De toekomst wordt gebouwd op de puinhoop van het verleden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die gasinkomsten zal wel meevallen, erger is dat de russische economie in elkaar stort door alle westerse bedrijven die nu gaan sluiten daar .
Het is haast alsof ze zichzelf sancties aan het opleggen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
U wilt u spaarcentjes veiligstellen in het buitenland? Helaas, 10 september bent u de eerste.
Welke sancties heeft het westen gekregen voor het binnenvallen van soevereine landen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef Tjacka het volgende: [..] Er schijnen geruchten te zijn dat hij alle grondstoffen tot 31 december niet gaat exporteren. Rusland heeft hier jaren voor gespaard dus het zou kunnen. Blijkbaar is iedereen vergeten dat "Het Westen" geen soevereine staat is binnen gevallen en dat daar nu eenmaal sancties op staan.
Ja dat zei ik al eerder deze avond. Ze indoctrineren kleine kinderen met dit soort shit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het begint echt Noord-Koreaanse vormen aan te nemen:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ake-nieuws-fake-news
Ga daarover maar klagen bij de overheden van Rusland, China, Brazili, India etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welke sancties heeft het westen gekregen voor het binnenvallen van soevereine landen?
Ah net voordat de beurs weer opengaat morgen. Of is dat alweer uitgesteld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
U wilt u spaarcentjes veiligstellen in het buitenland? Helaas, 10 september bent u de eerste.
Misschien moeten we wel tijdelijk een oorlogskabinet gaan vormen. In feite raakt de oorlog ons intussen direct. De catastrofe wordt steeds meer zichtbaar qua energie en voedselvoorziening. Het is nu tijd om de basisvoorzieningen op orde te houden, even geen tijd meer voor luxe problemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen in Den Haag dat stikstofgeneuzel liever kwijt dan rijk, van links tot rechts. Het probleem is alleen dat Urgenda een rechtzaak heeft gewonnen die alles nu in de greep houdt, die betreffende rechter mag bedankt worden dat we nu al een paar jaar gezeik hebben die alles vast laat lopen.
Een hogere olieprijs, toch een soort van sanctiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ga daarover maar klagen bij de overheden van Rusland, China, Brazili, India etc. etc. etc.
Of had je verwacht dat de VS zichzelf sancties zouden gaan opleggen?
Nee, dat had ik niet verwacht. Waarom moet ik daarover gaan klagen? Ik heb namelijk liever dat het niet in deze mate gebeurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ga daarover maar klagen bij de overheden van Rusland, China, Brazili, India etc. etc. etc.
Of had je verwacht dat de VS zichzelf sancties zouden gaan opleggen?
Begrijpelijk, ze willen niet dat Russen die het land verlaten ook hun spaargeld in vreemde valuta meenemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit is precies wat Poetin wil, zodat hij Ukraine alsnog bij Rusland kan voegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Weet niet of deze al is geplaatst (topics gaan snel), maar lijkt wel wat beweging in te zitten.
https://www.france24.com/(...)g-on-nato-membership
Rijke Russen hebben allang hun centen in het buitenland of op een Zwitserse/ Kaaimaneilanden bankrekening staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze willen niet dat Russen die het land verlaten ook hun spaargeld in vreemde valuta meenemen.
Goh, mensen gijzelen op straffe van alles achterlaten. Waar doet me dat toch aan denken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze willen niet dat Russen die het land verlaten ook hun spaargeld in vreemde valuta meenemen.
Denk je dat Oekrane de eerste was?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Dit is precies wat Poetin wil, zodat hij Ukraine alsnog bij Rusland kan voegen.
Dit is dus min of meer overgeven.
Betekend misschien geen derde Wereldoorlog, maar wat gaat Putin nog meer pakken aan landen zonder NATO lidmaatschap?
Ze kunnen het wel in roebels meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goh, mensen gijzelen op straffe van alles achterlaten. Waar doet me dat toch aan denken?
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:01 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Denk je dat Oekrane de eerste was?
Of in goud.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel in roebels meenemen natuurlijk.
Klopt. Maar goed, men moet toch eerst het deksel op de neus krijgen om erachter te komen dat al die hipster onzin je niet gaat redden in tijden van crisis, de eerste levensbehoeften moeten veiliggesteld zijn. Ik ben al lang blij dat men nog niet begonnen was met het grootschalig uitkopen van de boeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef eenjongen... het volgende: Als je het over het westen hebt, heb je het dan over de regeringen? We kunnen altijd de overheid de schuld geven, maar laten we wel wezen. Tot voor corona wilde een veel te groot deel van de nederlanders liever een paar euro minder belasting betalen en bezuinigen op de zorg en defensie, dan die paar euro meer betalen... Was je daar als partij tegen, kreeg je minder stemmen
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah net voordat de beurs weer opengaat morgen. Of is dat alweer uitgesteld?
Ik zat meer aan een oorlogsminister te denkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:57 schreef Ronald het volgende:
[..]
Misschien moeten we wel tijdelijk een oorlogskabinet gaan vormen. In feite raakt de oorlog ons intussen direct. De catastrofe wordt steeds meer zichtbaar qua energie en voedselvoorziening. Het is nu tijd om de basisvoorzieningen op orde te houden, even geen tijd meer voor luxe problemen.
Overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:59 schreef Ronald het volgende:
Hoeveel bedrijven kunnen overleven als de energie rekening drie keer zo hoog wordt? Dit wordt een ramp van epische proporties en het einde is nog lang niet in zicht.
Straks een brood voor 5 euro als je geluk hebt, patatje voor 4,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |