SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor. Ik vind jou ook nog wel lief😉
Mooie vrouw ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
Z'n moeder, had er zus gestaan, had ik het ook geloofd.
[ afbeelding ]g
@Gizmogirl28quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook en jij altijd maar roepen dat iedereen je weg wil hebben
knappe vrouwquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]g
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijven
dan had je eind van de dag moeten kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik kijk nu de aflevering. Awww Nouch helemaal gemotioneerd door Dago. Ze hadden vanaf het begin dit soort secret missions waar ze echt met elkaars feelings moeten fucken. I WANT THE DRAMAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:41 schreef Ireth het volgende:
De jostiband aan het zingen op stream 1 en geen zin om de klapjap aan te slingeren voor stream 2...
Ik heb er genoeg van voor vandaag
Mama Salar ziet er precies goed uit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]g
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kris is een echte bourgondier, en de toob is een vrekquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Thorelf het volgende:
en kris is zeker niet hebberig want alsnog geeft hij de bril aan tobi...
Omg what happenedquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had je eind van de dag moeten kijken
Is dat een nieuwe bewoner in BB 😉quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat, nouja, er zullen er vast een paar zijn, die hem weg willen hebben, maar er zullen er ook zijn die mij liever zien gaan. Maar Uto moet gewoon lekker blijven
Ze zijn er wel laat mee.quote:
Kijk nou uit met zulke TT;s...quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
etc.
Vanavond niet meer lijkt me. En ze weten dat ook volgens mij.quote:
Dronken voeren en dan nomineren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giet ze maar lekker vol met sterkte drank![]()
en geen 0.0 bier
Denk k ik het ook niet meer nu. Zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond niet meer lijkt me. En ze weten dat ook volgens mij.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij krijgt wel heel erg veel. Het mooiste cadeau moet nog komen, genomineerd zijn.
Helemaal lam en dan niet meer weten wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat dus en vanavond nog voor 11 uur
Of vannacht rond 3 uur met een katertje en half in slaapquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat dus en vanavond nog voor 11 uur
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.quote:
Make my day.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.
Big Brother ik nomineer Salar en Kristof.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helemaal lam en dan niet meer weten wat je hebt gedaan.
nog leukerquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan open nominaties. Met z'n allen aan tafel.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother ik nomineer Salar en Kristof.
OK Salar is genoteerd.
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zetquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Of vannacht rond 3 uur met een katertje en half in slaap
Je had mijn antwoord in je hoofd moeten lezen met de nawel stemquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit is een forum, dat is bedoeld om je mening te delen, als het netjes gebeurd. Niets mis mee, inderdaad. Als men hiel ook en wil likken, moeten ze maar de politiek in
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
Tobias toch een heel mooie verjaardag gekregen van BB.
Oh my god dit zou hilarisch zijn HAHAHHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zet
tja het gaat niet over haarquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef humpty het volgende:
Tobias zijn post aan het voorlezen en Nawel zit fotos te kijken bij zijn post
en gewoon met Nouch praten
Gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef humpty het volgende:
Tobias zijn post aan het voorlezen en Nawel zit fotos te kijken bij zijn post
en gewoon met Nouch praten
een vermoeden dat ze er op kickt, weer aandacht van de media, weer de camera,s de hele dag op haar gericht zijn, wachten op medelij van de fans, en hoopa zo de finale in..ze heeft zeker de stratagie in haar hoofd, alleen ze doet alsof ze naief is..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan nawel die de vraagstelling verkeerd begrijpt en denkt de stemmen als wegwerkstemmen op haar zelf in te kunnen zetten en daarmee zichzelf weer op de bank zet
Liever niet, dan heb ik Nawel in mijn hoofd als ik naar bed ga. En ik heb nawee liever nergens in, bij mij😅🥶🥶quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Je had mijn antwoord in je hoofd moeten lezen met de nawel stem
nope, was het eerste die hij naar binnen slokte..quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Liever niet, dan heb ik Nawel in mijn hoofd als ik naar bed ga. En ik heb nawee liever nergens in, bij mij😅🥶🥶
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij krijgt wel heel erg veel. Het mooiste cadeau moet nog komen, genomineerd zijn.
nawel is berekenend,maar dan in haar kleine wereldjequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:57 schreef Silves het volgende:
[..]
een vermoeden dat ze er op kickt, weer aandacht van de media, weer de camera,s de hele dag op haar gericht zijn, wachten op medelij van de fans, en hoopa zo de finale in..ze heeft zeker de stratagie in haar hoofd, alleen ze doet alsof ze naief is..
Hij heeft surinaams eitje gehad en dat was zijn favoriet dus ik denk dat hij tevreden is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zijn eisen die ik gisteren op fok las zijn ingewilligd.. of zijn ze de kaas vergeten?
Vandaar die "insta famous" Dame Edna Everage bril🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nawel is berekenend,maar dan in haar kleine wereldje
Dame Ednaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar die "insta famous" Dame Edna Everage bril🤣
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemdequote:
Die zou Nawee een klap met haar handtas (die gevuld met bakstenen zou zijn) om haar insta famous oren slaan🤣quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemde
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die zou Nawee een klap met haar handtas (die gevuld met bakstenen zou zijn) om haar insta famous oren slaan🤣
Zo iemand is best freaky🤣quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekke mensen die zichzelf mama noemen tegenover een vreemde
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.quote:
Zijn watte?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Silves het volgende:
hij gaat zijn scropino maken,,,alles al voor gemeten, erin pleuren en klaar..hij was zo trots op zijn recept..
gewoon een stalker dusquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.
Noemde zich de pleegmoeder van Huub.![]()
Die had me een tik van de mallemolen gehad, niet moooiiiii meer.
Vodka 20 mlquote:
Dat soort users kom je nog steeds tegen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo iemand hadden we hier op FOK! tijdens DGK.
Noemde zich de pleegmoeder van Huub.![]()
Die had me een tik van de mallemolen gehad, niet moooiiiii meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |