluid).
Lekker duidelijk "Star Trek-titels"quote:Op zaterdag 3 december 2022 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
https://www.facebook.com/SkyShowtimeNL
(ik weet niet of bovenstaande link goed gaat, [edit]niet dus, nu maar even de algemene FB pagina van SST).
Het bericht van 1 december op FB suggereert dat er op 31 december meerdere Star Trek titels aankomen, helaas niet bekend welke.
Terecht ook. Klanten devolle mep laten betalen voor iets wat oogt als een bèta versie is niet echt klantvriendelijk. Heb zelf geen last van het feit dat bv de ondertiteling niet op orde is, heb namelijk niks bekeken waar ik het nodig had.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
Die 50% korting actie is tot 20 december verlengd trouwens.
Star Trek Generationsquote:Op zaterdag 3 december 2022 @ 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
Het bericht van 1 december op FB suggereert dat er op 31 december meerdere Star Trek titels aankomen, helaas niet bekend welke.
1883 blijft ook bij dat ene seizoen (helaas). één van de beste series die ik recent heb gezien.quote:Op woensdag 30 november 2022 05:53 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:Evertjan: 1e seizoen van 1883 staat er al op. 1923 begint 17 december a.s.
Geen discovery? picard? lower decks?quote:Op woensdag 7 december 2022 14:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Star Trek Generations
Star Trek II: The Wrath of Khan
Star Trek III: The Search for Spock
Star Trek IV: The Voyage Home
Star Trek V: The Final Frontier
Star Trek VI: The Undiscovered Country
Bij deze is het bekend.
Ik weet niet wat je er 'faal' aan vindt, maar de context van deze toevoeging is dat SkyShowtime het promoot als "filmmarathon" en voor deze marathon heeft gekozen uit de "original series films".quote:Op woensdag 7 december 2022 @ 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen discovery? picard? lower decks?
de faal is episch
Dat die rechten "gewoon" bij amazon liggen daarmee schiet Skysho zich wat mij betreft gigantisch in de voet.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er 'faal' aan vindt, maar de context van deze toevoeging is dat SkyShowtime het promoot als "filmmarathon" en voor deze marathon heeft gekozen uit de "original series films".
Dus ja, daar horen recente releases natuurlijk niet bij, en al helemaal geen tv-series.
Overigens liggen de rechten voor Picard en Lower Decks gewoon nog bij Amazon, dus die kun je op Prime Video kijken.
Paramount heeft die rechten laaaang geleden al verkocht (verhuurd), en die contracten moeten nog even verlopen. Ik verwacht dat ze daarna gewoon netjes naar SS komen.quote:Op woensdag 7 december 2022 @ 16:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat die rechten "gewoon" bij amazon liggen daarmee schiet Skysho zich wat mij betreft gigantisch in de voet.
Die had ik inderdaad al verwacht. De serie is verdwenen van Netflix vanwege Paramount+, maar SS is onze P+, dus ik zie niet waarom de serie er niet al op zou staan.quote:En de rechten van discovery, dat verhaal kennen we allemaal wel. maar waar is het??
Oh brother ...quote:Op woensdag 14 december 2022 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
Nu promoot skyshowtime met yellowjackets seizoen 2 die aanstaande is.
...
....
waar is seizoen 1 dan???![]()
KIJK HET NU ALVAST BIJ ZIGGO!!!111
____
Een snelle google actie leert mij dat SkyShowtime vals adverteert met 5.1 support en dat hele volksstammen alleen stereo hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:19 schreef De-Sombrero het volgende:
Hebben jullie 5.1 geluid? Volgens de website bieden ze dit aan, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Setup: LG Oled c1, Sonos beam, sub en ones. Bij andere streamingsdiensten werkt het wel.
Kan ook nog met ondertiteling/nasynchronisatie te maken hebben. Dat is mensenwerk en kost tijd. Evengoed hoop ik dat het nog wel goed gaat komen, want het aanbod is imo echt bijzonder karig.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Paramount heeft die rechten laaaang geleden al verkocht (verhuurd), en die contracten moeten nog even verlopen. Ik verwacht dat ze daarna gewoon netjes naar SS komen.
[..]
Die had ik inderdaad al verwacht. De serie is verdwenen van Netflix vanwege Paramount+, maar SS is onze P+, dus ik zie niet waarom de serie er niet al op zou staan.
Mogelijk doseren ze de titels de komende tijd een beetje. HBO Max had (heeft) ook niet vanaf het begin alles van Warner Bros. beschikbaar.
26 december 1e aflevering.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:44 schreef Evertjan het volgende:
1923 1e aflevering staat er nog niet op terwijl het 18 december is uitgezonden in de VS
De eerste nieuwe grote film tot nu toe op het platformquote:
Je bedoelt een app voor je tv neem ik aan.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:58 schreef FlyingFish het volgende:
Nu alleen nog een app zodat het fatsoenlijk op tv te kijken is
Ik heb dinsdag nog snel even afgesloten met de verwachting dat die app niet zo lang meer op zich zou moeten laten wachten. En 3,50 per maand nu even grotendeels 'weggooien' is ook het geld niet.
Ze gebruiken dezelfde software die in Amerika voor de Peacock app wordt gebruikt.. dat is toch geen beta volgens mij. Heb je android? het helpt misschien om batterij optimalisatie voor die app uit te schakelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je bedoelt een app voor je tv neem ik aan.
Ik kijk het met Chromecast, maar de app is echt gammel. Het is gewoon een bèta versie dat te vroeg is gelaunched. Ik zat gisteren een film te kijken en de bedienings vakje was gewoon verdwenen. Iets wat vaker gebeurt. Dus toen de film die ik keek afliep werd binnen tien tellen meteen de volgende random film afgespeeld.
Batterij heb ik gewijzigd van "geoptimaliseerd" naar "onbeperkt". Kijken of het iets uitmaakt. Thanks.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde software die in Amerika voor de Peacock app wordt gebruikt.. dat is toch geen beta volgens mij. Heb je android? het helpt misschien om batterij optimalisatie voor die app uit te schakelen.
Ik moet elke keer de ondertiteling uitzetten wanneer een nieuwe ep of film start .quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:40 schreef PirE het volgende:
Ook een mooie feature van de Android app. De ondertiteling moet ik elke keer als er een nieuwe aflevering start uit- en weer aanzetten om hem zichtbaar te krijgen.
toe maarquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Slayage het volgende:
135 nieuwe films geplaatst vandaag kennelijkhttps://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
Allemaal met stereo geluid zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Slayage het volgende:
135 nieuwe films geplaatst vandaag kennelijkhttps://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
Vooral veel matig en te vinden op diverse plaatsen welquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Slayage het volgende:
Oude films en matige troepquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Slayage het volgende:
Geinig, maar voor mij persoonlijk weinig aansprekende titelsquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:05 schreef Aether het volgende:
SkyShowtime Acquires 21 HBO Max European Originals
https://www.hollywoodrepo(...)ope-deal-1235293813/
Ja, maar de ondertiteling bovenin het scherm en de eerste zin buiten beeld vallend is wel ronduit waardeloos... dit is nog steeds zoquote:
In de urlbalk het adres van skyshowtime typen?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Ik heb een samsung smart tv met browser uit de fabrieksinstellingen.
Maar ik kan alleen google openen en verder niets. Vroeger kon dat wel
Ik zou niet weten wat ik kan doen.
Het is geen windows en geen androide systeem
Via laptop doorverbonden naar de tv volg ik de serie Galactica
Leuk weer te zien en nu begrijp ik sommige plots beter.
Speelt deze shit met de ondertiteling nog steeds? Ffsquote:Op maandag 23 januari 2023 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de ondertiteling bovenin het scherm en de eerste zin buiten beeld vallend is wel ronduit waardeloos... dit is nog steeds zo
In mijn Samsung browsers wel jaquote:Op maandag 23 januari 2023 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speelt deze shit met de ondertiteling nog steeds? Ffs
Heb ik gedaan.... de browser kan de server niet vinden staat er in tekstquote:Op maandag 23 januari 2023 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de urlbalk het adres van skyshowtime typen?
En als je iets bij Google invult vindt hij wel wat?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.... de browser kan de server niet vinden staat er in tekst
ja man betaalde beta test allesquote:Op maandag 23 januari 2023 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speelt deze shit met de ondertiteling nog steeds? Ffs
Diezelfde ellende ook op andere platformen? Ik was even bang dat het een browser dingetje was.quote:
Geen idee, ik kijk zonder ondertitels!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Diezelfde ellende ook op andere platformen? Ik was even bang dat het een browser dingetje was.
Het ging bij ons overigens in eerste instantie wel goed maar simds een paar weken ineens niet meer.
En je kunt allerlei nutteloze voorkeuren instellen qua ondertiteling, maar de locatie dan weer niet.
Er komen googleresults, (bewijst online toestand) maar die linkjes werken niet....quote:Op dinsdag 24 januari 2023 06:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je iets bij Google invult vindt hij wel wat?
Ergo: zit je smart TV wel zelf online?
Oddquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er komen googleresults, (bewijst online toestand) maar die linkjes werken niet....
Er komt een tekstje: ' kan de server niet vinden'
Netflix, primevideo, youtube etc zijn te openen, dus de tv ontvangt wifi met internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |