SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Of een tarrel in the way.quote:
Dat bedoel ik ook,je kan snel schrikken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
maar volgende keer vraag ik. ik geef tenslotte toch toe dat ik iets niet ken
schrok me laatst ook de tieft met de tubgirl
sorry te laat gadverdamme.... is dat de bijnaam voor nouch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
en adat, ga dat niet zoeken!! ik waarschuw jou
nee dat ging over uitleg waar je oa een ban voor kan krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sorry te laat gadverdamme.... is dat de bijnaam voor nouch?
huh? okay... kan gelukkig zeggen met recht nog nooit gebandquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee dat ging over uitleg waar je oa een ban voor kan krijgen
moet wel met alles wat hij opnoemde. wel zielig dat hij dan weer zo vroeg wakker is hoor.toch knap dat hij altijd zo positief is en blijftquote:
Feli,laat je je nachtelijke troll post wel achterwege nu?quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Fijne verjaardag Tobias. Namens mij enorm gegund.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
moet wel met alles wat hij opnoemde. wel zielig dat hij dan weer zo vroeg wakker is hoor.toch knap dat hij altijd zo positief is en blijft
Ik zal dit nooit vergeten.quote:
dat was hoogtepint van bb2022 jonguhquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten.
"weet jij toen dat Tobi jarig was in BB?"
Truste @Adat231 en @suzi1quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:57 schreef Adat231 het volgende:
Truste iedereen en tahnx voor de leuke avond
Slaap lekker Fritsie en Diva.quote:
Slaap lekker Fresh Fruitquote:
Sweet dreams FFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 01:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sweet dreams FFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jij bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 01:01 schreef suzi1 het volgende:
jaaa retteketet lekker naar me bed
dank jullie voor de leuke avond <3
Ga ik niet over jou zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Joyce-43 op 09-03-2022 03:30:56 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit alles is trouwens een secret mission van Big Brother die Grace kreeg en ze mocht salar erbij betrekken, daarom dus ook steeds dat geren naar de brievenbus en verstoppen van de spullen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 03:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kwart voor 3 maakt grace salar wakker
ze zijn nu buiten in de tuin alles aan het uitpakken van de slingers, goedkope troep zeg de slingers moeten nog gemaakt worden "Happy Birthday"
ze staan in de tuin alles klaar te maken, Salar is bezig met de balonnen op te blazen en grace is bezig met de slingers aan het rijgen.
Grace heeft het erover dat de taart zo gemaakt is, Salar vind het er leuk uitzien de slingers
Salar vraagt zodra wij weer in bed liggen en dit gedaan is dan is het gelukt toch, grace antwoord met ja
S: hoeveel ballonen gaan we doen, grace heeft het erover om wel alles te doen
Salar is binnen al begonnen met de slingers op te hangen en Grace is buiten nog bezig met de slingers
Ik schrok wakker door je.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ben even zo vrij geweest om het verslag van vannacht van Joyce, te kopiëren naar streamverslagen.
Ook de filmpjes van Tobias verjaardag, gepost door @:DGK_Tegengas bij filmpjes gezet.
Dat is altijd nog lekkerder dan brood.quote:
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.
Een hele klus slagroom met de hand kloppen.
Hoeft niet. Is wel lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:32 schreef Angelique61 het volgende:
Niemand die bedenkt dat er nog suiker bij moet
Dat overkomt je met de hand niet zo snel als met de mixerquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ja, en je moet oppassen dat je niet te lang door klopt want dan heb je boter.
Ik geloof dat ze uiteindelijk 'ziek' was van de poeplucht van Nouchine op de wcquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.
Een hele klus slagroom met de hand kloppen.
O dat zit er niet bij? Wel jammer het is wel lekkerder metquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:32 schreef Angelique61 het volgende:
Niemand die bedenkt dat er nog suiker bij moet
O jemig, dat kan inderdaad wel vies zijn die lucht van een ander.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze uiteindelijk 'ziek' was van de poeplucht van Nouchine op de wc![]()
Zat helemaal te kokhalsen.
Neem aan dat ze een pak met recept erop hebben gehad ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er zal toch wel suiker zijn? Appeltaart zonder suiker is een beetje zurig.
Die deed het juist correct vanuit de polsquote:
Op die blkjes slagroom staat dat niet dat moet je gewoon weten hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat ze een pak met recept erop hebben gehad ?
Nee de appeltaartquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:44 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Op die blkjes slagroom staat dat niet dat moet je gewoon weten haha
Ik zou zeggen, die kans is groot.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Maar vraag me af.. kloppen ze die slagroom in de kommen waar ze ook elke keer olie in hebben ???
Nawelhad alleen aan het eind van de dag een feestje toch ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Toob nu straks ook nog alcohol en een dansfeest met familieleden ? Of is dat enkel voorbehouden voor sommige andere bewone ?
Ja klopt. Vanavond gaan ze los in het BB huis ... dik feest. Kan niet anders.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawelhad alleen aan het eind van de dag een feestje toch ?
Hebben ze leuk gedaanquote:
Dik aan de drank en dan een 24 uurs opdracht wie volhoud is immuunquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja klopt. Vanavond gaan ze los in het BB huis ... dik feest. Kan niet anders.
De familie van Nawel had dat georganiseerd én gefinancierd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Toob nu straks ook nog alcohol en een dansfeest met familieleden ? Of is dat enkel voorbehouden voor sommige andere bewoners ?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij ziet er jong uit voor z'n 72.
[ afbeelding ]
moet denk ik gefilmd worden voor de liveshowquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben ze die niet aangestoken?
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zelfgemaakte taart met slagroom, geïmproviseerde cadeautjes, een zoek en vind spel, briefjes.
Dat is veel meer waard dan een kant en klare taart en gefrituurde hapjes.
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn postquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..
Maar de waardering voor dit is denk ik groter. Mensen die lieve dingen voor je doen.
Maar dan nog moet de vriendengroep van tobi in die gameroom staan.. om het gelijk te houden
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn post
Zelfgemaakt zit moeite, aandacht en tijd in. Is veeeeel meer waard dan kant en klaar.
Appeltaart?quote:
Wou Tobi bewaren voor het avondeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Of is het concept van sterretjes niet ingedaald ?
Nog lekkerder 'n dessertlepeltje oploskoffie met 'n paar druppels water oplossen, en dat naarquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit er niet bij? Wel jammer het is wel lekkerder met
En dan doen ze dat ook gewoon in de tv uitzendingquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Angelique61 het volgende:
Verpest echt de hele BB dat gegil en gezing bah ben weer weggggggggg.....
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ben even zo vrij geweest om het verslag van vannacht van Joyce, te kopiëren naar streamverslagen.
Ook de filmpjes van Tobias verjaardag, gepost door @:DGK_Tegengas bij filmpjes gezet.
Schattig hè.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gelezen dat die stomme liedjes die Nawel en Nouchine constant zingen K3 is.
oh had er maar 1 gezien hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoor
Moggequote:Op woensdag 9 maart 2022 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Avond/nacht cossers zijn niet de informatiefste cossers.![]()
Jaaaa, informatie over hunzelf.![]()
Maar goed. Had ik maar zelf moeten streamen.![]()
Tobias jarig.
Ze slapen nog.
Dus toch nog nachtstreams!quote:Op woensdag 9 maart 2022 03:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit alles is trouwens een secret mission van Big Brother die Grace kreeg en ze mocht salar erbij betrekken, daarom dus ook steeds dat geren naar de brievenbus en verstoppen van de spullen.
Ik heb dit gisteren opgevangen kreeg helaas alleen niet mee wat ze ervoor krijgt als het gelukt is.
Taart benodigdheden waren daar verstopt geloof dat het een appelgebak is
en toen deed het forum het niet meer, krijg error
quote:
ik moet zeggen, ben blij dat het hier nu deze ochtend heel de tijd over slagroom ging en weet wat je wel en niet moet doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Er zijn uitzonderingen![]()
Maar vaak gaat het in de avond/nacht cos niet over de streams. En is het dus lastig om te weten te komen wat er gebeurt is.
quote:Bewoners, het is tijd voor een bijzonder jackpotchallenge. Jullie spelen individueel in de gameroom. Jullie mogen zelf beslissen wie als eerste gaat. Misschien denk je ik ben de hele nacht bezig geweest met een appeltaart , of denk je, ik ben al weer een jaartje ouder, dan mag je als eerste.
dat meeloeren in de gameroomquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Salar kijkt in de gameroom en ziet een helm en iets wat hij als glooiend beschrijft.
Hij trekt er een bezorgd gezicht bij.![]()
Irriteer ik me ook kapot aan.quote:
Zo dadelijk kunnen ze toob weer naar het ziekenhuis afvoeren met een gebroken been. Overleeft hij alvast weer een week op hotel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat de opdracht iets met een skateboard is. Tobias blijft lang weg vind Grace.
Dat heb je gehoord of verzin je dit?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah de straf op verklappen wat er in de gameroom gebeurt is: Nominatie!!
Gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
toob zei dat netquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maagquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?
Of een euthanasie-setjequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maag
Nou inderdaad.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef danilel het volgende:
grace verkracht het nummer van anouk niet
ik zie haar er voor aan alles te slikken wat voor handen isquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.
Karaoke-Kris is ook niet alles.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Zet je de streams aan, het eerste wat je hoort, zijn krijsende wijfen. Erg vermoeiend.
Zingt vals. Streams weer op off gedaan.quote:
Ik zeg doen ...... SLs mute ik toch standaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze Nawel niet twee uurtjes K3 laten inzingen? Leuk om de tijd van de streamlocks mee op te vullen.
En dat is dus erg slecht voor de maag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft iig ook lange tijd ibuprofen geslikt
Nog geheim.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
wat voor een spel hebben ze gespeeld?
Ik kan baby shark helemaal van buiten zingenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ken de tekst van 0 liedjes uit m'n hoofd denk ik.
Daar ging m'n koffiequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan baby shark helemaal van buiten zingen
Mogen we niet weten, anders automatisch nominatie bewoner, als ze erover praten. Ja ja, het moet spannend blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
wat voor een spel hebben ze gespeeld?
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze Nawel niet twee uurtjes K3 laten inzingen? Leuk om de tijd van de streamlocks mee op te vullen.
Kijk ... daarom moet jij volgend jaar het huis in !!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
ik kan oma's aan de top helemaal achterstevoren zingen
spannnunnnddddquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mogen we niet weten, anders automatisch nominatie bewoner, als ze erover praten. Ja ja, het moet spannend blijven
Schitterend!!! Kan ik deze op Spotify downloaden?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:
Ik nog net niet op het puntje van de wc rand. Je zou er haast van moeten schijten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
spannnunnndddd
zit op het puntje van de bank
Ik zou bijna zeggen, doe maar mee met the voice, maar doe dat toch maar niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
Oh sorry, dan heb je teveel zelfkennis voor BBquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:40 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig weet ik wel dat ik niet moet zingen
Amo's aan de topquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
Sjie de sjon door de eaugheartjes sceinen
[ afbeelding ]
laters utoquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
je kon/kunt ook kleine presentjes opsturen??
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..
win win voor de FEBOquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:46 schreef suzi1 het volgende:
moeten wij kadoos kopen en die mogen zij dan weer kopen met geld uit de pot. ik zeg verlies-verlies
ik vul het niet meer inquote:
Da's sowieso kutrepertoire.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:
pfieww tot een ander heeft gewonnen en dan is het wel ergquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi was weer bezig met z'n enkel .. maar gelukkig tijdens het spel geen last van gehad.
ze zijn echt niet wijsquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:49 schreef danilel het volgende:
Nawel;
"ik kan niet wachten tot ik die challenge kan doen zodat ik me daarna kan ontschminken en met jullie kan zonnen"
jawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef Magean het volgende:
Geen immuniteit hoop ik dat zou zuur zijn hoor.
laten we hopen dat, ze spelen alle 3 afzonderlijk dus BB kan indien nodig hier en daar iets aanpassenquote:
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vul het niet meer in
heeft geen enkel nut
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Deze lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Patje heeft meegespeeld in de videoclip van Kristof
Ze hebben vast al lang klaar liggen wat ze de bewoners willen laten doen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias hangt weer de klimaat paus zo te horen
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaagquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
Goedenmiddag, is het nog de moeite waard om de streams aan te slingeren?
Dat is mooi, dan slinger ik ze voorlopig niet aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het niet echt wat vandaag
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze mooie zonnige dag
Liefde maakt blind.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
je mist niksquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Hallootjes! Nog geen streams gezien, zit nu bij de kapper, maar volgens mij mis ik ook weinig zo te lezen!
en vaak ook een tijdelijke vlaag van verstandsverbijsteringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
vind haar eerder een zwart gat dan een zonquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Nawel in beeld is schijnt de zon sowieso.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:44 schreef Ireth het volgende:
Azijnpissers op fb
lekker zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:44 schreef Ireth het volgende:
Azijnpissers op fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot het einde geheim laten houden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af hoelang ze dit geheim moeten houden want op een gegeven moment moet je dat toch weer los laten. Of de opdracht was gelijk een soort nominatie ronde, een combi.
mogen we niet meer zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Salar verteld over leven in Iran. Wel interessant
Niks...quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Hoe ging het?
Nawel: Ja het is heel zwaar, maar ik mag niets zeggen, want anders nominaties er op. Drink goed water.
Nouchine: Dus van te voren water?
Nawel: Ja.
Jammer, had graag meer willen horen. Iran nog steeds erg vrouwonvriendelijk, Salar vertelde ook dat veel jeugd naar het westen wil, vanwege de vrijheid. Helaas over naar de vrouwen, met onzin gesprekkenquote:
To dan ook. Die zei dat het leuk wasquote:
Mij primaquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klaar .. Nawel en Tobias genomineerd.
Zou het?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klaar .. Nawel en Tobias genomineerd.
lekker hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga maar eens van het weer genieten en een lange wandeling met hond maken.
Laters
En mooie kans om van Tobias af te komen. Maar we zijn aan het dromenquote:
mag ook Grace en Tobi zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
En mooie kans om van Tobias af te komen. Maar we zijn aan het dromen
Topshow!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ook Grace en Tobi zijn
extra drama![]()
![]()
Volkomen mee eens. Zij heeft het geheugen van een goudvis en mist basiskennis. Natuurlijke selectie kan zij niet overleven mocht die er nog zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:23 schreef Stargazing het volgende:
even over die uitzending van gisteren,
Die uitzending bewijst echt hoe hypocriet die Nawel is.
Eerst vollenbak Dimi en Vera lopen zwartmaken voor het hele huis dat het nep is en dat ze het gewoon voor de views doen en dan nu is het ineens "ja ik vond het best wel romantisch"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |