Laat die doelpalen eens met rust joh. Wat heb ik precies gezegd over het vaccineren van kinderen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat kindjes vaccins geven prima is.
Ze hebben er vrijwel niks aan. En bijwerkingen bestaan en er is wel anekdotisch bewijs van sterfte.
De statistieken worden 2 jaar na dato nog steeds matig bijgehouden. Prima hoor maar als het bijzonder effectief was had je het wl geweten.
Zzz...
Zonder dat de grzondheidsraad het aanraadt. Zonder medische noodzaak. Worden mensen nu geprikt.
Alsof je mensen paracetamol gaat geven zonder dat ze symptomen hebben. Je mag het allemaal gezond vinden oid. Vind ik niet. Ik vind het ernstig.
Er worden grondwetten voor aan de kant geschoven.
Ovid is een Latijns-Amerikae jongensnaam en betekent "Schapen" klopt ook nog dit stukjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat iedereen die dit niet beaamt in de zak van George Soros zit.
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.quote:
vandaag maar even vragenuurtje kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.
Allemaal een show, er verandert toch niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag maar even vragenuurtje kijken
benieuwd hoe hard Lientje er in durft te gaan
Fleur weet ik wel dar ze dat doet
Als stemmen enig verschil zou maken was t wel verboden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Allemaal een show, er verandert toch niets.
Sorry ... Oekrainers eerstquote:
Ben erg benieuwd naar het percentage mensen in Nederland die dit gewoon accepteert.quote:
Ik heb Jetten dat niet horen zeggen. Anyway, we zijn afhankelijk van het Russische gas, en momenteel wordt een buffer aangelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dus een Jetten die zegt dat we eventueel verplicht van het gas moeten![]()
![]()
Het is altijd zo geweest dat wij ons eigen gas duurder verkopen dan de importprijs van Russisch gas.quote:
Ah, dus daar komt de spin vandaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-van-gas~a090d810/
Ben je mooi klaar mee ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
Dan beginnen we met zijn huis en zijn vliegreisjes verbieden omdat dat slecht voor het klimaat isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
Kabinet doet er niks tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is gewoon onzin.
Als het een vaccinatieplicht betrof had je wellicht een punt.
Maar het gaat om mensen die zich vrijwillig laten vaccineren omdat ze naar een land gaan dat kennelijk wel een noodzaak ziet in de vaccinatie, terwijl onze Gezondheidsraad die niet ziet.
Hahahaha. Jezus. Man.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel studies naar gedaan en die geven altijd een significante gezondheidswinst aan. Sterker: voor de groepen waarbij een bepaalde gezondheidswinst gering is wordt je in Nederland goed genformeerd en moet je zelf nog eens extra toestemming geven.
Als je Janssen wilt of een tienerbooster dan kan je die alleen telefonisch aanvragen Er wordt je eerst uitgelegd dat de extra bescherming die je er van krijgt beperkt is en je moet hoorbaar toestemming geven voor er een afspraak voor je wordt gemaakt.
Er is anekdotisch bewijs dus meer dan 0.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat die doelpalen eens met rust joh. Wat heb ik precies gezegd over het vaccineren van kinderen?
Punt is dat jij met de stelling komt dat er meer kinderen overleden zijn door vaccinatie dan aan corona en dat niet in de geringste mate aannemelijk weet je maken. Zoals ik eerder vroeg: hoeveel kinderen zijn er overleden door vaccinatie?
Dan zou je de papers moeten gaan lezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Ben zelf heel erg benieuwd of Ivermectine toch blijkt te werken als medicijn.
Als dit waar blijkt te zijn dan zijn er bepaalde mensen verantwoordelijk voor heel en heel veel extra doden die niet nodig bleken te zijn geweest. En veel mensen zouden 'wakker' moeten worden na dit, hoeveel dokters zijn toen wel niet wap verklaard.
En zou ook erg 1984 aanvoelen. Dat de media kompleet op de hand is van 'ze' (denk WEF) en 'ze' ons alles kunnen laten geloven wat ze willen. Daarom ook vind ik 'niks' van deze oorlog want wie weet hoe het echt zit?
Bel zelf even en je bent er achter...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hahahaha. Jezus. Man.
1 artikel, n en ik neem je overtuiging serieus. Maar dit haal je uit je grote teen. Triest.
Hij zegt nu wel de waarheid nu: prikken voor vrijheidquote:
“Medisch gezien is het niet noodzakelijk “ ... voor een vaccinquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hij zegt nu wel de waarheid nu: prikken voor vrijheid
0 dus. Jammer dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staan er tientallen op. Kies er maar eentje van uit. Alle adviezen worden met wetenschappelijke studies onderbouwt
https://www.gezondheidsra(...)hema%27s&type=Advies
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Zou iedereen aanraden om vast waterfilters te kopen want dat is iets waarmee ze in de toekomst ook gaan kutten.
Je moet wel een roze bril opzetten h.quote:
Niemand hier die hiervan opkijktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
Er worden zo weinig kinderen ziek dat het niet te meten is wat voor effect zo'n vaccin heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel studies naar gedaan en die geven altijd een significante gezondheidswinst aan. Sterker: voor de groepen waarbij een bepaalde gezondheidswinst gering is wordt je in Nederland goed genformeerd en moet je zelf nog eens extra toestemming geven.
Als je Janssen wilt of een tienerbooster dan kan je die alleen telefonisch aanvragen Er wordt je eerst uitgelegd dat de extra bescherming die je er van krijgt beperkt is en je moet hoorbaar toestemming geven voor er een afspraak voor je wordt gemaakt.
Tjah geen bron noch onderbouwing..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er worden zo weinig kinderen ziek dat het niet te meten is wat voor effect zo'n vaccin heeft.
Oeh ik heb de grote broer ervan, staat mooi in de kelder. Maar heb ook een waterput om daarna te filteren. Dus zit wel goed hierquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.
Mn vriend heeft er wel al en.
Was al wel redelijk common knowledge, net als dat de PCR tests in 2017 al besteld waren. Of wanneer je gaat kijken naar de hoeveelheid "vaccins" die Pfizer eruit perst met hun paar fabrieken ze ook al rond die tijd begonnen zijn flesjes te vulllen...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
Wij hebben een berkey met 7 man gekocht en aan de kant gezet. We hebben 2 putten/bronnen hier op het terrein. En we hebben een kleiner filter die we gebruiken voor ons tween.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb recent zitten kij́ken voor een Berkey ... ten eerste zeer prijzig, ten tweede.bijna nergens nog op stock.
Mn vriend heeft er wel al en.
Heb ik geen tijd voor momenteel. Werk fulltime en we bouwen een huis en daar gaat alle energie nu inzitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zou je de papers moeten gaan lezen.
Groep A VS groep B vaak.
... Straks binnen EU niet meer vrijreizen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:34 schreef theguyver het volgende:
Dus bijna alle regeltjes weg komende week.
Iedereen weer happy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |