SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!![]()
![]()
Ojee.. Dan dit ook nogAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Gedragstraining voor een wappie. Vinden jullie dat ook een gepaste straf?quote:Man die arts achter prullenbakvaccin bedreigde krijgt gedragstraining
De 21-jarige man uit Hoeksche Waard die Bernard Leenstra, de arts achter prullenbakvaccin.nl, met de dood bedreigde, moet een gedragstraining gaan volgen. Dat schrijft Leenstra zelf op Twitter.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-bedreiging-politieSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
elk land moet afhankelijk gemaakt worden, niemand mag zelfvoorzienend zijn. zelfde geldt voor burgers. dat is goed voor controle, maar dat is mijn theorie.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Hoezo is betaald krijgen voor een vaccinatie 'afhankelijk maken'.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
elk land moet afhankelijk gemaakt worden, niemand mag zelfvoorzienend zijn. zelfde geldt voor burgers. dat is goed voor controle, maar dat is mijn theorie.
Even los van het feit dat sowieso vrijwel niemand 'zelfvoorzienend' is.![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door greysbones op 10-03-2022 11:27:36 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kleine bedanking voor @greysbones voor je vele interessante posts
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Dit was toch fake-news?quote:
Man, man, man wat worden we gemanipuleerd en bizar dat ongeveer 60% er blindelings intrapt.To BG or not to BG!![]()
"oh Hans, we moeten onze schuilkelder in want er komt een nog erger virus aan"quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee.. Dan dit ook nog
[ twitter ]Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
ik quote het verkeerde bericht, moest het bericht quoten over gas van greysbones.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo is betaald krijgen voor een vaccinatie 'afhankelijk maken'.
Even los van het feit dat sowieso vrijwel niemand 'zelfvoorzienend' is.Plaats hier uw advertentie![]()
Vrijheid schreeuwen, onderdrukking prediken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:37 schreef PSVCL het volgende:
Over een paar maanden zie je de schaapjes rondlopen met een Ukraine mondkapje
Mooi toch.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Aha.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik quote het verkeerde bericht, moest het bericht quoten over gas van greysbones.
Tja, Duitsland zal wel een contract hebben en wij zijn dol op vrije marktwerking. Overigens zijn die hoge prijzen juist een motivator om zelfvoorzienend te worden, toch?![]()
ja alleen een beetje laat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aha.
Tja, Duitsland zal wel een contract hebben en wij zijn dol op vrije marktwerking. Overigens zijn die hoge prijzen juist een motivator om zelfvoorzienend te worden, toch?Plaats hier uw advertentie![]()
Dus iedereen die besmet is geweest met SARS-CoV-2 is doomedquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ja ja schreeuwerige hoofdletters![]()
![]()
Kabinet zet in op 1 november als einddatum voor alle coronaregelsquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef The_End het volgende:
Hoe past dit in de great reset plannen? https://nos.nl/artikel/24(...)-23-maart-afschaffen
Het kabinet hoopt dat op 1 november alle coronamaatregelen in Nederland kunnen vervallen. Dan zouden ook weer de nachtclubs en discotheken onbeperkt open kunnen. Vanaf 20 september kan de 1,5 meterregel al op de meeste plekken verdwijnen.
https://www.ad.nl/politie(...)ronaregels~a96f6638/
ben je nou echt zo goedgelovig?![]()
https://popularrationalis(...)r-papers-and-the?s=r
About Those Pfizer Papers and the Denominator FDA Does Not Want You to See
This is not the first time the favorable conclusions of a report ignored the data in a report. The Pfizer documents seem to show they were all just going through the motions, all for show.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar als je over dit heb, geloven ze het niet *zucht* Ik kom dit tegen namelijk. en zo worden we in Klaus Schwabs ideale wereld in gesleurdquote:Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Niet echt. Ik geloof de mensen hier in BNW dus niet. Er is helemaal niks uitgekomen van wat hier voorspeld is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kabinet zet in op 1 november als einddatum voor alle coronaregels
Het kabinet hoopt dat op 1 november alle coronamaatregelen in Nederland kunnen vervallen. Dan zouden ook weer de nachtclubs en discotheken onbeperkt open kunnen. Vanaf 20 september kan de 1,5 meterregel al op de meeste plekken verdwijnen.
https://www.ad.nl/politie(...)ronaregels~a96f6638/
ben je nou echt zo goedgelovig?![]()
Jawel...maar dat zal jij anders draaien zodat het naratief uitkomt !TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Voetballen mag
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Precies waarom Remdisivir teruggetrokken is uit de testen tegen Ebola..quote:
En wat doet Remdisivir? Jaaaah je organen stoppen waardoor je longen vol lopen met vocht. Doodsoorzaak? Covid 19... Dikke farce en ze doen niet eens moeite om het te verbloemen.. Nou ja, MSM probeert het maar je hoeft er niet voor te graven
Lach met een schone bips![]()
Hoe lang zullen de geprikten door de Antibody Dependant Enhancement nog te leven hebben? Ik hoor hier verschillende dingen over. Max 3 jaar? Max 10 jaar?![]()
Goeie vraag, men kijkt al rijkhalzend uit naar de langetermijn effecten. De spike eiwitten worden gezien als de grootste kanshebber, alhoewel die natuurlijk ook bij een natuurlijke besmetting in het lichaam komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:
Hoe lang zullen de geprikten door de Antibody Dependant Enhancement nog te leven hebben? Ik hoor hier verschillende dingen over. Max 3 jaar? Max 10 jaar?![]()
Ja mooi toch, false positives alom bij het (zelf)testen. Wat stond er ook alweer in het resultaat van die WOB-verzoeken? Iets van: 'je vindt altijd wel wat in de neus'.
Mooi toch.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Jij gelooft echt dat dat gaat gebeuren? 😬quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:
Hoe lang zullen de geprikten door de Antibody Dependant Enhancement nog te leven hebben? Ik hoor hier verschillende dingen over. Max 3 jaar? Max 10 jaar?To BG or not to BG!![]()
Ik hoop van niet natuurlijk, laat ik dat voorop stellen. Maar n van de uitvinders van de mRNA techniek, dr. Robert Malone, heeft hier grote zorgen over. En regio's met de hoogste vaccinatiegraad zie je ook de meeste oversterfte. Dat geeft toch te denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat dat gaat gebeuren? 😬![]()
![]()
Ja, dat veel mensen niet weten hoe statistieken werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet natuurlijk, laat ik dat voorop stellen. Maar n van de uitvinders van de mRNA techniek, dr. Robert Malone, heeft hier grote zorgen over. En regio's met de hoogste vaccinatiegraad zie je ook de meeste oversterfte. Dat geeft toch te denken.![]()
![]()
Mijn ouders en dochter zijn gevaxxt dus ik kan dat niet geloven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/311162]Bananenbennie[/
url] het volgende:
[..]
Ik hoop van niet natuurlijk, laat ik dat voorop stellen. Maar n van de uitvinders van de mRNA techniek, dr. Robert Malone, heeft hier grote zorgen over. En regio's met de hoogste vaccinatiegraad zie je ook de meeste oversterfte. Dat geeft toch te denken.
To BG or not to BG!![]()
Ja, onbegrijpelijk.quote:
Dat mensen niet begrijpen dat de Russen het beste met Oekrane voor hebben en er alles aan doen om de Russen in een kwaad daglicht te zetten.
Wat dat betreft heeft de Russische minister van buitenlandse zaken gelijk: het is het westen dat zorgt voor gevaarlijke situaties in Oekrane.![]()
Zoek eerst eens op wat ADE nou eigenlijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik hoop van niet natuurlijk, laat ik dat voorop stellen. Maar n van de uitvinders van de mRNA techniek, dr. Robert Malone, heeft hier grote zorgen over. En regio's met de hoogste vaccinatiegraad zie je ook de meeste oversterfte. Dat geeft toch te denken.![]()
![]()
![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dat wil het WEF.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
https://www.admin.ch/gov/(...)es.msg-id-87557.html
waarom moet het luchtruim dicht?![]()
quote:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De QR schapen rennen gelijk naar een prik lokatie zodat ze op vakantie kunnenquote:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nee dat gaan we niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan we vaxx doden nu ook al als corona doden registreren?Huilen dan.![]()
Waarom is niet elke vraag relevant?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
https://www.admin.ch/gov/(...)es.msg-id-87557.html
waarom moet het luchtruim dicht?Huilen dan.![]()
Geen idee, maar de gemiddelde 'corona' dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan we vaxx doden nu ook al als corona doden registreren?
tachtig plussers met onderliggende klachten enz. Dat zeg genoeg imo.
Misschien komt er een 'very long covid' zo aan.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Het zijn 18 miljoen vaxdoden en niemand stierf aan Covid-19?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaan we vaxx doden nu ook al als corona doden registreren?
Ja of Nee?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Strikvraag? Of gewoon een domme vraag?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zijn 18 miljoen vaxdoden en niemand stierf aan Covid-19?
Ja of Nee?Lach met een schone bips![]()
Haha, ze hebben geen idee. Zelfs YT laat nu al video's staan waar mensen toch vraagtekens gaan zetten bij de veiligheid van deze "shots" na het zien van de laatst vrijgegeven Pfizer papers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen idee, maar de gemiddelde 'corona' dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is...
tachtig plussers met onderliggende klachten enz. Dat zeg genoeg imo.
Misschien komt er een 'very long covid' zo aan.
Wel bizar dat de media er nog geen aandacht aan schenkt.... Oh wacht die zijn nu druk met de volgende afleiding
Hele corona circus gewoon expres onduidelijk,wazige,opgezette bullshit vanaf het begin is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, ze hebben geen idee. Zelfs YT laat nu al video's staan waar mensen toch vraagtekens gaan zetten bij de veiligheid van deze "shots" na het zien van de laatst vrijgegeven Pfizer papers.
Wel bizar dat de media er nog geen aandacht aan schenkt.... Oh wacht die zijn nu druk met de volgende afleidingIn the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Corona BS is alleen maar de trigger naar de volgende shitshow geweest, oorlog nu en de volgende grap staat ook al klaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hele corona circus gewoon expres onduidelijk,wazige,opgezette bullshit vanaf het begin is.
Gewoon een vraag. Ik krijg een insinuatie dat 18 miljoen meer doden door vaccinatie komt, vandaar. Ik wil het even duidelijk hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Strikvraag? Of gewoon een domme vraag?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gewoon een vraag. Ik krijg een insinuatie dat 18 miljoen meer doden door vaccinatie komt, vandaar. Ik wil het even duidelijk hebben.Ik heb nergens gezegd of de insinuatie gegeven dat 18 miljoen meer doden door de vaccinatie komen. Misschien heb je de hint niet goed begrepen, dat kan natuurlijk wel. Maar dat gebeurt hier wel vaker onder de pro-vaxxers. Verder no worries, en slaap lekker. Ga ik ook doen.
Pro-vacxxer? Waarom begin je daarover?
Maar als jij antivax bent: Waarom zou het me interesseren of jij wel of geen vaccin neemt? Zolang je maar niet heel huichelend de peperdure en net zo nieuwe en ongeteste ziekenhuisbehandeling neemt als je ziek wordt. Op de kosten van de samenleving.
Voor de rest zal jouw gezondheid me een grote gore rotzorg zijn.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De ziekenhuisopnames en overlijdens betreft voornamelijk hoogbejaarden, zoals hier keer op keer benadrukt wordt. Dan moet je dus ook kijken naar de vaccinatiegraad specifiek voor die leeftijdsgroepen, en die ligt ruim boven de 90%.quote:Huilen dan.![]()
![]()
en dan zijn er mensen die dit prima vinden?
hier geen vragen bij stellen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoezo niet? Bijwerkingen die heel zeldzaam zijn ga je - logischerwijs - pas opmerken wanneer je heel veel mensen gevaccineerd hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
blijkbaar was het niet zo goed getest van te voren.Huilen dan.![]()
dus jij was proefkonijn? heb je daar geld voor ontvangen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bijwerkingen die heel zeldzaam zijn ga je - logischerwijs - pas opmerken wanneer je heel veel mensen gevaccineerd hebt.![]()
Het leven kent geen garanties, behalve de dood.quote:Nee, maar zeer waarschijnlijk wel een adequate bescherming tegen ernstige ziekte als gevolg van een corona-infectie.quote:heb je daar geld voor ontvangen?Huilen dan.![]()
Gaan we zo weer gaan beginnen ja?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:03 schreef Ulx het volgende:
Pro-vacxxer? Waarom begin je daarover?
Maar als jij antivax bent: Waarom zou het me interesseren of jij wel of geen vaccin neemt? Zolang je maar niet heel huichelend de peperdure en net zo nieuwe en ongeteste ziekenhuisbehandeling neemt als je ziek wordt. Op de kosten van de samenleving.
Voor de rest zal jouw gezondheid me een grote gore rotzorg zijn.
Ik werk al 35 jaar en betaal al die tijd belastingen en sociale zekerheid ...voor de samenleving.
Heb in mn leven 6 maand werkloosheidsuitkering getrokken...
Heb in al die jaren 1 keer in het ziekenhuis gelegen voor een operatie ...
En dan ga jij mij nu de zorg ontzeggen omdat ik geen zinloze spuit wil laten zetten...![]()
![]()
Gevaxxten die toch in ziekenhuis terechtkomen : laten onderzoeken of ze ziek zijn van covid of vaccin...indien ze bijwerkingen hebben van vaccin => zelf laten betalen want ze hebben dit vrijwillig laten inspuiten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Daar gaat het niet om: ook ziekenhuisbehandelingen hebben bijwerkingen. Waarom accepteer je die dan ineens wl? Alleen maar omdat je anders doodgaat? Dat is toch hypocriet!I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nee, jij bent hypocriet. Als het middel schadelijker is dan de kwaal dan handel je daar als verstandig mens naar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:00 schreef Ulx het volgende:
Daar gaat het niet om: ook ziekenhuisbehandelingen hebben bijwerkingen. Waarom accepteer je die dan ineens wl? Alleen maar omdat je anders doodgaat? Dat is toch hypocriet!![]()
Omdat die veelal in verhouding staan tot de voordelen voor mij als individu, ik geen 75 jaar hoef te wachten om weloverwogen toestemming te kunnen geven en de overheid mij niet semi-dwingt om dergelijke behandelingen te ondergaan om deel te kunnen nemen aan het openbare leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:00 schreef Ulx het volgende:
Daar gaat het niet om: ook ziekenhuisbehandelingen hebben bijwerkingen. Waarom accepteer je die dan ineens wl? Alleen maar omdat je anders doodgaat? Dat is toch hypocriet!![]()
Alleen de realiteit is dat voor praktisch iedereen de kwaal erger is dan het middel wanneer we het hebben over corona en coronavaccins.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee, jij bent hypocriet. Als het middel schadelijker is dan de kwaal dan handel je daar als verstandig mens naar.Huilen dan.![]()
Geen idee hoe je hier bij komt. Uit onderzoek in de UK is al gebleken dat degenen die op natuurlijke wijze met het virus in aanraking zijn geweest veel meer afweer hebben opgebouwd en ook veel langer dan 3 mnd. Waarom je als gezond persoon dan toch voor de prik zou kiezen is mij een compleet raadsel. Ohja je doet het voor de ander.. nee die vlieger gaat dus ook niet op.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen de realiteit is dat voor praktisch iedereen de kwaal erger is dan het middel wanneer we het hebben over corona en coronavaccins.![]()
Natuurlijke immuniteit is gewoon het beste. Als je 80+ of enorm zwaarlijvig bent zou ik me nog kunnen voorstellen dat je dat niet aandurft. Maar als je niet tot die categorie behoort spoor je in mijn ogen echt niet om elke 3 mnd een medische handeling te ondergaan waar geen langetermijn effecten van bekend zijn.![]()
Je verschuift de doelpalen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:55 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier bij komt. Uit onderzoek in de UK is al gebleken dat degenen die op natuurlijke wijze met het virus in aanraking zijn geweest veel meer afweer hebben opgebouwd en ook veel langer dan 3 mnd. Waarom je als gezond persoon dan toch voor de prik zou kiezen is mij een compleet raadsel. Ohja je doet het voor de ander.. nee die vlieger gaat dus ook niet op.![]()
Natuurlijke immuniteit is gewoon het beste. Als je 80+ of enorm zwaarlijvig bent zou ik me nog kunnen voorstellen dat je dat niet aandurft. Maar als je niet tot die categorie behoort spoor je in mijn ogen echt niet om elke 3 mnd een medische handeling te ondergaan waar geen langetermijn effecten van bekend zijn.Huilen dan.![]()
Zou jij ook misschien eens moeten doen. Een voorgekauwde realiteit icm ingekaderd denken gaat je niet verder helpen.quote:![]()
Bedankt voor deze nietszeggende one-liner. Daar kunnen we niks mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou jij ook misschien eens moeten doen. Een voorgekauwde realiteit icm ingekaderd denken gaat je niet verder helpen.
Als reactie op je vorige post: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie, wanneer dat een bescherming biedt tegen een ernstig ziekteverloop, een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.Huilen dan.![]()
Deze redenatie gaat niet op wanneer het middel erger dan de kwaal blijkt. En dit is al gebleken, dus ik begrijp oprecht je punt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nietszeggende one-liner. Daar kunnen we niks mee.
Als reactie op je vorige post: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie, wanneer dat een bescherming biedt tegen een ernstig ziekteverloop, een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.![]()
Waaruit is dan gebleken dat het middel erger is dan de kwaal? De kans op een ernstig ziekteverloop en/of langdurige klachten is vele malen groter bij besmetting dan de kans op serieuze bijwerkingen veroorzaakt door vaccinatie, zeker in het geval van de eerdere varianten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Deze redenatie gaat niet op wanneer het middel erger dan de kwaal blijkt. En dit is al gebleken, dus ik begrijp oprecht je punt niet.Huilen dan.![]()
Nee, covid heeft vele malen meer schade aangericht dan het vaccin.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Deze redenatie gaat niet op wanneer het middel erger dan de kwaal blijkt. En dit is al gebleken, dus ik begrijp oprecht je punt niet.
Dus die stelling klopt niet.![]()
Ik ken verschillende uit mijn omgeving die meerdere malen ziek zijn geweest door covid, dus om nou te spreken dat natuurlijke immuniteit een goed alternatief is...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:55 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier bij komt. Uit onderzoek in de UK is al gebleken dat degenen die op natuurlijke wijze met het virus in aanraking zijn geweest veel meer afweer hebben opgebouwd en ook veel langer dan 3 mnd. Waarom je als gezond persoon dan toch voor de prik zou kiezen is mij een compleet raadsel. Ohja je doet het voor de ander.. nee die vlieger gaat dus ook niet op.![]()
Natuurlijke immuniteit is gewoon het beste. Als je 80+ of enorm zwaarlijvig bent zou ik me nog kunnen voorstellen dat je dat niet aandurft. Maar als je niet tot die categorie behoort spoor je in mijn ogen echt niet om elke 3 mnd een medische handeling te ondergaan waar geen langetermijn effecten van bekend zijn.![]()
Omikron is weinig meer dan een verkoudheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ken verschillende uit mijn omgeving die meerdere malen ziek zijn geweest door covid, dus om nou te spreken dat natuurlijke immuniteit een goed alternatief is...
Ik ken verschillende uit mijn omgeving die meerdere malen ziek zijn geweest door een verkoudheid.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Tja, daarmee reageer je op een punt dat niet is gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Omikron is weinig meer dan een verkoudheid.
Ik ken verschillende uit mijn omgeving die meerdere malen ziek zijn geweest door een verkoudheid.![]()
tijd voor de 2e booster dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Omikron is weinig meer dan een verkoudheid.
Ik ken verschillende uit mijn omgeving die meerdere malen ziek zijn geweest door een verkoudheid.![]()
Pff net weer een 3 dagen ban doorlopen. Omdat ik tegen een persoon in ging dat begin over "ja maar het kwetst me" over Corona niet zien als iets super ernstigs.
Waarop ik verbaast reageerde dat dan het einde helemaal zoek zou zijn... Hop, ban erop, "niet de grens opzoeken".
.... Heb afgelopen 2 jaar hoeveel bans gehad? 5-10?
Collectieve psychose is het.. Dat snelgeraakte.. Alsof we het over een ziekte als kanker hebben ofzo.
De realiteit en de consensus zijn helemaal losgeraakt van elkaar. Je gaat jezelf een soort van gek vinden, het is een absurde realiteit..
Het is echt een hele rare emotie die het opwekt bij me.
En overal waar mijn echte naam bij staat uit ik me voorzichtig."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
? Omdat het n vrijwillig is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:00 schreef Ulx het volgende:
Daar gaat het niet om: ook ziekenhuisbehandelingen hebben bijwerkingen. Waarom accepteer je die dan ineens wl? Alleen maar omdat je anders doodgaat? Dat is toch hypocriet!"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hoeveel kinderen zijn er al overleden AAN Covid?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen de realiteit is dat voor praktisch iedereen de kwaal erger is dan het middel wanneer we het hebben over corona en coronavaccins."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
We praten met Omicron overigens over een minder ernstig virus dan de gebruikelijke influenza die er Altijd was pre 2020.
Dus anno nu, van Omicron een verminderd risico op ernstige klachten tov willekeurig ander jaar in je leven, wat is ook weer precies de rectificatie voor welke drang dwang of ander extremistisch beleid?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik zou mezelf als statisticus niet zo snel onderzoeker noemen. Maar prima. Je hebt bevindingen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er zijn toch ook mensen die zo'n "reanimeer me niet" kaartje dragen? Die zullen bang zijn voor de bijwerkingen van defibrillators, hartmassages en mond-op-mondbeademing. Dat respecteert men toch ook? Doe nou niet alsof je geen keus hebt en wel in een kunstmatige coma gebracht moet worden om vervolgens allerlei gassen naar binnen gepompt te krijgen.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hoeveel kinderen zijn er al overleden DOOR de vaccins?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er al overleden AAN Covid?Huilen dan.![]()
Misschien dan toch eens de manier waarop je deelneemt aan een discussie kritisch beschouwen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:51 schreef ludovico het volgende:
Pff net weer een 3 dagen ban doorlopen. Omdat ik tegen een persoon in ging dat begin over "ja maar het kwetst me" over Corona niet zien als iets super ernstigs.
Waarop ik verbaast reageerde dat dan het einde helemaal zoek zou zijn... Hop, ban erop, "niet de grens opzoeken".
.... Heb afgelopen 2 jaar hoeveel bans gehad? 5-10?Huilen dan.![]()
Niet gekwest raken als hoogste doel, de wereld als n grote hugbox - behalve natuurlijk als het buiten het goedgekeurde valt, dan mag het op iedere mogelijke manier geschoffeerd, bespuugd en beledigd wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:51 schreef ludovico het volgende:
.... Heb afgelopen 2 jaar hoeveel bans gehad? 5-10?
Collectieve psychose is het.. Dat snelgeraakte.. Alsof we het over een ziekte als kanker hebben ofzo.
De realiteit en de consensus zijn helemaal losgeraakt van elkaar. Je gaat jezelf een soort van gek vinden, het is een absurde realiteit..
Het is echt een hele rare emotie die het opwekt bij me.
En overal waar mijn echte naam bij staat uit ik me voorzichtig.![]()
![]()
Aan de griepprik ook niet, zullen we ieder kind ook maar 2x per jaar ermee volspuiten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er al overleden DOOR de vaccins?![]()
Meer dan van Covid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er al overleden DOOR de vaccins?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Idd ja.. Heeellll raar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Niet gekwest raken als hoogste doel, de wereld als n grote hugbox - behalve natuurlijk als het buiten het goedgekeurde valt, dan mag het op iedere mogelijke manier geschoffeerd, bespuugd en beledigd worden"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
er gaan ook niet veel kinderen dood aan paracetamol, laten we kinderen elke dag die dingen geven als snoep.![]()
![]()
Eerst stellen dat de IFR 0.6% a 0. 9% is. Die post wordt dan geretweet door v Ranst.
En dan terugkrabbelen een paar posts later dat het voor een specifieke groep op een specifiek tijdstip geldt dat mijlenver van de realiteit anno nu gaat.
Dat is geen wetenschappelijk gedrag dat is ronduit schandalig.
Onwetenschappelijk zelfs. Klopt echt helemaal niets van.
Zo presenteren wetenschappers zich niet (!!).
Dit druist zo hard tegen wetenschappelijk gedrag in. Het is zo vreemd, echt.
Ik blijf erbij. De wetenschappelijke wereld moet zich gaan bemoeien met die kwakzalververij."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jup.quote:
Het is triest genoeg dat er kinderen overleden zijn aan de bijwerkingen.
Maar jij gaat stellen dat dat er minder zijn dan de 0 overleden kinderen aan Covid. Waarom geloof je dat?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
3 jonge vrouwen ook overleden toch mbt astrazenica?
Keb totaal geen vertrouwen in die statistieken. Dat vaccin is veilig (!) gewoon pech dus als je overlijdt binnen paar weken na vaccineren.
Ook al zien we effecten op de hartspier. Dood gaan aan het vaccin is onmogelijk.
De bijwerkingen zijn er. Dat is bewezen. En die zijn ernstig. Is het echt zo moeilijk te geloven dat dat dermate ernstig kan zijn dat men er aan kapot gaat?
Is er al fatsoenlijk onderzoek mbt topsporters en hartaanvallen?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik vind dit gewoon echt niet normaal. Tis ook niet n tweetje. Ze gedragen zich als influencers op Twitter. Propaganda aant voeren voor het narratief.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:41 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Eerst stellen dat de IFR 0.6% a 0. 9% is. Die post wordt dan geretweet door v Ranst.
En dan terugkrabbelen een paar posts later dat het voor een specifieke groep op een specifiek tijdstip geldt dat mijlenver van de realiteit anno nu gaat.
Dat is geen wetenschappelijk gedrag dat is ronduit schandalig.
Onwetenschappelijk zelfs. Klopt echt helemaal niets van.
Zo presenteren wetenschappers zich niet (!!).
Dit druist zo hard tegen wetenschappelijk gedrag in. Het is zo vreemd, echt.
Ik blijf erbij. De wetenschappelijke wereld moet zich gaan bemoeien met die kwakzalververij."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Jan paternotte die flapdrol "ik luister naar de wetenschap" als holle frase, zonder enig fundament die woorden raaskallen, zonder wetenschappelijke onderbouwing niks nada. Lege huls, gebruikt die woorden alleen want *past in het narratief* de wetenschappelijke onderbouwing buigen we daarna wel in het gevraagde frame. Of niet natuurlijk. Niemand doet er wat mee. Loze woorden maar men gelooft het maar al te graag.
Luisterden we maar naar de wetenschap. Alsjeblieft."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dokter Wappiequote:![]()
Ik ga hem morgen bekijken![]()
https://nieuwrechts.nl/87(...)jdens-coronapandemiequote:
Data-analist Danil van der Tuin schrijft op zijn website over het onderzoek. Hij interpreteert deze als volgt: "De stukken laten zien dat een groot aantal ministeries en instanties is betrokken bij het inventariseren van kritische geluiden van burgers. Men zegt dit te doen om “desinformatie” tegen te gaan. Maar in werkelijkheid gaat het om het tegenwerken van meningen, ideen en zelfs feitelijke informatie, die tegen het regeringsbeleid in gaan."
"De Nederlandse staat houdt zich op grote schaal bezig met gedragsbenvloeding. Enerzijds wordt de media als spreekbuis gebruikt, waarbij regeringsbeleid via narratieven moet leiden tot gedragsverandering. De kritiek van burgers op het beleid, die zich hoofdzakelijk via social media verspreidt, wordt tegengegaan door techbedrijven onder druk te zetten om deze geluiden te censureren en burgers van platformen te verwijderen."“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Daniel van der Tuinquote:Op zondag 13 maart 2022 00:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
https://nieuwrechts.nl/87(...)jdens-coronapandemie
Data-analist Danil van der Tuin schrijft op zijn website over het onderzoek. Hij interpreteert deze als volgt: "De stukken laten zien dat een groot aantal ministeries en instanties is betrokken bij het inventariseren van kritische geluiden van burgers. Men zegt dit te doen om “desinformatie” tegen te gaan. Maar in werkelijkheid gaat het om het tegenwerken van meningen, ideen en zelfs feitelijke informatie, die tegen het regeringsbeleid in gaan."
"De Nederlandse staat houdt zich op grote schaal bezig met gedragsbenvloeding. Enerzijds wordt de media als spreekbuis gebruikt, waarbij regeringsbeleid via narratieven moet leiden tot gedragsverandering. De kritiek van burgers op het beleid, die zich hoofdzakelijk via social media verspreidt, wordt tegengegaan door techbedrijven onder druk te zetten om deze geluiden te censureren en burgers van platformen te verwijderen."
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even zijn tweets bekeken, maar ben nou niet echt onder de indruk van zijn kwaliteiten als data analist.quote:![]()
Eindelijk terug gekeken.quote:
Mooi verhaal. Dat van terugkomst naar Nederland is inderdaad belachelijk. Ik hoop dat ze daar ook mee stoppen. Belgi heeft net het PLF formulier afgeschaft voor EU en nog enkele landen, en had sowieso voor EU burgers niet de eis dat je voor de reis negatief getest moet zijn. Da's pas na aankomst in Belgi.
Wat Novavax betreft, heb al eerder aangehaald dat al die andere vaccins die zogenaamd op decennialange ervaring rusten dat helemaal niet hoeven te zijn. Dat geldt niet alleen voor dit vaccin maar ook voor bijvoorbeeld het influenza vaccin en vaccins in het Rijksvaccinatieprogramma. Daarvan zijn ook een aantal tegenwoordig subunit eiwitvaccins.![]()
Deugen als bijverdienste.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stroom-vluchtelingen
You will own nothing and be happy.Van de Telegraaf.quote:LONDEN - Britten die een Oekraense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Grappig, in Nederland wordt het afgeraden en in Engeland krijg je er geld voor...quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deugen als bijverdienste.
[..]
Van de Telegraaf.![]()
Vanaf woensdag gaat de volgende groep herhaalboosters krijgen. En dit keer is die voor alle leeftijden. Als je Janssen hebt gehad dan kom je in aanmerking voor deze extra booster.Steun het Kiva Fok! team!
Gaaf. Ben benieuwd wie er nog in trappen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanaf woensdag gaat de volgende groep herhaalboosters krijgen. En dit keer is die voor alle leeftijden. Als je Janssen hebt gehad dan kom je in aanmerking voor deze extra booster.![]()
Hersenloze schaapjes verdienen ook nothing op basis van de laatste 2 jaar, zo makkelijk te hersenspoelen .. niet normaalquote:Op zondag 13 maart 2022 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
You will own nothing and be happy.![]()
Weer een update voor de toekomstige robotsquote:Op zondag 13 maart 2022 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanaf woensdag gaat de volgende groep herhaalboosters krijgen. En dit keer is die voor alle leeftijden. Als je Janssen hebt gehad dan kom je in aanmerking voor deze extra booster.![]()
dus jij gaat deze halen?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De signalen zijn er toch, mensen overleden aan Covid prik.quote:
Je ontkent dat er mensen aan gestorven zijn?
Gezonde 20- die overleden zijn aan Covid statistieken bestaan niet."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je hebt dus enkel signalen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
De signalen zijn er toch, mensen overleden aan Covid prik.
Gezonde 20- die overleden zijn aan Covid statistieken bestaan niet.
Geen concrete voorbeelden.![]()
Je laat niks zien Ludo. Jij zegt dat er meer kinderen overleden zijn door coronavaccinatie dan door een coronabesmetting. Nou, laat eens zien dan? Harde cijfers ajb.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
De signalen zijn er toch, mensen overleden aan Covid prik.
Gezonde 20- die overleden zijn aan Covid statistieken bestaan niet.
In Nederland zijn er 15 mensen die jonger dan 20 waren overleden aan corona. Hoeveel mensen jonger dan 20 zijn overleden als gevolg van een coronavaccinatie?Huilen dan.![]()
Er zijn artikelen gedeeld in dit topic.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt dus enkel signalen.
Geen concrete voorbeelden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik zou het met officile data willen laten zien maar wat denk je zelf. Dat dat bestaat?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je laat niks zien Ludo. Jij zegt dat er meer kinderen overleden zijn door coronavaccinatie dan door een coronabesmetting. Nou, laat eens zien dan? Harde cijfers ajb.
In Nederland zijn er 15 mensen die jonger dan 20 waren overleden aan corona. Hoeveel mensen jonger dan 20 zijn overleden als gevolg van een coronavaccinatie?
Tis mij een raadsel waarom je denkt dat van een virus waar geen gezonde jonge mensen aan overlijden het sterfterisico hoger zou zijn dan van vaccinatiedoden, die dus wl gerapporteerd zijn.
Jij kiest er blijkbaar voor om het omgekeerde te geloven. Waarom doe je dat? Heb je daar bewijs voor? Er is substantie voor mijn claim. Niet de jouwe."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gezonde 20-. Bullcrap, die zijn er niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je laat niks zien Ludo. Jij zegt dat er meer kinderen overleden zijn door coronavaccinatie dan door een coronabesmetting. Nou, laat eens zien dan? Harde cijfers ajb.
In Nederland zijn er 15 mensen die jonger dan 20 waren overleden aan corona. Hoeveel mensen jonger dan 20 zijn overleden als gevolg van een coronavaccinatie?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je doet een stelling dat er 15 gezonde 20- overleden zijn aan Covid. Heb je daar bewijs voor? Het is nogal een stellige claim."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maar concreet, hoeveel zijn in Nederland onder de 20 overleden in Nederland door het vaccin?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn artikelen gedeeld in dit topic.![]()
Die stelling is niet gemaakt.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
Je doet een stelling dat er 15 gezonde 20- overleden zijn aan Covid. Heb je daar bewijs voor? Het is nogal een stellige claim.![]()
1) Dat zei ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
Je doet een stelling dat er 15 gezonde 20- overleden zijn aan Covid. Heb je daar bewijs voor? Het is nogal een stellige claim.
2) Begin jij eerst maar eens met ons te vertellen hoeveel kinderen er aan de coronavaccins overleden zijn, over stellige claims waarvoor je geen bewijs hebt gesproken...Huilen dan.![]()
Sorry, ik moet die foute aandacht niet geven.."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Niet serieus nemen die clownsquote:Op zondag 13 maart 2022 19:30 schreef ludovico het volgende:
Sorry, ik moet die foute aandacht niet geven..![]()
Terwijl alle ogen gericht waren op Oekrane, raakte deze week een opmerkelijk nieuwsfeit ondergesneeuwd dat de hele coronagekte ontmaskert.
Tess Lawrie, werkzaam als adviseur voor de Wereldgezondheidsorganisatie, deed voor de uitrol van de coronavaccins samen met een aantal andere wetenschappers onderzoek naar het gebruik van ivermectine als medicijn tegen corona. Ze kwamen tot dezelfde slotsom: ivermectine werkt als medicijn tegen corona, 80 procent van de patinten herstelt.
Een andere onderzoeker, Andrew Hill, kreeg van de WHO de opdracht om een metastudie te doen naar studies over ivermectine. Dr. Hill schreef dat ivermectine inderdaad werkt, maar voegde er meteen aan toe dat er nog onvoldoende bewijs is.
De grootste fraude ooit
Lawrie confronteerde hem, waarna Hill liet doorschemeren dat hij zijn tekst heeft laten schrijven door Unitaid, een groep waar onder meer Bill Gates in heeft genvesteerd. Dankzij de metastudie van Hill mocht ivermectine niet langer als medicijn tegen corona worden gebruikt. Vervolgens kreeg Gates alle ruimte om zijn vaccins uit te rollen.
De Belgische journalist Alain Grootaers spreekt in een opiniestuk voor website Doorbraak van ‘de grootste fraude ooit’. Hij wijst erop dat de prikken vele mensen de dood in hebben gejaagd of zwaar ziek hebben gemaakt door de bijwerkingen.
Lawrie maakte een 18 minuten durende video die Stefan Noordhoek heeft voorzien van Nederlandse ondertiteling. Ook heeft hij er een artikel over geschreven op Substack. Enkele dagen voor de publicatie van het artikel van dr. Hill maakte Unitaid, de sponsor van het artikel, een bedrag van 40 miljoen dollar over.
(Video verwijderd? Klik hier...)
Desastreuze gevolgen
In de video is te zien hoe Hill op het laatste moment 180 graden draait en tgen de bewezen werking van ivermectine adviseerde en het gebruik ervan afraadde. Met desastreuze gevolgen.
Data-analist Wouter Aukema bekeek de video en reageert: “Met tranen in de ogen zag ik zojuist keihard op beeld hoe een door de WHO ingehuurde wetenschapper zich heeft laten corrumperen zodat de wereld geen goedkope ivermectine kon inzetten tegen covid.”
“Huilen doe je soms van woede en verdriet tegelijk. Huisartsen, in de persoon van Rob Elens, werden meteen op de vingers getikt toen ze tijdens de eerste golf met medicijnen covid probeerden te behandelen. En begin 2021 kwam er nog de dreiging van boete bij,” merkt huisarts Els van Veen op.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar je kan natuurlijk ook inhoudelijk reageren, bijvoorbeeld door je stellingen van gewicht te voorzien.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:30 schreef ludovico het volgende:
Sorry, ik moet die foute aandacht niet geven..
Of trek je je keutel in?
[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 13-03-2022 20:06:02 ]Huilen dan.![]()
![]()
en dan vooral de reacties lezen
knettergekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en dan vooral de reacties lezen
knettergek
twittervirologen![]()
![]()
Omtzigt die Wappie wordt. Lol..quote:
Al dat stemvee ook binnen die partijen, verschrikkelijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
ik heb, uiteraard, geen Janssen. Ook nog geen 1e booster ook trouwens.quote:Steun het Kiva Fok! team!
Ondertussen...
17,5 miljoen mensen in lockdown in Shenzhen vanwege corona-uitbraakThe show must go on..quote:De Chinese stad Shenzhen is in volledige lockdown. Daarmee proberen de Chinese autoriteiten een grote corona-uitbraak in de stad van 17,5 miljoen inwoners onder controle te krijgen.
Het afgelopen weekend liep het aantal coronabesmettingen in de stad hard op. Elke bewoner wordt vanaf nu driemaal getest. Alleen daarvoor mogen ze hun huis uit. Er rijden geen bussen in de stad, en ook de metro ligt stil. De maatregelen blijven in ieder geval tot 18 maart van kracht.
Mondkapjes
Ook in andere grote Chinese steden, waaronder Shanghai en Changchun, zijn maatregelen getroffen.
China-correspondent Roland Smid ziet dat het qua corona weer goed mis is, niet alleen in Shenzhen. Zo loopt in zijn standplaats Sjanghai, waar 25 miljoen mensen wonen, iedereen weer met een mondkapje over straat.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nederland is altijd langzamer op dat gebied. Nog even geduld hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen...
17,5 miljoen mensen in lockdown in Shenzhen vanwege corona-uitbraak
[..]
The show must go on..Steun het Kiva Fok! team!
Er zijn weer verkiezingen. Benieuwd waar de BNW'ers op gaan stemmen.
Bereid je maar vast voor op wederom een VVD overwinningSteun het Kiva Fok! team!
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen...
17,5 miljoen mensen in lockdown in Shenzhen vanwege corona-uitbraak
[..]
The show must go on..
geen iphones meer, dat wordt rellen.![]()
want als n andere partij wint dan gaat alles veranderen? denk t niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn weer verkiezingen. Benieuwd waar de BNW'ers op gaan stemmen.
Bereid je maar vast voor op wederom een VVD overwinning
[ twitter ]![]()
Hangt er vanaf welke partij. Leefbaar Rotterdam werd in 2002 vanuit het niets de grootste partij, is dat sindsdien altijd geweest en er is heel veel ten goede veranderd sindsdien in Rotterdam.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
want als n andere partij wint dan gaat alles veranderen? denk t niet.Steun het Kiva Fok! team!
oke kleine zaken misschien maar die EU en WEF trein dendert gewoon door.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke partij. Leefbaar Rotterdam werd in 2002 vanuit het niets de grootste partij, is dat sindsdien altijd geweest en er is heel veel ten goede veranderd sindsdien in Rotterdam.![]()
Wassen neus dat stemmen om de burger het idee te geven dat ze iets in de melk hebben te brokkelen. Ik stem niet, ze zoeken het maar uit met hun circus.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
want als n andere partij wint dan gaat alles veranderen? denk t niet.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De reden dat er nooit iets gaat veranderen is idd dat mensen t idee hebben dat ze wat te vertellen hebben door te stemmen. Als dan weer de 'verkeerde' partij heeft gewonnen kunnen mensen gaan zeiken op andere mensen, ipv te constateren dat het systeem volkomen corrupt is.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wassen neus dat stemmen om de burger het idee te geven dat ze iets in de melk hebben te brokkelen. Ik stem niet, ze zoeken het maar uit met hun circus.
Zelfs de grootste wappies denken dat als de juiste partij maar wint dan zal alles goedkomen huh, maar alles uit Den Haag is aantoonbaar onzin en gelogen maar het stemproces zal wel eerlijk gaan?![]()
'LONDEN - Britten die een Oekraense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deugen als bijverdienste.
[..]
Van de Telegraaf.
Sinds de brexit BS, aardig wat minimumloon arbeiders zijn weggegaan, denk ik.
Misschien de vluchtelingen de arbeids tekort in de UK ook kunnen helpen.
https://www.bbc.com/news/business-60728298
Major UK businesses are lining up to offer jobs to Ukrainian refugees when they start to arrive in the UK.
A group of more than 45 large businesses is pressing the government to make it easier for those driven out by Russia's invasion to come to the UK.
Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Hoe zit het met zwervers uit de UK zelf, krijg je daarvoor ook 350 pond of is dat niet zielig genoeg?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'LONDEN - Britten die een Oekraense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'
Major UK businesses are lining up to offer jobs to Ukrainian refugees when they start to arrive in the UK.
A group of more than 45 large businesses is pressing the government to make it easier for those driven out by Russia's invasion to come to the UK.
Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.![]()
ik zou zeggen
lees de draad
hoe ver gaat onze overheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Aantal mensen met corona in ziekenhuizen flink gestegen: hoogste stijging sinds februari
Het aantal patinten met corona in de Nederlandse ziekenhuizen is het afgelopen etmaal met 146 gestegen naar 1920, blijkt uit cijfers van het Landelijk Cordinatiecentrum Patinten Spreiding (LCPS). Het is de hoogste stijging sinds 7 februari, toen het aantal met 149 opliep.
Op de intensive cares liggen nu 151 coronapatinten, eentje minder dan gisteren. Op de verpleegafdelingen worden 1769 patinten met corona verzorgd, 147 meer meer dan een dag eerder. Op de ic’s werden 10 nieuwe coronapatinten opgenomen, op de verpleegafdelingen 212.
https://www.metronieuws.n(...)izen-flink-gestegen/Steun het Kiva Fok! team!
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteitquote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'LONDEN - Britten die een Oekraense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'
Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.
Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedragA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Goedkope arbeidskrachten.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteit
Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vind het een beetje hypocriet allemaal mensen die nu opeens een Oekraense vluchteling in huis nemen. Niemand nam destijds een Afghaan of een Irakees in huis en dan nu van die moraalridders.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteit
Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag
Zag deze dagen een gezin die had er maar liefst 6 in huis genomen in een grote verbouwde schuur met eigen keuken enzo. Net wat je zegt de energieprijs schiet zo wel hoogte in en dan de kosten voor hun natje en droogje nog.
Het is veel erger dan datquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind het een beetje hypocriet allemaal mensen die nu opeens een Oekraense vluchteling in huis nemen. Niemand nam destijds een Afghaan of een Irakees in huis en dan nu van die moraalridders.
Zag deze dagen een gezin die had er maar liefst 6 in huis genomen in een grote verbouwde schuur met eigen keuken enzo. Net wat je zegt de energieprijs schiet zo wel hoogte in en dan de kosten voor hun natje en droogje nog.
Als je iemand in huis neemt en die persoon verblijft een aantal weken bij je . Dan kan je die persoon niet meer het huis uit trappen als het niet verloopt zoals je gehoopt had . Want die mevrouw of meneer heeft dan '' rechten ''
Zag gisteren een video die dat onderwerp behandelde en kreeg er spontaan rillingen van . Een nieuwe wet die word ingevoerd die je op allerlei manieren kan interpreterenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Nieuwe wet voor vluchtelingenrechten? Zijn mensen daar wel van op de hoogte? Ik iig niet. Je zal inderdaad maar lui in je huis krijgen die je halve tent afbreken ja wat dan? Bezint eer gij begint.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is veel erger dan dat
Als je iemand in huis neemt en die persoon verblijft een aantal weken bij je . Dan kan je die persoon niet meer het huis uit trappen als het niet verloopt zoals je gehoopt had . Want die mevrouw of meneer heeft dan '' rechten ''
Zag gisteren een video die dat onderwerp behandelde en kreeg er spontaan rillingen van . Een nieuwe wet die word ingevoerd die je op allerlei manieren kan interpreterenAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Toch een vraag aan degenen hier die "neigen" naar het volgen van overheidsadvies qua vaccinaties en behandeling met Remdisivir wanneer je in ziekenhuis zou belanden omdat de overheid het zegt.
Ik haal hier een oud paard van stal in een nieuwe video met een duidelijk uitgelegd verhaal. Kijk en leer kleine unwilling Padawans. Hadden de wappies (zoals jullie ze noemen) ergens een punt? En nog niet eens van YT geflikkerd![]()
Kijk het eens en ga nog eens bij jezelf na, hebben onze overheden wel het beste met ons voor? Of dienen ze een ander doel? Ik weet het niet, maar heb dan ook op de huidige bende niet gestemd.Lach met een schone bips![]()
You'll own nothing and be miserable, maar je overheid zegt dat je happy bent dus ben je dat ookquote:Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nieuwe wet voor vluchtelingenrechten? Zijn mensen daar wel van op de hoogte? Ik iig niet. Je zal inderdaad maar lui in je huis krijgen die je halve tent afbreken ja wat dan? Bezint eer gij begint.
Dan beginnen we met het huis van Bruls zelfquote:Op zondag 13 maart 2022 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
You will own nothing and be happy.
Het kabinet denkt aan leefgeld voor vluchtelingen en er is een handleiding in de maak voor mensen die vluchtelingen in huis nemen lees ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You'll own nothing and be miserable, maar je overheid zegt dat je happy bent dus ben je dat ookAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als ik in het ziekenhuis belandt is het iets tussen de behandelend arts en mij wat er gaat gebeuren, en niet aan de overheid.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toch een vraag aan degenen hier die "neigen" naar het volgen van overheidsadvies qua vaccinaties en behandeling met Remdisivir wanneer je in ziekenhuis zou belanden omdat de overheid het zegt.
Ik haal hier een oud paard van stal in een nieuwe video met een duidelijk uitgelegd verhaal. Kijk en leer kleine unwilling Padawans. Hadden de wappies (zoals jullie ze noemen) ergens een punt? En nog niet eens van YT geflikkerd![]()
Kijk het eens en ga nog eens bij jezelf na, hebben onze overheden wel het beste met ons voor? Of dienen ze een ander doel? Ik weet het niet, maar heb dan ook op de huidige bende niet gestemd.![]()
Nee buddy, de arts "MAG" jou geen Ivermectine voorschrijvenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik in het ziekenhuis belandt is het iets tussen de behandelend arts en mij wat er gaat gebeuren, en niet aan de overheid.Dus wat jij wil is niet van toepassing.
Be my guest om het te testen, ik zit er niet op te wachtenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het kabinet denkt aan leefgeld voor vluchtelingen en er is een handleiding in de maak voor mensen die vluchtelingen in huis nemen lees ik.Oja ben single en ook geen zin om een lekker jong vluchtelingvrouwtje in huis te nemen
(las dat stichting vluchtelingwerk daar nogal wat vragen over kreeg haha).
Je kunt toch niet zomaar een vluchteling uitkiezen lijkt me zoals op een datingsite of hoe gaat dit in zijn werk als je eenmaal besloten hebt tot opvang? Krijg je iemand toegewezen of heb je zelf ook nog enige inspraak zoiets als een intake of een soort van klikgesprek?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Be my guest om het te testen, ik zit er niet op te wachtenOja ben single en ook geen zin om een lekker jong vluchtelingvrouwtje in huis te nemen
Ik hoef ook niet zo, ik ben wel benieuwd wanneer de eerste fokker zich meldt wie ze zo gek hebben gekregen?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Geen idee hoe dat gaat, las alleen eerder deze week dat stichting vluchteling nogal wat telefoontjes kreeg dat kerels wel wat jonge blompjes konden opvangen. Ze reageerden dan ook compleet terecht met de reactie dat ze geen dating site zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je kunt toch niet zomaar een vluchteling uitkiezen lijkt me zoals op een datingsite of hoe gaat dit in zijn werk als je eenmaal besloten hebt tot opvang? Krijg je zomaar iemand toegewezen of heb je zelf ook nog enige inspraak zoiets als een intake of een soort van klikgesprek?
Ik hoef ook niet zo, ik ben wel benieuwd wanneer de eerste fokker zich meldt wie ze zo gek hebben gekregen?![]()
En daarbij wie weet wat voor trauma ze hebben.. Ik vind het nogal een sneu iets, ga dan zelf erheen (in betere tijden dan). Maar dit?
Weet waar je aan begint. Lijkt me sowieso niet iets waar je onbezonnen aan moet beginnen, net wat je zegt je krijgt mensen in huis met groot trauma. Je kunt niet eens communiceren met ze. Buiten dit, in de Oekrane is maar 36% gevaccineerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Worden ze getest of alsnog gevaccineerd? Of doet het er niet meer toe is dit nu niet meer nodig?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat, las alleen eerder deze week dat stichting vluchteling nogal wat telefoontjes kreeg dat kerels wel wat jonge blompjes konden opvangen. Ze reageerden dan ook compleet terecht met de reactie dat ze geen dating site zijn.![]()
En daarbij wie weet wat voor trauma ze hebben.. Ik vind het nogal een sneu iets, ga dan zelf erheen (in betere tijden dan). Maar dit?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nou gevaccineerd of niet maakt mij echt geen flikker uit. Meesten zullen wel wat Engels spreken lijkt me toch? Oekraine is wel meest corrupte land van Europa maar ze zijn niet dom. Owww, zag op AD wel kopje langskomen dat Ernst ze prikkie aan gaat bieden, denk dat ze van Huug dan de prik commando maken om ze te zettenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Lijkt me sowieso niet iets waar je onbezonnen aan moet beginnen, net wat je zegt je krijgt mensen in huis met groot trauma. Je kunt niet eens communiceren met ze. Buiten dit, in de Oekrane is maar 36% gevaccineerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Worden ze getest of alsnog gevaccineerd? Of doet het er niet meer toe is dit nu niet meer nodig?Ze zijn niet voor niks niet geprikt, ze willen ook niet
Slim volkje wel. Gaaf landje ook
The right to housing bill(Ierland):quote:Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nieuwe wet voor vluchtelingenrechten? Zijn mensen daar wel van op de hoogte? Ik iig niet. Je zal inderdaad maar lui in je huis krijgen die je halve tent afbreken ja wat dan? Bezint eer gij begint.Ja het is maar Ierland maar overal word er dezelfde script afgespeeld en gezegd dat we mensen in huis moeten nemen .quote:PART 2
3 1 The State, in particular, recognises the common good as including the right to secure,
affordable, dignified housing, appropriate to need, for all the residents of Ireland and
shall guarantee this right through its laws, policies and the prioritisation of resources.
3 2 The State, accordingly, shall delimit the right to private property where it is necessary
to ensure the common good and to vindicate the said right to housing for all residents
of Ireland.
Wet moet nog goedgekeurd worden maar dat laatste is slechts een formaliteitA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Voor de mensen die meer willen weten, computing forever gaat er wat dieper op in : https://odysee.com/@Compu(...)ots-Broadband-High:7A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
The commen good![]()
![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hah, ruimte zat hier maar dat gaat ze wel wat kostenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
The right to housing bill(Ierland):
[..]
Ja het is maar Ierland maar overal word er dezelfde script afgespeeld en gezegd dat we mensen in huis moeten nemen .
Wet moet nog goedgekeurd worden maar dat laatste is slechts een formaliteit2 weken geleden bij oom een particuliere lening afgesloten voor laatste beetje hypotheek versneld af te betalen. Er is geen bank meer bij, niks nakkes nada... En dus ook de grond is van mij. Ik geef ze weinig kans meer hier.
Mij ook niet maar hoe vreemd het kan lopen. Kort geleden nog de hetze tegen mensen die zich niet lieten vaccineren terwijl dezelfde mensen nu weglopen met de Oekrane en omarmen vluchtelingen waarvan het gros niet gevaccineerd is.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou gevaccineerd of niet maakt mij echt geen flikker uit. Meesten zullen wel wat Engels spreken lijkt me toch? Oekraine is wel meest corrupte land van Europa maar ze zijn niet dom. Owww, zag op AD wel kopje langskomen dat Ernst ze prikkie aan gaat bieden, denk dat ze van Huug dan de prik commando maken om ze te zettenZe zijn niet voor niks niet geprikt, ze willen ook niet
Slim volkje wel. Gaaf landje ook
Ja maar Covid is nu niet meer de angstgegner... Dat is de oorlog nuquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij ook niet maar hoe vreemd het kan lopen. Kort geleden nog de hetze tegen mensen die zich niet lieten vaccineren terwijl dezelfde mensen nu weglopen met de Oekrane en omarmen vluchtelingen waarvan het gros niet gevaccineerd is.Volgende energie en voedselcrisis en men vergeet de Oekraine weer.... Spelletje, beetje schaakspel waar bepaalde users in blijven geloven. Noem geen namen
Het is de wet, je hebt niks te willen .quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hah, ruimte zat hier maar dat gaat ze wel wat kosten2 weken geleden bij oom een particuliere lening afgesloten voor laatste beetje hypotheek versneld af te betalen. Er is geen bank meer bij, niks nakkes nada... En dus ook de grond is van mij. Ik geef ze weinig kans meer hier.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik weet het, maar ik vind het best opmerkelijk dat mensen daar zelf niet opkomen niet bij stil schijnen te staan, en dat allemaal in zo'n korte tijd zo snel te benvloeden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar Covid is nu niet meer de angstgegner... Dat is de oorlog nuVolgende energie en voedselcrisis en men vergeet de Oekraine weer.... Spelletje, beetje schaakspel waar bepaalde users in blijven geloven. Noem geen namen
Make mequote:Op maandag 14 maart 2022 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de wet, je hebt niks te willen .Heb een kruisboog met magazijn
VVD weer de grootste in de meeste plaatsen.. Need I say more?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het best opmerkelijk dat mensen daar zelf niet opkomen niet bij stil schijnen te staan, en dat allemaal in zo'n korte tijd zo snel te benvloeden zijn.
Het is zo simpel mensen te bespelen, pak 2 dingen af en geef er 1 terug en ze denken dat je het goed doet voor ze...Lach met een schone bips![]()
Leuk draadje deze
Wie had dat gedacht,
Van 3 spuiten en Corona-kolder
naar 2 ongevaccineerden op zolder
Mooi gesproken welquote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk draadje deze
[ twitter ]
Wie had dat gedacht,
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk draadje deze
[ twitter ]
Wie had dat gedacht,
![]()
ff lezen![]()
ik vraag me af waarom komen die mensen helemaal naar Nederland en niet in die regio?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk draadje deze
[ twitter ]
Wie had dat gedacht,
![]()
Het zijn natuurlijk meestal mensen met ruimte over in hun huizen. Ik denk ook dat het meestal goed bedoeld is, maar misschien ook een beetje naief is.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag
Het mag minimaal een verblijf van 6 maanden denk ik.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Wij zijn hun regio als Europa, en dat zie ik hetzelfde voor de Russen die ineens Rusland ontvluchten via Finland. Wij zijn hun regio. En voor beide moeten we zorgen voor opvang (denk ik). De burgers hebben er niet om gevraagd. En wie er schuld is? Daar heb ik mijn mening over maar onschuldige burgers mogen niet de dupe worden van een stel idioten aan 3 kanten van de oorlog. De burgers hebben niks misdaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom komen die mensen helemaal naar Nederland en niet in die regio?Lach met een schone bips![]()
Nee idd burgers zijn altijd de lul.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij zijn hun regio als Europa, en dat zie ik hetzelfde voor de Russen die ineens Rusland ontvluchten via Finland. Wij zijn hun regio. En voor beide moeten we zorgen voor opvang (denk ik). De burgers hebben er niet om gevraagd. En wie er schuld is? Daar heb ik mijn mening over maar onschuldige burgers mogen niet de dupe worden van een stel idioten aan 3 kanten van de oorlog. De burgers hebben niks misdaan.![]()
Als ze maar kan goed koken en een beetje handig met een stofzuiger is.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Be my guest om het te testen, ik zit er niet op te wachtenOja ben single en ook geen zin om een lekker jong vluchtelingvrouwtje in huis te nemen
GRAPJE!!!!In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
quote:Hoewel mondkapjes steeds meer uit het straatbeeld verdwijnen, is het nu eindelijk mogelijk om je iPhone te ontgrendelen met een mondkapje op. Deze optie wordt toegevoegd met nieuwe update iOS 15.4.
Schakel je de optie in, dan kijkt de iPhone alleen nog maar naar het gebied rond je ogen in plaats van je hele gezicht tijdens het ontgrendelen of het betalen met Apple Pay. Dat maakt Face ID iets minder veilig, maar volgens Apple nog steeds veiliger dan een vingerafdruk.
Met iOS 15.4 is het ook mogelijk om je internationale vaccinatiebewijs toe te voegen aan de apps Gezondheid en Wallet, om er makkelijk bij te kunnen.
Daarnaast worden er in deze update 37 nieuwe emoji toegevoegd, waaronder een emoji die tussen vingers door kijkt, eentje die giegelt en een zwangere man.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndelen-met-mondkapjeSteun het Kiva Fok! team!
Stofzuiger?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ze maar kan goed koken en een beetje handig met een stofzuiger is.
GRAPJE!!!!oke, ik laat mijn engelse vacuum grap achterwege.. gaan ze toch hooveren later
U snapt 'm
Wim Lex heeft ruimte zat in zijn Huis Ten Bosch.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk meestal mensen met ruimte over in hun huizen. Ik denk ook dat het meestal goed bedoeld is, maar misschien ook een beetje naief is.
Het mag minimaal een verblijf van 6 maanden denk ik.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Is dit een goeie ontwikkeling? Ik heb een iPhone maar of dit echt een goeie ontwikkeling is vraag ik mij af... Dit werkt ook verder door dan alleen de iPhone. Dit kan echt een verschrikkelijke wending nemen in onze anonimiteit wereldwijd. Als iedereen dat wil, prima. Maar moet je dit willen?quote:Lach met een schone bips![]()
Nederland is de regio. Van mijn voordeur naar de Oekraense grens doorkruis je maar twee landen. Het is verder rijden naar de Spaanse grens dan naar de Oekraense.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom komen die mensen helemaal naar Nederland en niet in die regio?Huilen dan.![]()
Niet alleen daar hoor, oorlog is coming als we de media mogen geloven dus bij eerste rotje in Mei wat ze daar afknallen die kutjongeren zitten ze weer in Engeland of nog verder dus kunnen we de rest van hun "verblijven" ook wel annexeren om mensen in onder te brengenquote:Op maandag 14 maart 2022 23:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wim Lex heeft ruimte zat in zijn Huis Ten Bosch.
Bwoh, zijn wij het een keer eens?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nederland is de regio. Van mijn voordeur naar de Oekraense grens doorkruis je maar twee landen. Het is verder rijden naar de Spaanse grens dan naar de Oekraense.
Zeldzaam, maar volgens mij niet uniek: ik meen me een eerder 'incident'(quote:Op maandag 14 maart 2022 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, zijn wij het een keer eens?) te herinneren.
Huilen dan.![]()
het klinkt verweg.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nederland is de regio. Van mijn voordeur naar de Oekraense grens doorkruis je maar twee landen. Het is verder rijden naar de Spaanse grens dan naar de Oekraense.![]()
Shuddup! Ik ga slapen en hoop dat er morgen een nieuw topic is en dit alles vergeten isquote:Op maandag 14 maart 2022 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar volgens mij niet uniek: ik meen me een eerder 'incident'() te herinneren.
![]()
Zou het niet een beter idee om kampen met fabrieken te opzetten om alle voedsel/kleding/bommen/kogels/leger supplies enz. te produceren ? Oh nee wacht...quote:Op maandag 14 maart 2022 23:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wim Lex heeft ruimte zat in zijn Huis Ten Bosch.
Edit: On topic weer - misschien gebruik van die noodziekenhuis/corona circus tenten maken?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ik denk juist niet de kwaadstequote:Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Denk ook dat de meeste mensen hier absoluut niet de kwaadste zijn.Wij willen juist een wereld waar iedereen gelijk is en geen bemoeienis van bovenaf
Een wereld die samen werkt zonder bureaucratie en bedrijfsmatige sturing...
Tenminste dat is hoe ik het zie, kan niet voor anderen spreken natuurlijk.Lach met een schone bips![]()
Lijkt me ook dat Apple dit ingevoerd heeft om hip over te komen en niet vanwege de praktische waarde.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is dit een goeie ontwikkeling? Ik heb een iPhone maar of dit echt een goeie ontwikkeling is vraag ik mij af... Dit werkt ook verder door dan alleen de iPhone. Dit kan echt een verschrikkelijke wending nemen in onze anonimiteit wereldwijd. Als iedereen dat wil, prima. Maar moet je dit willen?Steun het Kiva Fok! team!
LUL! Ik wilde gaan slapen! Maar dat is wat ik net al zei, een wereld waar de bedrijfsmatige invloed beperkt kan worden zou al een stuk beter zijn. Alles draait nu om corporate profitsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat Apple dit ingevoerd heeft om hip over te komen en niet vanwege de praktische waarde.Niet alleen apple, ook de pharma.. ze hebben de overheden wereldwijd in de zak en dat is pertinent fout.
Oke, trustuhLach met een schone bips![]()
Een soort sturing zal je altijd nodig hebben, het probleem is nu alleen dat die sturing veelal kapitalistische motieven dient. En we zien ook dat winstmaximalisatie aan de ene kant en maatschappelijke verantwoordelijkheid anderzijds niet zo goed samengaan. Voila: problemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk juist niet de kwaadsteWij willen juist een wereld waar iedereen gelijk is en geen bemoeienis van bovenaf
Een wereld die samen werkt zonder bureaucratie en bedrijfsmatige sturing...
Tenminste dat is hoe ik het zie, kan niet voor anderen spreken natuurlijk.Huilen dan.![]()
Check my comment abovequote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een soort sturing zal je altijd nodig hebben, het probleem is nu alleen dat die sturing veelal kapitalistische motieven dient. En we zien ook dat winstmaximalisatie aan de ene kant en maatschappelijke verantwoordelijkheid anderzijds niet zo goed samengaan. Voila: problemen.
![]()
Ik denk dat iedereen die dit niet beaamt in de zak van George Soros zit.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Mind = blownquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat iedereen die dit niet beaamt in de zak van George Soros zit.Huilen dan.![]()
Mja, eerst maak je je druk over mensen die nu wel Oekraeners in huis willen nemen terwijl ze dat bij Afghanen niet deden, en nu maak je je druk over de vaccinatie status van Oekraense vluchtelingen, terwijl je zelf trots bent dat je 'schoon' bent.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Lijkt me sowieso niet iets waar je onbezonnen aan moet beginnen, net wat je zegt je krijgt mensen in huis met groot trauma. Je kunt niet eens communiceren met ze. Buiten dit, in de Oekrane is maar 36% gevaccineerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Worden ze getest of alsnog gevaccineerd? Of doet het er niet meer toe is dit nu niet meer nodig?
In Nederland kennen we geen vaccinatieplicht.![]()
Het ging om remdesivir, daarnaast heb je mijn reactie niet goed gelezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee buddy, de arts "MAG" jou geen Ivermectine voorschrijvenDus wat jij wil is niet van toepassing.
![]()
Het Kiva fok!-team steunt kleine zelfstandige ondernemers die bij de grote banken geen lening kunnen krijgen om te groeienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LUL! Ik wilde gaan slapen! Maar dat is wat ik net al zei, een wereld waar de bedrijfsmatige invloed beperkt kan worden zou al een stuk beter zijn. Alles draait nu om corporate profitsNiet alleen apple, ook de pharma.. ze hebben de overheden wereldwijd in de zak en dat is pertinent fout.
Oke, trustuh
Steun het Kiva Fok! team!
Jij denkt dat kindjes vaccins geven prima is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een soort sturing zal je altijd nodig hebben, het probleem is nu alleen dat die sturing veelal kapitalistische motieven dient. En we zien ook dat winstmaximalisatie aan de ene kant en maatschappelijke verantwoordelijkheid anderzijds niet zo goed samengaan. Voila: problemen.
Ze hebben er vrijwel niks aan. En bijwerkingen bestaan en er is wel anekdotisch bewijs van sterfte.
De statistieken worden 2 jaar na dato nog steeds matig bijgehouden. Prima hoor maar als het bijzonder effectief was had je het wl geweten.
Zzz...
Zonder dat de grzondheidsraad het aanraadt. Zonder medische noodzaak. Worden mensen nu geprikt.
Alsof je mensen paracetamol gaat geven zonder dat ze symptomen hebben. Je mag het allemaal gezond vinden oid. Vind ik niet. Ik vind het ernstig.
Er worden grondwetten voor aan de kant geschoven."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat kindjes vaccins geven prima is.
Ze hebben er vrijwel niks aan. En bijwerkingen bestaan en er is wel anekdotisch bewijs van sterfte.
De statistieken worden 2 jaar na dato nog steeds matig bijgehouden. Prima hoor maar als het bijzonder effectief was had je het wl geweten.
Zzz...
Zonder dat de grzondheidsraad het aanraadt. Zonder medische noodzaak. Worden mensen nu geprikt.
Alsof je mensen paracetamol gaat geven zonder dat ze symptomen hebben. Je mag het allemaal gezond vinden oid. Vind ik niet. Ik vind het ernstig.
Er worden grondwetten voor aan de kant geschoven.
Als het een vaccinatieplicht betrof had je wellicht een punt.
Maar het gaat om mensen die zich vrijwillig laten vaccineren omdat ze naar een land gaan dat kennelijk wel een noodzaak ziet in de vaccinatie, terwijl onze Gezondheidsraad die niet ziet.![]()
Daar zijn heel veel studies naar gedaan en die geven altijd een significante gezondheidswinst aan. Sterker: voor de groepen waarbij een bepaalde gezondheidswinst gering is wordt je in Nederland goed genformeerd en moet je zelf nog eens extra toestemming geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zzz...
Als je Janssen wilt of een tienerbooster dan kan je die alleen telefonisch aanvragen Er wordt je eerst uitgelegd dat de extra bescherming die je er van krijgt beperkt is en je moet hoorbaar toestemming geven voor er een afspraak voor je wordt gemaakt.Steun het Kiva Fok! team!
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Leuk draadje deze
[ twitter ]
Wie had dat gedacht,
![]()
![]()
![]()
![]()
dus een Jetten die zegt dat we eventueel verplicht van het gas moeten![]()
![]()
Laat die doelpalen eens met rust joh. Wat heb ik precies gezegd over het vaccineren van kinderen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zzz...
Punt is dat jij met de stelling komt dat er meer kinderen overleden zijn door vaccinatie dan aan corona en dat niet in de geringste mate aannemelijk weet je maken. Zoals ik eerder vroeg: hoeveel kinderen zijn er overleden door vaccinatie?Huilen dan.![]()
Ovid is een Latijns-Amerikae jongensnaam en betekent "Schapen" klopt ook nog dit stukjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat iedereen die dit niet beaamt in de zak van George Soros zit.
To BG or not to BG!![]()
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.quote:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
vandaag maar even vragenuurtje kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.
benieuwd hoe hard Lientje er in durft te gaan
Fleur weet ik wel dar ze dat doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allemaal een show, er verandert toch niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag maar even vragenuurtje kijken
benieuwd hoe hard Lientje er in durft te gaan
Fleur weet ik wel dar ze dat doetAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als stemmen enig verschil zou maken was t wel verboden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Allemaal een show, er verandert toch niets.![]()
Sorry ... Oekrainers eerstquote:
Ben erg benieuwd naar het percentage mensen in Nederland die dit gewoon accepteert.quote:
Heb 2 van de 4 collega's die zich gewoon laten prikken om op vakantie te kunnen. ''Krijg wel vaker spuitjes om te mogen reizen dus deze kan er ook nog wel bij''. Eentje gaat sowieso niet op vakantie maar die is 150 kilo en bang voor covid dus die staat ook vooraan. En als laatste ik die weigert zich te laten prikken.
Maar kinderen die op deze manier gedwongen worden om de spuit te nemen vind ik crimineel. Bizar ook.
To BG or not to BG!![]()
Ik heb Jetten dat niet horen zeggen. Anyway, we zijn afhankelijk van het Russische gas, en momenteel wordt een buffer aangelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dus een Jetten die zegt dat we eventueel verplicht van het gas moeten![]()
![]()
![]()
Het is altijd zo geweest dat wij ons eigen gas duurder verkopen dan de importprijs van Russisch gas.quote:
Zo ging het vroeger ook met ons steenkool.![]()
Ah, dus daar komt de spin vandaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-van-gas~a090d810/
Thnx!![]()
Ben zelf heel erg benieuwd of Ivermectine toch blijkt te werken als medicijn.
Als dit waar blijkt te zijn dan zijn er bepaalde mensen verantwoordelijk voor heel en heel veel extra doden die niet nodig bleken te zijn geweest. En veel mensen zouden 'wakker' moeten worden na dit, hoeveel dokters zijn toen wel niet wap verklaard.
En zou ook erg 1984 aanvoelen. Dat de media kompleet op de hand is van 'ze' (denk WEF) en 'ze' ons alles kunnen laten geloven wat ze willen. Daarom ook vind ik 'niks' van deze oorlog want wie weet hoe het echt zit?To BG or not to BG!![]()
Ben je mooi klaar mee ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
Tegelijk het mensen verbieden of onmogelijk maken om zelfvoorzienend te worden? Geen houtkachels, want ongezond, en niet teveel accu's anders ben je een 'energieleverancier' en dat mag niet.
Zou iedereen aanraden om vast waterfilters te kopen want dat is iets waarmee ze in de toekomst ook gaan kutten.To BG or not to BG!![]()
![]()
Het zal allemaal wel weer toeval zijn, maar wie is de PM van schotland, en waar is ze heel toevallig weer eens lid van?
Complotdenker zijn is echt eenvoudig, ze maken het zo makkelijk elke keer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan beginnen we met zijn huis en zijn vliegreisjes verbieden omdat dat slecht voor het klimaat isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
En dan gaan we verder alle WEF schoothonden afsluiten van gasFollow your heart and your dreams won't be far behind
Kabinet doet er niks tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is gewoon onzin.
Als het een vaccinatieplicht betrof had je wellicht een punt.
Maar het gaat om mensen die zich vrijwillig laten vaccineren omdat ze naar een land gaan dat kennelijk wel een noodzaak ziet in de vaccinatie, terwijl onze Gezondheidsraad die niet ziet.
https://mobile.twitter.com/VegtDoor/status/1503812233578561537
Wat betaalt dat nou?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hahahaha. Jezus. Man.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel studies naar gedaan en die geven altijd een significante gezondheidswinst aan. Sterker: voor de groepen waarbij een bepaalde gezondheidswinst gering is wordt je in Nederland goed genformeerd en moet je zelf nog eens extra toestemming geven.
Als je Janssen wilt of een tienerbooster dan kan je die alleen telefonisch aanvragen Er wordt je eerst uitgelegd dat de extra bescherming die je er van krijgt beperkt is en je moet hoorbaar toestemming geven voor er een afspraak voor je wordt gemaakt.
1 artikel, n en ik neem je overtuiging serieus. Maar dit haal je uit je grote teen. Triest."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er is anekdotisch bewijs dus meer dan 0.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat die doelpalen eens met rust joh. Wat heb ik precies gezegd over het vaccineren van kinderen?
Punt is dat jij met de stelling komt dat er meer kinderen overleden zijn door vaccinatie dan aan corona en dat niet in de geringste mate aannemelijk weet je maken. Zoals ik eerder vroeg: hoeveel kinderen zijn er overleden door vaccinatie?
Heb jij al bewijs van meer dan 0 gezonde kinderen van Corona?
Dan praat ik nog niet over myocarditus.
En de gehele omgedraaide werkelijkheid van je is al triest genoeg.
Gebrek aan statistieken van zaken waar statistieken van moeten zijn is een red flag. Niet andersom."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dan zou je de papers moeten gaan lezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Ben zelf heel erg benieuwd of Ivermectine toch blijkt te werken als medicijn.
Als dit waar blijkt te zijn dan zijn er bepaalde mensen verantwoordelijk voor heel en heel veel extra doden die niet nodig bleken te zijn geweest. En veel mensen zouden 'wakker' moeten worden na dit, hoeveel dokters zijn toen wel niet wap verklaard.
En zou ook erg 1984 aanvoelen. Dat de media kompleet op de hand is van 'ze' (denk WEF) en 'ze' ons alles kunnen laten geloven wat ze willen. Daarom ook vind ik 'niks' van deze oorlog want wie weet hoe het echt zit?
Groep A VS groep B vaak."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bel zelf even en je bent er achter...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hahahaha. Jezus. Man.
1 artikel, n en ik neem je overtuiging serieus. Maar dit haal je uit je grote teen. Triest.![]()
Hij zegt nu wel de waarheid nu: prikken voor vrijheidquote:
“Medisch gezien is het niet noodzakelijk “ ... voor een vaccinquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hij zegt nu wel de waarheid nu: prikken voor vrijheid
0 dus. Jammer dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staan er tientallen op. Kies er maar eentje van uit. Alle adviezen worden met wetenschappelijke studies onderbouwt
https://www.gezondheidsra(...)hema%27s&type=Advies"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Zou iedereen aanraden om vast waterfilters te kopen want dat is iets waarmee ze in de toekomst ook gaan kutten.
Mn vriend heeft er wel al en.
Je moet wel een roze bril opzetten h.quote:
Niemand hier die hiervan opkijktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
1) Onze wielrenners vallen om als vliegen...
Bron:
https://sporza.be/nl/2022(...)nners~1646904780389/
2) Gelukkig is 97% gevaccineerd...
Bron:
https://sporza.be/nl/2022(...)elkaar~1644580964964A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Er worden zo weinig kinderen ziek dat het niet te meten is wat voor effect zo'n vaccin heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel studies naar gedaan en die geven altijd een significante gezondheidswinst aan. Sterker: voor de groepen waarbij een bepaalde gezondheidswinst gering is wordt je in Nederland goed genformeerd en moet je zelf nog eens extra toestemming geven.
Als je Janssen wilt of een tienerbooster dan kan je die alleen telefonisch aanvragen Er wordt je eerst uitgelegd dat de extra bescherming die je er van krijgt beperkt is en je moet hoorbaar toestemming geven voor er een afspraak voor je wordt gemaakt.![]()
Tjah geen bron noch onderbouwing..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er worden zo weinig kinderen ziek dat het niet te meten is wat voor effect zo'n vaccin heeft."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Oeh ik heb de grote broer ervan, staat mooi in de kelder. Maar heb ook een waterput om daarna te filteren. Dus zit wel goed hierquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.
Mn vriend heeft er wel al en.oppompen zal zonder electra niet lukken, maar de extra put op 18m halen we wel wat emmers omhoog als het moet.
Was al wel redelijk common knowledge, net als dat de PCR tests in 2017 al besteld waren. Of wanneer je gaat kijken naar de hoeveelheid "vaccins" die Pfizer eruit perst met hun paar fabrieken ze ook al rond die tijd begonnen zijn flesjes te vulllen...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
Crazy worldEn hij gaat nog veel gekker worden
Wij hebben een berkey met 7 man gekocht en aan de kant gezet. We hebben 2 putten/bronnen hier op het terrein. En we hebben een kleiner filter die we gebruiken voor ons tween.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.
Mn vriend heeft er wel al en.To BG or not to BG!![]()
Heb ik geen tijd voor momenteel. Werk fulltime en we bouwen een huis en daar gaat alle energie nu inzitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zou je de papers moeten gaan lezen.
Groep A VS groep B vaak.
Heb ook niet veel tijd om boven op het nieuws enzo te zitten. Enige nieuwsbron voor mij is Fok.To BG or not to BG!![]()
... Straks binnen EU niet meer vrijreizen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:34 schreef theguyver het volgende:
Dus bijna alle regeltjes weg komende week.
Iedereen weer happy?
Nee not happy."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: