Hier had ik op gehoopt.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
video:
https://www.reddit.com/r/(...)he_invaders_we_join/
Women of Ukraine addressing the invaders: We join the men and the Ukrainian Army. We have already taken our children to safety. We will destroy the enemy on every inch of Ukrainian land.
Ik zou willen dat ik per topic cq onderwerp kon blokkeren, nu is het helaas zo dat sommige mensen die elders prima te tolereren zijn nu anders uit mijn zichtbeeld raken. Maar goed, gewoon negeren om te belissen het te laten, is ook een manier.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
"In tijden van crisis leer je de mensen kennen".
M'n blokkeerlijst op FOK! is nog nooit zo lang geweest als nu, wat een antisocialen bestaan er.
Zonder the masculine intenties, mogen vrouwen in de Oekrane ook oorlogshandeling uitvoeren of zijn ze daar nog niet zover in die jonge democratie ?quote:Op maandag 7 maart 2022 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt.
Weg met dat oubollige gedoe dat vrouwen niet zouden mogen vechten.
Aan de wapens, iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik weet ook niet of ik dat eigenlijk zou gebruiken...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen die zich echt opwinden om anderen...![]()
Je kunt je er ook gewoon niks van aantrekken.
De mannen tussen 18 en 60 mogen het land niet verlaten, de vrouwen worden gevacueerd...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zonder the usual intenties, mogen vrouwen in de Oekrane ook oorlogshandeling uitvoeren of zijn ze daar nog niet zover in die jonge democratie. Per slot van rekening, straks 38 minuten, vrouwendag.
Snap dat eigenlijk nooit zo goed. Alsof je tegen jezelf in bescherming genomen moet worden om iemand z'n post te lezen of er op te reageren.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik per topic cq onderwerp kon blokkeren, nu is het helaas zo dat sommige mensen die elders prima te tolereren zijn nu anders uit mijn zichtbeeld raken. Maar goed, gewoon negeren om te belissen het te laten, is ook een manier.
Die 6 vrachtwagens eromheen zijn ook weg. De explosie was enorm door de lading van die BUK.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Koekoek, nog een BUK opgeblazen door TB2
Roza Shanina, laatste twee dagen van haar korte leven lagen haar ingewanden eruit en probeerden ze haar nog te verkrachten, oorlog is niet stoer.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt.
Aan de wapens, iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan ook gaan vechten in plaats van aan een praattafel te zitten , is hij meteen van zijn dominante labieltje verlost.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Een gefrustreerde Levchenko aan tafel op1.
Terecht!
Die is 10 jaar ouder geworden deze dagen.
Hij wil een derde wereldoorlog, wat terecht zeg...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Terecht!
Eens , held van een manquote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Terecht!
Dat zegt ook niemand.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roza Shanina, laatste twee dagen van haar korte leven lagen haar ingewanden eruit en probeerden ze haar nog te verkrachten, oorlog is niet stoer.
Dan moet hij zelf de wapens oppakken en die kant op. Makkelijk schreeuwen dat de NAVO maar Russische vliegtuigen moet neerknallen.quote:
Wat gul. Mogen die ook nog wat wapens hebben of moeten ze het doen met stokken die ze in het bos vinden en heel hard 'pang!' roepen?quote:
Nee, het land aan zijn lot overlaten zoals de wereld nu doet…..kan ik je ook wat van zeggen. Het is beide geen goede optie zou je bijna gaan denkenquote:Op maandag 7 maart 2022 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moet hij zelf de wapens oppakken en die kant op. Makkelijk schreeuwen dat de NAVO maar Russische vliegtuigen moet neerknallen.
Mooi zoquote:Op maandag 7 maart 2022 23:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een hoge bobo uitgeschakeld
[ twitter ]
Ik ben voor veel hardere sancties tegen Rusland. Maar hij wil een no-fly-zone en dat is heel makkelijk praten. Die gevolgen zijn veel groter dan alleen het drama in Oekrane. Als hij dan echt het verschil wil maken moet hij zelf die kant op.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:37 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee, het land aan zijn lot overlaten zoals de wereld nu doet…..kan ik je ook wat van zeggen. Het is beide geen goede optie zou je bijna gaan denken
Lijkt bevestigd inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 23:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk wil Rusland voorkomen dat het Oekrainse leger groter is dan wat zij zelf straks nog over hebben.quote:
Het Internationale Legioen wordt ook steeds groter:quote:Op maandag 7 maart 2022 23:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Rusland voorkomen dat het Oekrainse leger groter is dan wat zij zelf straks nog over hebben.
Jammer dat er geen betere opname is van het beeldscherm, ben wel benieuwdquote:Op maandag 7 maart 2022 23:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Kijkje achter de schermen van een aanslag op een konvooi
https://www.reddit.com/r/(...)n_columns_are_being/
===============================================
This is how actually Russian columns are being destroyed
Fuck a fuel truck, the one with the trailer. This one? Yes. Go, go. Yeah.
Follow the fuel truck. Lower, lower. Lower, go, go. Kill this fucker. Lower, lower. Eat, bitch.
Next. Next, fast. Apc turns around. They are not turning, they are running. Yea it's burning. He's running. Shoot it. Shoot now. Fuck it. I'm waiting for the order to shoot. Shoot. Bitch. Something wrong with the rocket.
Load the next. Faster, now! Fast, fuck it. Take off the rocket, load the next one. They saw where we are. They saw a fuck. They think it's artillery. Burn, bitch, burn. Come on guys, faster.
Up, up. When you shoot turn it upper. Are you already fucking charged it? Come on. Come on. Done.
Why APC? Let's shoot a car. I think it's broken. Maybe he's shell-shocked.
Shoot. Up-up-up-up. Follow on it. He's fucked! Fucked. They shoot at the rocket. In our direction. But we are too far. It's fucked. Burn in hell bitch. Let them shoot. Remove the launcher. Does it burn? Yes. We are leaving!
Waarom had je daar op gehoopt? Positief dus dat kinderen een grotere kans lopen om niet 1, maar beide ouders te verliezen in een oorlog? En dat hierdoor het conflict alleen maar langer kan duren, waarbij je net zo goed alsnog kunt verliezen maar daarbij ook nog eens je volk drastisch inkrimpt omdat er meer doden zijn en minder vrouwen om daarna nog kinderen te krijgen?quote:Op maandag 7 maart 2022 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt.
Aan de wapens, iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ukraine has one of Europe's largest militaries, with 170,000 active-duty troops, 100,000 reservists and territorial defense forces that include at least 100,000 veterans. Thousands of civilians are also now enlistingquote:Op maandag 7 maart 2022 23:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Rusland voorkomen dat het Oekrainse leger groter is dan wat zij zelf straks nog over hebben.
'Hij gaf zijn leven voor het jacht van een oligarch.'quote:Op maandag 7 maart 2022 23:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Oekraeners kunnen gewoon een val zetten door een kilometer van een weg te liggen en te wachten totdat er een konvooi langs komt rijden. Russen maken geen schijn van kans.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Kijkje achter de schermen van een aanslag op een konvooi
https://www.reddit.com/r/(...)n_columns_are_being/
This is how actually Russian columns are being destroyed
Fuck a fuel truck, the one with the trailer. This one? Yes. Go, go. Yeah.
Follow the fuel truck. Lower, lower. Lower, go, go. Kill this fucker. Lower, lower. Eat, bitch.
Next. Next, fast. Apc turns around. They are not turning, they are running. Yea it's burning. He's running. Shoot it. Shoot now. Fuck it. I'm waiting for the order to shoot. Shoot. Bitch. Something wrong with the rocket.
Load the next. Faster, now! Fast, fuck it. Take off the rocket, load the next one. They saw where we are. They saw a fuck. They think it's artillery. Burn, bitch, burn. Come on guys, faster.
Up, up. When you shoot turn it upper. Are you already fucking charged it? Come on. Come on. Done.
Why APC? Let's shoot a car. I think it's broken. Maybe he's shell-shocked.
Shoot. Up-up-up-up. Follow on it. He's fucked! Fucked. They shoot at the rocket. In our direction. But we are too far. It's fucked. Burn in hell bitch. Let them shoot. Remove the launcher. Does it burn? Yes. We are leaving!
Hmmm Sluipschutters, ook als ze jong en vrouw zijn, zullen doorgaans vanwege hun werkwijze niet hoeven rekenen op veel compassie of enige eer wanneer ze worden aangetroffen. Dat ze dan door hun meerderen openlijk worden geprezen, is vooral omdat ze een propaganda doel vervullen.quote:
In Afghanistan iig wordt er in de winter niet gevochten. In maart begint traditioneel het lente offensief wanneer het warmer wordt en de sneeuw gesmolten. Eind januari was beter geweest maar het werd uitgesteld om China happy te houden ivm Olympische Spelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:57 schreef Werkperd het volgende:
Putin heeft dus hiermee een strategische fout gemaakt. Hij had zijn offensief eerder dus in de begin periode van de winter moeten houden.
De Raspoetista iddquote:Op maandag 7 maart 2022 23:57 schreef Werkperd het volgende:
Er is een nieuw theorie opgedoken waarom het konvooi van 64km Kiev niet kan bereiken.
Klimaatomstandigheden vertragen de vooruitgang sterk. Platteland waarvan de ondergrond zacht of zelfs modderachtig is kan de vooruitgang van zware militaire voertuigen erg lastig maken. Vanaf maart wordt het warmer / vochtiger en komen er steeds meer regenbuien die ervoor zorgen dan het platteland oftewel de geharde bodem daarvan verandert in grote modderplassen. Tanks en overige zware voertuigen lopen hierin vaak vast.
Tanks en overige zware voertuigen dienen van het asfalt af te komen, willen ze Kiev omsingelen. Dat is haast onmogelijk omdat de omgeving van Kiev gewoon een en al modder is. Vooral vanwege de grote rivier die daar doorheen stroomt.
Putin heeft dus hiermee een strategische fout gemaakt. Hij had zijn offensief eerder dus in de begin periode van de winter moeten houden. Zomer duurde schijnbaar ook te lang.
Komt goed uit voor Oekraners. Veel tijd om voorbereidingen te treffen nu.
Wilde deze informatie met jullie even delen. Danku.
Choices choices. Venezuela moet wel iets mee te regelen zijn heb ik het vermoeden als men oprecht is. Iran weet ik niet zo zeker, die zitten toch stevig in het mandje bij Rusland en China volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:07 schreef Werkperd het volgende:
Westen kijkt naar alternatieve energiebronnen en zijn weer gesprekken aangegaan met Iran en Venezuela. Haha. Hoe laag kunnen ze zijn man..
"In internationale betrekkingen zijn er geen permanente vrienden of permanente vijanden, alleen permanente belangen."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:07 schreef Werkperd het volgende:
Westen kijkt naar alternatieve energiebronnen en zijn weer gesprekken aangegaan met Iran en Venezuela. Haha. Hoe laag kunnen ze zijn man..
Griekenland heeft eigenhandig de toevoer van Iran’s gas geregeld vorige week. En die buizen liggen klaar voor de aanvoer van gas vanuit Griekenland.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:07 schreef Werkperd het volgende:
Prima zaak. Gelijk heeft hij.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Terecht!
CNN doet dit prima hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ga nog even tegen beter weten in kijken wat CNN te melden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |