Las net bij de buren van niet, staat nog onder licentie bij Ziggoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Staat Yellowjackets er al op voor nl?
Kleine moeite om ergernissen tijdens het kijken te voorkomen.quote:
Nee, die staat op Ziggo, daar wel met professionele ondertiteling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Staat Yellowjackets er al op voor nl?
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef Flitskikker het volgende:
Nee, die staat op Ziggo, daar wel met professionele ondertiteling.
Zit er dik in. Hebben ze van die high-pitched stemmetjes. Videoland flikt hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.
Ja waarschijnlijk, en geen HDR en zo. Maar gelukkig zijn de goede ondertitels "elders" verschenen, waardoor ik 'm in 4K HDR (en 23,976 fps) via Plex heb kunnen kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.
Een move die ik ook niet snap. Ben benieuwd hoe lang amazon de rechten van Picard nog heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef VelitoX het volgende:
Blijft bizar dat ze ST Discovery van Netflix aftrekken (/terugkopen qua rechten), en vervolgens niet op hun nieuwe streamingservice ploppen.... T zal uiteindelijk vast wel komen, maar wie dat bedacht heeft is wel echt bizar dom.
Gok dat Amazon die heeft tot een bepaalde tijd nadat de serie is afgelopen. Disco is alleen maar bij Netflix weg omdat CBS ze een bak met geld gaven om het terug te nemen.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een move die ik ook niet snap. Ben benieuwd hoe lang amazon de rechten van Picard nog heeft.
Ah oké want dat stond op meerdere websites. Dan wacht ik even want qua grote films bijna alles al gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nog niet, zal over tijdje dr wel op komen i guess.
Veel van die websites roepen maar wat over het aanbod (veel speculaties). Maar TG Maverick is iig in de marketing dattie op gegeven moment erop komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ah oké want dat stond op meerdere websites. Dan wacht ik even want qua grote films bijna alles al gezien.
Ik houd er exact hetzelfde gevoel aan over. Er zitten zoveel mooie verschillende distributeurs aan vast, met minstens zoveel mooie content. Ik zie er alleen niks, noppes, nadda van terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:50 schreef Danny het volgende:
Wat mijn ontgaat is het nut van series die er niet compleet op staan. Law & Order SVU staan seizoen 17-22 erop. Ja, en de eerste 16 dan?
CSI alleen de laatste 3 seizoenen enz enz. Nutteloze inhoud wmb. Vooralsnog ben ik niet heel enthousiast over het aanbod. En veel van wat erop staat staat ook al op bv primevideo.
Heeft weinig toegevoegde waarde vooralsnog.
Hmjah veel van de streamingrechten zitten nog bij andere partijen. Veel rechten van CSI, NCIS, Law&Order varianten enzo zitten bij andere streamers/zenders (ook linair enzo). Zo zit Law&Order SVU met seizoen bij Prime, en bijvoorbeeld Billions ook nog bij Ziggo. Zal wel even duren, maar uiteindelijk komt het dr wss wel gewoon allemaal op... ST Discovery is ook belachelijk dat het dr niet op staat, maar ik heb het vermoeden dat bij het terugkopen van netflix, netflix een "mag jaar lang niet op andere streaming dienst komen" regel heeft bedacht ofzo. Dan zou ST Discovery in januari dr op moeten kunnen komen. Maarja dat is maar speculatie natuurlijk (zou het wel verklaren).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik houd er exact hetzelfde gevoel aan over. Er zitten zoveel mooie verschillende distributeurs aan vast, met minstens zoveel mooie content. Ik zie er alleen niks, noppes, nadda van terug.
Het lijkt me dat er genoeg oude content is die niet rechtmatig is vastgelegd.
Ik zie alleen Chicago PD staan, seizoenen 4 t/m 7, dus de eerste seizoenen ontbrekenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Hoeveel seizoenen van Chicago PD en Chicago Fire staan erop, zijn ze helemaal up to date?
meesterwerkje weer van Michael Bayquote:Op donderdag 3 november 2022 08:48 schreef KingRadler het volgende:
Ambulance op 24 November op Showtime.
JustWatch werkt ook nog niet bij deze dienst. Hier kun je wel kijken voor toevoegingen: https://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtimequote:Op donderdag 3 november 2022 08:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie weinig toevoegingen aan het aanbod in de app, maar kan ook geen lijstje vinden van verwachte items. Iemand die dat wel weet?
Dank! Deze had ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef Mike het volgende:
[..]
JustWatch werkt ook nog niet bij deze dienst. Hier kun je wel kijken voor toevoegingen: https://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
Ik kan skyshowtime in de justwatch app wel toevoegen aan mijn streamingdienstenquote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef Mike het volgende:
[..]
JustWatch werkt ook nog niet bij deze dienst. Hier kun je wel kijken voor toevoegingen: https://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
Ja, ik ook. Meteen al op dag 1. Maar ik krijg daar geen meldingen over nieuwe toevoegingen, dat staat nog helemaal leeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kan skyshowtime in de justwatch app wel toevoegen aan mijn streamingdiensten
Nee.. nog geen app.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:10 schreef Ama het volgende:
Is er inmiddels al een app voor de Samsung tv?
Ja oké maar dat was de vraag niet maar er is dus nog geen app.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. nog geen app.
Ik kijk op samsung tv naar sky showtime via googlebrowser en chromecast .
Maar je kunt ook kijken met een hdmi-kabel van pc naar tv.
Qua hoeveelheid valt het inderdaad nogal tegen. Het is ook maar matig dat ze reclame maakten met films en series die voorlopig nog niet te zien zijn op de service.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Ligt het aan mij of is het aanbod tot nu toe wel bizar matig? Niet alleen qua kwaliteit, maar ook simpelweg qua hoeveelheid. Of is de site niet compleet?
Ja, dan wacht ik nog maar mooi even. Netflix en HBO gebruik ik echt met grote regelmaat dus vind ik het meer dan waard, Amazon iets minder, maar dat kost toch bijna niks, dus prima. Maar voor iets waar voor mij echt nauwelijks iets op staat...neuh, laat maarquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid valt het inderdaad nogal tegen. Het is ook maar matig dat ze reclame maakten met films en series die voorlopig nog niet te zien zijn op de service.
Vooral het aanbod oudere films valt me erg tegen, gezien de enorme portefeuille van Paramount en Universal.
Ik heb JustWatch een mailtje erover gestuurd. Ze zeggen ermee bezig te zijn. Series en films worden wel toegevoegd, maar je ziet ze om de een of andere reden niet bij nieuwe content.quote:Op zondag 13 november 2022 07:10 schreef KillerBee4ever het volgende:
https://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
Hier zie je wat er elke dag bij komt aan content, dit is de enige website die dit bijhoudt, van wat ik ben tegen gekomen.
Zelfs Justwatch lukt dit kennelijk niet... (SST staat er wel tussen, maar je ziet geen content).
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kan skyshowtime in de justwatch app wel toevoegen aan mijn streamingdiensten
SkyShowtime is nu ook te zien bij de nieuw toegevoegde titels.quote:Op zondag 13 november 2022 12:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
@:Mike ah, dat zou mooi zijn, even afwachten dan maar
Sinds ik het heb afgesloten heb ik nog niks op skyshowtime gekeken Zonde van m'n centen dus eigenlijk wel...quote:Op zondag 13 november 2022 08:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het aanbod op SkyShowtime wel redelijk vlot aangevuld zou worden. Maar tot nu toe is het behoorlijk armzalig. Ik kijk het nog ff aan, maar anders zeg ik het weer op, want dit is de moeite niet waard, zelfs al is de abonnementsprijs 50%.
Ik de nieuwe Law&Order en ik kijk nu Elementary maar dat kan volgens mij ook op Prime. Ik had gehoopt op alle Law&Orders maar dat staat er op wat losse seizoenen van SVU die ook op Prime staan niet op. Niet alles van Startrek, geen Survivor, geen Twilight Zone, seizoenen die er zijn van series zijn incompleet.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sinds ik het heb afgesloten heb ik nog niks op skyshowtime gekeken Zonde van m'n centen dus eigenlijk wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |