nee er zit een beetje rare bult of zo misschien ligt het aan de hoek van het plaatjequote:Op maandag 7 maart 2022 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap zijn lichaam rond de middel niet zo goed.
Zegt genoeg over de mannen die jij ontbloot hebt gezien dat je niet bekend bent met die spieren daar.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
nee er zit een beetje rare bult of zo misschien ligt het aan de hoek van het plaatje
Goed om je homoseksuele kant te openbaren.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de mannen die jij ontbloot hebt gezien dat je niet bekend bent met die spieren daar.
Spiegelquote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed om je homoseksuele kant te openbaren.
Met Mattie zeker.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik luisterde net in de auto naar de boomerradio @:onlogisch en dacht dat er iets kapot was
Draait elk station vandaag hetzelfde
Dat is bij meer mensen wel zo door de coronatijd.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pas sindskort mijn broeken niet meer
Vet of spieren?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pas sindskort mijn broeken niet meer
Ja, die zullen wel in de was gekrompen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg de schuld bij mijn broeken te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |