abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 oktober 2022 @ 23:34:54 #66
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206346661
Disney+ gaat er hier uit zodra Andor klaar is. Tijdje terug voor Prey genomen en kijk er zelden naar.
Yellowstone, Yellowjackets is meer mijn ding en blijkbaar komt er straks ook veel Kdrama van TVING naar Skyshowtime.

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 16-10-2022 23:48:55 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_206361255
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206361440
quote:
Waar echter nog niet meer over bekend is, is de eventuele levenslange korting van 50%. Deze actie werd namelijk, nadat het eerder in Nederland door HBO Max gedaan werd, ook in de eerste vier Europese landen van de streamingdienst live gezet: Finland, Zweden, Noorwegen en Denemarken. Tijdelijk kunnen de vroege beslissers daar voor de helft van de prijs een abonnement afsluiten. Momenteel is nog niet bekend of dit in Nederland ook het geval zal zijn, maar in een reactie op vragen van onze redactie liet een woordvoerder duidelijk blijken dat we in Nederland een soortgelijke “competitieve” verrassing kunnen verwachten tegen een “uitzonderlijke prijs”. Spannend!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206361479
@wolfrolf: even afwachten maar... ik persoonlijk kan me ook niet voorstellen dat wij hier niet dezelfde kortingsactie krijgen, als in de Scandinavische landen. Over een week weten we 't (of hopelijk al eerder, via een nieuwsbericht :P ).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206362571
Ja, ben benieuwd.

Blijf het toch opmerkelijk vinden dat qua star trek je alleen Uhura van SNW voorbij ziet flitsen en geen Picard, Discovery en Lower Decks

(picard en lower decks staan (ook?) op Prime op dit moment)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206364366
Prijs per maand bekend van SkyShowtime in Nederland
https://www.filmvandaag.n(...)howtime-in-nederland
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206377748
Geen 50% voor de eerste abonnees?
SOONY
pi_206377790
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:33 schreef DKUp het volgende:
Geen 50% voor de eerste abonnees?
Lezen is moeilijk he? Kijk eens naar post nummer 68
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206377866
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Lezen is moeilijk he? Kijk eens naar post nummer 68
Jeetje, wat een rare vraag als het bijna uitkomt en de prijs ¤6,99 per maand is aangekondigd….lol
quote:
Waar echter nog niet meer over bekend is, is de eventuele levenslange korting van 50%. Deze actie werd namelijk, nadat het eerder in Nederland door HBO Max gedaan werd, ook in de eerste vier Europese landen van de streamingdienst live gezet: Finland, Zweden, Noorwegen en Denemarken. Tijdelijk kunnen de vroege beslissers daar voor de helft van de prijs een abonnement afsluiten. Momenteel is nog niet bekend of dit in Nederland ook het geval zal zijn, maar in een reactie op vragen van onze redactie liet een woordvoerder duidelijk blijken dat we in Nederland een soortgelijke “competitieve” verrassing kunnen verwachten tegen een “uitzonderlijke prijs”. Spannend!
Nou dan horen we het volgende week :P
SOONY
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:29:18 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206440029
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 18:33 schreef DKUp het volgende:
Geen 50% voor de eerste abonnees?
Zelfde deal als HBO, 50% korting totdat je annuleert. Geldig tot 6 december.

Vanavond Top Gun kijken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_206440080
Even snel gekeken: inschrijven gaat snel, aantal teksten zijn nog in het Noors, sommige series ontbreken net zoals dat in o.a. Noorwegen het geval is (zoals Star Trek Discovery, Star Trek Strange New Worlds staat er wel op).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206440120
Gaat die korting wel goed? als ik me wil inschrijven staat er 6,99 euro.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206440122
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 07:29 schreef PirE het volgende:

[..]
Zelfde deal als HBO, 50% korting totdat je annuleert. Geldig tot 6 december.

Vanavond Top Gun kijken.
Top Gun staat vooralsnog ook op Netflix :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206440124
Hier gelukt, eerst een account aanmaken en niet de popup op de startpagina gebruiken.

Wel bijzonder, de app is niet te installeren op een google pixel 6 _O- google playstore openen via een browser en dan installeren werkt wel

Chromecast dan weer geen problemen

[ Bericht 6% gewijzigd door Spockjuh_ op 25-10-2022 08:34:07 (hoppa) ]
Hooray for boobies!
pi_206440162
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
Gaat die korting wel goed? als ik me wil inschrijven staat er 6,99 euro.
Ik zie tijdens het bevestigen van het account ¤3,49 en ook in de bevestigings-e-mail.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:51:33 #81
311340 J83
New kid, be nice
pi_206440348
Vooralsnog niet heel compleet qua aanbod, ik had gehoopt op de remake van Saved By The Bell van Peacock :'(

Wel een prima prijs!
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:14:24 #82
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206440435
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:10 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik zie tijdens het bevestigen van het account ¤3,49 en ook in de bevestigings-e-mail.
ik ook. als ik echter vervolgens naar https://www.skyshowtime.com/watch/home ga krijg ik de melding dat ik een proefabo moet starten en dat het bedrag daarna gewoon 6,99 is :?

Als ik inlog:


En als ik op 'start proefperiode' klik:


Ik zie dus GEEN content. Zodra ik inlog kom ik op die bovenste pagina uit

[ Bericht 20% gewijzigd door Danny op 25-10-2022 09:20:37 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:22:55 #83
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206440491
ah, paar minuten en rondklikken later werkt het wel. Blijkbaar is hun systeem wat sloom met updates ofzo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:25:19 #84
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206440504
aanbod is nog niet echt denderend. Hoop wel dat er snel dingen worden toegevoegd. Veel al gezien of staat ook elders al.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206440519
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:10 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik zie tijdens het bevestigen van het account ¤3,49 en ook in de bevestigings-e-mail.
Het ging hier ook goed toen ik bovenaan de site op Word lid van SkyShowtime klikte :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206440535
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:25 schreef Danny het volgende:
aanbod is nog niet echt denderend. Hoop wel dat er snel dingen worden toegevoegd. Veel al gezien of staat ook elders al.
Dit inderdaad. Ik ben niet overtuigd
pi_206440542
De website voelt ook enorm buggie, traag en niet soepel. Geregeld dat ik tegen pagina's vol Engelstalige teksten aanloop
pi_206440682
Flaneren met Law & Order en dan 1 seizoen hebben van de ene en precies dezelfde seizoenen als PrimeVideo van SVU. Zo jammer. Ik had me verheugd op nieuwe dingen :'( Maar het aanbod is op zich niet verkeerd
pi_206440985
Diverse peacock originals (nog??) niet aanwezig op deze dienst.

zijn ze alsnog te vroeg gelaunched hiermee?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206441051
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
Diverse peacock originals (nog??) niet aanwezig op deze dienst.

zijn ze alsnog te vroeg gelaunched hiermee?
Is in Noorwegen e.d. ook het geval.
Ik had nog niet alles verwacht, maar hoop wel dat dat binnen 3 maanden het geval is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:32:32 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_206441086
Ik wil dit wel maandje uitproberen maar denk niet dat het aanbod me heel erg ligt t.o.v van een HBO bijvoorbeeld. Volgens mij is dat Yellowstone alleen wel aardige serie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206441452
Zoals verwacht zitten onder veel series weer zeer goedkope, amateuristische sjabloonvertalingen in plaats van professionele ondertiteling.
Er staat wat onder, maar daar is alles ook mee gezegd. Dat mensen het kunnen volgen, is blijkbaar niet belangrijk.

Vooral bij o.a. Halo, The Offer, The Rising en Let The Right One In ('nieuwe en exclusieve series') is het schandalig slecht.

Gun dit bedrijf alsjeblieft geen geld.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:23:05 #93
319979 Fok-it
All is well
pi_206441659
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 11:07 schreef Flitskikker het volgende:
Vooral bij o.a. Halo, The Offer, The Rising en Let The Right One In ('nieuwe en exclusieve series') is het schandalig slecht.
Hoop series al gebinged op 1 dag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206441803
Beetje overdreven om op dag 1 te zeggen 'gun dit bedrijf geen geld', ten eerste kun je voor ¤ 3,49 geen breuk vallen, ten tweede hebben zo'n beetje alle streamingdiensten wel hun opstart problemen gehad.
Recent nog HBO met hun (ook!) zeer slechte en vaak zelfs ontbrekende ondertiteling. Langzaam aan begint dit nu de goede kant op te gaan.

Ik heb nog geen abonnement afgesloten, dit doe ik vanmiddag of anders morgen, maar eerlijk gezegd verwachtte ik al niet anders dan dat het aanbod wat tegen zou vallen. Hopelijk verbeterd dit in de komende dagen, weken en maanden. Maar ik ga dit zeker een kans geven.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206441916
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 11:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
Beetje overdreven om op dag 1 te zeggen 'gun dit bedrijf geen geld', ten eerste kun je voor ¤ 3,49 geen breuk vallen, ten tweede hebben zo'n beetje alle streamingdiensten wel hun opstart problemen gehad.
Recent nog HBO met hun (ook!) zeer slechte en vaak zelfs ontbrekende ondertiteling. Langzaam aan begint dit nu de goede kant op te gaan.
Ja, Disney+ had dit ook, maar die hadden expres een betaperiode de eerste maand (volgens mij was Nederland het enige / een van de weinige landen).
quote:
Ik heb nog geen abonnement afgesloten, dit doe ik vanmiddag of anders morgen, maar eerlijk gezegd verwachtte ik al niet anders dan dat het aanbod wat tegen zou vallen. Hopelijk verbeterd dit in de komende dagen, weken en maanden. Maar ik ga dit zeker een kans geven.
Op Reddit las ik ook over wat kuren met o.a. de Apple TV app -- dat zal zich op den duur wel oplossen.
https://old.reddit.com/r/SkyShowtime/

Ondertiteling blijft een probleem, ook op HBOMax als je per se Nederlands wilt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206442264
quote:
Ik vertel je iets wat ik deed…
iets slechts…
moet je de politie vertellen?

Er wordt voor gezorgd.
-Wat is?

Ticket van $20 keer vier.
Hier is 53. Je weet dat ik goed ben voor de 27.

Wil je die papieren verplaatsen,
je zult er door Declans mensen moeten om het te doen.

Serveersters?
En ze speelden verdomme gin de hele dag lang.

Om gewoon…
drink het allemaal weg alsof iemands leven
gewoon weer een bullshit verhaal is.

Iemand vertelde me dat die meid
uit de films bonkte.

Denk je dat ik daar ga zitten?
en kijk hoe die klootzak het lichaam
van mijn dochter ontheiligt?

Een echte viersterren shitshow.

Deze verdomde twinkletoes. Kijk naar hem.

Verbreed je verdomde horizon voor een minuut.

Dus laatst, zat ik in de Taco Grande
me met mijn eigen zaken bemoeien
mijn chimichanga te eten.
En wie denk je die door de voordeur loopt?
Zomaar wat regels uit de ondertitel van Ray Donovan: The Movie.
Dachten ze: we halen het door Google Translate en niemand merkt het?
pi_206442275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 11:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoop series al gebinged op 1 dag
Tegenwoordig open ik de ondertitels eerst maar in een editor voordat ik überhaupt ga kijken.
pi_206442294
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, Disney+ had dit ook, maar die hadden expres een betaperiode de eerste maand (volgens mij was Nederland het enige / een van de weinige landen).
[..]
Op Reddit las ik ook over wat kuren met o.a. de Apple TV app -- dat zal zich op den duur wel oplossen.
https://old.reddit.com/r/SkyShowtime/

Ondertiteling blijft een probleem, ook op HBOMax als je per se Nederlands wilt.
Is goed dat je dit zegt, want ik stream met de Apple Tv.
Ik ga straks even kijken of ik de app al zie staan, en anders vast morgen :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:16:33 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_206442305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:14 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Tegenwoordig open ik de ondertitels eerst maar in een editor voordat ik überhaupt ga kijken.
Lekker overdreven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:22:47 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206442371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 10:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil dit wel maandje uitproberen maar denk niet dat het aanbod me heel erg ligt t.o.v van een HBO bijvoorbeeld. Volgens mij is dat Yellowstone alleen wel aardige serie
Staat Yellowjackets er al op voor nl?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_206442415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef PirE het volgende:

[..]
Staat Yellowjackets er al op voor nl?
Las net bij de buren van niet, staat nog onder licentie bij Ziggo
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206442432
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Lekker overdreven
Kleine moeite om ergernissen tijdens het kijken te voorkomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:22 schreef PirE het volgende:

[..]
Staat Yellowjackets er al op voor nl?
Nee, die staat op Ziggo, daar wel met professionele ondertiteling. :Y
pi_206442670
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef Flitskikker het volgende:
Nee, die staat op Ziggo, daar wel met professionele ondertiteling. :Y
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:10:56 #104
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206442766
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.
Zit er dik in. Hebben ze van die high-pitched stemmetjes. Videoland flikt hetzelfde.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206442839
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
En zeker in 25Fps, ziggo kennende.
Ja waarschijnlijk, en geen HDR en zo. Maar gelukkig zijn de goede ondertitels "elders" verschenen, waardoor ik 'm in 4K HDR (en 23,976 fps) via Plex heb kunnen kijken.
pi_206443614
Waar staat Mission Impossible 3 onder licentie? _O-

Ik zie deel 1, 2, 4, 5 en fallout :P

edit, ah ziggo en KPN :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206444711
Blijft bizar dat ze ST Discovery van Netflix aftrekken (/terugkopen qua rechten), en vervolgens niet op hun nieuwe streamingservice ploppen.... T zal uiteindelijk vast wel komen, maar wie dat bedacht heeft is wel echt bizar dom.
pi_206444925
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef VelitoX het volgende:
Blijft bizar dat ze ST Discovery van Netflix aftrekken (/terugkopen qua rechten), en vervolgens niet op hun nieuwe streamingservice ploppen.... T zal uiteindelijk vast wel komen, maar wie dat bedacht heeft is wel echt bizar dom.
Een move die ik ook niet snap. Ben benieuwd hoe lang amazon de rechten van Picard nog heeft.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206444941
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 17:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Een move die ik ook niet snap. Ben benieuwd hoe lang amazon de rechten van Picard nog heeft.
Gok dat Amazon die heeft tot een bepaalde tijd nadat de serie is afgelopen. Disco is alleen maar bij Netflix weg omdat CBS ze een bak met geld gaven om het terug te nemen.....

Disco is overigens nu wel op het lineaire kanaal Paramount Network te zien lol... a.s. zondag bijv. s3 afleveringen volgens tvgids. Dus tis allemaal vrij raar.
pi_206447234
Sjesus de ondertitelplaatsing is wel echt drama met sommige series. Bijvoorbeeld bij American Gigolo staan de ondertitels bovenaan (zwarte achtergrond ook nog), al heb ik ze in mn chromecast kunnen aanpassen..... Maar niet alleen bovenaan, ook soms gewoon helemaal links.... Echt heel bizar. Sommige series hebben gewoon normale ondertitels... Maar dan bij Dexter springt het ook opeens naar links soms.... vrij apart.....

Ah....
https://www.skyshowtime.com/nl/help/article/issues-with-subtitles
pi_206447282
Staat de nieuwe Top Gun erop?
SOONY
pi_206447290
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:31 schreef DKUp het volgende:
Staat de nieuwe Top Gun erop?
Nog niet, zal over tijdje dr wel op komen i guess.
pi_206447308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:32 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Nog niet, zal over tijdje dr wel op komen i guess.
Ah oké want dat stond op meerdere websites. Dan wacht ik even want qua grote films bijna alles al gezien.
SOONY
pi_206447348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ah oké want dat stond op meerdere websites. Dan wacht ik even want qua grote films bijna alles al gezien.
Veel van die websites roepen maar wat over het aanbod (veel speculaties). Maar TG Maverick is iig in de marketing dattie op gegeven moment erop komt.

https://corporate.skyshow(...)nd-portugal-launches

"Over the coming months, SkyShowtime will be the home to a selection of new blockbuster films following their theatrical and home entertainment release, including Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Nope, The Bad Guys, Downton Abbey: A New Era, The Northman, Ambulance, The Hanging Sun and Redeeming Love. Series premieres of A Friend of the Family and Pitch Perfect: Bumper in Berlin will also be hitting customers screens later this year. "
pi_206450659
Gister ook ff een abbo genomen.
Content is nog wat magertjes maar dat zal wel goed komen.
Vind het wel een gedoe om de subtitles werkende te krijgen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206455253
Yellowstone is echt fantastisch! Heb de eerste twee seizoenen op blu-ray gekeken en kan nu weer vooruit. Alleen dat is me die ¤3,50 al waard.
En dan kan ik 1883 er mooi achteraan kijken. Terwijl er ook nog andere spin-offs zijn aangekondigd. 😁
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 20:14:38 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_206458409
Ik wacht nog even met een abo nemen, lees hier en daar best veel over van alles wat nog niet goed werkt. Inderdaad de ondertitels maar ook de app aan de praat krijgen, niet kunnen inloggen etc.

De content ziet er verder wel goed uit. Yellowstone is ook 1 van de series die ik zeker wel wil zien.

Hier staan trouwens wat oplossingen voor allerlei problemen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin donderdag 27 oktober 2022 @ 09:50:45 #118
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206463880
Wat mijn ontgaat is het nut van series die er niet compleet op staan. Law & Order SVU staan seizoen 17-22 erop. Ja, en de eerste 16 dan?
CSI alleen de laatste 3 seizoenen enz enz. Nutteloze inhoud wmb. Vooralsnog ben ik niet heel enthousiast over het aanbod. En veel van wat erop staat staat ook al op bv primevideo.

Heeft weinig toegevoegde waarde vooralsnog.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:02:20 #119
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_206463996
Ik heb zonder problemen een abonnement kunnen afsluiten met de korting, en Ideal betaling. Mijn app op zowel telefoon als Ipad kunnen casten naar mijn chromecast op de tv. Het aanbod is misschien nog niet heel groot, maar ik ben best tevreden. Ik hoop wel op een snelle toevoeging van het tweede en derde seizoen van Discovery of witches. Het eerste seizoen heb ik nu gezien.
pi_206464434
Probleem geconstateerd met de app in combinatie met Apple Tv: micro stuttering (schokken van beeld).

De beide instellingen t.b.v. frame rate matching staan enabled bij mij, maar het lijkt alsof de SST app hier niet goed mee overweg kan / niet oppikt.

Ik heb dit via de FB pagina gemeld aan SST.
Mocht je dit probleem ook ervaren met de Apple Tv, dan graag ook melden (des te sneller dit opgepakt wordt).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206464751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:50 schreef Danny het volgende:
Wat mijn ontgaat is het nut van series die er niet compleet op staan. Law & Order SVU staan seizoen 17-22 erop. Ja, en de eerste 16 dan?
CSI alleen de laatste 3 seizoenen enz enz. Nutteloze inhoud wmb. Vooralsnog ben ik niet heel enthousiast over het aanbod. En veel van wat erop staat staat ook al op bv primevideo.

Heeft weinig toegevoegde waarde vooralsnog.
Ik houd er exact hetzelfde gevoel aan over. Er zitten zoveel mooie verschillende distributeurs aan vast, met minstens zoveel mooie content. Ik zie er alleen niks, noppes, nadda van terug.

Het lijkt me dat er genoeg oude content is die niet rechtmatig is vastgelegd.
pi_206464864
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:23 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik houd er exact hetzelfde gevoel aan over. Er zitten zoveel mooie verschillende distributeurs aan vast, met minstens zoveel mooie content. Ik zie er alleen niks, noppes, nadda van terug.

Het lijkt me dat er genoeg oude content is die niet rechtmatig is vastgelegd.
Hmjah veel van de streamingrechten zitten nog bij andere partijen. Veel rechten van CSI, NCIS, Law&Order varianten enzo zitten bij andere streamers/zenders (ook linair enzo). Zo zit Law&Order SVU met seizoen bij Prime, en bijvoorbeeld Billions ook nog bij Ziggo. Zal wel even duren, maar uiteindelijk komt het dr wss wel gewoon allemaal op... ST Discovery is ook belachelijk dat het dr niet op staat, maar ik heb het vermoeden dat bij het terugkopen van netflix, netflix een "mag jaar lang niet op andere streaming dienst komen" regel heeft bedacht ofzo. Dan zou ST Discovery in januari dr op moeten kunnen komen. Maarja dat is maar speculatie natuurlijk (zou het wel verklaren).

[ Bericht 2% gewijzigd door VelitoX op 27-10-2022 11:44:01 ]
pi_206467655
Heb net gratis proefabbo, maar eigenlijk is gratis nog te duur. Is niet best, geen ze niet redden op deze manier
Hallo
pi_206539520
Hoeveel seizoenen van Chicago PD en Chicago Fire staan erop, zijn ze helemaal up to date?
pi_206540070
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 23:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Hoeveel seizoenen van Chicago PD en Chicago Fire staan erop, zijn ze helemaal up to date?
Ik zie alleen Chicago PD staan, seizoenen 4 t/m 7, dus de eerste seizoenen ontbreken }:|
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 3 november 2022 @ 08:48:21 #126
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_206540716
Ambulance op 24 November op Showtime.
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 08:53:14 #127
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_206540747
https://www.streamwijzer.nl/bioscoopfilms-skyshowtime-8-maanden/

SkyShowtime neemt er wat meer de tijd voor dan bv HBO, Jurassic World pas in februari, Nope pas in maart.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_206540796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:48 schreef KingRadler het volgende:
Ambulance op 24 November op Showtime.
meesterwerkje weer van Michael Bay
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206540808
Ik zie weinig toevoegingen aan het aanbod in de app, maar kan ook geen lijstje vinden van verwachte items. Iemand die dat wel weet?
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 09:00:02 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_206540818
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie weinig toevoegingen aan het aanbod in de app, maar kan ook geen lijstje vinden van verwachte items. Iemand die dat wel weet?
JustWatch werkt ook nog niet bij deze dienst. Hier kun je wel kijken voor toevoegingen: https://www.filmvandaag.n(...)nieuw-op-skyshowtime
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')