quote:
Ah ja dat is logischer.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, we vinden t fijn om bij het journaal op tv met bordjes op een blad op schoot op de bank te eten
Ik word altijd intens blij van zelfgemaakte soepquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:08 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een pan met schenkel en groenten/kruiden opstaan voor een goulashsoep, ruikt goed hier
Met basterdsuiker of geen suiker?quote:
Sowieso geen suiker eropquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met basterdsuiker of geen suiker?
Ik had vanavond rode kool met stoofvlees.
Morgen risotto met spinazie en parmezaan.
Ik hoop dat het je net zo heeft gesmaakt als mijn rode kool met hacheequote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had vanavond rode kool met stoofvlees.
aparte smaak voor ijs, zou ik wel eens willen proevenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:34 schreef Paddo het volgende:
[ afbeelding ]
Gerookt Laurierdrop-ijs met Dropshot.
(slagroom is gerookt voor de ijsbereiding.)
Bedankt voor de review.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef -Sigaartje het volgende:
TEST Dr. Oetker La Margherita.
Bij deze dus.
Knip
Conclusie 9/10
Klopt. Ik denk zelf dat de hoeveelheid kaas en de hoeveelheid basilicum op deze pizza veel goedmaakt (of "verbergt", wat je wil). Dit tref je niet aan bij andere diepvriespizza's. Bij andere diepvriespizza's heb ik altijd zoiets van "Mwahh", zoals bij de zak chips. (Daarom koop ik ook nooit meer chips, chocola is er ook zo'n eentje. Eigenlijk eet je door een "kortstondige kortlopende verslaving", daar ben ik me van bewust en jij blijkbaar ook).quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bedankt voor de review.
Nou zal ik hem niet gauw gaan halen, omdat ik verpest ben door pizza van een echte Italiaan, liever een 'verse' van de Jumbo heb en zelf ook een aardige pizza maak.
Die diepvriespizza's hebben allemaal een zelfde soort smaakje.
Een beetje net als een zak bolognese chips.
Eigenlijk vind je het niks, maar voor je het weet is die zak leeg.
Zelfde voor de pizza's.
Zelf vind ik de verse bbq chicken van de Jumbo wel lekker.
Of ik neem de margerita mee en doe er nog wat ui, paprika en gehakt op.
Maar fijn dat jij er lekker van gegeten hebt![]()
Daar gaat het tenslotte om
Heren dit is geen slowchat!quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk zelf dat de hoeveelheid kaas en de hoeveelheid basilicum op deze pizza veel goedmaakt (of "verbergt", wat je wil). Dit tref je niet aan bij andere diepvriespizza's. Bij andere diepvriespizza's heb ik altijd zoiets van "Mwahh", zoals bij de zak chips. (Daarom koop ik ook nooit meer chips, chocola is er ook zo'n eentje. Eigenlijk eet je door een "kortstondige kortlopende verslaving", daar ben ik me van bewust en jij blijkbaar ook).
Je moet niet uit het oog verliezen dat we in een consumptiemaatschappij leven, waarin de economie is omgedraaid ten opzichte van oude tijden. In oude tijden draaide alles om de vraag. Mensen moesten eten, moesten hun beroep uit kunnen oefenen en zo ontstond er een vraag. De vraag was de overheersende factor van de economie.
Nu is het zo dat productie de overheersende factor is. Er wordt heel veel geproduceerd en dat moet worden opgedrongen aan het publiek. Kenmerken daarvan zijn opdringerige reclames, spulletjes doen in voedsel die je laten blijven eten en duurzame middelen eerder aan hun einde laten komen (lampen) en het snel wisselen van modellen in dure aanschaffen (auto's: facelifts - nooit nodig - maar na een jaar rij je in een verouderd model, mobiele telefoons - je telt al niet meer mee met een ouder model, computers - steeds snellere chips met steeds weer een nieuw operating system dat na enkele jaren niet meer wordt geupdate)
Soms kom je een pareltje tegen, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk zelf dat de hoeveelheid kaas en de hoeveelheid basilicum op deze pizza veel goedmaakt (of "verbergt", wat je wil). Dit tref je niet aan bij andere diepvriespizza's. Bij andere diepvriespizza's heb ik altijd zoiets van "Mwahh", zoals bij de zak chips. (Daarom koop ik ook nooit meer chips, chocola is er ook zo'n eentje. Eigenlijk eet je door een "kortstondige kortlopende verslaving", daar ben ik me van bewust en jij blijkbaar ook).
Je moet niet uit het oog verliezen dat we in een consumptiemaatschappij leven, waarin de economie is omgedraaid ten opzichte van oude tijden. In oude tijden draaide alles om de vraag. Mensen moesten eten, moesten hun beroep uit kunnen oefenen en zo ontstond er een vraag. De vraag was de overheersende factor van de economie.
Nu is het zo dat productie de overheersende factor is. Er wordt heel veel geproduceerd en dat moet worden opgedrongen aan het publiek. Kenmerken daarvan zijn opdringerige reclames, spulletjes doen in voedsel die je laten blijven eten en duurzame middelen eerder aan hun einde laten komen (lampen) en het snel wisselen van modellen in dure aanschaffen (auto's: facelifts - nooit nodig - maar na een jaar rij je in een verouderd model, mobiele telefoons - je telt al niet meer mee met een ouder model, computers - steeds snellere chips met steeds weer een nieuw operating system dat na enkele jaren niet meer wordt geupdate)
Uit kas dan neem ik aan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:51 schreef golfer het volgende:
Er zijn nu al verse Nederlandse asperges te koop.
Dus ik ben een lekker aspergesoepje in elkaar aan het zetten.
Geen idee. Stond er niet bij.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: salade met komkommer, tomaat en ei, gegratineerde aardappels met kaas uit de oven en een gebakken ribeye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |