Hier had ik op gehoopt.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
video:
https://www.reddit.com/r/(...)he_invaders_we_join/
Women of Ukraine addressing the invaders: We join the men and the Ukrainian Army. We have already taken our children to safety. We will destroy the enemy on every inch of Ukrainian land.
Ik zou willen dat ik per topic cq onderwerp kon blokkeren, nu is het helaas zo dat sommige mensen die elders prima te tolereren zijn nu anders uit mijn zichtbeeld raken. Maar goed, gewoon negeren om te belissen het te laten, is ook een manier.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
"In tijden van crisis leer je de mensen kennen".
M'n blokkeerlijst op FOK! is nog nooit zo lang geweest als nu, wat een antisocialen bestaan er.
Zonder the masculine intenties, mogen vrouwen in de Oekraïne ook oorlogshandeling uitvoeren of zijn ze daar nog niet zover in die jonge democratie ?quote:Op maandag 7 maart 2022 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt.
Weg met dat oubollige gedoe dat vrouwen niet zouden mogen vechten.
Aan de wapens, iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik weet ook niet of ik dat eigenlijk zou gebruiken...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen die zich echt opwinden om anderen...![]()
Je kunt je er ook gewoon niks van aantrekken.
De mannen tussen 18 en 60 mogen het land niet verlaten, de vrouwen worden geëvacueerd...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zonder the usual intenties, mogen vrouwen in de Oekraïne ook oorlogshandeling uitvoeren of zijn ze daar nog niet zover in die jonge democratie. Per slot van rekening, straks 38 minuten, vrouwendag.
Snap dat eigenlijk nooit zo goed. Alsof je tegen jezelf in bescherming genomen moet worden om iemand z'n post te lezen of er op te reageren.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik per topic cq onderwerp kon blokkeren, nu is het helaas zo dat sommige mensen die elders prima te tolereren zijn nu anders uit mijn zichtbeeld raken. Maar goed, gewoon negeren om te belissen het te laten, is ook een manier.
Die 6 vrachtwagens eromheen zijn ook weg. De explosie was enorm door de lading van die BUK.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Koekoek, nog een BUK opgeblazen door TB2
Roza Shanina, laatste twee dagen van haar korte leven lagen haar ingewanden eruit en probeerden ze haar nog te verkrachten, oorlog is niet stoer.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt.
Weg met dat oubollige gedoe dat vrouwen niet zouden mogen vechten.
Aan de wapens, iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan ook gaan vechten in plaats van aan een praattafel te zitten , is hij meteen van zijn dominante labieltje verlost.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Een gefrustreerde Levchenko aan tafel op1.
Terecht!
Die is 10 jaar ouder geworden deze dagen.
Hij wil een derde wereldoorlog, wat terecht zeg...quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Terecht!
Eens , held van een manquote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Terecht!
Dat zegt ook niemand.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roza Shanina, laatste twee dagen van haar korte leven lagen haar ingewanden eruit en probeerden ze haar nog te verkrachten, oorlog is niet stoer.
Dan moet hij zelf de wapens oppakken en die kant op. Makkelijk schreeuwen dat de NAVO maar Russische vliegtuigen moet neerknallen.quote:
Wat gul. Mogen die ook nog wat wapens hebben of moeten ze het doen met stokken die ze in het bos vinden en heel hard 'pang!' roepen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |