SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Of een tarrel in the way.quote:
Dat bedoel ik ook,je kan snel schrikken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
maar volgende keer vraag ik. ik geef tenslotte toch toe dat ik iets niet ken
schrok me laatst ook de tieft met de tubgirl
sorry te laat gadverdamme.... is dat de bijnaam voor nouch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
en adat, ga dat niet zoeken!! ik waarschuw jou
nee dat ging over uitleg waar je oa een ban voor kan krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sorry te laat gadverdamme.... is dat de bijnaam voor nouch?
huh? okay... kan gelukkig zeggen met recht nog nooit gebandquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee dat ging over uitleg waar je oa een ban voor kan krijgen
moet wel met alles wat hij opnoemde. wel zielig dat hij dan weer zo vroeg wakker is hoor.toch knap dat hij altijd zo positief is en blijftquote:
Feli,laat je je nachtelijke troll post wel achterwege nu?quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Fijne verjaardag Tobias. Namens mij enorm gegund.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
moet wel met alles wat hij opnoemde. wel zielig dat hij dan weer zo vroeg wakker is hoor.toch knap dat hij altijd zo positief is en blijft
Ik zal dit nooit vergeten.quote:
dat was hoogtepint van bb2022 jonguhquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten.
"weet jij toen dat Tobi jarig was in BB?"
Truste @Adat231 en @suzi1quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:57 schreef Adat231 het volgende:
Truste iedereen en tahnx voor de leuke avond
Slaap lekker Fritsie en Diva.quote:
Slaap lekker Fresh Fruitquote:
Sweet dreams FFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 01:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sweet dreams FFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jij bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 01:01 schreef suzi1 het volgende:
jaaa retteketet lekker naar me bed
dank jullie voor de leuke avond <3
Ga ik niet over jou zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Joyce-43 op 09-03-2022 03:30:56 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit alles is trouwens een secret mission van Big Brother die Grace kreeg en ze mocht salar erbij betrekken, daarom dus ook steeds dat geren naar de brievenbus en verstoppen van de spullen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 03:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kwart voor 3 maakt grace salar wakker
ze zijn nu buiten in de tuin alles aan het uitpakken van de slingers, goedkope troep zeg de slingers moeten nog gemaakt worden "Happy Birthday"
ze staan in de tuin alles klaar te maken, Salar is bezig met de balonnen op te blazen en grace is bezig met de slingers aan het rijgen.
Grace heeft het erover dat de taart zo gemaakt is, Salar vind het er leuk uitzien de slingers
Salar vraagt zodra wij weer in bed liggen en dit gedaan is dan is het gelukt toch, grace antwoord met ja
S: hoeveel ballonen gaan we doen, grace heeft het erover om wel alles te doen
Salar is binnen al begonnen met de slingers op te hangen en Grace is buiten nog bezig met de slingers
Ik schrok wakker door je.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ben even zo vrij geweest om het verslag van vannacht van Joyce, te kopiëren naar streamverslagen.
Ook de filmpjes van Tobias verjaardag, gepost door @:DGK_Tegengas bij filmpjes gezet.
Dat is altijd nog lekkerder dan brood.quote:
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.
Een hele klus slagroom met de hand kloppen.
Hoeft niet. Is wel lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:32 schreef Angelique61 het volgende:
Niemand die bedenkt dat er nog suiker bij moet
Dat overkomt je met de hand niet zo snel als met de mixerquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ja, en je moet oppassen dat je niet te lang door klopt want dan heb je boter.
Ik geloof dat ze uiteindelijk 'ziek' was van de poeplucht van Nouchine op de wcquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet. ZIe haar niet 'ziek' zijn.
Een hele klus slagroom met de hand kloppen.
O dat zit er niet bij? Wel jammer het is wel lekkerder metquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:32 schreef Angelique61 het volgende:
Niemand die bedenkt dat er nog suiker bij moet
O jemig, dat kan inderdaad wel vies zijn die lucht van een ander.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze uiteindelijk 'ziek' was van de poeplucht van Nouchine op de wc![]()
Zat helemaal te kokhalsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |