SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor. Ik vind jou ook nog wel lief😉
Mooie vrouw ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
Z'n moeder, had er zus gestaan, had ik het ook geloofd.
[ afbeelding ]g
@Gizmogirl28quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook en jij altijd maar roepen dat iedereen je weg wil hebben
knappe vrouwquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]g
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijven
dan had je eind van de dag moeten kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kijk nu de aflevering. Awww Nouch helemaal gemotioneerd door Dago. Ze hadden vanaf het begin dit soort secret missions waar ze echt met elkaars feelings moeten fucken. I WANT THE DRAMAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:41 schreef Ireth het volgende:
De jostiband aan het zingen op stream 1 en geen zin om de klapjap aan te slingeren voor stream 2...
Ik heb er genoeg van voor vandaag
Mama Salar ziet er precies goed uit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]g
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kris is een echte bourgondier, en de toob is een vrekquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Thorelf het volgende:
en kris is zeker niet hebberig want alsnog geeft hij de bril aan tobi...
Omg what happenedquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had je eind van de dag moeten kijken
Is dat een nieuwe bewoner in BB 😉quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijven
Ze zijn er wel laat mee.quote:
Kijk nou uit met zulke TT;s...quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
etc.
Vanavond niet meer lijkt me. En ze weten dat ook volgens mij.quote:
Dronken voeren en dan nomineren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giet ze maar lekker vol met sterkte drank![]()
en geen 0.0 bier
Denk k ik het ook niet meer nu. Zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond niet meer lijkt me. En ze weten dat ook volgens mij.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij krijgt wel heel erg veel. Het mooiste cadeau moet nog komen, genomineerd zijn.
Helemaal lam en dan niet meer weten wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat dus en vanavond nog voor 11 uur
Of vannacht rond 3 uur met een katertje en half in slaapquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat dus en vanavond nog voor 11 uur
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.quote:
Make my day.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.
Big Brother ik nomineer Salar en Kristof.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helemaal lam en dan niet meer weten wat je hebt gedaan.
nog leukerquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother ik nomineer Salar en Kristof.
OK Salar is genoteerd.
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zetquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Of vannacht rond 3 uur met een katertje en half in slaap
Je had mijn antwoord in je hoofd moeten lezen met de nawel stemquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit is een forum, dat is bedoeld om je mening te delen, als het netjes gebeurd. Niets mis mee, inderdaad. Als men hiel ook en wil likken, moeten ze maar de politiek in
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
Tobias toch een heel mooie verjaardag gekregen van BB.
Oh my god dit zou hilarisch zijn HAHAHHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zet
tja het gaat niet over haarquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef humpty het volgende:
Tobias zijn post aan het voorlezen en Nawel zit fotos te kijken bij zijn post
en gewoon met Nouch praten
Gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef humpty het volgende:
Tobias zijn post aan het voorlezen en Nawel zit fotos te kijken bij zijn post
en gewoon met Nouch praten
een vermoeden dat ze er op kickt, weer aandacht van de media, weer de camera,s de hele dag op haar gericht zijn, wachten op medelij van de fans, en hoopa zo de finale in..ze heeft zeker de stratagie in haar hoofd, alleen ze doet alsof ze naief is..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zet
Liever niet, dan heb ik Nawel in mijn hoofd als ik naar bed ga. En ik heb nawee liever nergens in, bij mij😅🥶🥶quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Je had mijn antwoord in je hoofd moeten lezen met de nawel stem
nope, was het eerste die hij naar binnen slokte..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Liever niet, dan heb ik Nawel in mijn hoofd als ik naar bed ga. En ik heb nawee liever nergens in, bij mij😅🥶🥶
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij krijgt wel heel erg veel. Het mooiste cadeau moet nog komen, genomineerd zijn.
nawel is berekenend,maar dan in haar kleine wereldjequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:57 schreef Silves het volgende:
[..]
een vermoeden dat ze er op kickt, weer aandacht van de media, weer de camera,s de hele dag op haar gericht zijn, wachten op medelij van de fans, en hoopa zo de finale in..ze heeft zeker de stratagie in haar hoofd, alleen ze doet alsof ze naief is..
Hij heeft surinaams eitje gehad en dat was zijn favoriet dus ik denk dat hij tevreden is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?
Vandaar die "insta famous" Dame Edna Everage bril🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nawel is berekenend,maar dan in haar kleine wereldje
Dame Ednaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar die "insta famous" Dame Edna Everage bril🤣
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemdequote:
Die zou Nawee een klap met haar handtas (die gevuld met bakstenen zou zijn) om haar insta famous oren slaan🤣quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemde
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die zou Nawee een klap met haar handtas (die gevuld met bakstenen zou zijn) om haar insta famous oren slaan🤣
Zo iemand is best freaky🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemde
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.quote:
Zijn watte?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Silves het volgende:
hij gaat zijn scropino maken,,,alles al voor gemeten, erin pleuren en klaar..hij was zo trots op zijn recept..
gewoon een stalker dusquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.
Noemde zich de pleegmoeder van Huub.![]()
Die had me een tik van de mallemolen gehad, niet moooiiiii meer.
Vodka 20 mlquote:
Dat soort users kom je nog steeds tegen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Huubsoppers waren een fenomeen op zich.quote:
zoooo duidelijk dit verschilquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef humpty het volgende:
Verschil: de vrouwen zeggen wij houden die brillen gewoon
Kristoff tegen Salar mooie bril he ...ik ga ook zo een kopen
Zo erg heb ik ze in al die jaren nog nooit meegemaakt. Was kliek van Nowlive.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat soort users kom je nog steeds tegen hoor.
IP adres was zeker van een GGZ instelling? Dat kan de moeder van Huub niet zijn, dat was IK al, nu ben ik de broer van Sallar, en volgend jaar ben ik de queen😉. Maar ff serieus, er zijn dan toch wat radertjes vastgelopen, en wat schroefjes vastgeroest als je zo ver gaat om je voor een vriend/kennis/familielid uit te geven, alleen omdat je hem "kent" van TEEVEE, meine guttequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er hangen nog wel oude users van Nowlive hier rondquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo erg heb ik ze in al die jaren nog nooit meegemaakt. Was kliek van Nowlive.
Wat is Nowlive?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er hangen nog wel oude users van Nowlive hier rond
daar kwam ik nooit ...wel op VOLquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaf zich niet voor pleegmoeder uit, ze benoemde zichzelf openlijk tot zijn pleegmoeder. En ze kocht voor vermogens aan cadeaus voor Huub.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
IP adres was zeker van een GGZ instelling? Dat kan de moeder van Huub niet zijn, dat was IK al, nu ben ik de broer van Sallar, en volgend jaar ben ik de queen😉. Maar ff serieus, er zijn dan toch wat radertjes vastgelopen, en wat schroefjes vastgeroest als je zo ver gaat om je voor een vriend/kennis/familielid uit te geven, alleen omdat je hem "kent" van TEEVEE, meine gutte
Was een ander forum, net zoals VOLquote:
Ik ook, was ook een leuk forum.quote:
Klinkt triest. Zat ook wel eens op VOL, maar daar had ik mijn buik snel VOL van🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was een ander forum, net zoals VOLTen tijde van DGK
en hij laat tobi de kan legen bij de andere.... top goser die krisquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:14 schreef Silves het volgende:
kris..nee tobi geef de dames maar eerst..kris op tobi en al zijn fans ect....
klinkt ietwat bekendquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Huubsoppers waren een fenomeen op zich.
112 bellen als Huub op stream werd aangevallen.
Ik heb nog gekleurde kinder haar extentions naar Amanda gestuurdquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gaf zich niet voor pleegmoeder uit, ze benoemde zichzelf openlijk tot zijn pleegmoeder. En ze kocht voor vermogens aan cadeaus voor Huub.
tot de nominatiesquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond COS
Ik lees dat alles weer koek en eis
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nog gekleurde kinder haar extentions naar Amanda gestuurd![]()
amanda met haar marmotquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, maar die echte mafklappers zijn niet lang gebleven. Die konden niet echt wennen aan de culture locale op FOK! en als Huubfan had je het hier minder makkelijk dan op Nowlive,quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
dat wordt nog wel een dingetjequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou wie zullen er op het bord staan
Ik gok Salar en Tobiasquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou wie zullen er op het bord staan
trusten Veridaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:19 schreef Verida het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, heb een aantal nachten klote geslapen. Hou de Cos gezellig, dan heb ik morgen wat leuks om terug te lezen .
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:19 schreef Verida het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, heb een aantal nachten klote geslapen. Hou de Cos gezellig, dan heb ik morgen wat leuks om terug te lezen .
Dat was een pauperforum, bestierd door een Pauper in folio.quote:
Nowlive, was ook een hele korte tijd lid, werd verbannen na mijn 2e post door dictator Sly hoogstpersoonlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo erg heb ik ze in al die jaren nog nooit meegemaakt. Was kliek van Nowlive.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga de wereld van BB weer afsluiten vandaag, en HBO MAX aan gooien. Heb nu meer zin in de wereld van de Starks, de Lannisters, en een mad king😊 in die wereld is een ruzie nog echt een catalisator, en niet (zoals in deze BB, een puist die je even uitknijpt, zodat hij gelijk leegloopt. Mij niet bellen, jongens. Fijne avond, schatten💋
Sweet dreams Veridaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:19 schreef Verida het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga de wereld van BB weer afsluiten vandaag, en HBO MAX aan gooien. Heb nu meer zin in de wereld van de Starks, de Lannisters, en een mad king😊 in die wereld is een ruzie nog echt een catalisator, en niet (zoals in deze BB, een puist die je even uitknijpt, zodat hij gelijk leegloopt. Mij niet bellen, jongens. Fijne avond, schatten💋
Soort van Gender Reveal partyquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Huis is wel leuk versierd door Grace en Salar
ik dacht die weet dat uit haar hoofd........quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Vodka 20 ml
Prosecco 40 ml
Citroensorbet ijs (of citroen yoghurt ijs) 2 bolletjes
Optioneel: citroensap 5 ml
benodigdheden
barmaatje
blender of barlepel
en zo heb je er tig van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hier nog een, kreeg 'n ban omdat ik Sly 'n engerd vondquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nowlive, was ook een hele korte tijd lid, werd verbannen na mijn 2e post door dictator Sly hoogstpersoonlijk.
Familie wil dat Nawel er zolang mogelijk in blijft zitten. Liefst dat ze zelfs in nederland blijft. Zo hebben zij ook rust voor de laatste jaren van hun leven. Maar ze vrezen dat ze kortelings thuis is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Nawel.."kusjes mama odet" ik denk dat mama niet er van gediend is, als ze op tobi sopt..weer 1 stem minder tuthola.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht die weet dat uit haar hoofd........ik maak hem anders...ik heb de eerste gepakt van internet voor de niet kenners..wij gebruiken deze spoon als tussengerecht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
en verder geen drank meer?
dus geen passief agressieve Tobi
Ze kruipen nog niet naar hun bedquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja hij heeft ook best veel gehad
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier nog een, kreeg 'n ban omdat ik Sly 'n engerd vond![]()
denk ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk geen zin oid, of last van de chemo
jaaaaaaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindeljk gerechtigheid .....![]()
![]()
![]()
Kristof heeft de gouden sleutel - 9 maart 2022. https://streamable.com/tcjwu8
preciesquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eindelijk bij met lezen, heel veel topics. Ben je er een keer niet en mis je dus een heleboel. Dank, door jou kan ik het nu terugkijken!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk gerechtigheid .....![]()
![]()
![]()
precies datquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ze moeten goed tellen want grees is nog steeds lb dus opletten dat zij hem niet kan saven
stiekem is het Kittyquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef humpty het volgende:
Nu gaat het steeds over mama Odet Tobias is er zo blij mee
ze gaan haar ook opzoeken
Ook een hele dag weg geweest, dank!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk gerechtigheid .....![]()
![]()
![]()
toch maar eens snel reserveren bij jullie, dan draag ik een rode roos, jij ook?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
ik maak hem anders...ik heb de eerste gepakt van internet voor de niet kenners..wij gebruiken deze spoon als tussengerecht..
zou hij dan echt van oudere mama,s klaarkomen...we hebben een grace , we hebben mama odet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef humpty het volgende:
Nu gaat het steeds over mama Odet Tobias is er zo blij mee
ze gaan haar ook opzoeken
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:32 schreef Silves het volgende:
[..]
zou hij dan echt van oudere mama,s klaarkomen...we hebben een grace , we hebben mama odet..[ link | afbeelding ]
je hebt straks reserveringen van Danilelquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
ik maak hem anders...ik heb de eerste gepakt van internet voor de niet kenners..wij gebruiken deze spoon als tussengerecht..
elke week koopt mijn vader 500 rode rozen..mag er best 1tje lenenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
toch maar eens snel reserveren bij jullie, dan draag ik een rode roos, jij ook?
Dat zijn een hoop rozenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
elke week koopt mijn vader 500 rode rozen..mag er best 1tje lenen
tijd om mijn extra rieu kaarten te verdelen...quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt straks reserveringen van Danilel
Greysbones
Jockari![]()
Ze liet direct haar masker vallen en we zagen Bitch Nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk het nu zelf terug, die reactie van Nawel ......
Heb je dat filmpje, dat ze te horen krijgen, dat kristof in de finale zit??quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk het nu zelf terug, die reactie van Nawel ......
En niet te vergeten evil tobi de loserquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze liet direct haar masker vallen en we zagen Bitch Nawel
kunnen we en cos meating plannenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt straks reserveringen van Danilel
Greysbones
Jockari![]()
ik nightwish luisteren en bb in de gaten houdenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
voetbal kijken en BB
gekke combinatie![]()
Hier hetzelfde. Goede scheids trouwens, die de wedstrijd goed aanvoelt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
voetbal kijken en BB
gekke combinatie![]()
Die was ook wel goudquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:39 schreef Silves het volgende:
[..]
En niet te vergeten evil tobi de loser
RMA PAr?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Goede scheids trouwens, die de wedstrijd goed aanvoelt.
Ik zit momenteel achter de schermen te werken..maar zou leuk zijn, gewoon met een paar cossers te komen vieren, ik heb kaarten van andere rieu, dit is echt leuk, dansen, drinken op de tafel..echt je hoef niet van die muziek te houden, maar dit is een traditie elk jaar...komen we aan de vip tafel te zitten...quote:
doa zegk ich gein neij teage!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zit momenteel achter de schermen te werken..maar zou leuk zijn, gewoon met een paar cossers te komen vieren, ik heb kaarten van andere rieu, dit is echt leuk, dansen, drinken op de tafel..echt je hoef niet van die muziek te houden, maar dit is een traditie elk jaar...komen we aan de vip tafel te zitten...![]()
![]()
![]()
Ik ga proberen te leren hoe je foto,s kunt plaatsen hier..wordt eens tijd..hahahahquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zit momenteel achter de schermen te werken..maar zou leuk zijn, gewoon met een paar cossers te komen vieren, ik heb kaarten van andere rieu, dit is echt leuk, dansen, drinken op de tafel..echt je hoef niet van die muziek te houden, maar dit is een traditie elk jaar...komen we aan de vip tafel te zitten...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat baal ik toch van die losersquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Reactie van Tobias naar Kristof - 9 maart 2022. https://streamable.com/yf240j
Je bedoelt @Dotteke?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Goede scheids trouwens, die de wedstrijd goed aanvoelt.
nu mijn vader proberen uit te leggen wie jullie zijn..BB kijkersquote:
Gelukkig kan die ouwe van mij dat niet meer zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
nu mijn vader proberen uit te leggen wie jullie zijn..BB kijkers![]()
die verklaart me voor gek dat ik dit volg..
oh dan werken haar medicijnen wel tegen haar maagpijn..de hypergonderquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef humpty het volgende:
Doodmoe ik ben doodop zegt Nawel en mijn rug doet pijn
die moet horizontaal gaan is al te lang verticaalquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef humpty het volgende:
Doodmoe ik ben doodop zegt Nawel en mijn rug doet pijn
we zijn het geheime genootschap de COSquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
aandacht yep dat kloptquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
oh dan werken haar medicijnen wel tegen haar maagpijn..de hypergonder
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn het geheime genootschap de COS
wij analyseren RLS-en
en proberen de psyche van de mens te doorgronden die meedoen aan de RLS
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij analyseren RLS-en
hoe apart moet het voor hem zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:48 schreef humpty het volgende:
Kriss is alleen en uit even zijn blijdschap
Gun het hem zo ...dik en dik verdient
Amateur psychologen in opleidingquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij analyseren RLS-en
Lijkt me hartstikke leuk, denk alleen qua reizen niet haalbaar voor mij, zal vast niet in Utrecht zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar kunnen fb en twitter een puntje aanzuigen want daar zit weinig intellectquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij analyseren RLS-en
moet ik me eerst komen voorstellen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
zeg maar dat we lid zijn van een lotgenoten groepquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan ik dat nu toevoegen op mijn visitekaartje
nee hoor..mijn vader begint al heel oud te worden, die is dit morgen alweer vergeten wat ik heb gezegd..quote:
cherrumquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:52 schreef Silves het volgende:
[..]
nee hoor..mijn vader begint al heel oud te worden, die is dit morgen alweer vergeten wat ik heb gezegd..
dat is met mijn vader ook ! die goede man is al 87quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:52 schreef Silves het volgende:
[..]
nee hoor..mijn vader begint al heel oud te worden, die is dit morgen alweer vergeten wat ik heb gezegd..
wijnen wijnen wijnenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Truste..ik vier het nog ff met een wijntje..laterz....
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ga met je mee, maar naar mijn eigen nest (wil je niet aansteken)
geneet dr vannequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef Silves het volgende:
[..]
ja de mijne wordt 74..en werkt nog 18 u per dag..maar gaat steeds moeilijker, respect voor deze generatie!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is met mijn vader ook ! die goede man is al 87
Truste en ik ga ook maar eens. Have fun allquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ga met je mee, maar naar mijn eigen nest (wil je niet aansteken)
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Truste en ik ga ook maar eens. Have fun all
Tobiasquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog even het filmpje van DGK teruggekeken over de bekendmaking van Kristof ... goh wat was Tobias zuur .. en Salar oprecht blij. Wat een verschil.
euh ik ga niet slapen..ben opper wakker en geniet van deze slag van kris..truste is voor onze nieuwe toekomstigequote:
Oeps sorry niet goed gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:00 schreef Silves het volgende:
[..]
euh ik ga niet slapen..ben opper wakker en geniet van deze slag van kris..truste is voor onze nieuwe toekomstige![]()
![]()
mod !!
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef Ireth het volgende:
Toop tegen krees: "moejuh un poepie latuh dan???"
![]()
Ik taai ook af, dit kan ik niet aan
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:02 schreef Silves het volgende:
[..]
vergeef je, ben niet tobi die erin blijft hangen![]()
zoals de waard is...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:05 schreef Silves het volgende:
nawel weer ff komen afluisteren, kijken of nous plannen maakt met kris...ga naar je nest .
Volgens mij niet. Hanne was jarig maar moest net week ervoor al het huis uit. 🥲quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:04 schreef Thorelf het volgende:
zijn er nog meer jarig voor dat het eindigt?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag net de uitzending terug, vond het wel een beetje sneu zoals BB Noucine in de maling dacht te moeten nemen ....
OMG wat een narcist..dit zei hij ook eerder tegen Kris en salar, ik heb hier voor gezorgd, ik heb de pot gespekt, ik ik ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias tegen Grace, als ik weg ga heb ik de weg voor jou naar de finale vrij gemaakt,
Mooier kan je niet weg gaan
Ja, dat zeker, maar het sloeg gewoon nergens op, misschien hadden ze gehoopt dat Salar zou weigeren ....quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Was inderdaad wel sneu, maar ze ging er sportief mee om.
Kan niet is little brother.....vrijstelling.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:16 schreef Thorelf het volgende:
grace is best zeker dat ze er niet op staat...daarom zou ik het super vinden als het wel zo is
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk dat ik nog de enige ben in dit forum die ook de goede kanten ziet van Tobias en ja, hij voelt zich snel achter gesteld en of gekwetst doordat hij vaak gekwetst is in zijn leven en dat is best wel sneu, toch?
Hoe hij bv. in het begin voor Vera op kwam in de tijd met Kitty. Hij kan slecht tegen onrechtvaardigheid en is behulpzaam en lief en van alles, vind ik.
Mijn hartje brak toen ik Salar zo dikke tranen moest huilen bij het zien van zijn moederquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag net de uitzending terug, vond het wel een beetje sneu zoals BB Nouchine in de maling dacht te moeten nemen ....
nee dat is niet zo de keerquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet is little brother.....vrijstelling.
Wel Little Brother met extra stem, geen vrijstellng.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:17 schreef zodeju het volgende:
Is vast besmettelijk, Nawel heeft daar ook 'n handje vanquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:15 schreef Silves het volgende:
[..]
OMG wat een narcist..dit zei hij ook eerder tegen Kris en salar, ik heb hier voor gezorgd, ik heb de pot gespekt, ik ik ik
Julio is 24 maart jarig, misschien gaan ze voor hem zingen, maar denk dat ze het vergeten, want zitten dan twee dagen voor de finale.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:04 schreef Thorelf het volgende:
zijn er nog meer jarig voor dat het eindigt?
ja luister nu, de afgunst en haat naar kris!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is vast besmettelijk, Nawel heeft daar ook 'n handje van
Little Brother is deze keer niet imuum, maar heeft een extra stem gekregenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.....hier nog een.....tuurlijk zie ik zijn moodswings maar vindt het een gouwe gozer....niks mis mee, alleen onzekerder dan hij zich voor doet. Ook was hij lief voor Hanne die in ene ook er alleen voor stond. Kon het goed vinden met Tobi.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk dat ik nog de enige ben in dit forum die ook de goede kanten ziet van Tobias en ja, hij voelt zich snel achter gesteld en of gekwetst doordat hij vaak gekwetst is in zijn leven en dat is best wel sneu, toch?
Hoe hij bv. in het begin voor Vera op kwam in de tijd met Kitty. Hij kan slecht tegen onrechtvaardigheid en is behulpzaam en lief en van alles, vind ik.
dat is een cultuur ding...dat zweren en het slaat nergens op want zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef Silves het volgende:
Ze zweert weer op haar mama..karma ooit Nawel ik zweer het je![]()
![]()
Grace is wel safequote:Op woensdag 9 maart 2022 23:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh echt......dan kan het nog alle kanten opgaan.
ja hanna weer een slachtoffer die hij te pakken kreeg, ik ben te vertrouwen, als hij altijd had gezegd ik ga voor de overwinning en voor de pot, zou hem beter staan, dan alles achter de rug doen van zijn medebewoners, de koorknaap willen zijn..karma zijn heimelijk masker is afgevallen en wie zien de lul en zijn spel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.....hier nog een.....tuurlijk zie ik zijn moodswings maar vindt het een gouwe gozer....niks mis mee, alleen onzekerder dan hij zich voor doet. Ook was hij lief voor Hanne die in ene ook er alleen voor stond. Kon het goed vinden met Tobi.
Hoe sterk ook die gene is, niemand kan daar tegenop.....en wat me opvalt is dat de Belg niet zo gecharmeerd zijn van Kristof......geen idee waarom want ik zie ook wel een winnaar in hem.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:19 schreef Iluyan het volgende:
Ik vind het echt leuk dat Kris een wildcard heeft gekregen/gewonnen voor de finale
Heel die achterlijke zieke cult van nawel loopt ons allemaal uit te lachen als ze weer een nominatie (tegenover een zwakke bewoner) overleeft, en nu zijn de rollen soort van omgedraait en barfen ze vuur en kots uit op social media, nou het is echt genieten. Ook vergroot het de kansen dat Nawel weer genomineerd wordt en dit keer WEL tegen een sterke bewoner.
Hij is te brutaal en te direct voor een Belg vermoed ik. Zijn manier van communiceren is eerder Nederlands.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe sterk ook die gene is, niemand kan daar tegenop.....en wat me opvalt is dat de Belg niet zo gecharmeerd zijn van Kristof......geen idee waarom want ik zie ook wel een winnaar in hem.
Ik niet, maar jij wel. dat is ondertussen wel duidelijk geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:23 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hanna weer een slachtoffer die hij te pakken kreeg, ik ben te vertrouwen, als hij altijd had gezegd ik ga voor de overwinning en voor de pot, zou hem beter staan, dan alles achter de rug doen van zijn medebewoners, de koorknaap willen zijn..karma zijn heimelijk masker is afgevallen en wie zien de lul en zijn spel.
omdat de belgen zelf in de finale willen staan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe sterk ook die gene is, niemand kan daar tegenop.....en wat me opvalt is dat de Belg niet zo gecharmeerd zijn van Kristof......geen idee waarom want ik zie ook wel een winnaar in hem.
En wat is Kristof??quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:26 schreef Silves het volgende:
[..]
omdat de belgen zelf in de finale willen staan?
ja zeker weten, nooit gedacht, maar naar een aantal streams te kijken hoe hij het spel wil winnen..kots op tobiquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij wel. dat is ondertussen wel duidelijk geworden.
Iedereen gaat toch voor de overwinning? Bij de 1 is dat duidelijker te zien dan bij de ander.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:23 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hanna weer een slachtoffer die hij te pakken kreeg, ik ben te vertrouwen, als hij altijd had gezegd ik ga voor de overwinning en voor de pot, zou hem beter staan, dan alles achter de rug doen van zijn medebewoners, de koorknaap willen zijn..karma zijn heimelijk masker is afgevallen en wie zien de lul en zijn spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |