Simpel,quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Andijviestampot met spekjes en stukje verse worst. De worst is als geheel bereid in de slowcooker.
[ afbeelding ]
Heb ook wel eens zin in Hollandse kleine spruitjes. Hier in ES alleen die dikke rakkers en veel uit de vriezer. Laatste ga ik wel eens proberen in een stamppot.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu; karamel macchiato en mon cheri
Vanavond geroerbakte spruitjes met uien en witvis in ketjapsaus
Niet gemaakt. Maar de volgende zal bami zijn, ik zal kijken of ik kan kieken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Simpel,
Voedzaam,
Gezond.
Niks meer aan doen.
Fotoverslag?
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken rodeschil-aardappeltjes, salade met komkommer en tomaat en gebakken biefstuk-spiesjes.
Ja, nee, snap ik.quote:
We zitten allemaal met spanning te wachtenquote:Maar de volgende zal bami zijn, ik zal kijken of ik kan kieken.
Ik lees het al. Jij zorgt weer goed voor jezelfquote:On-topic:
De werkweek is weer begonnen. Vanochtend een restje uiensoep, boterham kaas, een banaan en koffie.
Straks de rest van de stamppot.
Aardappels geschild, in plakken en reepjes gesneden en dubbel gebakken in zonnebloemolie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ossehaasfilet met handgesneden verse frietjes en een salade
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:19 schreef golfer het volgende:
Straks: verse spaghetti met een in elkaar geflanste portsaus met diverse paddenstoelen, braadworst en roerbakgroentes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |